Lehekülgi: 1 2 3 .. 24 |
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.06 11:46
|
|
|
Audi S2 - 1991 - ranz
Kuna eelmine masin Audi 80 2,3 quattro jäi lihtsalt lahjaks ning soov oli turbo masina järgi saigi eelmise aasta lõpus nimetatu müüdud ning nüüd
ostetud omale vägagi meelepärane liikur Audi S2.
Masinal siis tehase poolt 162KW mida on chipiga tiba järele aidatud, Nm tehase poolt lubatud tiba üle 300. Kiirendust siis lubatud asjale 6,1s 100ni
ning max kiiruseks 248km/h, tühikaal 1480kg.
Auto ostmislugu eriti pikk ei ole, oli vahepeal plaanis masin tuua väljastpoolt riiki kuid tekkis müüki üks vägagi sobiv isend (AC liikme päkapikk
endine auto siis) mis alles aasta eest siiamaile saabus ning millele on tehtud juba omajagu modifikatsioone, sellelesamale silm peale visatud saigi
ning nädala paari möödudes minu hoovi ta veeretatud sai.
Muudatused mis tehtud olid: terve ring polüuretaan pukse, reguleeritavad koni kollased amordid, puuritud pidurikettad, spetsiaal piduriklotsid,
spetsiaal pidurivedelik. Lisaks sellele on asjale tehtud suht korralik hooldus mida nad kõik tegelikult kohe alguses vajavad, rihmad, õlid, puksid,
laagrid, külge on keeratud ka RS2 replica esibamper jne jne jne.
All on masinal hetkel 16" originaal valud, kaasa tulid 15" valud Gislaved NF3 talverehvide ning jooks likke.
Siin seal on iluvigu kuid 15a vana auto ei saagi ilma nendeta olla.
Edasised plaanid on nii ja naa, eks näis mis täpselt temaga ette võtma hakkan, sisse tuleb muidugi nagu minule kohane korralik "tümm" ning
arvatavasti turgutaks seda motot tiba veelgi Sai ka juba soetatud
AutoGauge kaks mõõdikut, turbo rõhk ja A/F (rõhu oma on juba sees olemas, kuid kuna PSIdega otsustasin BAR oma vastu ära vahetada) ja peale nende
installi vast tõstab tiba turbo rõhku kah (hetkel 1BARi peal).
Alustuseks mõni pilt haapsalu kiirenduselt kus suutsin välja sõita parimaks ajaks 14,1s
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.06 12:17
|
|
|
Olen ka ise selle auto ratastel veerenud. Täitsa OK masin!
Need esimese põlvkonna essid on ikka sigahead autod, sest neid on sigakerge forssida ja nad on suhteliselt lollikindlad aparaadid. Lisaks kõigele
muule on suhteliselt vähe vaja teha, et nende jõud ka teelpüsivuse ja kõige muuga kooskõlas oleks.
Palju edu Sulle selle aparaadiga!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.06 13:05
|
|
|
Minu väike soovitus - enne, kui hakkad masinaga imevigureid ette võtma, sirvi "S-cars" alafoorumis "20v-turbo" teemad läbi.
Ma ei mäleta, kas tal olid katalüsaatorid veel all. Kui olid, siis nende asendamine torudega on tark tegu. Lisaks võiksid õhufiltri välja vahetada (ma
ei mäleta, kas päkal oli juba teine pandud). Kui need tehtud, siis tuleks õhufiltri karp ringi ehitada, et see ka oma eesmärki täidaks. Loomulikult
tuleks sättida rõhk ca 1,4 bari peale. Seda siis ca 2,2 barise WG vedruga.
Järgmiseks mõistlikuks sammuks antud juhul oleks turbo, kollektori(te), õhufiltri, chipi, mapi, väljalaske, by-passi, intercooleri, pihustite vahetus.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 16.05.06 15:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Hulluks selle asjaga ma samas ei lähe, et vähemalt esialgu miskeid RS2 jubinaid sinna külge ei tule... eks näis mis täpselt ja mis mitte |
Räägi- räägi.... Niipalju, kui mina S-meeste teemasid olen lugenud, on
kõigil sarnane lause esinenud
|
|
|
Kikkike
huviline
Registreerunud 25.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat
|
postitati 16.05.06 17:08
|
|
|
Palju Õnne ja edu sulle uue auto puhul.
Muutuste tuuled....
|
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 16.05.06 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Täitsa jama majas - Pärnusse ei julgegi enam tulla
Terve Pärnu kiireid S4 -sid ja 20V 200 -sid täis - nüüd veel punane S2 ja tänasest kaks 20V 200 ka juures
Aga varsti näitan teile ikkagi |
Tubli ranz tubli liigud ikka õiges suunas.Edu ehitamisel.
No eks neid näitajajid mehi on ennegi nähtud
Aga jah Pärnus neid 20v-sid ikka mega palju juba.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.06 20:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Minu väike soovitus - enne, kui hakkad masinaga imevigureid ette võtma, sirvi "S-cars" alafoorumis "20v-turbo" teemad läbi.
Ma ei mäleta, kas tal olid katalüsaatorid veel all. Kui olid, siis nende asendamine torudega on tark tegu. Lisaks võiksid õhufiltri välja vahetada (ma
ei mäleta, kas päkal oli juba teine pandud). Kui need tehtud, siis tuleks õhufiltri karp ringi ehitada, et see ka oma eesmärki täidaks. Loomulikult
tuleks sättida rõhk ca 1,4 bari peale. Seda siis ca 2,2 barise WG vedruga.
Järgmiseks mõistlikuks sammuks antud juhul oleks turbo, kollektori(te), õhufiltri, chipi, mapi, väljalaske, by-passi, intercooleri, pihustite vahetus.
|
Olen neid teemasid juba ammu lugenud, et asjaga ette ennast kurssi viia
Asjal on tõesti katid veel all, ise plaanin kogu väljalaskesüsteemi igatahel ümber ehitada, mismoodi... selle üle pean veel mõtlema.
Õhufiltri kopsiku peal on igatahel miski KN kleeps... alla ma veel vaadanud pole, et kas on juba miskit muud seal või mitte. Õhufiltri kopsikule on
õhu ligipääsu juba ka tiba parandatud
Rõhku enne juurde ei keera kui segu kell sees pole, kell iseenesest juba ka olemas kuid vaatan millas aega leian seda ära installida.
Tsitaat: | Seda siis ca 2,2 barise WG vedruga. |
See tähendab mida? et olemasolev vedru tuleks välja vahetada?
Edasised sinu pakutud variandid nagu ütlesin jäävad esialgu ära... samas arvestades igast meelemuutusi ei ole siin ilmas miski 100% kindel
|
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 17.05.06 05:41
|
|
|
Jõudu siis auto arendamisel.
Inside infi omades võin öelda, et autol on vabamalt hingav paneelfilter.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.06 06:04
|
|
|
Jah, vedru tuleb välja vahetada.
Järelikult oled vähe "20v turbo" teemasid sirvinud (2,2bar WG spring).
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.06 06:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Jah, vedru tuleb välja vahetada.
Järelikult oled vähe "20v turbo" teemasid sirvinud (2,2bar WG spring). |
Kui kellegil õnnestub neid vedrusid soetada rohkem,oleks samuti käsi.
|
|
|
ellar
huviline
Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 TQ 20V
|
postitati 17.05.06 08:24
|
|
|
Minge autopoodi ja võtke kaasa originaal vedru. Ja küsige klappi vedrusi. MIngi auto oma mahub täpselt orginaal vedru sisse. Küsisin poest ka mis
margi oma see on aga laiutas käsi. Mul nüüd näitab 1.4 bar ülerõhk, muidugi mis ei pruugi olla õige kuna seda näitab digitaale kell. Ja peale krutima
ma ei pidanud wastegate. Nii et minu autol neitsi alles see
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.06 17:17
|
|
|
Minu arvamus on, et praegust on auto välimus "ebaproportsionaalne". Soovitus - liistud, karbid, tagumine stange ja peeglid tuleks värvida punaseks
ning esimesed suunatuled tuleks heledad panna. Lisaks tuleks panna korralik toonkile. Kui need asjad oleksid tehtud, siis oleks auto välimus märksa
kompaktsem.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 24.05.06 04:52
|
|
|
muidu täitsa popp pill aga
imo need lisakellad nagu hästi ei sobi sinna
... aga seda arvan mina
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 24 |