jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 10.04.06 07:32
|
|
|
Gaasipedaal ei reageeri aegajalt.-( korras)
Nüüd hakkas mul selline jama- sõidad ühtlase kiirusega ja vahest laseb kütte etteande tagant ära, mootor välja ei sure, lahutades siduri töötab
tühikäigul aga gaasipedaal ei reageeri pumbale.Kui lasta gaasipedaal tagasi ja uuesti vajutada võtab jälle mootori järgi ja niivisi teeb ainult
aegajalt kui sõita ühtlase kiirusega.Kui pidevalt gaasipedaaliga mängida siis töötab korralikult.Muidu käivitus ja mootori töötamine ok. Kui suur
tõenäosus võib olla et see reostaat peksab segast mis on ühendatud gaasipedaali hoovaga?Või on siis selle kaane viga?Mis sümptomid viitavad kaane ära
suremisele?
Automargiks on A100 2,5 TDI mootori tähisega ABP
Nädalavahetusel sai käidud ülevaatusel mootori osas tahmad ja muu kõik korras.
Selline tähelepanek veel- aegajalt kohapeal vaikselt gaasi lisades lähevad pörded kuni 1500 ja siis kukuvad,gaasi lisades vaikselt enam üles poole ei
lähe pöörded, vajuta või põhja.Kui lisada järsku on korras,mingi andur paneb villast?
|
|
|
|
marko2100
huviline
Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant TDI
|
postitati 10.04.06 18:03
|
|
|
Tundub jah reostaadi viga olema! Proovi multimeetriga mõõta, samal ajal seda reostaati liigutades.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 11.04.06 05:45
|
|
|
Täna hommiku viskas ka kollase tule põlema "kontrolli mootorit",süüte välja keeramisel ja uuesti käivitamisel enam ei põle. Oskab veel keegi midagi
tarka öelda? Otsinguga diislite kohta midagi suurt ei andnud.
|
|
|
|
marko2100
huviline
Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant TDI
|
postitati 11.04.06 06:46
|
|
|
Veakoode oled proovinud lugeda?
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 11.04.06 07:12
|
|
|
Lõhnab küll selle reostaadi rikke järele, et lihtsalt must või ära kulunud ja ei anna vahepeal ühendust enam. Oli mul ka 2,8 siibri reostaadiga sama
viga, et külmast pärast ei tahtnud pöördesse minna, ainult gaasi põhja vajutades toimis. Kakkusin lahti ja puhastasin ära ja mure murtud: kuid diislit
pole ise näppinud ja ei oska lähemalt kommenteerida, kuid lase see akeleraatori reostaat üle vaadata, usun, et on selles viga, kui mootor toimib muidu
korralikult.
Võid veel proovida ka seda, kui laseb kütte maha sõidu ajal, vajuta mitu korda põhja ja tagasi, kui siis toimima hakkab on asi must lihtsalt.
Terv. Veiko
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 11.04.06 07:58
|
|
|
Nende veakoodide lugemise kohta olen küll lugenud, aga ei hakka mõistus peale Kipun ise ka arvama et reostaat mängib mäkra.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 11.04.06 15:41
|
|
|
1 ja 2 pihusti vahel on üks andur valge pistikuga-mis andur see on? kui see pealt võtta, hakkab pöördeid üles alla loopima.Mootori töötemp. üle 85
siis vahest ei mõjunud selle pistiku eemaldamine,töötas ühtemoodi.Juhtpihusti juhet lahti ühendades hakkas mootor puterdama ja kollane kontroll lamp
"kontrolli mootorit" läks põlema, nii et juhtpihusti viga nagu ei oleks.Selle valge anduri all on pruun andur see on temp. näidiku jaoks.Veel
täpsemalt seletades on see valge pistikuga andur selle torupeal, kust tuleb lõdvik suurele ringile radikasse.Oskab keegi selle peale midagi kosta?
|
|
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
postitati 11.04.06 16:20
|
|
|
Kui võtad selle valge kaheotsaga pistiku maha siis pöörded kõrgemad ja käivitades küsib küünalid. Ehk see andur peaks andma vist ajule signaali, kas
mootor on soe või külm. Igatahes reguleerib ta tühikäigu pöördeid ja eelsüüteküünlaid.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 11.04.06 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
Kui võtad selle valge kaheotsaga pistiku maha siis pöörded kõrgemad ja käivitades küsib küünalid. Ehk see andur peaks andma vist ajule signaali, kas
mootor on soe või külm. Igatahes reguleerib ta tühikäigu pöördeid ja eelsüüteküünlaid. | Jep, tegin just katset, aga muus anomaalias
pole selgust veel saanud, nii et valge pistiku andur jääb ära.
|
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.06 18:44
|
|
|
minu põkal oli näiteks enamvähem sama jant, mootor käis ka ilgelt terava häälega ja aju oli lepingu lõpetanud.
need sümtomid millest sa räägid viitavad küll sellele, et pumba kaan vajab remonti neid pidi olema kahte tüüpi ehitusega mõnd annab remontida teist
mitte
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.04.06 05:22
|
|
|
Moto töötab nagu alati, mingit teravat laginat ei ole, tänase paarikümne km-se sõiduga ei ühtegi häda.
|
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.06 09:16
|
|
|
pumba kaan pidigi niimodi ära kustuma, et vahepeal toimib normaalselt siis mingi hetk jälle paneb täiega näkku
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.04.06 12:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pandiit
pumba kaan pidigi niimodi ära kustuma, et vahepeal toimib normaalselt siis mingi hetk jälle paneb täiega näkku | See suur et kui ta
niivisi läheb anna vihjeid,kus taastada ja mis selle maksumus oleks, saab varakult sellele mõtlema hakata.
Hm milline see pumba kaan välja näeb ja mis seal kulub, mida seal taastatakse, mingeid pilte pumba laialilammutamisest või linke kust mida näha, oleks
teretulnud nähtus.Hakkan selle pumba sisemusega ennast kurssi viima.
|
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.06 19:43
|
|
|
uus pidi maksma 7-9000.-
olen kuulnud, et oisu diisli mehed pidid päris asjalikud selles suhtes olema, pidi andma paigaldada ka mingit wolkari oma mis maksab kuskil 3500.- ja
ega remontki odavam ei tule kui üldse annab taastada
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 13.04.06 08:25
|
|
|
Sümptomid kisuvad filtriprobleemile, see nüüd vahetatud.Vaatame edasi mis juhtub, kui nädalavahetuse sõitmistel selliseid jamasid ei teki siis oli
filtri viga.Lõppsõna ütlen esmaspäeval.
|
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.06 15:35
|
|
|
kui filter kinni oleks siis auto lihtsalt ei läheks edasi ja kogu moos, mitte ei hakka pöördeid kõigutama ja muid nalju tegema millest eelpool toodud
teemades rääkisid!
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 17.04.06 08:30
|
|
|
Pöördeid pole kõigutanud!
Tundub et siin sattus mitu viga kokku.Mingil määral oli filtri viga (jebla hakkas pihta peale olerexist tankimist) ja siis veel selline asi- seiskamis
klapi juhe klemmi otsas ei annud korralikult ühendust,see sai puhastatud ja klemmile uuesti joodetud, siiani töötab nagu vanasti.
|
|
|
|