Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: taga sild plokis (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2280)
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 10.05.06 15:33 Tsiteeri
taga sild plokis



probleem siis selles et rattad valja keerates ringi keerama hakates olex nagu taga sild plokis st sisemine ratas tahab kaia sama kiiresti ringi kui valimine,jube rampsamine hakkab pihta.milles probleem kas lukusti ohtal omadega
autox 3.6 v8


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maqmaq
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Üks teine auto

postitati 10.05.06 16:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inx
probleem siis selles et rattad valja keerates ringi keerama hakates olex nagu taga sild plokis st sisemine ratas tahab kaia sama kiiresti ringi kui valimine,jube rampsamine hakkab pihta.milles probleem kas lukusti ohtal omadega
autox 3.6 v8

Lukustit kui sellist V8 ei olegi sest rataste pöörlemist kontrollib torsen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 10.05.06 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maqmaq
Tsitaat:
Algselt postitas: inx
probleem siis selles et rattad valja keerates ringi keerama hakates olex nagu taga sild plokis st sisemine ratas tahab kaia sama kiiresti ringi kui valimine,jube rampsamine hakkab pihta.milles probleem kas lukusti ohtal omadega
autox 3.6 v8

Lukustit kui sellist V8 ei olegi sest rataste pöörlemist kontrollib torsen.

ma motlengi automaatset lukustit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 10.05.06 16:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inx
Tsitaat:
Algselt postitas: Maqmaq
Tsitaat:
Algselt postitas: inx
probleem siis selles et rattad valja keerates ringi keerama hakates olex nagu taga sild plokis st sisemine ratas tahab kaia sama kiiresti ringi kui valimine,jube rampsamine hakkab pihta.milles probleem kas lukusti ohtal omadega
autox 3.6 v8

Lukustit kui sellist V8 ei olegi sest rataste pöörlemist kontrollib torsen.

ma motlengi automaatset lukustit


ei ole ka automaatset lukustit vaid torsen :)


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maqmaq
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Üks teine auto

postitati 10.05.06 17:10 Tsiteeri


Äkki miskil rattal pidurid peal? Kas on vahet kummale pöörad või ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.05.06 17:13 Tsiteeri


Kujutan ette, et auto tekitab sellist madalat müdinat kusagil tagasillas? Olen seda kogenud ka mõnel teisel automaat quattrol(A4 näiteks jne).
Tõesti millest see tulla võib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 10.05.06 17:24 Tsiteeri


pole vahet kummale poole keerata ikka must jutt ja vile taga(kui kergelt kaasi anda) kui tuhi kaigul keerata hakkab rampsama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 10.05.06 17:56 Tsiteeri


Äkki siit midagi lugeda: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=26700#pid190656


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 10.05.06 18:06 Tsiteeri


no ok sain teada et murrab torseniga,aga ikkagi mix,voi peabki asi nii olema et vilistan muutkui rahulikult edasi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.06 19:31 Tsiteeri


No nii peabki olema....mul omal sammuti sama isend...kui rooli ikke lõppu keerad ja talda annad siis hakkabki vilistama/kaapima...kui aga asja rahulikult võtta siis pole probleemi. Mul küll midagi ragistama ei hakka...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
warik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8L TQ 2x; Audi 100 Coupe S

postitati 04.08.06 09:45 Tsiteeri


Aga kas sellel mudelil tagasilla diffri lukku ei ole?Sõpsi vanemal Quattrol hakkasid vaakum voolikud läbi laskma ja ei tõmmanud enam hooba tagasi ja nii jäigi diffri lukk peale.
Veiko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 04.08.06 16:34 Tsiteeri


V8 puhul on tagasillas torsen ja mingit lukku eraldi ei ole.

Torseni puhul on teatavatel hetkedel see mainitud "müdin" tõesti võimalik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 04.08.06 17:22 Tsiteeri


Teoreetiliselt on ju Torseni piirseis u.25:75(20:80). Kui nüüd mõlemal tagarattal on pidamine ning üks hakkab joonistama niipalju väiksemat ringi, et eeltoodud suhe ületatakse, siis oleks ju nagu võimalik, et hakkab autot otse lükkama ning autokere ei lase enam minna sinna kuhu esirattad pööravad. Igatahes vanade Quattrote(kaks jäika lukku) puhul on lukus diffritega küll suur vägistamine väikses hoovis(asfaltil) ringi pöörata. Seega kui v8 taga- ja keskdiffer hakkavad lähenema sarnasele "täis" lukustusele, on rapsimine väga võimalik-- olles täitnud eelkõige tingimuse"Torseni piirseis u.25:75(20:80)"--iseasi kas pööramisel saab selline erinevus tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.06 17:24 Tsiteeri


25:72 on kah päris lahe suhe :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 04.08.06 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
No nii peabki olema....mul omal sammuti sama isend...kui rooli ikke lõppu keerad ja talda annad siis hakkabki vilistama/kaapima...kui aga asja rahulikult võtta siis pole probleemi. Mul küll midagi ragistama ei hakka...
Sul torsen all aga võibolla on temale tekkinud taha kuidagi hammas plokk mis nüüd otsustas lukku minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 04.08.06 21:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonny
25:72 on kah päris lahe suhe :P

OT! Tõsi ta on, et 2 ja 5 (72 ja 75) sassi läksid. Täna isegi hakkasin mõtlema kumba pidi "z"täht krjutada-liiga palju garaazis oldud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]