Eelmisel autol oli sama probleem.
Panin alla tavalised amordid, kuna õiged tundusid suht kirved.
Vahetada tuleb veel vedrude peal olevad taldrikud, vahetasin ka vedrud, aga ei mäleta kas seda vaja oli.
Suurem probleem tekkis hiljem, kui vahetuse käigus sai rooli võimu süsteemile pimedad ette pandud. Hakkas umbes iga kolme kuu tagant õli immitsema
pumba peal asetsevast reduktsiooni klapist, vahetasin neid aasta jooksul umbes kolm tükki (sai ainult revalist ja maksis 37 eeki tk.), kui saabus
päev, mil lekkima hakkas tagant ratta juurest kuhu sai pandud pimedad.
Töökojas arvas töömees, et paneb uued pimedad ette poole katkestades ringluse, mis põhjustas paraja paugu ees pumba juures, lõhkes voolik.
Sai asja uuritud ja selgus, et nivoo vedrustusel on tunduvalt tugevama survega pump.
Sai vahetatud pump tavalise vastu ja asi lahenes, aga jama ja asja ajamist oli kõvasti.
Kui tahad peale vahetust muretult liigelda soovitan pumba ka ära vahetada.
|