Lehekülgi: 1 2 |
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.06 18:54
|
|
|
S4 AAN "puterdab" suurema rõhu korral - Viga leitud
Ei osanud paremini pealkirja sõnastada.
Ühesõnaga probleem järgmine:
Kui rõhk tõuseb üle 08-1.0 bari, hakkab teatud juhtudel rängalt vahele jätma, nagu saaks kuskilt lisaõhku vahele vms.
Mõned korrad on lausa selline tunne, nagu oleks "fuel cut" olnud. Enamasti juhtub just siis, kui sõita rahulikult näiteks 4-nda käiguga, pöörded
kuskil 2000 juures ja siis lapats põhja vajutada, nii kui pöörded jõuavad ca 3000-ni ja rõhk seega ka suureks, on enamasti hing kinni. Samas, mõnikord
on kõik korras. Huvitav on veel see, et kui lasta kõik käigud alates esimest nii öelda "lõpuni välja" siis on katkumine väiksem või olematu, viga
tekib just siis, kui rahulikult sõita ja siis "lajatada boostiga"
Probleem on pigem sooja mootoriga, jaheda (päris külma mootoriga ei taha proovida) ca 40-50kraadi saavutanud mootoriga on olukord kõvasti parem. Samas
tundub, et ka niiskema ilmaga on veidi parem.
Sees uued küünlad (denso iridium) uued piibud, bypass. Täna vahetasin ära ka pihustite kummist tihendid, lootuses, et ehk see aitab. Bensiin on alati
98e..
On keegi sarnase probleemiga kokku puutunud?
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 08.04.06 21:29
|
|
|
küünlad NGK PFR7B ja uue piibud - mure lahendatud. minul toimis, häda just piipudes oli...
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 08.04.06 21:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Ei osanud paremini pealkirja sõnastada.
Ühesõnaga probleem järgmine:
Kui rõhk tõuseb üle 08-1.0 bari, hakkab teatud juhtudel rängalt vahele jätma, nagu saaks kuskilt lisaõhku vahele vms.
Mõned korrad on lausa selline tunne, nagu oleks "fuel cut" olnud. Enamasti juhtub just siis, kui sõita rahulikult näiteks 4-nda käiguga, pöörded
kuskil 2000 juures ja siis lapats põhja vajutada, nii kui pöörded jõuavad ca 3000-ni ja rõhk seega ka suureks, on enamasti hing kinni. Samas, mõnikord
on kõik korras. Huvitav on veel see, et kui lasta kõik käigud alates esimest nii öelda "lõpuni välja" siis on katkumine väiksem või olematu, viga
tekib just siis, kui rahulikult sõita ja siis "lajatada boostiga"
Probleem on pigem sooja mootoriga, jaheda (päris külma mootoriga ei taha proovida) ca 40-50kraadi saavutanud mootoriga on olukord kõvasti parem. Samas
tundub, et ka niiskema ilmaga on veidi parem.
Sees uued küünlad (denso iridium) uued piibud, bypass. Täna vahetasin ära ka pihustite kummist tihendid, lootuses, et ehk see aitab. Bensiin on alati
98e..
Arvan, et tegu kuskilt siiski lekkiva boostiga. Lekke kohtadest puudust pole, tuleb kõik üle kontrollida. Täna just avastasin oma masinal analoogse
vea põhjuse: ca 1.2 bar overboostil hakkas puterdama ja kinni lööma, a/f näitas täisrikast... Põhjuseks oli see, et olin unustanud wastegate külge
mineva juhtrõhu vooliku stutsi võtmega pingutamata ja polt kadus ära...
Seekord siis inimlik faktor...
On keegi sarnase probleemiga kokku puutunud? |
Arvan, et tegu kuskilt siiski lekkiva boostiga. Lekke kohtadest puudust pole, tuleb kõik üle kontrollida. Täna just avastasin oma masinal analoogse
vea põhjuse: ca 1.2 bar overboostil hakkas puterdama ja kinni lööma, a/f näitas täisrikast... Põhjuseks oli see, et olin unustanud wastegate külge
mineva juhtrõhu vooliku stutsi võtmega pingutamata ja polt kadus ära...
Seekord siis inimlik faktor...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.06 21:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prr
küünlad NGK PFR7B ja uue piibud - mure lahendatud. minul toimis, häda just piipudes oli... |
ok, piibud on 1kuu vanad bemmi 24v omad. Õnneks on alles ka originaalid, mis ei olnudki väga väsinud. Proovin homme originaalidega, kas on mingit
vahet. Ainuke vahe bemmi ja audi piipudel on see, et audi piibud 2kohmi ja bemmil 5kohmi, tootja mõlemal Beru, välimus, mõõdud samad.
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Arvan, et tegu kuskilt siiski lekkiva boostiga. Lekke kohtadest puudust pole, tuleb kõik üle kontrollida. |
on mingeid tööd kergendavaid meetodeid, kuidas leket tuvastada, või jääb üle kõik voolikud - lõdvikud käsitsi üle kontrollida? See ei saa lihtne olema
: )
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 08.04.06 23:13
|
|
|
Kas aju mingeid veakoode ka salvestand on?
Leke survepoolel peaks mõjuma üldiselt halvasti kiirendusomadustele, mitte aga "hakkima"
Kaks varianti, kas ei pihustata bensiini, või ei süüdata seda 
Põhjuseid võib olla mitmeid sh. detonatsioon, mille puhul mootor "võimsust kärbib" jne.
btw, mis erinevus nendel kahel eri piibul on, 2 vs 5 kohm,
kumb peaks olema parem?
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 09.04.06 00:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Kas aju mingeid veakoode ka salvestand on?
Leke survepoolel peaks mõjuma üldiselt halvasti kiirendusomadustele, mitte aga "hakkima"
Kaks varianti, kas ei pihustata bensiini, või ei süüdata seda 
Põhjuseid võib olla mitmeid sh. detonatsioon, mille puhul mootor "võimsust kärbib" jne.
btw, mis erinevus nendel kahel eri piibul on, 2 vs 5 kohm,
kumb peaks olema parem? |
Audi algupärased piibud (034 905 447) on 5 kilo-oomi, mitte 2 - just mõõtis testriga igaks juhuks üle.
Leke survepoolel ajab segu rikkaks, sest kõik õhk ei jõua mootorisse.
Antud juhul tasuks alustada veakoodidest ja sisselaske kontrollist.
Valed küünlad võivad ka palju pahandust teha...
See ka veel, et jukerdav N75 saab sellise jama tekitamisega ilusti hakkama...
P.S. Kas aju on chipitud või wastegate vedru koomale keeratud?
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.06 06:18
|
|
|
Mina panustaksin esimese hooga boosti lekkele. On olnud sellist jama boosti lekkega. Teine asi on solenoid. Kolmandaks piibud. Kui need oled üle
käinud KORRALIKULT, siis saame edasi arutada!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ellar
huviline
Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 TQ 20V
|
postitati 09.04.06 06:28
|
|
|
proovi kellegi teise aju enda peale! Mul tõrkus auto samamoodi ja põhjus seisnes vigases kivis!
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.06 13:24
|
|
|
Vahetasin solenoidi ära, tulemus null. Võtsin solenoidi küljest pistiku lahti, aju läks avarii-rezhiimi ja lubas rõhku ainult 0.4 bari ja auto liikus
väga sujuvalt, kuigi jah, ka väga aeglaselt. Lükkasin pistiku tagasi ja puterdamine tagasi. Lähen proovin kohe piibud originaalide vastu vahetada.
edit: küünlad on, nagu öeldud uued ja peaks sobima väga hästi sellele autole. Denso Iridium IK22 (vist). Aju chipitud (vahetult peale chippimist
probleemi polnud), rõhku tõstetud pole. Millal probleem alguse sai, päis täpselt ei mäleta, viimaste külmadega (eelmise kuu alguses) hakkas pihta.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 09.04.06 13:30
|
|
|
Madalama takistusega piip peaks ju parem olema, või ei?
Ja ikkagi, mis veakoodid ütlevad?
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 09.04.06 13:55
|
|
|
Äkki on WG membraan natuke katki, siis hakkab kah katkuma. Lihtsalt üks võimalikest variantidest.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.06 14:41
|
|
|
piibud vahetatud/kontrollitud ja nagu arvata oligi - tulemus null.
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Madalama takistusega piip peaks ju parem olema, või ei?
Ja ikkagi, mis veakoodid ütlevad? |
ei tea, idee poolest peaks nagu jah.
Pilt bmw piibud versus audi piibud
Veakoodidega on nii, et läpakaga ühendades ei ütle diagnpostikaprogramm peale 2111 ehk rpm sensori midagi. Auto enda diagnostikalambiga pole proovida
saanud, sest puudub pirn ja puudub ka juhtme küljest pistik, mille külge pirn panna.
Tsitaat: | Algselt postitas: samru
Äkki on WG membraan natuke katki, siis hakkab kah katkuma. Lihtsalt üks võimalikest variantidest. |
vägagi võimalik, aga nagu ka ise ütlesid, variante on veel mitu.
Edasi peab lähenema ilmselt loominguliselt, sest:
küünaldes asi pole
piipudes asi pole
solenoidis asi pole
jääb veel boost leak ehk lõdvikud-voolikud-wastgate?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 09.04.06 16:10
|
|
|
Puhasta see RPM sensor ära, kuna tegemist on magnetiga, siis see armastab sinna külge korjata igasugu metallipuru.
Mis puutub boostleaki, siis jään enda juurde kindlaks, et see ei tekita "hakkimist" küll aga väheneb mootori võimsus.
Kas aju katkestab selle "hakkimise" ilmnedes täielikult nii süütamise kui ka toite?
Või lihtsalt teatud hetkel mootori võimsus mingil määral väheneb ja seda siis nn. katkendlikult?
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.06 16:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Puhasta see RPM sensor ära, kuna tegemist on magnetiga, siis see armastab sinna külge korjata igasugu metallipuru.
|
usun, et seda viga näitas selle pärast, et lugesime koode seisva mootoriga.
Tsitaat: |
Kas aju katkestab selle "hakkimise" ilmnedes täielikult nii süütamise kui ka toite?
Või lihtsalt teatud hetkel mootori võimsus mingil määral väheneb ja seda siis nn. katkendlikult?
|
jah, tundub küll, nagu mootor ei töötakski korraks.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 09.04.06 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Puhasta see RPM sensor ära, kuna tegemist on magnetiga, siis see armastab sinna külge korjata igasugu metallipuru.
Mis puutub boostleaki, siis jään enda juurde kindlaks, et see ei tekita "hakkimist" küll aga väheneb mootori võimsus.
|
Tekitab küll, sõltuvalt, kust, kuidas ja mis põhjusel lekib.
RPM anduri viga peabki tulema seisva mootoriga veakoode lugedes, see normaalne.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 10.04.06 05:53
|
|
|
Siiski Denso süüteküünaldesse usku minul ei ole... Ainult Bosch ja NGK. Kusjuures uuematel ( V6 ja 5V per sil on 2 kilo ohmi takistusega piibud )
Edit: sellised kihvtid asjad veel, nagu: kütusesurve, benapaagi tuulutus, söefilter. Kontrolli needki jauramid üle, viga võib täitsa vabalt peituda
eelpool mainitus ning veel kurikuulus rõhuvoolik ajusse ( pidurivõimendi läheduses kolmik )
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 10.04.06 10:32
|
|
|
Rihmamärgid vaata ka üle kindlasti - vända hammakas on ära liikunud, hakkab samamoodi jebima.
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.06 10:37
|
|
|
Lisaks võiks üle kontrollida ka kõik need andurite ja poolide massijuhtmed mis on sisselaske kollektori küljes - kui seal vilets ühendus siis võib ka
igasugu imelikke trikke teha...
Ning kas aju restarti oled ka proovinud? Mul oli kunagi sama värk siis kui sai korra originaalist tiba suuremat rõhku proovitud (2 bar üle). Siis
peale seda hakkas sama moodi jamama. Aitas aju restart.
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 10.04.06 13:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
RPM anduri viga peabki tulema seisva mootoriga veakoode lugedes, see normaalne. |
RPM anduri veateatest saab lahti, kui lugeda koode töötava mootoriga, mille pöördeid on vähemalt kord tõstetud üle 2000 (peale käivitamist kohe
tühikäigul koode lugedes võib 2111 alles jääda)
WG puhul tasub lisaks membraanile sedagi vaadata, kas klapp liigub vabalt.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.06 17:16
|
|
|
krt arumaeimõista. Nagu naine, hetk tagasi liikus nagu loom, st töölt koju sõites, ca 20km rahulikku linnasõitu ja siis 2km proovisin, ei ühtki
etteheidet, tahtis veel teisega peaaegu et ratast ringi võtta ( ), kui boost
taha tuli. Peale 2-3 õnnelikku hetke oli probleem tagasi. Seega välistaks hetkel nuka-rihma vale asendi ja muu nö "püsiva".
Lähen katsun enamus pistikud üle, mis silma hakkavad ja kontrollin MAP-i mineva rõhuvooliku üle, lisaks ajule "restart" - aku maha mõneks ajaks...
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.06 19:33
|
|
|
Nii, pistikud kontrollitud, midagi kahtlast ei leidnud. Kiskusin aju juurest jalamati eest ära ja panin MAP-i minevale rõhuvoolikule peale klambrid,
mida seal enne polnud, kuigi algselt peaks olema. Proovisin - midagi ei muutunud. Tegin ka ajule reseti - aku juhe pooleks tunniks maha, ikka ei
midagi. Siis võtsin aju küljest rõhuvooliku üldse küljest ära: minuteada peaks sel juhul maks rõhk olema 0bari !? aga rõhk ei muutunud (st seda ei
piiratud), kompuuter näitas küll 1.0, aga oli aru saada, et see nii kindlasti ei ole. OK, sõitsin natuke ja ca 2km pärast sai aju ka aru, et nii ei
lähe ja läks avarii-rezhiimi. Küsimus, kas peabki olema selline viide või on probleemne aju/MAP?
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 11.04.06 20:01
|
|
|
Kas kompuutri näit näitas boosti enam-vähem adekvaatselt, kui voolik küljes oli?
Siis tuleb veel meelde mõte kontrollida MAFi pistiku seisundit (jah - 3B puhul paraku lahtiühendatud MAFiga sõita vist ei anna) - ühenduse jukerdades
võib ajusse minna absoluuutselt vale signaal, aga veakoodi ei teki.
Kui muu ei mõju, siis keeraks küll korra küünlad välja ja vaataks, mis nägu need on.
Samas kasutaks ikkagi vaatamata kõigele võimalust ja keeraks prooviks näiteks NGK-d kasvõi hetkeks sisse ja vaataks, mis toimuma hakkab...
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 13.04.06 05:13
|
|
|
Kasuta Originaalküünlaid 101000016AA Bosch F5DP0R ja probleem suure tõenäosusega kaob
Toomas
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 13.04.06 17:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Nii, pistikud kontrollitud, midagi kahtlast ei leidnud. Kiskusin aju juurest jalamati eest ära ja panin MAP-i minevale rõhuvoolikule peale klambrid,
mida seal enne polnud, kuigi algselt peaks olema. Proovisin - midagi ei muutunud. Tegin ka ajule reseti - aku juhe pooleks tunniks maha, ikka ei
midagi. Siis võtsin aju küljest rõhuvooliku üldse küljest ära: minuteada peaks sel juhul maks rõhk olema 0bari !? aga rõhk ei muutunud (st seda ei
piiratud), kompuuter näitas küll 1.0, aga oli aru saada, et see nii kindlasti ei ole. OK, sõitsin natuke ja ca 2km pärast sai aju ka aru, et nii ei
lähe ja läks avarii-rezhiimi. Küsimus, kas peabki olema selline viide või on probleemne aju/MAP? |
Mõtle nüüd natuke, 1 peabki näitama, sest see atmosfääri rõhk. 0 baari oleks täielik vaakum.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.06 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Mõtle nüüd natuke, 1 peabki näitama, sest see atmosfääri rõhk. 0 baari oleks täielik vaakum. |
ja ja, said valesti aru, küsimus oli pigem selles, et kui MAPi küljest voolik ära võtta, näitas kompu küll 1.0 ehk siis atmosfääri, nii nagu peab,
siis ülerõhku ei tohiks tekkida, st aju ei luba turbol "puhuda" (minu mõistes siis ülerõhk 0), aga kõik oli endistviisi, auto liikus nagu poleks
midagi muutunud, alles peale väikest sõitu sai ka aju aru, et MAP ei saa tegelikult mingit infot ja läks safe-mode'i.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|