YMRE
huviline
Registreerunud 27.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.06 17:02
|
|
|
K: Süüte seadmine
Tere. Kas on äkki keegi targem, kes teaks vastata. Nimelt tahaks teada kas 2.2 20v QT on võimalik süüdet varasemaks-hilisemaks tõsta, kui rihma paari
hamba võrra liigutades, või paneb selle paika aju ilma sinu käest küsimata.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 10.04.06 17:12
|
|
|
Süüdet reguleerib ainult aju.
Ja gaasijaotuse hilisemaks varasemaks seadmisega ei saavuta ka midagi, parim on paigaldada täpselt tehase poolt ettenähtud märkki. (ideaalne oleks
saada (+/-1' täpsusega )
|
|
|
|
YMRE
huviline
Registreerunud 27.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.06 06:46
|
|
|
Uba nimelt selles, et kui sõita rõhuga 1.1-1.2, kõik nagu korras. Kruvides aga mingi 1.4-1.5 peale hakkab u. 5000 pöörde peal klapiklõbin, mitte väga
tugev, aga siiski. Mootor sai enda arvates kõik õigete märkide järgi kokku, seega kas hüdrotõukur siis ei jaksa enam klappi surve all üles sikutada
või on siiski mõni hammas hiline.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 11.04.06 12:31
|
|
|
Märgid paigast ära, ei ole kuulda olnud 1.5 bar puhul detonatsiooni, isegi veel kõrgemat rõhku kasutanud
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.06 13:20
|
|
|
Esmast kontrolli märgid kõik veel üle (hooratta peal "-o", rihmaratta nool ja hallikas märgis TÄPSELT). Õli taset võiksid ka vaadata! Võib olla ei
kuule sa üldse klappide häält, tegu võib olla külma poole tiivikuga, mis jookseb tigumehhanismi.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
YMRE
huviline
Registreerunud 27.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.06 14:31
|
|
|
Ei usu ise ka et see detonatsioon on. Õlid korras, turbo just remonditud, Ja märgidki sai üle kontrollitud. Panustan ikka hüdrotõukurite peale kes
suurema surve all ja suuremate pöörete juures ei jõua enam sisselaskeklappe üles sikutada. Mis seal ikka rahakoti rauad jälle laiali.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 11.04.06 16:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: YMRE
Panustan ikka hüdrotõukurite peale kes suurema surve all ja suuremate pöörete juures ei jõua enam sisselaskeklappe üles sikutada. Mis seal ikka
rahakoti rauad jälle laiali. |
Oot, mis jutt see on, mis ajast hüdrotõukurid klappe üles sikutavad ? Ega
Su autol desmodromklapiajam pole. Klapi sulgeb ikka klapivedru.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 11.04.06 17:18
|
|
|
No "klõbina" detonatsiooni tekkides peaks ka vastav andur sellele koheselt reageerima ja selle anduri poolt saadetud teate põhjal ka aju süüdet
hilisemaks keerama, juhul, kui see süsteem toimib!
Juhul, kui on tõukuritega probleem, sõida näiteks 1. käiguga ja üle 5000rpmi ja kuula aken lahti, kas tekib siis see tõukurite klõbin või ei.
Klõbiseda "kõriseda" võiks ka veninud nukkvõlli kett näiteks.
btw: juhul, kui sa panid nukad ja vända valesti märkki, on üks võimalusi ka klapi ja kolvi" kerge kohtumise" klõbin võimalik, siis pöörete all ei
suuda enam klapp piisavalt nobesti kolvi eest põgeneda 
|
|
|
|
westor
huviline
Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
|
postitati 12.04.06 04:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Tsitaat: | Algselt postitas: YMRE
Panustan ikka hüdrotõukurite peale kes suurema surve all ja suuremate pöörete juures ei jõua enam sisselaskeklappe üles sikutada. Mis seal ikka
rahakoti rauad jälle laiali. |
Oot, mis jutt see on, mis ajast hüdrotõukurid klappe üles sikutavad ? Ega
Su autol desmodromklapiajam pole. Klapi sulgeb ikka klapivedru. |
Pole vaja inimesele näkku lüüa.Väljendas ennast lihtsalt natsa valesti.
Rahu.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 12.04.06 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
No "klõbina" detonatsiooni tekkides peaks ka vastav andur sellele koheselt reageerima ja selle anduri poolt saadetud teate põhjal ka aju süüdet
hilisemaks keerama, juhul, kui see süsteem toimib! |
Detonatsioniandur avastab detonatsiooni ammu enne seda, kui midagi palja kõrvaga kuulda suudad. Süsteem määrab 2 detonatsioonianduri ja Halli anduri
signaalide abil kindlaks selle, milline silinder detoneerib ja muudab selle konkreetse silindri süüdet hilisemaks.
Kui detonatsiooniandurites või kuskil mujal tekib rike, mille tulemusel ei ole võimalik määrata detoneerivat silindrit, viib aju kõigi silindrite
süüte hilisemaks ja läheb turvarezhiimi.
Tsitaat: | btw: juhul, kui sa panid nukad ja vända valesti märkki, on üks võimalusi ka klapi ja kolvi" kerge kohtumise" klõbin võimalik,
siis pöörete all ei suuda enam klapp piisavalt nobesti kolvi eest põgeneda |
Ega seal möödapanekuks palju ruumi ei ole - paari-kolme hamba jagu nihu ja on juba oht klappe lõhkuda...
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 12.04.06 19:37
|
|
|
Tsitaat: | Uba nimelt selles, et kui sõita rõhuga 1.1-1.2, kõik nagu korras. Kruvides aga mingi 1.4-1.5 peale hakkab u. 5000 pöörde peal
klapiklõbin, mitte väga tugev, aga siiski.
|
Kuidas rõhutõus on saavutatud - kas chipiga või mehaaniliselt "kruvides"? Kas muud jupid (toitesüsteem jne) on stock? Loodetavasti ei ole paagis 95
bensiin?
Lihtsalt teemat arendades - algupärasest turbost viimast välja pressides jõuab seisuni, kus sisselaskeõhu temperatuur hakkab tõusma. Kui samal ajal
mingil põhjusel peaks segu lahjaks ka minema (õhuhulk kasvab ju üle algupäraselt ettenähtud väärtuste), ongi klassikaline mootorihävitamise
stsenaarium meie ees - kõrged pöörded, suur koormus, kuum õhk, lahja segu ja detonatsioon. Nii et kui see nendel pööretel kuulda olev asi on tõesti
detonatsioon, siis on asi naljast kaugel (isegi "mitte väga tugeva" puhul)...
|
|
|
|
westor
huviline
Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
|
postitati 13.04.06 04:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Tsitaat: | Uba nimelt selles, et kui sõita rõhuga 1.1-1.2, kõik nagu korras. Kruvides aga mingi 1.4-1.5 peale hakkab u. 5000 pöörde peal
klapiklõbin, mitte väga tugev, aga siiski.
|
Kuidas rõhutõus on saavutatud - kas chipiga või mehaaniliselt "kruvides"? Kas muud jupid (toitesüsteem jne) on stock? Loodetavasti ei ole paagis 95
bensiin?
Lihtsalt teemat arendades - algupärasest turbost viimast välja pressides jõuab seisuni, kus sisselaskeõhu temperatuur hakkab tõusma. Kui samal ajal
mingil põhjusel peaks segu lahjaks ka minema (õhuhulk kasvab ju üle algupäraselt ettenähtud väärtuste), ongi klassikaline mootorihävitamise
stsenaarium meie ees - kõrged pöörded, suur koormus, kuum õhk, lahja segu ja detonatsioon. Nii et kui see nendel pööretel kuulda olev asi on tõesti
detonatsioon, siis on asi naljast kaugel (isegi "mitte väga tugeva" puhul)... |
Eelpool nimetatud autol peaks olema passijärgi aju chipitud.Ka on paigaldatud nii turborõhu kell kui ka segukell.Segu polevat lahjaks läind nii väidab
auto omanik.Nagu ei tahaks uskuda seda detonatsiooni.Aga mine sa tea.Tegelt on mul ka väike videojupp kus on väga hästi kuulda seda häält mida auto
hakkas tegema kiirendusel.On äkki võimalus kuidagi see siia üles ripudada?
|
|
|