Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Vana 80 pidurite õhutus. (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2797)
Nobody
huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.06 21:02 Tsiteeri
Vana 80 pidurite õhutus.



Ennem pidurid töötasid täitsa edukalt, kuid kuna esisuportid olid roostes, ketas kulunud, plaanisin suportid puhastada ja erikohase värviga katta. Uued remontkomplektid läksid sisse, keermeliimiga poldid jne. Kuid proovisin sõbraga õhutada, tema pumpas, pumpas, pumpas.. jäigi pumpama ja õhutusniplist ei tulnud mitte kui midagi välja. Piduriõli oli paagis piisavalt. Muuseas õhutada püüdsin esimesi suporteid, kas selles võib põhjus olla, et pumbates mitte kui midagi välja ei tule niplitest?


mootorratas 61'st aastast
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 26.03.06 21:08 Tsiteeri


Piduripump õlist tühi sul, siis peab jubedalt vaeva nägema, et see uuesti lööma saada. Vala õli sisse ja oota kuni hakkab õhutusniplist jooksma ja siis püüa uuesti õhutada pumbates.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Nobody
huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.06 21:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Piduripump õlist tühi sul, siis peab jubedalt vaeva nägema, et see uuesti lööma saada. Vala õli sisse ja oota kuni hakkab õhutusniplist jooksma ja siis püüa uuesti õhutada pumbates.


Kus see õhutusnippel asub?


mootorratas 61'st aastast
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
CarlosSQ
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 Avant TDi

postitati 26.03.06 21:35 Tsiteeri


esimeses postis teadsid kus on õhutusnippel ja nüüd unustasid juba ära?


There's lots of spirit in everyone!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
PS
huviline



Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.06 07:39 Tsiteeri


Teema autor vist segadusse sattus, peapumba õhutusniplit nüüd otsib. Kui supporti ventiili küljes on voolik, mis ulatub pidurivedelikuga täidet nõusse, siis pumpamise ajal peab vähemalt mulle voolikust tulema. Ja siis võid avastada, et kui pedaali üles lastes niplit ei sulge läheb õhk tagasi üles, kuna tema tihedus on vedeliku omast väiksem. Üldiselt peab vedelikku tulema hakkama ka vabajooksuga, ilma pumpamata siis. Kui voolikus mingit liikumist ei toimu võib piduripump, toru või voolik kinni olla, millest on tingitud ka ehk supporti eelnev kinnijäämine.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Nobody
huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.06 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: CarlosSQ
esimeses postis teadsid kus on õhutusnippel ja nüüd unustasid juba ära?


Suporti küljes olevat õhutusniplit teadsin ikka ennem ja nüüd, kuid tekkis väike segadus peasilindri nipliga. Tõenäoliselt leidsin selle täna ülesse, keerasin 10se peaga poldi lahti, ootasin kuni hakkas õli välja tulema. (Asub siis mul peasilindi küljel, kuhu kinnituvad ka pidurivoolikud) St et silinder on vist õli täis nüüd. Kahjuks ei saanud täna üksi õhutada suporteid ära.


mootorratas 61'st aastast
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 27.03.06 13:02 Tsiteeri


Hoia ka supordi nipleid nii kaua lahti kuni õli tulema hakkab. Isegi võid lasta natuke maha joosta (või pudelisse), siis tuleb ka rohkem õhku välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 27.03.06 13:48 Tsiteeri


Õhutamisel torka nipli otsa volik, mille teine ots oleks pudelis ja otsaga piduriõli sees, siis ei tõmba tagurpidi õhku sisse tagasi pedaali lahti laskmisel.
Ja teine asi: õhutamisel ära piduriõliga koonerdada, mul kulus kokku 3 paagitäit enne kui kogu süsteem korralikult õhutatud sai. Ja veel: kogumispudelist uuesti paaki valada eriti ei ole soovitav, vana auto ja süsteemist tulevat sodi pole hea sinna tagasi ajada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Nobody
huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.06 17:15 Tsiteeri


Torud on vahetatud, niplid uued ja supordis kolvi sisepind sai ka korralikult puhtaks pestud lahustiga, enne kui uued spetsmäärded ja õliga ülemääritud simmerid sisse läksid. Kuid mulle pakub huvi, et kui kolb on täitsa sisse lükatud, kas siis üldse on avatud kolvi põhjas olev õhutus auk ja pidurivooliku auk või surub ta need kinni?


mootorratas 61'st aastast
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 27.03.06 17:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Nobody
Kuid mulle pakub huvi, et kui kolb on täitsa sisse lükatud, kas siis üldse on avatud kolvi põhjas olev õhutus auk ja pidurivooliku auk või surub ta need kinni?


Teoreetiliselt võttes on ju see auk kust õli peale jookseb supordis silindripesa põhjas ja see ei takista õli peale jooksu kui sul silinder põhjas on.


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
art
huviline

Avatar


Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Jarvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1.9TDI oli 80 1.8S,Honda CBR1100XX Bläku.

postitati 28.03.06 14:08 Tsiteeri


Õhutada tuleb tagant ette poole(kõige kaugemast kohast).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jokker
huviline

Avatar


Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 '96 ABK

postitati 01.04.06 04:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: art
Õhutada tuleb tagant ette poole(kõige kaugemast kohast).

põhjenda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi4ever
huviline



Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 01.04.06 04:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokker
Tsitaat:
Algselt postitas: art
Õhutada tuleb tagant ette poole(kõige kaugemast kohast).

põhjenda



ma arvan ,et seda väidet ei peaks küll põhjendama!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
k6veric
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq

postitati 02.04.06 09:09 Tsiteeri


pane piduri reservuaarile mingi asi otsa ja pumpa jalgratta pumbaga nii kaua kuni igaltpoolt vedelik tulema on hakanud. Mõjub alati:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nöpz
huviline



Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 2.8 q avant, b2 q, vw passat, mõned põkad

postitati 02.04.06 09:49 Tsiteeri


endal sai ka torustik ära vahetatud ja kõik süsteem korrastatud
seejärel lihtsalt need ventiilid lahti ja ootamist
kallad peale ja istud mul läks kerge tunnike
kui kõik jooksma hakkasid ilusti
sealt kus jookseb see kinni keerata ja edasi oodata
kiljem sai siis igaks juhuks ka üle käidud selle pumpamis süsteemiga
nööd toimimine


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]