Lehekülgi: 1 2 |
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.06 19:30
|
|
|
Audi C4 Avant helisüsteem / esiuksed
Nii. Alustuseks niipalju, et auto on S4 2,2T Avant aastast 1993. Originaalis BOSE-süsteemiga. Eesmärk hea kvaliteediga sound (esikõlarid + woofer) ja
korralik install (et säiliks ka Avant-kere praktilisus). Ja ressursid ikkagi piiratud
Eile sai auto lahti võetud. Istmed, konsool ja põhjamatt välja. Täna siis pigimatid ja kaabeldus. Kuigi Audis on pigimatti juba tehasest suht
korralikult ja põhjamatt on ka piisavalt paks.
Kaabliteks Connectioni tooted siis:
3-paariline RCA headist taha
Võimendi toide aku juurest
HU toide
Esikõlaritele 2x1,5mm2
Headunitiks on Becker Traffic Pro mis varsti asendub mõne Highend seadmega (Pioneer P1 ntx). Woofer Alpine Type-R 1222D. Võimendi wooferile on Audison SRX2S ja kõlar on hetkel sellises kastis, mis mängib küll väga hästi kuid ruumi
kokkuhoiu mõttes tuleb asendada varsti ilmselt väiksema kinnise kastiga.
Nii. Kõik muu on veel lahtine. St teema on tehtud selleks, et koguda soovitusi ja ettepanekuid. Ja pildid siiani tehtud tööst tulevad homme.
Esiuksed on kohe varsti päevakorral (ilmselt Hertzi kompod ja Audison LRx4.300 võimendi nende toiteks. Ja loomulikult karjub asi kondeka järele.
|
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 02.04.06 20:53
|
|
|
näita installi plite!
Kuid miks tahad kasutada audisoni võime? Nende kasutegur on suht väike!
Alpine Type-R 1222D väga hea valik, minu meelest väga hea kõlar. Peab vastu ka extreemsetes oludes. kahe Type-Riga tulin ma FWB2 eesti teiseks.
Hetzi kompodele leiaks ka kindlasti alternatiive. Minu meelset need Herzi twiitrid ei ole just kõige paremad.
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.06 05:23
|
|
|
Olen ka kuulnud, et Hertzi twiitrid on liiga teravad. Mõtlesin muidu HT18 twiitreid ja HV130 mide. Ukse sisse.
Niisiis kahte riba, kuna selle auto uksepolster on suht keeruline. Originaalis on seal 3,5" elemendid. Klaasplastiga aidates saab 5,25" elemendi
paigaldada. 6,5"-sega läheb raskeks.
4-kanaliga võimu mõtlesin sellepärast, et tulevikus igale elemendile oma kanal ja aktiivfiltrid (highend-hu).
Klaasplast ja paigass on ka teema. Ilmselt tulebki seda teed minna, nii saab kõige rohkem ruumi kokku hoitud. Pean uurima, kui suure kinnisega see
element lepib.
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
|
lankora
huviline
Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 & Golf IV
|
postitati 03.04.06 15:37
|
|
|
hmm ... pildid ,värvilised,segased .Mis siin pistmist SQ-süsteemiga?
Panid niigi peened juhtmed,teiste voolujuhtmetega kokku, ilusatesse puntidesse ? SQ ...
GAS & MDS ...hinnad pole kivist , küsi julgelt !
lankora & GReddy
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 03.04.06 17:35
|
|
|
võibolla tõesti natukene vara nimetada SQ-ks kuid mõte on 100% kiiduväärt.
selle vea oled sa jah teinud, et oled oma kaablid vedanud teiste kaablite juurest.
RCA oleksid võinud vedada keskelt. esimeste kõlari juhtmed oleksid võinud vedada paremalt poolt seal minu teada teisi juhtmeid ei tohiks olla mis
signaali hakkaks segama.
kuid ära pead selle sapipeale norgu lase. hetke seisuga on tulemas parem süsteem, kui 90%-l AC meestel.
igal ühel on arenguruumi.
streetrace foorumis on jah suht adekvaatsed SQ ja SPL-i mehed.
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.06 18:12
|
|
|
Esikõlarite juhtmed jooksevadki paremal ääres. RCA on vasakul (juhipool) kuid see on suht korraliku varjega. Keskelt vedamisega on probleeme rohkem
(ääres on matt paksem ja kaabel rohkem kaitstud). Keskele oleks pidanud ehitama miski karbikulaadse asja.
Tegelikult on nüüd rohkem päevakorral esiuksed. Lähipäevil saan pigimatti juurde ja katan nad üle (Nikesound ja servadesse noisex peaks olema hea
valik, ustele ei kannata eriti fööni anda). Siis tekib see kastide küsimus. Mul on olemas vanad Audi polstrid, mille külge hakkasin ehitama
makroflexist vormi, et saaks klaasplastist miskit valmis meisterdada. Näis mis välja tuleb. Sinna mahutab 5,25" elemendid õige suunaga, 6,5"ga tekib
juba raskusi (armatuur katab ust üsna suurel alal)...
|
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 03.04.06 18:18
|
|
|
ustele võib vabalt fööni anda.
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
lankora
huviline
Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 & Golf IV
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.06 05:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lankora
Mis nende ustega siis on ,et fööni ei saa anda??? |
Uks on teiselt poolt ju värvitud ja teda ei saa vähemalt niimoodi föönitada nagu põhja. Võiks olla hea liimiga matt.
Juhtme kohta niipalju:
2-4-6 CHANNELS available
SOFT TOUCH™ translucent, matte
blue jacket makes for an extremely
flexible cable
POLYAMIDE POLYMER outer jacket
protects inner conductors
WTP™ Winding Twisted Pair balanced
conductors reject low frequency
electro-magnetic fields aiding in noise
rejection
OVER 60db noise rejection
CHROME SATIN ABS™ s t y l e
machined metal contacts
TUG-PROOF sealed internal
connection for maximum reliability
MOLDED Y BLOCK for protection of
the conductors in critical split point
“COMPETITION GRADE” performance
Nimeta mulle siis üks firmagi, mis on parem kui Connection
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.06 05:44
|
|
|
ei oska lugeda, ei taha lugeda või lihtsalt ei tunne numbreid ????
http://foorum.audiclub.ee/faq.php?page=forumrules
8. Piltide lisamine postitustesse.
Piltide lisamisel foorumisse tuleks arvestada seda, et piltide laius ei ole suurem kui 800 ja kõrgus 600 pikslit. See kehtib nii
"Klubiliikmete Autod" alafoorumis kui ka kõikides teistes alafoorumites tehtud postituste kohta. Kui pildid on suuremad või ei saa neid väiksemaks
teha, siis lisada ainult link pildile.
|
|
|
|
lankora
huviline
Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 & Golf IV
|
postitati 04.04.06 06:37
|
|
|
Üldjuhul lastakse matt kuumaks/pehmeks ,mitte plekk punaseks !
GAS & MDS ...hinnad pole kivist , küsi julgelt !
lankora & GReddy
|
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 04.04.06 06:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lankora
Mis siin pistmist SQ-süsteemiga?
...
SQ-is kasutatakse kolmevarjega ühesuunalisi balansseerituid juhtmeid !
|
Ära nüüd üle ei pinguta.
Selle koha pealt on teil kõigil õigus, et rca ja kõlarijuhtmed võiks igasugustest voolujuhtmetest võimalikult kaugel olla, aga see ei tähenda, et see
süsteem hästi mängima ei pruugi hakata. Lõpptulemust pole veel nähagi, aga juba lahterdatakse halva heliga autoks.
Et kui ma nüüd kasutaksin tavalisi 1x varjega või keerutatud rca'sid, aga heli on autos hea, siis minu auto ei kõlbaks nimetada SQ autoks? Kaablid on
ühed viimased asjad, mis kvaliteeti muudavad ja ma julgen suht kindlalt väita, et sina ei tee kesmise SQ süsteemiga autos vahet, kas sul on seal nüüd
3x või 1x varjega rca. Siin kohal pean ma muidugid silmas korralikult paigaldatud kaabeldust.
Ja siis veel ühesuunalised ja balanseeritud? Palun seleta lahti, mis kasu sa saad sellistest kaablitest enamlevinud HU ja võimu vahelises
ühenduses?
Pole mõtet kohe nii uut SQ huvilist ära hirmutada, lihtsalt seletage koos põhjenduste ja soovitustega, mida ta valesti tegi ja kuidas õigem oleks.
Aga epic_metal, massijuhtmed poleks sa pidanud aku peale vedama. Kõige otstarbekam on need ühendada võimalikult seadme lähedal keresse.
Ma ei kujuta küll hetkel ette, mis voolud seal rca kaabli lähedal autojuhtmestikus liiguvad, aga kõlarijuhtmed võiksid küll voolujuhtmete kõrvalt
eemale tõsta. Kui signaalikaabel ja voolujuhe siiski peavad kuskil kohtuma, siis vea signaalikaabel risti üle voolujuhtme, see minimeerib selles
olukorras häired.
Tegelikult on nende juhtmete isolatsioon piisavalt tugev, et saaksid need keskelt kardaanitunneli küljepealt vedada, kus nendele jalgadega erilist
survet ei avaldata. Mul on näiteks nii tehtud, et voolujuhtmed auto paremast servast, rca kardaanitunneli vasakul küljel ja kõlarijuhtmed
kardaanitunneli paremal küljel.
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.06 06:51
|
|
|
Vanasõna ütleb, et "kümme korda mõõda, ühe korra lõika". Uuri ennem põhjalikult maad, kui tegutsema hakkad. See, mis sul seal toimub, see ei ole
helisüsteemi paigaldamine. CMF-i Kert ütles mulle kunagi, et ebapädev mees võib korraliku tehnika paigaldada halvemini kui pädev mees halva tehnika.
Tee sellest omad järeldused..
Ma ei kritiseeri sind sellepärast, et häbisse matta. Pigem sellepärast, et sa nüüd hakkaksid spetsialistide käest uurima, kuidas ja milleks midagi
tehakse. Väga hea, et sul pealehakkamist on. Paljudel ei ole sedagi, ainult laksutavad lõugu. Soovitan sul aja maha võtta ja kalkulatsioonid teha ning
pöörduda konsultatsiooni osas näiteks ICE, CMF, Vibratsioon, GHOST poole. Linn kihab nendest mõttetutest süsteemidest, proovi sina vahelduseks mõni
kuulatav süsteem valmis teha. Olen enam kui kindel, et korraliku SQ jaoks ei ole sul ei pädevust ega raha. Heal juhul saad hakkama keskpärase
süsteemiga, sellega pead arvestama. See keskpärane süsteem on kõvasti parem, kui enamus "helisüsteemidest" meie vabariigis.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
lankora
huviline
Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 & Golf IV
|
postitati 04.04.06 07:49
|
|
|
Algselt postitas: siiim
Et kui ma nüüd kasutaksin tavalisi 1x varjega või keerutatud rca'sid, aga heli on autos hea, siis minu auto ei kõlbaks nimetada SQ autoks? Kaablid
on ühed viimased asjad, mis kvaliteeti muudavad ja ma julgen suht kindlalt väita, et sina ei tee kesmise SQ süsteemiga autos vahet, kas sul on seal
nüüd 3x või 1x varjega rca. Siin kohal pean ma muidugid silmas korralikult paigaldatud kaabeldust.
Ja siis veel ühesuunalised ja balanseeritud? Palun seleta lahti, mis kasu sa saad sellistest kaablitest enamlevinud HU ja võimu vahelises
ühenduses?
Siiim ! Tundub ,et Sa pole kokkupuutunud selliste autodega(kõiksugu lisadega audi,bmw kuhu on pandud palju tehnikat ja lisasid), kus ei ole võimalik
helis sisalduvaid häireid muudmoodi kõrvaldada ,kui siis minu poolt mainitud juhtmete abil !See näide on muidugi äärmuslik aga SQ arvestatakse
kõiksuguste äärmustega! Ei ole ju mõtet enam vaielda .
Mida veel SQ hinnatakse 1.Install (esitlus,üldmulje ,tehniline)
2.Heli ( helipilt,müra,häired,rõhk ) neid ei hakka siin lahti kirjutama.
Minu mõte selles ,et pealkiri jummala vale ! Tuhanded muud lugejad hakkavad seda pidama SQ, mida see mingil juhul pole !Mäletavad ainult selliseid
segaseid pilte.
Siin tuleb rääkida lihtsalt paigaldamisest ja jagada soovitusi .Usun ,et kui need juhtmed lihtsalt paigutada, ei hakka seal ka midagi vilistama .Kuid
usun ,et keegi ei viitsi kuulata pärast Miks
tuleb vilinaid kui auto käivitan?
GAS & MDS ...hinnad pole kivist , küsi julgelt !
lankora & GReddy
|
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 04.04.06 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lankora
Siiim ! Tundub ,et Sa pole kokkupuutunud selliste autodega(kõiksugu lisadega audi,bmw kuhu on pandud palju tehnikat ja lisasid), kus ei ole võimalik
helis sisalduvaid häireid muudmoodi kõrvaldada ,kui siis minu poolt mainitud juhtmete abil !See näide on muidugi äärmuslik aga SQ arvestatakse
kõiksuguste äärmustega! Ei ole ju mõtet enam vaielda .
Mida veel SQ hinnatakse 1.Install (esitlus,üldmulje ,tehniline)
2.Heli ( helipilt,müra,häired,rõhk ) neid ei hakka siin lahti kirjutama.
Minu mõte selles ,et pealkiri jummala vale ! Tuhanded muud lugejad hakkavad seda pidama SQ, mida see mingil juhul pole !Mäletavad ainult selliseid
segaseid pilte.
Siin tuleb rääkida lihtsalt paigaldamisest ja jagada soovitusi .Usun ,et kui need juhtmed lihtsalt paigutada, ei hakka seal ka midagi vilistama .Kuid
usun ,et keegi ei viitsi kuulata pärast Miks
tuleb vilinaid kui auto käivitan? |
Eks väike vaidlus on tõe saavutamiseks ikka vajalik
Seega natuke räägiks veel.
Olen natukene uurinud erinevat tüüpi signaalikaablite häirekindlust (koaksiaal, topelt varjega koaksiaal, keerutatud jne). Põhimõtteliselt need lisa
varjestuse kihid ei anna enam eriti midagi juurde (kui siis mõni üksik %, mis tegelikult on minu arvamuse kohaselt mõeldud lihtsalt heausklikult
kliendilt lisa raha kätte saamiseks). Sellises situatsioonis, mis autos esineb, on hetkel siiski kõige otstarbekamad tavalised koaksiaalkaablid või
keerutatud kaablid. Aga need kõik on ainult minu kogemused ja arusaamad, mis ei pruugi olla 100% tõesed.
SQ võistlustel hinnatakse kaabelduse kohapealt (algajate ja sound only klassis) siiski ainult korraliku kinnitust ja turvalisust. Kuna kaabeldus ei
paista välja, siis välimus pole nii tähtis. Ja vaevalt, et selle teema omanik amatöör või pro klassis selle installiga võistlema hakkab.
Ja ikkagi ma ei saa aru, kuidas sa saad öelda, et see auto pole mingil juhul SQ'ga seotud? Kuidas sa saad hinnata ainult kaabelduse järgi seda, kas
auto hakkab hästi mängima või ei? Muidugid hetkel kaabelduse järgi on aru saada, et autoomanik ei tea veel kõiki kvaliteetse heli saavutamiseks
vajalike tõdesid, aga auto pole ju veel valmis
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
lankora
huviline
Registreerunud 11.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 & Golf IV
|
postitati 04.04.06 09:09
|
|
|
Ma nagu ei näe ,et autole oleks tehtud heliisolatsioon ! (Sest põranda matt tagasi juba pandud )Ja juba see lause et ei saa nagu eriti ukseplekile
kuuma anda... Sellepärast jääb see auto kohe SQ välja . OK see selleks
ranz sina oled siin tead-tuntud vaidleja ! Vaielda ma ei tahaks !
Paraku lugu selles,et kui olex asetanud bassika ettepoole ,ei olex ta tegelikkuses mahtunud ka (visuaalselt ka koledam) .Peamiseks põhjuseks oli
see,et muidu poleks uks kinni olles, kindalaegas lahti käinud,nüüd saab esimesse astmesse ja kõik asjad võimalik kätte saada .
Suund ei ole allapoole (silmapete ,selle pildipeal tundub omalegi)
Kuuldavus täiesti ok ja veel arvesse võttes ,et keskriba ja kõrged ainult maki taga !Audi`l (c4) juba originaalis väga hea paigutus ja ei kao midagi
ära ,ning asend ja koht jäid samaks!
NB! Mis kõige tähtsam! Minu auto pole küll SQ auto. Tehtud pigitamine ,veetud korralikult juhtmed , see veel ei tähenda, et tegemist SQ autoga Soov saada ette kolme riba ,on täidetud ja vahe originaaliga mega .
GAS & MDS ...hinnad pole kivist , küsi julgelt !
lankora & GReddy
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.06 09:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lankora
ranz sina oled siin tead-tuntud vaidleja ! Vaielda ma ei tahaks !
Paraku lugu selles,et kui olex asetanud bassika ettepoole ,ei olex ta tegelikkuses mahtunud ka (visuaalselt ka koledam) .Peamiseks põhjuseks oli
see,et muidu poleks uks kinni olles, kindalaegas lahti käinud,nüüd saab esimesse astmesse ja kõik asjad võimalik kätte saada .
Suund ei ole allapoole (silmapete ,selle pildipeal tundub omalegi)
Kuuldavus täiesti ok ja veel arvesse võttes ,et keskriba ja kõrged ainult maki taga !Audi`l (c4) juba originaalis väga hea paigutus ja ei kao midagi
ära ,ning asend ja koht jäid samaks!
NB! Mis kõige tähtsam! Minu auto pole küll SQ auto. Tehtud pigitamine ,veetud korralikult juhtmed , see veel ei tähenda, et tegemist SQ autoga Soov saada ette kolme riba ,on täidetud ja vahe originaaliga mega .
|
Ei ei, vaidlema ma küll ei tahtnud hakata... mind huvitas lihtsalt miks selline lahendus tehtud on ja kuidas see asi ka mängib, sellele ka vastuse
sain
Siinse kohapealt ma vaielda tegelt nagu ei saagi oma masinas ma ukseni
veel ei jõudnud, nii et kogemus täielikult puudub, sellepärast ka tegelt teiste installe uurin ja vaatan ning hallist massist erinevad installid
jäävad ju alati silma
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.06 13:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lankora
Ma nagu ei näe ,et autole oleks tehtud heliisolatsioon ! (Sest põranda matt tagasi juba pandud ) |
Põrandale on pigimatti pandud.
Tsitaat: | Algselt postitas: lankora
Ja juba see lause et ei saa nagu eriti ukseplekile kuuma anda... Sellepärast jääb see auto kohe SQ välja.
|
Vaata ma pole SQ asjatundja, aga uksepleki kohapealt ära minuga vaidlema hakka, ma tean, palju see asi kuuma kannatab. Ma pole öelnud, et uksed
mattideta jäävad, lihtsalt sinna läheb teine matt. Sest see mis põrandale läks, tahtis kõvasti fööni saada. Tead, mis juhtub värviga, kui plekile all
kuuma anda ? Alguses ei juhtugi miskit
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.06 13:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonny
ei oska lugeda, ei taha lugeda või lihtsalt ei tunne numbreid ???? |
Rahune...
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|