kristo90
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Haabersti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.o TFSI s-tronic
|
postitati 23.03.06 07:25
|
|
|
edukas auto müümine !?
Tekkis mõte et panen enda vana auto müüki ja ostan uuema ja parema.
Kuid kui auto ei ole just ideaalses korras, siis kuidas seda teha nii et auto ei ole just üle ka kiidetud ja samas ei hirmutaks ostjat.
Autoks on siis : Audi 90 2,0 1988.a sedaan, kuid probleemiks saab siis rooste, nimelt on tema juhiuksel selline mõnus 10*10cm rooste jälg, arvatavasti
mingist vanemast ajast saadud "kolaka" tagajärjel. Ja muidugi uste küljest lahti kooruvat liistud ja alla vajuvad pamprid. Parandama ei viitsi ka
hakata, muidu veel mõtlen pärast ümber müügi suhtes !
Kavas oleks osta 2,0 l Audi A4.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.06 07:36
|
|
|
Missa kostad või kossa pistad.
Mis seals ikka..pane turuhind miinus vead auto hinnaks (võta paar tuhhi maha) ja pane auto müüki... Rohkemat ei oskagi nagu ütelda.
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 23.03.06 15:01
|
|
|
Üldiselt on nii, et eestlane ei taha osta sellist autot, mida ta peab remontima hakkama. Enne maksab natuke rohkem ja ostab korralikuma. Sinu puhul
ongi siis kaks varianti - kas annad hästi odavalt ära või teed korda ja siis müüd. Remondiraha niikuinii tagasi ei saa, kuid saad vähemalt autost
lahti. Öeldakse ju, et autoomanikul on 2 korda auto üle hea meel: siis kui ostab ja siis kui lahti saab Seda võin öelda, et kui korda teed, siis saad kiiremini sellest lahti.
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 23.03.06 15:09
|
|
|
Minulgi audifani mainitud suhtumine. Ega ikka ei osta küll autot, mida peaks kohe parandama hakkama. Isegi, kui tehniline pool korras ja vaja vajab
vaid iluravi. Kogun raha juurde ja ostan korraliku.
Üldiselt sinu mainitud vigadega jääb autio välimusest suhteliselt romu mulje ja sellisest võib lahti saada miskile "noorele poisile esimeseks
põllu-autoks" vms. Ja seda muidugi väga odava hinnaga.
Nõustun ka audifaniga selle koha pealt, et targem nats raha alla panna, iluvead kõrvaldada ning saad ka rohkem raha küsida ja suurema tõenäosusega
autost lahti.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 23.03.06 15:49
|
|
|
Ja teine osa eestlastest ostab võimalikult odava. Mis sest, et odavama remondi peale kulub lõppkokkuvõttes palju rohkem raha kui kõige kallim
samalaadne oleks maksnud. Seega sobiva hinnaga pakkudes peaks sellisele masinale turgu olema küll, hind määrab muidugi asja. Üsna selge on see, et ei
ole remondi peale kulutama hakata kui nagunii plaan kohe masin maha müüa, seda raha ei saa sa sealt elusees tagasi. Selliste u10K hinnaklassi
masinatega on üleüldse jube raske, pakkumisi on ju nii tohutult. Ja muidugi peab kannatust olema ei ole mõtet esimesele asjast huvitatule tonniga ka
ära anda.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Joyless
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0
|
postitati 24.03.06 12:36
|
|
|
mul tekkis siinkohal küsimus, et kuidas ma seda tõestan, et mu auto on tõesti korras..... pidevalt ju tuleb seda juttu, et ei liigu edasi ja kindlasti
see jama ja see kah.... et nende autodega tavaliselt on nii.... kui ma diagnosti ja veermiku kontrolli paberit näitan, siis kas sellest ikka piisab?
mina kardan küll, et mitte....
|
|
|
tanel
huviline
Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant
|
postitati 24.03.06 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joyless
mul tekkis siinkohal küsimus, et kuidas ma seda tõestan, et mu auto on tõesti korras..... pidevalt ju tuleb seda juttu, et ei liigu edasi ja kindlasti
see jama ja see kah.... et nende autodega tavaliselt on nii.... kui ma diagnosti ja veermiku kontrolli paberit näitan, siis kas sellest ikka piisab?
mina kardan küll, et mitte.... |
Ma arvan, et sellisel juhul oleks kõige mõtekam varjant auto ostu huvilisel ise valida teenindus kus laseb auto vajalikud detailid ja hetke olukorra
üle kontrollida.
Kui ilmneb mingeid vigu saab ju hinda korrigeerida.
Leian, et pole mõtet ise diagnostikas ja veermiku kontrollis enne müüki käia, sest inimesi on erinevaid ja ei pruugi mis iganes põhjustel seda uskuda,
kui pole ise kontrollimise ajal kõrval olnud.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 24.03.06 15:18
|
|
|
Olen teema algatajaga nõus, et lihtne see pole. Endal oli vahepeal plaan 90 20Q müüa, kuid pärast tohutut jääraja kilomeetreid ei saanud nagu
turuhinda küsida, kuna igaltpoolt võis leida "ränga töö" tegemise jälgi. Seega tuli järgmine talv ja tuli veel enam jääraja sõitu, kuna mootor on
hea ja Q. Nüüd ei saaks nagu üldse enam müüa, kuna ees mõned tuled puudu, salongist mõned det. puudu, roolivõimu puudusel rool/pidur(ei ole tava 90
võim) raske mõni nurk mölkis jne. Kui ma paneks nüüd hinnaks 10k, siis enamus arvaks, et see auto üldse ei liigu, kuid samas sõidab väga
hästi(jäärajal). Seega hea põhjus auto juppidena endale jätta, kuna sealt saaks mõned haruldased jupid(nukad(mootor), suuremad pidurid). Võib-olla
saab(tegelt saabki) tulevikus mõne vanema Q peal ära kasutada.
|
|
|
Shelby-SV
huviline
Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 66kw 1994
|
postitati 24.03.06 16:23
|
|
|
mis värk nende stangede vajumisega on?
ikka on vanematel masinatel näha, et stanged lihtsalt paar cm vajunud kuigi masin ise pole laksu ega midagi pannud? kuidas saaks sellist asja
parandada/vältida?
mul endal esistange nurk 2cm koopa juurest sissepoole sõidetud, jäärajal panin välja
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 10.10.11 19:44
|
|
|
Mõtlesin, et paneks kah siis ühe pisikese killukese siia kirja, mis nagu teema pealkirjaga mingil moel haakub ja lihtsalt mõtlemisainet pakub.
Hea tuttav otsis endale normaalses seisus või siis väheste vigadega, aga hooldatud 95+ c4 avanti 2.8 manuaali ja quattroga. Mingi 3-4 kuud ringi
luuramist lõppes sellega, et leidiski mõningaste veermiku hädadega, aga muidu jutu järgi normaalselt hooldatud ja välimuselt/salongilt kenasti
säilinud, aga lihtsalt räpase isendi. Jutu järgi oli siis rihmad, rullid, mahlad ja juurde kuuluv alles mõnedtuhanded kilomeetrid tagasi vahetatud.
Ok, sai siis auto kätte, tegi sillaosa korda, puhastas masina ära jne. kuni siis lõpuks minuni jõudis. Esimese asjana kui kapoti alla pea pistsin oli
aru saada, et selle kapoti all nüüd küll midagi väga korras pole või on kohekohe minemas. Õnneks pööras sõber sellele jutule ka õigeaegselt tähelepanu
ja asus uurima, et mis selle mootori esiosas siis häält ka teeb. Eelmise omaniku jutu järgi "just vahetatud" pilt oli siis järgmine. Rihmakatte alt
vaataski uus rihm vastu - kahjuks polnud aga mitte ühtegi muud asja seal puututud. Kõik rullid, pump jne. olidki jäetud isamaasõjaaegsed, mis olid
"justjust" lõppema hakkamas ja tegid oma viimaseid hingetõmbeid. Pumpa polnud enam käe jõuga võimalik ringi ajada ja väljapoole lekkimine oli juba
alanud, mis kahjuks polnud piisavalt suur, et tänelepanu juhiks. Boonuseks veel see, et rihm oli permanentmarkeri abiga peale pandud ja isegi siis oli
asi mõned hambad mööda pandud. Lisan ka juurde, et sõber pole kaugeltki mitte võhik autonduses, aga ju siis ikkagi müügijutt pimestas.
Tervitused sellele viljandimaa kodanikule, kes sellise isendi müüs. Kuna uus omanik ei tahtnud andmeid avalikustada ja lõi käega, siis jätangi selle
punkti nii nagu on, aga "lahelugemise" osa panin ikka kirja. Masin ise hetkel liigub õnneks hästi ja õigeaegne reageerimine päästis mõne üleliigse
eurorubla. Nii, et edukat loteriid neile, kes jutu järgi korralikku isendit soetavad!
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 10.10.11 20:04
|
|
|
Kahjuks kui ei ole Q ja ei ole eriti võimas mootor, siis mainitud vanuse ja seisukorra puhul peab üsna hea õnn olema kui keegi rohkem raha on nõus
välja käima kui romula.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 10.10.11 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Kahjuks kui ei ole Q ja ei ole eriti võimas mootor, siis mainitud vanuse ja seisukorra puhul peab üsna hea õnn olema kui keegi rohkem raha on nõus
välja käima kui romula. |
5 aastat tagasi võis ta siiski veidi rohkem maksta, kui romula oleks pakkunud.
(vaata, mil teema tehtud on)
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.10.11 13:30
|
|
|
Tuleks kohe osta selline auto ja nii hoida, et huvilised ise ligi tulevad ja uurivad, et ega äkki müüa pole
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 11.10.11 13:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tuleks kohe osta selline auto ja nii hoida, et huvilised ise ligi tulevad ja uurivad, et ega äkki müüa pole |
Loogilisest küljest ei ole mõistlik omada asju, mida teised ihalevad, sest mõni küsib, kas on müüa, aga mõni teine ei küsi, vaid viib lihtsalt ära Inimlikust küljest aga on väga oluline omada asju, mida teised ka tahaks, aga
neil ei ole, tekib nagu erilisuse tunne!
|
|
|
jantz73
huviline
Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q 7; A6 C7 Q
|
postitati 12.10.11 13:55
|
|
|
Tere. Ei leia vist müügi kuulutust kus poleks kirjas,et auto väga heas korras! Vähem on neid kus kirjas,et äsja vahetatud rihmad,rullid,filtrid ja
õlid! Aga tegelikult, mis toimub? Tihtilugu ei tea müüja sedagi et mootoril hoopis kett mitte rihm aga kirjas,et rihmad äsja vahetatud! Samut lisade
nimekiri ajab alalõpmatta naerma teemadega kus autol pole käsipiduri kangi aga kirjas,et see veel lausa nahkkattega!?! Kui selliseid apse leiab
kuulutusest siis milliseid leiab auto juurest??? Ja katsu siis kellelegi tõestada,et vot see auto on tõeliselt korras! Kindlasti ei saa ju keegi ka
anda kasutatud autole garantiid,et vot sellega ei juhtu nüüd küll 2 aastat midagi,sellist ei anta isegi uutele autodele! Ise hindan autode juures
esmapilku ja puhtust,kui autol on salong hooldatud ja puhas siis võib teda lähemalt uurima hakata,see ei ole küll rusika reegel aga siiski märk
millegist! Jaksu ja paremaid uusi(vanu)autosid!
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 12.10.11 15:38
|
|
|
Ma pole veel ühtegi generaatorit, roolivõimendit ega kliimapumpa kett ülekandega näinud
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.10.11 16:46
|
|
|
Ja küll leidub ka neid, keda pikk olematute asjade nimekiri naerma ei aja. Ostab õhinal ära, sõidab 5a ja paneb enda müügikuulutusse püüdlikult samad
asjad kirja.
|
|
|
|
|