rwd
huviline
Registreerunud 19.10.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 1,9 TDI
|
postitati 07.04.06 10:08
|
|
|
ise toonkile paigaldamine
Et siis probleem selline, et vajaks natuke näpunaiteid kuidas toonkile täpselt paigaldada. Olen ise mõnele autole juba paigaldanud, kuid tagaklaas on
ikka paras mõistatus veel. Et kuidas see täpselt sinna paikka pannakse, et ei tekiks klaasi kumeruse tõttu volte ning et kile käevahel kortsu ei
läheks. Või võivad voldid tekkida ning need tasandatakse hiljem fööniga... Igasugused näpunäited on teretulnud! Ette tänades!
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 07.04.06 10:35
|
|
|
Kile lõikad ja kuumutad väljaspool vormi, siis tõstad sisse ja viimistlemine kuumaõhupuhuri ja "lapatsiga".
Ise on siiski p0rn teha seda, kui spets vahendeid pole.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.06 11:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaaku
Kile lõikad ja kuumutad väljaspool vormi, siis tõstad sisse ja viimistlemine kuumaõhupuhuri ja "lapatsiga".
Ise on siiski p0rn teha seda, kui spets vahendeid pole. |
Ei sees seda enam kuumutada ei või.
Esiteks, selleks et kile kuumutada peab selleks olema ka vastav kile, odava poola kilega seda ei tee elusees. Kui õige kile olemas siis pannakse see
väljapoole eelnevalt märjaks tehtud klaasi arvestusega siis, et sisse tõstes oleks liimitav pool väljapool. Nüüd hakatakse kilet voltide kohalt
kuumutama ning spaatliga seda siluma, seda tehakse niikaua kuniks kile on saavutanud täielikult klaasi kuju. Vahepeal lõigatakse ta siis õigesse mõõtu
kah, et tiba tumedast servast seespoolt. Nüüd kattekile maha, seest klaas märjaks, kile ise märjaks ning asetad asja sisse paika, keerad kuidas just
vaja ning kukud aga vett alt välja spaatliga lükkama, siin enam puhurit kasutada ei tohiks... võib kile krimpsu ära tõmmata.
|
|
|
|
rwd
huviline
Registreerunud 19.10.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 1,9 TDI
|
postitati 07.04.06 11:44
|
|
|
tänu, seda väljast kuumutamise asja ma ei teadnudki.
Aga üks asi veel, et kuidas saada küljeklaasi äärt korralikult tumedaks et sinna õhk alla ei jääks. Audidel peaks seal olema mingi muster ning kui
kile sinna peale panna, siis tikuvad mustri vahele väikesed mullid jääma. Kas seda saab ka kuidagi kuumutamisega parandada või siis tuleks lihtsalt
toonkilega kaasasoleva labidaga need sealt vahelt välja lükata. Kuidas jääks kõige parem tulemus?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.04.06 11:53
|
|
|
Nendega seal tõesti raskusi on jah, kuid minuteada paremat varianti pole kui lihtsalt mitmed korrad ja tihedalt spaatliga sealt nühkida.
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 07.04.06 15:01
|
|
|
Ma ei mõelnudki et seestpoolt kuumutad hiljem. Ikka väljast läbi klaasi. Ja ääremulle saab tõesti ainult "nühkides" ära.
Seda ka mitte lõplikult.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 07.04.06 20:48
|
|
|
kile vormi ajamine ei ole niisama . . . kui seda ennem teinud pole, siis omal käel katsetamine kindlasti tulemust ei anna. Ei kvaliteedis, ega hinnas!
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
rwd
huviline
Registreerunud 19.10.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 1,9 TDI
|
postitati 08.04.06 14:05
|
|
|
kes ei alusta, see ei hakkagi kunagi oskama
|
|
|