Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Käik sildu regullimas :( (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2563)
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 09.05.06 12:04 Tsiteeri
Käik sildu regullimas :(



Viisin siis hea usklikult auto RehviExperti, et sillad paika keerata. Ennem käisin siis diagnostis Automat`is . Midagi ,kõik oki,vana arvates. Nüüd siis tuli välja ,et õõtsad õhtal. Mingit paika keeramist ei saanud,sest see ju sellises konditsioonis võimatu..Ajab närvi küll, kui Automat reklaamib ennast ka silla diagnostikas aga muffigi ei jaga. Raha polnud küll suur,mis küsiti selle üle vaatamise eest,aga asi seegi:mad:
Nad ei leidnud veel ka ülesse ,et rooli otsad( välimised) õhtal.
Niisiis,igakevadine hooldus venib nüüd mõttetult pikaks ja kulukaks. :mad:
Aga hea, et ise nii tark olen:D
Edu kõigile hoolduse tegiatele! Vaadake ja andke ka tagasi sidet ,kus teie käisite ja millised on kogemused:)
Siis aastapärast jälle targem:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 09.05.06 12:50 Tsiteeri


Tegelikult see umbes nii käibki. Mul selgus alles pärast väljakukkumahakkava rooliotsa vahetamist, et mõned õõtsad tahavad ka uuendamist. Kui süsteemis on ühes kohas suur lõtk sees, siis vähem kulunud komponendid ei paista lihtsalt loksutades kätte ....
Diagnostikas leiti üks viga, aga paranduses asja lahti võttes juba rohkem vigu !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 09.05.06 12:55 Tsiteeri


minul kontrolliti küll tasuta st. ülevaatus punktis korralise ülevaatuse ajal. Et kõik korras. Paar päeva hiljem tuttava juures selgus, mölemad esimesed öötad jummala läbi.

Samas hea kah sain ju ülevaatuse tehtud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 09.05.06 14:54 Tsiteeri


Käisin minagi mingi aeg tagasi oma A4-l sildu regullimas Automaat`is. Seal logistati asi läbi ja öeldi kohe, et vaheta need ja need ära, siis tegeleme meie juba regullimisega. Saigi siis terve esiotsa pulikad uued ja sillad regullitud.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 10.05.06 05:45 Tsiteeri


No seal automatis pidi olema 1 diagnosti vennike,kes tõesti jagab kah.Aga mulle sattus selline tavaline "pulk" vist.:mad:´
Kurrat,ma juba mõtlesin ka amordi vahetust (kuna seal öeldi siis,et amort kolisebki,muu ok.) Amordid jumala korras. ;)
Ega ma enam nii vihane ei olegi:D Lihtsalt ajab närvi,nagu arsti teadus vanasti. Iga doktor arvab oma ja teem sa selle õige vastuse välja peilid:P
Küsin huvi pärast,et kas keegi on ka ise tagumist ratta laagrit vahetanud?Kui väga keeruline siis peab jälle minema aega panema...:DKuurat kevad on nii ilus aeg,aga auto tahab nii palju hoolt:D Palju "õnne" tänavad kah muidugi!!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 10.05.06 06:19 Tsiteeri


Päris näpuvahel quattrol tagalaagrit ei vaheta, asi jääb suuremalt jaolt tööriistade taha mida igalühel garaazis ei vedele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 10.05.06 18:46 Tsiteeri


Kui mul V8 sai esimest rattalaagrit vahetada läks vaja koguni kolme meest:D:D:D kes olid raskuseks, et püstak välja suruda ja käte saada;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
inx
huviline



Registreerunud 13.02.06
Asukoht: Põlva-Belgia
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7, MB Cls 63 AMG 2014 5.5 V8 Biturbo

postitati 10.05.06 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Kui mul V8 sai esimest rattalaagrit vahetada läks vaja koguni kolme meest:D:D:D kes olid raskuseks, et püstak välja suruda ja käte saada;)

tekib tahest tahtmata kusimus,et millex oli vaja 3 meest:o ma just vahetasin ka hiljuti esimest laagrit ja sain vaevata hakkama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ando
huviline



Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.

postitati 10.05.06 21:41 Tsiteeri


Kunagi sai tagaratta laagrid quattrol vahetatud ja päris üksinda:D. Ja muideks abivahenditeks oli ainult kruustangid;) Tegelt tuleb kogu see ratta värk alt ära võtta ja laua taga korralikult laagrid ära vahetada(all kohapeal suht mõttetu ettevõtmine) Kõige suurem vaev on vana laagrisaale kättesaamine:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.06 06:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ando
Kunagi sai tagaratta laagrid quattrol vahetatud ja päris üksinda:D. Ja muideks abivahenditeks oli ainult kruustangid;) Tegelt tuleb kogu see ratta värk alt ära võtta ja laua taga korralikult laagrid ära vahetada(all kohapeal suht mõttetu ettevõtmine) Kõige suurem vaev on vana laagrisaale kättesaamine:)

Täpselt nii ta on jah, kuid just needsamad korralikud kruustangid suuremosa inimestel kodust puutuvad, kel olemas saab tõesti ilusti selle tööga hakkama ning just sinu kirjeldatud viisil on seda kõige lihtsam teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 11.05.06 09:30 Tsiteeri


:o Ühesõnaga Mina sellega siis hakkama ei saa:D!! Pole jah suuremaid tööriistu. Siis pean ikka targemate juurde viima.
Aga aitähh kõigile:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
110kw
huviline



Registreerunud 17.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,8T 110kw

postitati 11.05.06 19:30 Tsiteeri


Ei noh jah .... ise just lasin Carstopis jooksu üle vaadata ja ka silla regullida. Vahetusse läks rooliots ja muud ei miskit (väidetavalt korras .. ja samas ega kuulda kah miskit ei ole ... ). Sild nüüd kah ilusti paigas .... ja sõita lausa lust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.06 19:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: inx
Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Kui mul V8 sai esimest rattalaagrit vahetada läks vaja koguni kolme meest:D:D:D kes olid raskuseks, et püstak välja suruda ja käte saada;)

tekib tahest tahtmata kusimus,et millex oli vaja 3 meest:o ma just vahetasin ka hiljuti esimest laagrit ja sain vaevata hakkama

Oli algselt probleeme püstaku kätte saamisega ja hiljem tagasi panekuga...töö käis tungi pealt:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.06 19:36 Tsiteeri


Võibolla mitte päris teemasse aga siiski:

Kui lasete sildu teha kusagil. Siis nii mõneski kohas tehakse seda asja valesti. Tõstetakse auto kahveltõstukiga üles, rattad ripuvad. Vahetatakse ära ütleme õõts. Ja vot siis keeratakse uus külge samamoodi, rippuvate ratastega. Aga tegelikult tuleb neid pingutada auto normaalasendis, muidu hiljem kui auto tõstuki pealt alla lasta, on puksid juba pinges. Ja siis tuleb see jutt, et s**ad jupid mida poes müüakse ikka...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
110kw
huviline



Registreerunud 17.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,8T 110kw

postitati 17.05.06 05:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Võibolla mitte päris teemasse aga siiski:

Kui lasete sildu teha kusagil. Siis nii mõneski kohas tehakse seda asja valesti. Tõstetakse auto kahveltõstukiga üles, rattad ripuvad .........



See ju elementaarne ..... Ise ei ole küll treffand kuskil rippuvate ratastega silla regullimist .. !? See ei ole ju võimalik ....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.06 07:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 110kw
Tsitaat:
Algselt postitas: epic_metal
Võibolla mitte päris teemasse aga siiski:

Kui lasete sildu teha kusagil. Siis nii mõneski kohas tehakse seda asja valesti. Tõstetakse auto kahveltõstukiga üles, rattad ripuvad .........



See ju elementaarne ..... Ise ei ole küll treffand kuskil rippuvate ratastega silla regullimist .. !? See ei ole ju võimalik ....

Hetkel ei olnud jutt enam silla regullist vaid pukside õigest/valest vahetusest enne reguleerimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.2% - SQL: 70.8%]