Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.06 12:07
|
|
|
2003a. A4 3.0 Quattro õlituli?
mure järgmine, armatuuris süttib õlituli, mis peaks märku andma õli vähesusest. Õlitase normis, andur vahetatud. esindus soovitas armatuuris kellad
vahetada, et viga kellades. küsimusele, et kui uuesti süttib tuluke, vatati,et garantiid ei anna. elektrikud viga ei leia. on kellelgi samalaadset
juhtumit olnud?
Rax
|
|
|
viirus
huviline
Registreerunud 12.04.06
Asukoht: Tehase 21a
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.04.06 20:31
|
|
|
elementaarne oleks diagnostikaga üle vaadata
pole veel näinud et boschi kellad ise maha sureks või hakkaks sogast panema 
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 13.04.06 06:25
|
|
|
Kas sealt anduriaugust manomeetriga oled õlirõhku mõõtnud?
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Box
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.06 07:12
|
|
|
Huvipärast konsulteerisin enda kolleegidega ( diagnsotikud Saksa-Autos)
Pakkusid VÄLJA kas vigane õlitaseme andur, kapoti andur ( st ei saa aru avamisest ja sulgemisest) või signa valesti paigaldatud ( kaktestus võetud
valest kohast).
Näidikute plokk ei tohiks küll asjasse puutuda kuna sinna jõuab vaid mass. Õlitaseme tuli küll põlema sellest hakata ei tohiks. On see ikka kollane
õlikann mis süttib? Või punane? või hoopis hüüumärk?
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 14.04.06 13:17
|
|
|
Näidikute plokk võib selle poolest küll asjasse puutuda, et see kollane tuli ei ole otse anduri taga, vaid mõningal määral aju on seal vahel ikka ka
(tegu on ilmselgelt selle "Longlife-anduriga" G266)
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.06 09:23
|
|
|
Mul sama jama, seega vilgub pidevalt kollane õli tuli aga õliga kõik ok, sammuti on rõhk korras. Vahetasin ka anduri ära aga see ei aidanud nüüd ootab
uut kellade bloki.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.04.06 12:35
|
|
|
to riio: mina soovitaks kellade ploki üle joota. Võta maha ..tee algosadeks tinuta ühendused üle. Kui ise ei oska siis mõni sõber elektroonik ikka
äkki oskab. Enda 20v avandil tegi sama nalja, et õlikannu tuli põles vahelduva eduga..kuigi kõik oli korras. Peale jootmist asi ok.
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.06 13:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
to riio: mina soovitaks kellade ploki üle joota. Võta maha ..tee algosadeks tinuta ühendused üle. Kui ise ei oska siis mõni sõber elektroonik ikka
äkki oskab. Enda 20v avandil tegi sama nalja, et õlikannu tuli põles vahelduva eduga..kuigi kõik oli korras. Peale jootmist asi ok.
|
Tänud seda kahtlustasin ka ise....ja Einargi arvas nii aga mul on mõttekas uus plok otsida omale, kuna see kellade kattepaber on hakkanud kooruma
lahti. Pole kuulnud, et keegi sellega mässab. Ehk keegi teab kus tehakse jne. Külmjooteid on mul seal arvatavalt palju kuna bensu näidik teeb sammuti
trikke ja õlirõhukell (harva). Vahel mnt sõidan siis viskab isegi mootori
tempi 0 ja siis kui tuleb suurem auk siis jälle normis. Töötab nii nagu tahab Päris põnev jälgida kohe...aga jah eks peab ta ikke ükskord välja katkuma
|
|
|