Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Originaal juppide vastupidavus ja piirid (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 9222)
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 12.04.06 18:15 Tsiteeri
Originaal juppide vastupidavus ja piirid



Millegi pärast AAVE -väidab et kataloogi alusel kannatab
AAN sidur 580 NM ja
vana B3 kannatab vähem (~430 ? nm).
keps ~600 NM ( RS = uuem AAN kepsul parem saale ja silma puksi materjal )
plokikaane tihend ( turbo 10v / 20v) max~2,3 bar sisse koldes (kui pinnad kehvad/kõverad lendab varem vahelt)
kaane tihend AAN (uuem) minu omal oli metall tihend sama mis 2,5 tdi kasutatakse (valida kolm paksust)
Minu arvamus on et AAN manuaal kastiga S audi kannatab kogu veermik selle väände välja. (Tõestuseks võib võtta 2004 .a põrnu kiirenduse kui S (AAN motol) oli turbo rõhk seadistatud natuke üle 1,8 bar mis ületas vedava autoga pedaali põhja tallates siduri võime, sidur läks suitsema kuid orig. kepsud pidasid vastu, motol kaitseks oli tõstetud õli surve. ) Mul on läinud aja jooksul mõlemad parempoolsed välimised pooldelje otsad kangeks ja ragisema (sõita sai) purunes kuule joonel hoidev vahe rõngas separaator. Võrreldes B3 on tehas palju sõlmi tugevdanud.
-Mootorit padjal hoidev käpp.
-kasti padjad.
-vända vibra ei kanta edasi (hooratas)
-kiil rihmad asendati lamerihmaga millel on pinguti ja ei pidurda täiega äkk pöörete tõusul
-saaled ->juba sünnist RS2 saaaled alates 1995 ???
-siduri ketast läbiv võll +3mm
-käigukast
-esi poolteljed
-esi püstaku ülemise otsa laagerdus
-sarniir +1mm
-taga silla esimese otsa kinnitus +1 polt kummalgi pool
-taga laagrist läbi minev ratta flants +1,5cm kummalgi poole laiem
-ees kere laiem
-taga stabikas (esines üksikutel 200 20v ja V8 -satel)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 12.04.06 19:03 Tsiteeri


Pakuks ca 700nM ja 500+hp.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.06 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Pakuks ca 700nM ja 500+hp.


selle pakkumisega suht päri, samas on orig kast nt ka orig seades purunev ja võib vastu pidada mingi aja ka 600+hj juures... seega kõik oleneb, et mis on eesmärk. kui reaalselt ka suured nr käeulatuses on, siis arvan, et pooltelg võib tõesti esimesena lepingu lõpetada...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 13.04.06 06:51 Tsiteeri


Krt seda teab. Mul kodus üks pooltelje ots. Otsast nuut ära murdunud. Teisel on varras pooleks. Polnud nad nagu viga ka saanud. Samas äkki oli asi rehvides? Taga 245 ja ees 215. Alati läksid tagumised.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.06 18:29 Tsiteeri


Ok aga seda asja vist ei saa nii üheselt võtta, et kannatab 600nm ja 450hj vms. Kui sa ikka 4000 pöördega stardid ja ütleme su masinal on 4k rpm juures 400nm väänet, siis ega ta ei lendagi esimese ega teise ega ka kolmanda korraga laiali (mis iganes siis - kast, differ, sidur ...). Aga võibola peale neid starte läheb hiljem hoopis väiksema (ntx 300nm) koormuse all midagi.

Kuidas siis nüüd võtta - kannatas 400nm või ei ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.06 20:50 Tsiteeri
Originaal juppide vastupidavus



Siia teemasse tuleb kirja originaal juppide piir. Kepsud, saaled, sidur (korv, ketas), veermik (diffrid, käigukast) jne..

PIHUSTID:
1. 3B ja AAN/ABY pihustid kuni ca 330hp;
2. ADU pihustid kuni ca 380hp.

SIDUR:
1. Aave kataloogi andmetel kannatab originaal AAN siduri korv 580nm.

VÄLJALASKE KOLLEKTOR:
1. 3B/AAN/ABY originaal väljalaske kollektor kuni ca 310hp;
2. RS2 väljalaske kollektor on soovitatav kuni ca 400hp;
3. Sport Quattro väljalaske kollektor on soovitatav kuni 480hp. Sealt edasi juba torukollektor.

TURBOD:
1. KKK24 kuni ca 290hp with 1.4-1.45 bar:
2. KKK24/7200 kuni ca 370-380hp with 1.8-2.0 bar.

KEPSUD:
5. 3b/AAN/ABY/ADU kepsud kuni ca 600nm.

SET-UP (100% stock jupid, va soft)
1. RS2 370-380hp, 470-480nm;
2. 3B ca 280hp, 425nm;
3. AAN/ABY ca 290hp, 430nm.

SAALED:
KOLVID:
KAANETIHEND:

3B JAGAJA ca 450-470hp


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.06 20:55 Tsiteeri


Topic on avatud, et kodanikud saaksid sõna võtta antud teemal. Ma võtan hiljem numbrid ühte postitusse kokku. Loodan, et Teie poolne diskussioon on konstruktiivne.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.06 21:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
VÄLJALASKE KOLLEKTOR:
1. 3B/AAN/ABY originaal väljalaske kollektor kuni ca 310hp;
TURBOD:
1. KKK24 kuni ca 290hp with 1.4-1.45 bar:
SET-UP (100% stock jupid, va soft)
3. AAN/ABY ca 290hp, 430nm.


siit loeks nagu välja, et nö "stage 1" chipiga (mtm 285hp) ongi nimetatud osade taluvuspiir käes ?
või jätsin ma midagi kahe silma vahele ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.06 21:25 Tsiteeri
Vastus Tonnyle



Turbo suhtes on sul õigus, kuid kollektoriga on dynotud ka 500hp. Üks asi on soovituslik, kuid teine asi on taluvuse või suutlikkuse piir.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.07.06 12:41 Tsiteeri


kollektor muutub 1. ja 5. silindri jaoks tõsiseks pudelikaelaks - kui oled näinud elusast peast kõrvuti ADU ja ABY/AAN kollektoreid, saad asjast aru küll. See hakkakbi mängima, kui lisajõudu välja meelitama hakata.

Igatahes äärmiste silindrite väljalaskeklapid originaalkollektoriga suuremate võimsuste tagaajamisele eriti rõõmsalt ei vaata.

Tsitaat:
Algselt postitas: tonny
siit loeks nagu välja, et nö "stage 1" chipiga (mtm 285hp) ongi nimetatud osade taluvuspiir käes ?
või jätsin ma midagi kahe silma vahele ?

Ega tollest vilest tõepoolest rohkem välja punnitada ei anna - tulemuseks on ainult sisselaskeõhu ülekuumenemine ja vile enda eluea lühenemine (ülevalt otsast võtab hinge kinni ka).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audiophile
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.12.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S8 Manual

postitati 05.07.06 06:26 Tsiteeri


Ma pakuks, et alumise otsa viimane piir on 400hj/500nm.

Samas, kui balanseerida alumine ots (vänt hooratas, sidur, kolvigrupid) ja lisada sinna H-profiil keps ning veidi kangem kolb, puhastada peamine õlikanal + veel mõned trikid, siis kannatab mootor 600 hj easily.


Max


S8 Manual
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 08.07.07 19:53 Tsiteeri


Küsiks siis veel, oskab keegi oma kogemustele/netis leitud infole tuginedes öelda, kui palju originaal AAN kolbidega seda jõudu püüda võib? Eeldusel muidugi et kasutatakse korralikku H-profiil kepsu...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 27.10.10 21:14 Tsiteeri


Kui käigukasti taluvus piirist üle minnakse siis skandinaavjas VS motot kunded kasutavad selliseid kaste.
Hind üle 200 000 pole meie meestele vastuvõetav.
V.S Motor er nå meget stolt av å kunne introdusere den ultimate løsning for Audi 01E girkasser!

Etter lang tids samarbeid med Martin Schanche, som vel ikke trenger noen nærmere introduksjon, har vi sammen utviklet en 6-trinns rettskåren dogbox drevsats for Audi 01E 5 og 6-trinns kassehus.
VM608

VM608

VM608

VM608

Spesifikasjoner VM608 drevsats :
- Produsert i høylegert spesialstål
- Leveres komplett, alle nødvendige deler medfølger.
- Inngående aksel er Chevrolet 1-1/8" 26-spline for maksimal styrke
- Standard utvekslinger er :
Spacer1 - 3,000:1
Spacer2 - 2,142:1
Spacer3 - 1,625:1
Spacer4 - 1,263:1
Spacer5 - 1,047:1 (alternativt 1,000:1)
Spacer6 - 0,869:1 (alternativt 0,826:1)
- Andre utvekslinger kan leveres på forespørsel
Priser :

Drevsats VM608 97500,- +mva
Monteringsarbeid 5000,- +mva
(Ved montering av V.S Motor, må kunden levere en komplett standard 01E girkasse i bra stand)

http://www.vsmotor.no/produkter.html#


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 31.12.10 18:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Küsiks siis veel, oskab keegi oma kogemustele/netis leitud infole tuginedes öelda, kui palju originaal AAN kolbidega seda jõudu püüda võib? Eeldusel muidugi et kasutatakse korralikku H-profiil kepsu...
Üks on kindel 20 mm sõrm hakkab enne pooma sees kui kolb järgi annab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 67.0% - SQL: 33.0%]