Lehekülgi: 1 2 |
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.06 10:36
|
|
|
relee 215? V8 lisa ventikas
probleem siis selline , et V8 91 a sõites läheb 100 soojaks (võib olla norm?) aga kui seisma jättan ja süüte sisse panen siis on kohe näha, et autol
tõuseb mootor temp 110, 115 kraadi see ei ole enam normaalne. Siit ka küsimus kuidas V8 järeljahutus toimub, kas otse aju kaudu läbi kaitsme bloki.
Sest tavalisel autol on see läbi radika küljes oleva anduri aga V8 ma seda ei leidnud ja lisa ventika juhtmed (elektriline vent) lähevad - keresse ja
+ kuhugi salongi pole. Seega küsimus, et järel jahutuse eest peaks hoolitsema el.ventilaator sest teine ventilaator on mehaaniline ja töötab ainult
siis kui mootor käib. Siis veel selline mure, et mis relee on 215 mis asetseb relee plokist paremal pool. Talle saab veel otsa panna mingi kaitsme,
mul see puudub ja mis kaitse sinna käima peaks (kui suur). JA veel oleks abiks kui keegi seletaks ära mis on 21 kaitse (kaitsme rea nummer). Ise
autolt mingeid seletusi releede kohta ei leidnud ja ka nettis ei saanud abi. Äkki keegi V8 omanik viitsib piiluda enda omasse. Tänud
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 29.04.06 17:58
|
|
|
Sama siin, et seisma jättes kisub temp ülesse, kuid samas vaadates mootori suurust, siis tegelt see normaalne ju, kui seisma jätad on plokk kuum ja
soojendab jahutusvedelikku edasi.
Järeljahutuse kohta siis, et minul samuti seda pole ning kui olekski, siis eeldaks et lisaks sellele jahutavale el ventile peaks olema vahel kusagil
elektriline pump, mis tosooli ringlema sunniks, peale masina seiskamist. Mina pole oma auto kapoti alt sellist mehhanismi leidnud veel.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.06 20:10
|
|
|
Ei elektrilist pumpa poleks vaja....mu eelmisel autol (vw corrado) hakkas vaid ventilaator tööle ja sellest piisas, et vaikselt maha jahutada. Aga
millal siis see lisa ventilaator tööle peaks hakkama. Ise pole veel kordagi märganud, et ta töötaks.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 30.04.06 07:09
|
|
|
Minul hakkab tööle kusagilt 100 piirilt!!!! Sellest ju pole kasu, kui radikast maha jahutada tosool, sest plokis jääb ta ikkagi kuumaks, kui ringlust
pole!
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.04.06 07:24
|
|
|
Selge nüüd siis tean kust alates ta peaks tööle hakkama. Mis aga järeljahutusse puutub siis ma ei oska seda seletada aga paljudel autodel on see nii
lahendatud. Jättad auto seisma ja 2-3 min ventikas jahutab edasi. Eks ta natuke kandub ka ise mootorist radikasse üle aga jah egas just mitte palju.
Eks siis näis...
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 30.04.06 18:37
|
|
|
just täna kiskusin mati välja ja see relee millekohta kysid ...sinn otsa istub 10 amprine kaitse....milleks see on seda kahjuks ei tea . kuna
ventika teema ka päevakorral , siis minu omal hakkab see kohe tööle kui mootori käivitan ....käib mingit aega ja siis jääb vait (talvel
kaasaarvatud) . Oskab keegi seda seletada
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.04.06 20:06
|
|
|
tänud eks siis panen ka 10...aga mina muidu ei tea miks mul ta ültse ei tööta (lisa vent) loodan, et asi seotud selle 215 releega.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 30.04.06 20:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
just täna kiskusin mati välja ja see relee millekohta kysid ...sinn otsa istub 10 amprine kaitse....milleks see on seda kahjuks ei tea . kuna
ventika teema ka päevakorral , siis minu omal hakkab see kohe tööle kui mootori käivitan ....käib mingit aega ja siis jääb vait (talvel
kaasaarvatud) . Oskab keegi seda seletada |
Veaks võib olla sul see, et andur on ära väsinud!!!
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 01.05.06 06:03
|
|
|
Huh, suutsin vist remojuhendi pildi siia häkkida. Vaata kas on sama pilt ja ütle milline neist releedest.

|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 01.05.06 06:14
|
|
|
Kaitsmete fail sai vist liiga suur. Proovin siiski.

|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 01.05.06 06:16
|
|
|
Need asjad võetud V8 juhenditest mis peaks olema 91a ja üles. Ei tea kas klapivad ka vanematele. Kui failid on liiga suured, siis keegi tark võiks nõu
anda kuidas need väiksemaks saaks - mina ei oska.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.06 08:25
|
|
|
Kahjuks jah pilt on liiga suur ja ei avane:8 kuid kui seletada siis see relee asub paremal (seal nurgas kus tuleb polster maha keerata nurgast 2
plastik rattaga- mitte dignostika otsade juures) ja ta on seal paremal nurgas üks alumistest nummer on peal 215 ja saab veel kaitsme otsa panna. Ja
tema kõrval on veel 4 kaitset (releest paremalt) üks kaitse oli vits 30 a ja teine 25 a kuid kõige relee poolsed on mul tühjad. Sellepärast tunengi
huvi, et miks mul tühjad ja teistel on täis seega millega asi seotud .
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.06 08:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ve1ks
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
just täna kiskusin mati välja ja see relee millekohta kysid ...sinn otsa istub 10 amprine kaitse....milleks see on seda kahjuks ei tea . kuna
ventika teema ka päevakorral , siis minu omal hakkab see kohe tööle kui mootori käivitan ....käib mingit aega ja siis jääb vait (talvel
kaasaarvatud) . Oskab keegi seda seletada |
Veaks võib olla sul see, et andur on ära väsinud!!! |
Kus see andur võiks asuda...ise otsisin sama aga tulutult. Aga olgem ausad v8 seal igast asju jalus seega võib olla ka kuskil millegi all. Seega võis
ka peitu jääda minu eest.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 01.05.06 11:22
|
|
|
Ventika andur peaks olema radika küljes kusagil, ma pole 100% kindel, kuid V6 oli ta radika alumises osas.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.06 12:01
|
|
|
Ok uurisin siis veel asja...mingi andur paistab olevat radika all vasakus nurgas jah aga sellel on 2 otsaga juhe ja läheb kuhugi salongi poole , nii
ka lisaventika juhtmed., Kas siis lisa ventika töötamine tõimub läbi relee, aju?
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 01.05.06 12:03
|
|
|
Käperdis ma jah nendes pildiasjades. Jutu põhjal igal juhul tundub, et plokid on neil piltidel erinevad kui sul. Kas kaistmete kohta selle luugi
küljes pole saksakeelset infot? Releede kohta pole, seda tean.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.06 12:05
|
|
|
relee kohta pole saksa keelset infot aga ega ka kaitsme kohta kuna kaitse istubki selle relee otsas. Igaljuhul panin kaitsme sinna külge ja tegin
proovi sõidu ja midagi nagu ei muutunud.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 01.05.06 12:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Ok uurisin siis veel asja...mingi andur paistab olevat radika all vasakus nurgas jah aga sellel on 2 otsaga juhe ja läheb kuhugi salongi poole , nii
ka lisaventika juhtmed., Kas siis lisa ventika töötamine tõimub läbi relee, aju? |
See pmt peaks olema õige andur, kuid kui võtad sealt juhtme otsast ja lühistad selle otsad ära peaks vent käima minema.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.06 14:50
|
|
|
Kahjuks seda teha peab olema kondiväänaja  
Kuna ülevalt ei õnnestu seda katsudagi ja alt sammuti. Mul suht madal V8 .,..aga eks sõidan mingi päev Einari juurest läbi, et siis saab selgus
Tänud abi eest
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 01.05.06 19:24
|
|
|
eelmise postiga panin vähe pange ...see relee mida sina mötlesid on tiagnostika tegemise jaoks ...vöta nyyd see kaitse sealt ilusti välja Sain aru et mötlesid releed mis asub releepolokis . sinna releese ei lähe mite
kaitse vaid mingi pistik ...aga see juba paras raketiteadus
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.06 14:57
|
|
|
Hmmm diagnostika tegemiseks on releel kaitse? Diagnosti osa on kõval istuja jalge all aga mina räägin sellest jalge alusest paremale.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 02.05.06 17:03
|
|
|
See elektrooniline vent peaks olema kliimaga seotud, kui kompressor taha läheb, peaks see elektrooniline vent ka kohe tööle rakenduma.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 02.05.06 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andres
See elektrooniline vent peaks olema kliimaga seotud, kui kompressor taha läheb, peaks see elektrooniline vent ka kohe tööle rakenduma.
|
Oled ikka kindel, kuna mul kliima järgi ei lähe (ainet vähe vist), kuid see el. vent töötab, kui temp kõrgemale läheb.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 03.05.06 10:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ve1ks
Tsitaat: | Algselt postitas: andres
See elektrooniline vent peaks olema kliimaga seotud, kui kompressor taha läheb, peaks see elektrooniline vent ka kohe tööle rakenduma.
|
Oled ikka kindel, kuna mul kliima järgi ei lähe (ainet vähe vist), kuid see el. vent töötab, kui temp kõrgemale läheb. |
Ma nüüd pead ei anna, aga kui ilmad soojemad olnud ja kompressor läheb kohe käivitades taha, siis on vendi töö hääl kuulda, seda külma mootoriga.
Katsetan korra seda asja. Peaks piisab sellest, kui kliima OFF lükata. Ning ilma kliimata (kondita) masinatel ei ole seda lisa el. venti, minuteada.
Aga parandage, kui eksin.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.06 16:57
|
|
|
ei see vent ei tohiks kliimaga kokku puutuda...see on ju mootori lisajahutus. Kui sa kliimat ei kasuta palavaga kas siis keedab mootorit. Pole eriti
loogiline.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |