sven66
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr
|
postitati 05.05.06 21:59
|
|
|
mootori võimsus
Tuli selline mõte, et kas audi 100 2,0 74KW mootoril saab midagi tuunida, et ta paremini edasi läheks krt liigub nagu tigu teistest mööda
sõita on ikka väga närvesööv tegevus kui pill ei kiirenda
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 06.05.06 06:28
|
|
|
äkki saax 66kw-le nätuke lisa. aaa ma umbes tean juba vastust.....aga 
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 06.05.06 08:14
|
|
|
Kui teil on vaja, et auto liiguks, käige enne ostu ikka proovisõidul kah. Ja enne ostu veenduge selles, et mootoril on piisava varuga jõudu, et kah
ntx aastakese pärast suu naerule tõmbaks kiirendades.
S8 TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 06.05.06 08:50
|
|
|
ega ei mõtlegi mingit röögatut tõmbe lisa...kas on võimalik mingit vabamat hingamist või vabamat väljalaset
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 06.05.06 10:24
|
|
|
Vabamat hingamist on 66kwle raskem teha, kui 85le... kuna seal peal on see plastmassist "kopsik". Koonusfiltri paigaldamisega tuleks ilmselt
tõsiseid raskusi. Ilmselt siiski on autokataloogides müügil ka selliseid vabamaid filtreid (samas, need ei pea siis nii hästi meie teede tolmu ka
kinni).
Vabama väljalaske võimalused on ka olemas, sportpütt, kat. vahelt välja, otseläbi toru.
Mõni räägib lasteka või auto24 foorumis, et ka toonklaas, valuvelg, põhjavalgustus, neoon-aknapesuveedüüsid, kroomitud sumpa ots, kamei-kleeps ja
täringud salongipeegli küljes annavad lisajõudu
Kamei-võre proovisin ära... noh ma ei tea... max 2kw andis lisa. Mõttetu.
ps. Kui räägid diisel 66kw'st, siis seda saab chippida.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 06.05.06 10:44
|
|
|
köhhhh---krt ega ma mingi r-nokk pole. ostsin auto punktist A punkti B
liikumiseks.kuna hind ja kõik muu klappisid sai selleks b4 2,0 66kw ja olen rahul Küsisin puht huvi pärast,mis võimalused on. No aga aitäh sellegi eest
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 06.05.06 10:59
|
|
|
Kui sa rahul oled, mida sa tast siis tuunima tahad hakata. Kui sul on kiiremat vaja siis osta kiirem, kui ökot siis see ei saa mingi püss ju olla.
Inimesed tehke endale asjad selgeks - kiirendus ja võimsus ei tule paljast õhust!
S8 TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.06 11:03
|
|
|
tahetakse odavat ja head, algul ostetakse odav, siis ostetakse hea.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 06.05.06 11:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonny
tahetakse odavat ja head, algul ostetakse odav, siis ostetakse hea. | täitsa nõus teiega. aga küsija suu pihta lööda----mis teha kui
teadmiste huvi suur
|
|
|