Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: S4 C4 sidur (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 5194)
tonu
huviline



Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85

postitati 22.03.06 12:53 Tsiteeri
S4 C4 sidur



... kui siduripedaal käigu vahetamisel äkki põhja kaob ja siis mingi aja pärast ise üles tõuseb, kuid käike enam vahetada ei saa, mis siis tuksis võib olla? ... S4 peaks olema vist sama sidurivariant kui 200-l :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 22.03.06 13:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonu
S4 peaks olema vist sama sidurivariant kui 200-l :(

Ei ole sama.

200l on leevendusega siduriketas, S4l hoopis leevendusega hooratas. Sidurikorvid omavahel ei sobi.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 22.03.06 16:32 Tsiteeri


Siduri pea silinder andis otsad, miss muidugi si**m varjant surve laager.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tonu
huviline



Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85

postitati 24.03.06 14:46 Tsiteeri
Kes tunneb teemat



... praegu helistati töökojast ja öeldi - siduri peasilinder kuiv, mansetid korras, leket ei ole, pedaal normaalasendis. Kus võib viga olla, kui käik sisse ei lähe ja sidur ei lahuta ka?:( ei tahaks kohe kasti lammutama hakata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.06 15:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonu
... praegu helistati töökojast ja öeldi - siduri peasilinder kuiv, mansetid korras, leket ei ole, pedaal normaalasendis. Kus võib viga olla, kui käik sisse ei lähe ja sidur ei lahuta ka?:( ei tahaks kohe kasti lammutama hakata
Töökojast helistatakse auto omanikule ja küsitakse viga? Kas mitte vastupidi ei peaks olema, et nemad selle vea ülesse otsivadki?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 24.03.06 15:30 Tsiteeri


Kui silinder kuiv on siis vaja valada vedelikku peale ja õhutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zulzu
huviline



Registreerunud 25.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: vtec

postitati 24.03.06 15:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonu
Kus võib viga olla, kui käik sisse ei lähe ja sidur ei lahuta ka?:( ei tahaks kohe kasti lammutama hakata


enda essil olid samad tunnused, põhjus - sidurikorv meenutas pealtvaates lahtilõigatud pizzat;), ehk siis korv oli 4ks tükiks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tonu
huviline



Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85

postitati 24.03.06 15:34 Tsiteeri


... eks ta nii ole jah, k***t... kes üldse Tallinna tingimustes S-sse teha oskab. Ma ei usu, et S-i sidur oleks midagi müstiliselt keerulist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 24.03.06 15:53 Tsiteeri


2.2T 20v?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 24.03.06 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
2.2T 20v?



Audi Club » S - cars » S4 C4 sidur »

:P


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 24.03.06 17:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
2.2T 20v?



Audi Club » S - cars » S4 C4 sidur »

:P


Audi S-cars = samuti vabalthingavad S-id, ala V8 4.2:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
westor
huviline



Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 2,5 tdi

postitati 24.03.06 19:03 Tsiteeri


Äkki targemad räägivad mis maksab s4 93a sidurikorv ja siduriketas.Asi nimelt selline et mul ka lendas laiali.Või on kellelgi pakkuda kasutatud vidinaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 24.03.06 19:23 Tsiteeri


LUK sidurikomplekt 3700


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 24.03.06 19:26 Tsiteeri


Kust võiks leida Sachs Race Engineering korvi S4le?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Demis
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 5 cyl 20V

postitati 24.03.06 19:27 Tsiteeri


MULK: esmaspäeval tuleta mulle meelde. Annan sulle telefoni numbri kelle poole selle teemaga pöörduda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westor
huviline



Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 2,5 tdi

postitati 24.03.06 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Demis
LUK sidurikomplekt 3700


Kui leian tegija siis võtan ühendust.

Äkki keegi räägib kui keeruline on ise vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.06 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Kust võiks leida Sachs Race Engineering korvi S4le?


Mul ka kohe 1 üle, kui keegi tahab ilma pika ooteajata saada (üldiselt neid tuleb ikka 2-3 nädalat oodata).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 24.03.06 20:31 Tsiteeri


Aavest täitsa letikaubana Sachs sidur S4-le olemas. Enda kunagisele essiel paigaldasin just Sachs sidurikomplekti MF 240.
Hind jäi kogu komplektil sinna 3500 - 4000 vahele, koos siduri jõuvõttevõlli otsalaagriga. Kuigi eelistaksin stock sidurite kohapealt 2.2T 20v mootorite otsa Luki toodangut;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.06 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Aavest täitsa letikaubana Sachs sidur S4-le olemas. Enda kunagisele essiel paigaldasin just Sachs sidurikomplekti MF 240.
Hind jäi kogu komplektil sinna 3500 - 4000 vahele, koos siduri jõuvõttevõlli otsalaagriga. Kuigi eelistaksin stock sidurite kohapealt 2.2T 20v mootorite otsa Luki toodangut;)


a kui me räägime race engineering korvist, siis ei räägi me stockist. Performance korv küll 3500-4000 kr ei maksa ja letikaubana teda veel vähem kusagilt saab...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 24.03.06 21:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Aavest täitsa letikaubana Sachs sidur S4-le olemas. Enda kunagisele essiel paigaldasin just Sachs sidurikomplekti MF 240.
Hind jäi kogu komplektil sinna 3500 - 4000 vahele, koos siduri jõuvõttevõlli otsalaagriga. Kuigi eelistaksin stock sidurite kohapealt 2.2T 20v mootorite otsa Luki toodangut;)


a kui me räägime race engineering korvist, siis ei räägi me stockist. Performance korv küll 3500-4000 kr ei maksa ja letikaubana teda veel vähem kusagilt saab...


Kui me nüüd täpselt loeme, ütlesin, et sidurikomplekt, st korv, ketas, survelaager, liskas sinna juurde veel jõuvõttevõlli otsalaager hooratta sees. Race sidurit ei saa üldse tellimisel 2.2T 20v AAN ja ABY mootorite otsa, ainult eritellimusena ning hinnavahemikus 25Keeki ( korv ainuüksi ), uuritud ;)
Ning MF 240 korv + ketas + survelaager on letikaup Tallinna Aaves.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.06 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kui me nüüd täpselt loeme, ütlesin, et sidurikomplekt, st korv, ketas, survelaager, liskas sinna juurde veel jõuvõttevõlli otsalaager hooratta sees. Race sidurit ei saa üldse tellimisel 2.2T 20v AAN ja ABY mootorite otsa, ainult eritellimusena ning hinnavahemikus 25Keeki, uuritud ;)
Ning MF 240 korv + ketas + survelaager on letikaup tallinna Aaves.


igaljuhul, kui keegi peaks huvi tundma, tõeliselt hea asja vastu (520Nm - 665Nm taluvusega, olenevalt kettast), siis nagu eelpool mainitud, pakun Race Engineering performance korvi ja just AAN mootorile. Hind on kordades odavam kui välja käidud 25k eeki. u2u abiks.
Neid ei tohikski ehk Eestis rohkem liikvel olla, kodanik forsin tellis ka, ei tea, kas ta on oma osa kätte saanud juba või ei.
Mingit asja pakkus kunagi ka Laki tuuning...

edit:
leidsin netist ühe 2005.a hinnakirja, kus racing korv S4 (AAN) maksab Sachsis 298EUR + km.

veel editid:
veidi OT, kuid paar aastat tagasi mõtlesime prriga, et S6 Plusi sidur peaks ka ju kõvem asi olema, sel ajal tõesti ei olnudki AAN mootorile racing korvi saada, küll aga liikus 3B kõva sidurit (kuni ~600Nm taluvusega), see aga prri masinale ei sobinud. Kui keegi ka veel praegu selliseid mõtteid peaks mõlgutama, siis pole mõtet, 4.2 sidur ei ole sama mis AAN sidur. Küll aga on nt sama korv ABY ja 4.2 (k.a S6 plus siis).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
westor
huviline



Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 2,5 tdi

postitati 25.03.06 08:31 Tsiteeri


Siin üks kodanik pakkus mulle Siduri vahetust aga Tallinnas.Äkki on keegi Tartust kes tahab mind aidata.Olen avatud pakkumistele.Asjaga suht kiire kuna vaja igapäev autoga tööle minna.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 26.03.06 01:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Kui keegi ka veel praegu selliseid mõtteid peaks mõlgutama, siis pole mõtet, 4.2 sidur ei ole sama mis AAN sidur. Küll aga on nt sama korv ABY ja 4.2 (k.a S6 plus siis).

Kusjuures ongi nii, kuigi alguses ei tundunud usutav (eri suurusklassi autod ja käigukastid ka erinevad) - ABH ja AHK otsas on täpselt sama sidur kui ABY ja ADU (tõepoolest...) otsas ning hoopis AAN puhul on korvi kood teine - kusjuures AAN korvi saab odavamalt kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.03.06 12:20 Tsiteeri


A6 2.8 V6 on sama siduriga, mis S4 AAN ning 2.5 TDI R5 naftapress samuti sama siduriga;)
Kusjuures, RS4-le läks sisse Sachi korvi edasiarendus AAN-i korvist ( Spec ):P ( auguvahe ainult teine )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 27.03.06 10:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts

Igaljuhul, kui keegi peaks huvi tundma, tõeliselt hea asja vastu (520Nm - 665Nm taluvusega, olenevalt kettast), siis nagu eelpool mainitud, pakun Race Engineering performance korvi ja just AAN mootorile. Hind on kordades odavam kui välja käidud 25k eeki. u2u abiks.
Neid ei tohikski ehk Eestis rohkem liikvel olla, kodanik forsin tellis ka, ei tea, kas ta on oma osa kätte saanud juba või ei.
Mingit asja pakkus kunagi ka Laki tuuning...

edit:leidsin netist ühe 2005.a hinnakirja, kus racing korv S4 (AAN) maksab Sachsis 298 EUR + km.

veel editid:veidi OT, kuid paar aastat tagasi mõtlesime prriga, et S6 Plusi sidur peaks ka ju kõvem asi olema, sel ajal tõesti ei olnudki AAN mootorile racing korvi saada, küll aga liikus 3B kõva sidurit (kuni ~600Nm taluvusega), see aga prri masinale ei sobinud. Kui keegi ka veel praegu selliseid mõtteid peaks mõlgutama, siis pole mõtet, 4.2 sidur ei ole sama mis AAN sidur. Küll aga on nt sama korv ABY ja 4.2 (k.a S6 plus siis).
Tere jälle
Võtan ühendust. aga
Teen uue teema sest NM valem on lihtne kolvi läbimõõt x käik x üle surve kolvi peal = NM
Uurisin S (AAN) sidurikomplekt on tehasest 580 NM originaalis.
Tõestasin 2005 pärnu kiirendusel. (siduri suitsutamisega) turbo seadistus 1,8 bar-il
8,1 cm x 8,64 cm x 5 (kolbi) x 1,66 (kolvi peale jõudnud turbo surve) = 580 NM
AAve-s müüdav leti kaup on tava korv millel ei ole karastatud ainult korvi vedru otsad vaid terved vedrud ja tulemus 680 NM (max 700 NM ) See olek 2,0 bar kolvile jõudvat survet
VÄHE
Tugevad kepsud sain, tugevama 6 k. kasti sain, ja mootoris kaane voolavuse +turbo teadmised ületavad 2,0 bari Seega puudu on mul korv+kettad+hooratas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 45.0% - SQL: 55.0%]