Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.04.06 07:30
|
|
|
Vana masina tiibade ja uste värvimine
Selline tegevus ees, mõned pisemad roosteplekid ustel ja tiibadel puhtaks lastud, krunditud, ees on veel pahtli ja klaasriide vaigutööd (koopaääred
vajavad veidi rohtu) Kuid küsimus tekkis nüüd värvivalimisega. Kuna masin nii vana, siis värv tervel kerel tuhmunud (ntks võtsin ühe lisapeegli
kinnituse ära tiiva pealt, ning seal all oli vana värvi, mis oli tunduvalt kuldsem ja erksam kui praegune värv tervel autol. Mille järgi peaks värvi
ostma, et võimalikult vähe värvierinevust tuleks ja enamvähem esteetiline oleks (sõjaväe masinaga sõita ei taha, kuid ei pea olema nagu prillikivi)
Kas võtta kerekoodi järgi uus värv ning sellejärgi valida tiibadele värv või siis kataloogiga võtta kerepealt värvitoon? Nüüd samas kui peaks mingil
põhjusel teisi keredetaile poleerima, siis kas nendele pindadele tuleb originaalvärvitoon tagasi? Kas tuhmunud värvi poleerimine taastab algtooni?
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 19.04.06 10:44
|
|
|
Spetsialist pole aga vana värvi ilmselt sama ilusaks kui värske enam ei saa. Mine proovi Hitehi õue peal värvifoorumit. Enda autodele olen sealt abi
saanud. Soe soovitus minna terve autoga, et värvikaardiga vaadata erinevate kohtade pealt pleekimisastet.
|
|
|
|
Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.06 15:42
|
|
|
Tõstan teema üles, et oskab keegi pakkuda umbkaudset hinda 2 esitiiva, 4 ukse ja katuseluugi värvimiseks. Eeltööd on ise tehtud ja poleerida võib ka
ise.
Palju arvestada raha värvile ja maalrile, kes selle ilma suuremate kahjustusteta autole peale kannab püstoliga?
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 28.06.06 16:49
|
|
|
3-4k saaks sellises tagasihoidlikus kohas. "Avalikes" kohtades k6vasti rohkem.
|
|
|
kuuzik
huviline
Registreerunud 06.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.06 08:38
|
|
|
värv võta ikka koodi järgi
pärast lased auto üle poleerida või ted seda ise ja ei tohix erilist vahet küll siis jääda neil tetailidel sest poleer aitab taastab vana värvi suht
hästi..
kui ainult värvida siis läheb sul värvi kuskul 1.1-1.3 kg ja kui on lakki värv siis siis seda läheb tavaliselt 0.5 kg rohkem (mul on tavaliselt
läinud)
aga jah kuskil 3-4 kiloga saab hakkama
|
|
|
Nobody
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.06 09:51
|
|
|
Üks nõks on see, et sain teada, et autot ise on varem juba üleni värvitud ja seetõttu pole kindel kas antud toon isegi on võetud koodi järgi või
muudmoodi saadud.
mootorratas 61'st aastast
|
|
|
|
audipower
huviline
Registreerunud 26.02.05
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 1.8S -88
|
postitati 08.07.06 09:56
|
|
|
Mine autoga värvipoodi ja seal leitaklse sobiv toon!
|
|
|
jants06
huviline
Registreerunud 02.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100
|
postitati 10.07.06 06:37
|
|
|
Olen selle tööga tegelenud 15 astat, nüüd jätsin järele, aitab. Ühele tetailile läheb ca. 200 g. värvi ja lakki. Poleerida pole mõtet kui endale teed.
õge värvia oskab sul värvi ilusti ära hajutada aga laki kere üleni. ei jää sul mingit toonivahet. Asi läheb kallimaks laki arvelt kuid tegemine on
seda väärt. kui teed ise eeltöö siis jälgi, et sealt kust sa värvida ei taha, matistamise aeg ei tohi lakki läbi lükata. Edu tegemisel.
|
|
|