Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Auto päritolu - ost/müük (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2838)
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.06 16:05 Tsiteeri
Auto päritolu - ost/müük



Ma tahaks lihtsalt teada teiste auto (Audi) omanike kogemusi seoses auto soetamisega.
Nimelt hetkel oma A4 müügis ja iga teine inimene kes helistab küsib kaua auto Eestis on olnud. Eriti konkreetne tekst on see, kui öeldakse et auto on olnud Eestis rohkem kui 2-3a siis seda osta ei soovita? Nägemata ja proovisõitu tegemata selline tekst. Päris imelik imo :P
Konkreetselt mu Audi on Eestist ostetud ja nüüdseks ka heas korras (raha läks üksjagu, aga korras on), kuid teema ikka sama, et 2-3a = f*ck off :P sõida ise

Krt närvi ajab :mad:
See vist haakub mingil määral ühe teise teemaga mida ma hetkel üles ei leidnud, kus Kiireaudi ütles, et inimesed ostku oma läbisõite edasi, vaatamata auto seisukorrale. Mu omal on ka 190k ees, aga seegi raudselt keritud...

palun ärge niisama läbustage siin teemas :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 20.04.06 16:31 Tsiteeri


Kus juures otsin hetkel A6 Avanti '96-'97 aasta. Lihtsalt huvi pärast olen küsinud Eestis oleku aja kohta, kuigi minu otsuse puhul see rolli ei mängi - raudselt eelneb ostule ikkagi tehniline ostueelne ülevaatus. Aga jah... ostetakse läbisõitu, kahjuks. Ning kahjuks ka keritakse ja kahjuks ei ole mitte kõik müüjad nõus autot näiteks päevaks käest ära andma, et teha ostueelne ülevaatus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lepp77
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.6 V6

postitati 20.04.06 16:55 Tsiteeri


2-3 aastat ei ole ju hullu aga kui auto on tõesti 95a -st eestis sõitnud, siis on ta kere mitu korda kehvem. Ostsin just A4, mis eestis olnud 1,5 aastat ja on ikka vahe sees, (kere seisukorra suhtes) kui käisin ka teema algataja A4 vaatamas.
Eks ikka tasuks enne ostu kontrollida nt LKF-i kodulehelt auto kindlustusajalugu ja lisaks iga inimese võimaluste piires ka mujalt.(võimalusi on ju küll Eestis sõitnud autode puhul)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kama2
huviline



Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.06 21:18 Tsiteeri


Kui Sa loed mõned postitused siin foorumis, siis saad aru, miks paljud ei taha osta Eestis sõitnud autod.
Vaevalt, et sakslane hakkab kusagil foorumis küsima, kus saab odavalt pensu pumpa remontida, kas Ziguli piduri supportid saab Audile alla panna, kas 168 EEK eest taga pidurikettad on ka head, jne selles stiilis. Sakslane vast ikka läheb ja vahetab selle korralikku vastu. See tõttu ka eestlastele saksast tulnud auto tüüpiliselt ikka garantii, et mingi juss pole mootorisse kokkuhoidu mõttes traktori õli sisse kallanud.
Ja nii kaua, kui seda tehakse, pole mõtet viriseda et Eestis sõitnud autod keegi ei taha.
Ise müüsin ka kunagi B4 maha alla turu keskmise hinna tänu sellele, et Eestis on 4 a. sõitnud (tegelikult seisnud) ja polnud midagi teha, vaatamata heale seisukorrale (sõidan aastas mitte üle 10000 km) kuna see on õige - meie teed ja meie "raharikkus" teevad oma töö.
Nii et süüdistada võime ainult ise ennast...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jvc
huviline

Avatar


Registreerunud 10.04.06
Asukoht: vääna
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3E´92

postitati 21.04.06 06:46 Tsiteeri


enda audi on eestis alates 94 aatast nii palju kui omaniku käest uurisin. Aga auto muidu tip top korras kuna tuttav ka oli siis oli eriti hea osta. kuigi masin juba 300tuh sõitunud käib nagu kellavärk:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.04.06 07:54 Tsiteeri


Kindlasti on eestis olnud masinate hulgas suht palju selliseid mis on korralikult hooldatud ja tõesti korralikud. Samuti saksast või "saksast" tulnud masinate hulgas selliseid kuhu on pandud "šhiguli" supportid ja 168 kroonised kettad.
Seega inimene kes otsustab läbisõidu või siinviibimise aja järgi on lammas.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ingvar
huviline



Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.06 08:07 Tsiteeri


Ise olen ka autot ostes alati küsinud, kui kaua Eestis sõitnud on. Mina, vastupidiselt teistele, olen pigem huvitatud Eestis mõnda aega sõitnud autodest ja mis oleksid korralikult hooldatud. Põhjuseid mitmeid: Esiteks olen mitu korda juba kogenud, et auto, mis on Saksast toodud, vajab pärast 3-4 kuud Eestis sõitmist korralikku veermiku remonti. Rihmavahetused, signad, immod on tavaliselt Eestis sõitnud autodel juba peal, millega kaasneb korralik kokkuhoid, minimaalselt 10 tuhat. Kere koha pealt nii palju, et Saksast toodud autod on enamuses siin või Leedus kokku klopsitud ja tihti peale võimalikult odavalt, sest autod tehakse ju müügiks. Ja Eestis sõitnud ja siin hooldatud autode hooldusajalugu on kergemini kontrollitav, kui Saksast toodud. See siis minu isiklik arvamus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.06 08:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ingvar
Ise olen ka autot ostes alati küsinud, kui kaua Eestis sõitnud on. Mina, vastupidiselt teistele, olen pigem huvitatud Eestis mõnda aega sõitnud autodest ja mis oleksid korralikult hooldatud. Põhjuseid mitmeid: Esiteks olen mitu korda juba kogenud, et auto, mis on Saksast toodud, vajab pärast 3-4 kuud Eestis sõitmist korralikku veermiku remonti. Rihmavahetused, signad, immod on tavaliselt Eestis sõitnud autodel juba peal, millega kaasneb korralik kokkuhoid, minimaalselt 10 tuhat. Kere koha pealt nii palju, et Saksast toodud autod on enamuses siin või Leedus kokku klopsitud ja tihti peale võimalikult odavalt, sest autod tehakse ju müügiks. Ja Eestis sõitnud ja siin hooldatud autode hooldusajalugu on kergemini kontrollitav, kui Saksast toodud. See siis minu isiklik arvamus

Mina ka täpselt sama meelt, saksast tulnud masin võib esialgsel ülevaatamisel olla heas korras kuid max poole aasta jooksul on vaja suht korralikult sinna investeerida. Meie teedel liikunud masinal on vead kohe nähtavad ning miskit väga ootamatut tulla ei saa.
Läbisõitu ei vaata mina enam ammu... täiesti mõttetu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.06 08:27 Tsiteeri


Minge katsuge Saksast tulnud autot Revalisse müüki panna - ei võeta!

Eelistatud on just Eestist pärit autod, millel on ka ajalugu jne...!!!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 21.04.06 08:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kindlasti on eestis olnud masinate hulgas suht palju selliseid mis on korralikult hooldatud ja tõesti korralikud. Samuti saksast või "saksast" tulnud masinate hulgas selliseid kuhu on pandud "šhiguli" supportid ja 168 kroonised kettad.
Seega inimene kes otsustab läbisõidu või siinviibimise aja järgi on lammas.:D

Lammas oled sa ise.
Tuttavad Rootsist käisid mõni aeg tagasi Eestis ja Rootsi tagasi jõudes läks see auto kohe sillastendi. Eesti teed lihtsalt ON sellised.
Jutt oli Audi allroad quattrost muuseas.
All road but not Estonian roads. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.04.06 09:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: turbo
Lammas oled sa ise.
Tuttavad Rootsist käisid mõni aeg tagasi Eestis ja Rootsi tagasi jõudes läks see auto kohe sillastendi. Eesti teed lihtsalt ON sellised.
Jutt oli Audi allroad quattrost muuseas.
All road but not Estonian roads. :D


See on hoopis teine teema.

Ja ma kohe ei kannata seda pidevat virisemist eesti kehvade teede teemal. On loomulik, et veermikuosi tuleb autol aegajalt vahetada ja meie teede puhul tuleb seda lihtsalt tihedamini teha, midagi eriti üleloomulikku või ebamõistlikku selles ju pole. Sellist eestit me ju tahtsimegi.;)

Eestis pikemalt olnud masinate hulgast leiab vähemalt sama hea eksemplari kui just sissetulnute hulgast. Nagu juba öeldud kaasneb enamasti eestis olnud masina ostmisega ka oluline kokkuhoid. See aeg kus masinad ilma igasuguse hoolduseta sõitsid tundub hakkavat mööda saama. Pigem kardaks värskelt sissetoodud masinaid mis odavalt ellu äratatud või milledest mõningatest enne müüki veel "viimast võetakse".


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.06 10:20 Tsiteeri


Kuule.. mu maja taga on põld ka siledam kui tüüpiline Eesti tee (eriti Tallinna tänavad, need on ekstra toredad)

Allroad (jämedalt Kõik Teed :)) sakslased vist meie teid-tänavaid ei tea, muidu oleks jah nimi AllRoad but no Estonian Roads Quattro :D
Nagu kunagi ammu tuli koju hobby halli kataloog ja seal oli mingi maastikuratas ja juures jutt, et sellega saab muru peal ka sõita


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 21.04.06 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sada1000
Teede teemal pole jah mõtet sõna võtta see jutt ei mahuks siia foorumisse üldse äragi :P põllud on ka siledamad


Et kas siis eestis sõidavad autod põllul või?
Jutt oli eestis sõitnud autode ostust/müügist. Ma leian otsese seose eesti teede ja eestis sõitnud autode müügi/ostu vahel.
Ja teatavasti eesti inimene pole nii rikas, et iga pisivea korral kohe korraliku teenindusse pöörduda. Siit siis ka järeldus, et ostetakse ikkagi b-varuosi ja käidakse võimalikult odavas teeninduses. Õigem sõna oleks vist remondikohas.
Siinkohal ei väida, et ka saksas ja mujal nii ei tehta aga lihtsalt seal on teed paremad ja puudub vajadus üle nädala autot remontida. Ära võiks ka märkida kütusekvaliteedi meil ja mujal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.06 10:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: turbo

Et kas siis eestis sõidavad autod põllul või?


Tead.. ega tegelt suurt vahet küll pole kas teel või põllul
jumala ausalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genka1975
huviline



Registreerunud 31.01.06
Kasutaja on eemal

Auto: 2,3 100 C4 91 a. 98 kw man.

postitati 21.04.06 14:26 Tsiteeri


Väike põige.
Mina olengi see, kes uuris 168 EEk-iste ketaste kohta. Sest lihtsalt ei mõista, miks ma peaks 15 aastat vanale autole kolm korda kallimad ostma? Ja kommenteeria võiks enne mõista andmist natuke mõtelda!!! (tegu oli jah Itaalia ketastega, B osa, ja pidurdavad küll).
Nii et ühe puu ja põhimõttega: esindused/teenindused/remondikohad Eestis päris võtta ei saa.
Samas mu tuttava Passatil 99 aasta murdus katuseluugi üks kronsa ära. Käisin selle autoga Saksa Autos- telli uus luuk, 15 000 EEK-i. Ja auto on kaks aastas Eestis sõitnud.
Kas siis sellepärast on nüüd see vend peast žiguli support või 168 EEK-ine ketas, kuna ei kavatse seda tellida (kas sakslane oleks?), vaid otsib paugutanud autolt?:mad:
Ja ega nüüd auto ka odavamaks ei muutu!
Ikkagi sõltub kõik konkreetsest isendist. Lihtsalt on kujunenud välja reklaamlause "äsja Saksast jne. Et kui seda ei ole, on tegu automaatselt mingi saaniga.
Mõnesmõttes tobe eelarvamus.


Räägi tõtt, või vahemalt ära valeta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 21.04.06 14:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ingvar
Ise olen ka autot ostes alati küsinud, kui kaua Eestis sõitnud on. Mina, vastupidiselt teistele, olen pigem huvitatud Eestis mõnda aega sõitnud autodest ja mis oleksid korralikult hooldatud. Põhjuseid mitmeid: Esiteks olen mitu korda juba kogenud, et auto, mis on Saksast toodud, vajab pärast 3-4 kuud Eestis sõitmist korralikku veermiku remonti. Rihmavahetused, signad, immod on tavaliselt Eestis sõitnud autodel juba peal, millega kaasneb korralik kokkuhoid, minimaalselt 10 tuhat.


Enda autoga just täpselt nii oligi et sain 5 kuud sõita ning siis läks auto remondi peale päris kopsakas summa. Minu arvates ainuke asi, mis eestis sõitnud autode viga on, on see, et kered lähevad "pehmeks" meie auklikel teedel. :( Sellepärast hakkab ka salong tihti nagisema.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 21.04.06 15:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: genka1975
Väike põige.
Mina olengi see, kes uuris 168 EEk-iste ketaste kohta. Sest lihtsalt ei mõista, miks ma peaks 15 aastat vanale autole kolm korda kallimad ostma? Ja kommenteeria võiks enne mõista andmist natuke mõtelda!!! (tegu oli jah Itaalia ketastega, B osa, ja pidurdavad küll).
Nii et ühe puu ja põhimõttega: esindused/teenindused/remondikohad Eestis päris võtta ei saa.
Samas mu tuttava Passatil 99 aasta murdus katuseluugi üks kronsa ära. Käisin selle autoga Saksa Autos- telli uus luuk, 15 000 EEK-i. Ja auto on kaks aastas Eestis sõitnud.
Kas siis sellepärast on nüüd see vend peast žiguli support või 168 EEK-ine ketas, kuna ei kavatse seda tellida (kas sakslane oleks?), vaid otsib paugutanud autolt?:mad:
Ja ega nüüd auto ka odavamaks ei muutu!
Ikkagi sõltub kõik konkreetsest isendist. Lihtsalt on kujunenud välja reklaamlause "äsja Saksast jne. Et kui seda ei ole, on tegu automaatselt mingi saaniga.
Mõnesmõttes tobe eelarvamus.


Just nimelt, teenindusest saad sa garantii nii varuosadele kui ka paigaldusele. Remonditöökojast sa seda ei saa. Loomulikult ei pea kõike esindusest ostma, samas pole vaja ka nutta siin, et näe, ostsin miski venna käest, teine vend paigaldas ja ei tööta. Ja väide, et eestis pole korralike autosi, on ka vale. Lihtsalt neid ei müüda nii odavalt kui tahetakse.
...ja õieti tehakse.

Edit: iga auto ajalugu on võimalik uurida, kuidas ja kelle kaudu, see jääb juba Sinu enda sebida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.06 16:12 Tsiteeri


mul on siiani autode ostmisel just üheks kriteeriumiks olnud, et auto oleks eestis sõitnud min. 1a.
sest reeglina on selle aja peale saksast toodud autodel veermikuremont tehtud, signad ja immod peale pandud.
praegune s4 on kah eestis ca aasta olnud...ja veermik on väga heas korrav (v.a. esipidurikettad, mis sai ise ära vahetatud)

ja ühelegi oma tuttavale ei soovita otse saksast/leedust/hollandist vms toodud autot, vaid just ca 1a eestis sõitnut.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]