Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: relee 215? V8 lisa ventikas (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 3157)
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.06 10:36 Tsiteeri
relee 215? V8 lisa ventikas



probleem siis selline , et V8 91 a sõites läheb 100 soojaks (võib olla norm?) aga kui seisma jättan ja süüte sisse panen siis on kohe näha, et autol tõuseb mootor temp 110, 115 kraadi see ei ole enam normaalne. Siit ka küsimus kuidas V8 järeljahutus toimub, kas otse aju kaudu läbi kaitsme bloki. Sest tavalisel autol on see läbi radika küljes oleva anduri aga V8 ma seda ei leidnud ja lisa ventika juhtmed (elektriline vent) lähevad - keresse ja + kuhugi salongi pole. Seega küsimus, et järel jahutuse eest peaks hoolitsema el.ventilaator sest teine ventilaator on mehaaniline ja töötab ainult siis kui mootor käib. Siis veel selline mure, et mis relee on 215 mis asetseb relee plokist paremal pool. Talle saab veel otsa panna mingi kaitsme, mul see puudub ja mis kaitse sinna käima peaks (kui suur). JA veel oleks abiks kui keegi seletaks ära mis on 21 kaitse (kaitsme rea nummer). Ise autolt mingeid seletusi releede kohta ei leidnud ja ka nettis ei saanud abi. Äkki keegi V8 omanik viitsib piiluda enda omasse. Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 29.04.06 17:58 Tsiteeri


Sama siin, et seisma jättes kisub temp ülesse, kuid samas vaadates mootori suurust, siis tegelt see normaalne ju, kui seisma jätad on plokk kuum ja soojendab jahutusvedelikku edasi.
Järeljahutuse kohta siis, et minul samuti seda pole ning kui olekski, siis eeldaks et lisaks sellele jahutavale el ventile peaks olema vahel kusagil elektriline pump, mis tosooli ringlema sunniks, peale masina seiskamist. Mina pole oma auto kapoti alt sellist mehhanismi leidnud veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.06 20:10 Tsiteeri


Ei elektrilist pumpa poleks vaja....mu eelmisel autol (vw corrado) hakkas vaid ventilaator tööle ja sellest piisas, et vaikselt maha jahutada. Aga millal siis see lisa ventilaator tööle peaks hakkama. Ise pole veel kordagi märganud, et ta töötaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 30.04.06 07:09 Tsiteeri


Minul hakkab tööle kusagilt 100 piirilt!!!! Sellest ju pole kasu, kui radikast maha jahutada tosool, sest plokis jääb ta ikkagi kuumaks, kui ringlust pole!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 30.04.06 07:24 Tsiteeri


Selge nüüd siis tean kust alates ta peaks tööle hakkama. Mis aga järeljahutusse puutub siis ma ei oska seda seletada aga paljudel autodel on see nii lahendatud. Jättad auto seisma ja 2-3 min ventikas jahutab edasi. Eks ta natuke kandub ka ise mootorist radikasse üle aga jah egas just mitte palju. Eks siis näis...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 30.04.06 18:37 Tsiteeri


just täna kiskusin mati välja ja see relee millekohta kysid ...sinn otsa istub 10 amprine kaitse....milleks see on seda kahjuks ei tea . kuna ventika teema ka päevakorral , siis minu omal hakkab see kohe tööle kui mootori käivitan ....käib mingit aega ja siis jääb vait (talvel kaasaarvatud) :( . Oskab keegi seda seletada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 30.04.06 20:06 Tsiteeri


tänud eks siis panen ka 10...aga mina muidu ei tea miks mul ta ültse ei tööta (lisa vent) loodan, et asi seotud selle 215 releega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 30.04.06 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
just täna kiskusin mati välja ja see relee millekohta kysid ...sinn otsa istub 10 amprine kaitse....milleks see on seda kahjuks ei tea . kuna ventika teema ka päevakorral , siis minu omal hakkab see kohe tööle kui mootori käivitan ....käib mingit aega ja siis jääb vait (talvel kaasaarvatud) :( . Oskab keegi seda seletada


Veaks võib olla sul see, et andur on ära väsinud!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 01.05.06 06:03 Tsiteeri


Huh, suutsin vist remojuhendi pildi siia häkkida. Vaata kas on sama pilt ja ütle milline neist releedest.

http://live.hot.ee/files/get/1214685/V8rel.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 01.05.06 06:14 Tsiteeri


Kaitsmete fail sai vist liiga suur. Proovin siiski.

http://live.hot.ee/files/get/1214152/v8kaitsmed.bmp


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 01.05.06 06:16 Tsiteeri


Need asjad võetud V8 juhenditest mis peaks olema 91a ja üles. Ei tea kas klapivad ka vanematele. Kui failid on liiga suured, siis keegi tark võiks nõu anda kuidas need väiksemaks saaks - mina ei oska.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.06 08:25 Tsiteeri


Kahjuks jah pilt on liiga suur ja ei avane:8 kuid kui seletada siis see relee asub paremal (seal nurgas kus tuleb polster maha keerata nurgast 2 plastik rattaga- mitte dignostika otsade juures) ja ta on seal paremal nurgas üks alumistest nummer on peal 215 ja saab veel kaitsme otsa panna. Ja tema kõrval on veel 4 kaitset (releest paremalt) üks kaitse oli vits 30 a ja teine 25 a kuid kõige relee poolsed on mul tühjad. Sellepärast tunengi huvi, et miks mul tühjad ja teistel on täis seega millega asi seotud:).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.06 08:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
just täna kiskusin mati välja ja see relee millekohta kysid ...sinn otsa istub 10 amprine kaitse....milleks see on seda kahjuks ei tea . kuna ventika teema ka päevakorral , siis minu omal hakkab see kohe tööle kui mootori käivitan ....käib mingit aega ja siis jääb vait (talvel kaasaarvatud) :( . Oskab keegi seda seletada


Veaks võib olla sul see, et andur on ära väsinud!!!


Kus see andur võiks asuda...ise otsisin sama aga tulutult. Aga olgem ausad v8 seal igast asju jalus seega võib olla ka kuskil millegi all. Seega võis ka peitu jääda minu eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 01.05.06 11:22 Tsiteeri


Ventika andur peaks olema radika küljes kusagil, ma pole 100% kindel, kuid V6 oli ta radika alumises osas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.06 12:01 Tsiteeri


Ok uurisin siis veel asja...mingi andur paistab olevat radika all vasakus nurgas jah aga sellel on 2 otsaga juhe ja läheb kuhugi salongi poole , nii ka lisaventika juhtmed., Kas siis lisa ventika töötamine tõimub läbi relee, aju?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 01.05.06 12:03 Tsiteeri


Käperdis ma jah nendes pildiasjades. Jutu põhjal igal juhul tundub, et plokid on neil piltidel erinevad kui sul. Kas kaistmete kohta selle luugi küljes pole saksakeelset infot? Releede kohta pole, seda tean.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.06 12:05 Tsiteeri


relee kohta pole saksa keelset infot aga ega ka kaitsme kohta kuna kaitse istubki selle relee otsas. Igaljuhul panin kaitsme sinna külge ja tegin proovi sõidu ja midagi nagu ei muutunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 01.05.06 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Ok uurisin siis veel asja...mingi andur paistab olevat radika all vasakus nurgas jah aga sellel on 2 otsaga juhe ja läheb kuhugi salongi poole , nii ka lisaventika juhtmed., Kas siis lisa ventika töötamine tõimub läbi relee, aju?


See pmt peaks olema õige andur, kuid kui võtad sealt juhtme otsast ja lühistad selle otsad ära peaks vent käima minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 01.05.06 14:50 Tsiteeri


Kahjuks seda teha peab olema kondiväänaja:D:D:D
Kuna ülevalt ei õnnestu seda katsudagi ja alt sammuti. Mul suht madal V8 :D.,..aga eks sõidan mingi päev Einari juurest läbi, et siis saab selgus;) Tänud abi eest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 01.05.06 19:24 Tsiteeri


eelmise postiga panin vähe pange ...see relee mida sina mötlesid on tiagnostika tegemise jaoks ...vöta nyyd see kaitse sealt ilusti välja ;) Sain aru et mötlesid releed mis asub releepolokis . sinna releese ei lähe mite kaitse vaid mingi pistik ...aga see juba paras raketiteadus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.06 14:57 Tsiteeri


Hmmm diagnostika tegemiseks on releel kaitse? Diagnosti osa on kõval istuja jalge all aga mina räägin sellest jalge alusest paremale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 02.05.06 17:03 Tsiteeri


See elektrooniline vent peaks olema kliimaga seotud, kui kompressor taha läheb, peaks see elektrooniline vent ka kohe tööle rakenduma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 02.05.06 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andres
See elektrooniline vent peaks olema kliimaga seotud, kui kompressor taha läheb, peaks see elektrooniline vent ka kohe tööle rakenduma.


Oled ikka kindel, kuna mul kliima järgi ei lähe (ainet vähe vist), kuid see el. vent töötab, kui temp kõrgemale läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 03.05.06 10:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Tsitaat:
Algselt postitas: andres
See elektrooniline vent peaks olema kliimaga seotud, kui kompressor taha läheb, peaks see elektrooniline vent ka kohe tööle rakenduma.


Oled ikka kindel, kuna mul kliima järgi ei lähe (ainet vähe vist), kuid see el. vent töötab, kui temp kõrgemale läheb.


Ma nüüd pead ei anna, aga kui ilmad soojemad olnud ja kompressor läheb kohe käivitades taha, siis on vendi töö hääl kuulda, seda külma mootoriga. Katsetan korra seda asja. Peaks piisab sellest, kui kliima OFF lükata. Ning ilma kliimata (kondita) masinatel ei ole seda lisa el. venti, minuteada. Aga parandage, kui eksin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.06 16:57 Tsiteeri


ei see vent ei tohiks kliimaga kokku puutuda...see on ju mootori lisajahutus. Kui sa kliimat ei kasuta palavaga kas siis keedab mootorit. Pole eriti loogiline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.3% - SQL: 73.7%]