Lehekülgi: 1 2 |
tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 22.03.06 11:53
|
|
|
S4 C4 sidur
... kui siduripedaal käigu vahetamisel äkki põhja kaob ja siis mingi aja pärast ise üles tõuseb, kuid käike enam vahetada ei saa, mis siis tuksis võib
olla? ... S4 peaks olema vist sama sidurivariant kui 200-l 
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 22.03.06 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonu
S4 peaks olema vist sama sidurivariant kui 200-l |
Ei ole sama.
200l on leevendusega siduriketas, S4l hoopis leevendusega hooratas. Sidurikorvid omavahel ei sobi.
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 22.03.06 15:32
|
|
|
Siduri pea silinder andis otsad, miss muidugi si**m varjant surve laager.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 24.03.06 13:46
|
|
|
Kes tunneb teemat
... praegu helistati töökojast ja öeldi - siduri peasilinder kuiv, mansetid korras, leket ei ole, pedaal normaalasendis. Kus võib viga olla, kui käik
sisse ei lähe ja sidur ei lahuta ka? ei tahaks kohe kasti lammutama hakata
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.06 14:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonu
... praegu helistati töökojast ja öeldi - siduri peasilinder kuiv, mansetid korras, leket ei ole, pedaal normaalasendis. Kus võib viga olla, kui käik
sisse ei lähe ja sidur ei lahuta ka? ei tahaks kohe kasti lammutama hakata
| Töökojast helistatakse auto omanikule ja küsitakse viga? Kas mitte vastupidi ei peaks olema, et nemad selle vea ülesse otsivadki?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 24.03.06 14:30
|
|
|
Kui silinder kuiv on siis vaja valada vedelikku peale ja õhutada.
|
|
|
zulzu
huviline
Registreerunud 25.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: vtec
|
postitati 24.03.06 14:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonu
Kus võib viga olla, kui käik sisse ei lähe ja sidur ei lahuta ka? ei tahaks
kohe kasti lammutama hakata |
enda essil olid samad tunnused, põhjus - sidurikorv meenutas pealtvaates lahtilõigatud pizzat , ehk siis korv oli 4ks tükiks
|
|
|
tonu
huviline
Registreerunud 19.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85 quattro coupe; audi 80 typ 85
|
postitati 24.03.06 14:34
|
|
|
... eks ta nii ole jah, k***t... kes üldse Tallinna tingimustes S-sse teha oskab. Ma ei usu, et S-i sidur oleks midagi müstiliselt keerulist.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.03.06 14:53
|
|
|
2.2T 20v?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 24.03.06 16:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
2.2T 20v? |
Audi Club » S - cars » S4 C4 sidur »

|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.03.06 16:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
2.2T 20v? |
Audi Club » S - cars » S4 C4 sidur »
|
Audi S-cars = samuti vabalthingavad S-id, ala V8 4.2
|
|
|
westor
huviline
Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
|
postitati 24.03.06 18:03
|
|
|
Äkki targemad räägivad mis maksab s4 93a sidurikorv ja siduriketas.Asi nimelt selline et mul ka lendas laiali.Või on kellelgi pakkuda kasutatud
vidinaid.
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 24.03.06 18:23
|
|
|
LUK sidurikomplekt 3700
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 24.03.06 18:26
|
|
|
Kust võiks leida Sachs Race Engineering korvi S4le?
|
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 24.03.06 18:27
|
|
|
MULK: esmaspäeval tuleta mulle meelde. Annan sulle telefoni numbri kelle poole selle teemaga pöörduda
|
|
|
|
westor
huviline
Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
|
postitati 24.03.06 19:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Demis
LUK sidurikomplekt 3700 |
Kui leian tegija siis võtan ühendust.
Äkki keegi räägib kui keeruline on ise vahetada.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.06 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Kust võiks leida Sachs Race Engineering korvi S4le? |
Mul ka kohe 1 üle, kui keegi tahab ilma pika ooteajata saada (üldiselt neid tuleb ikka 2-3 nädalat oodata).
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.03.06 19:31
|
|
|
Aavest täitsa letikaubana Sachs sidur S4-le olemas. Enda kunagisele essiel paigaldasin just Sachs sidurikomplekti MF 240.
Hind jäi kogu komplektil sinna 3500 - 4000 vahele, koos siduri jõuvõttevõlli otsalaagriga. Kuigi eelistaksin stock sidurite kohapealt 2.2T 20v
mootorite otsa Luki toodangut
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.06 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Aavest täitsa letikaubana Sachs sidur S4-le olemas. Enda kunagisele essiel paigaldasin just Sachs sidurikomplekti MF 240.
Hind jäi kogu komplektil sinna 3500 - 4000 vahele, koos siduri jõuvõttevõlli otsalaagriga. Kuigi eelistaksin stock sidurite kohapealt 2.2T 20v
mootorite otsa Luki toodangut |
a kui me räägime race engineering korvist, siis ei räägi me stockist. Performance korv küll 3500-4000 kr ei maksa ja letikaubana teda veel vähem
kusagilt saab...
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.03.06 20:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Aavest täitsa letikaubana Sachs sidur S4-le olemas. Enda kunagisele essiel paigaldasin just Sachs sidurikomplekti MF 240.
Hind jäi kogu komplektil sinna 3500 - 4000 vahele, koos siduri jõuvõttevõlli otsalaagriga. Kuigi eelistaksin stock sidurite kohapealt 2.2T 20v
mootorite otsa Luki toodangut |
a kui me räägime race engineering korvist, siis ei räägi me stockist. Performance korv küll 3500-4000 kr ei maksa ja letikaubana teda veel vähem
kusagilt saab... |
Kui me nüüd täpselt loeme, ütlesin, et sidurikomplekt, st korv, ketas, survelaager, liskas sinna juurde veel jõuvõttevõlli otsalaager hooratta sees.
Race sidurit ei saa üldse tellimisel 2.2T 20v AAN ja ABY mootorite otsa, ainult eritellimusena ning hinnavahemikus 25Keeki ( korv ainuüksi ), uuritud

Ning MF 240 korv + ketas + survelaager on letikaup Tallinna Aaves.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.06 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Kui me nüüd täpselt loeme, ütlesin, et sidurikomplekt, st korv, ketas, survelaager, liskas sinna juurde veel jõuvõttevõlli otsalaager hooratta sees.
Race sidurit ei saa üldse tellimisel 2.2T 20v AAN ja ABY mootorite otsa, ainult eritellimusena ning hinnavahemikus 25Keeki, uuritud 
Ning MF 240 korv + ketas + survelaager on letikaup tallinna Aaves. |
igaljuhul, kui keegi peaks huvi tundma, tõeliselt hea asja vastu (520Nm - 665Nm taluvusega, olenevalt kettast), siis nagu eelpool mainitud, pakun Race
Engineering performance korvi ja just AAN mootorile. Hind on kordades odavam kui välja käidud 25k eeki. u2u abiks.
Neid ei tohikski ehk Eestis rohkem liikvel olla, kodanik forsin tellis ka, ei tea, kas ta on oma osa kätte saanud juba või ei.
Mingit asja pakkus kunagi ka Laki tuuning...
edit:
leidsin netist ühe 2005.a hinnakirja, kus racing korv S4 (AAN) maksab Sachsis 298EUR + km.
veel editid:
veidi OT, kuid paar aastat tagasi mõtlesime prriga, et S6 Plusi sidur peaks ka ju kõvem asi olema, sel ajal tõesti ei olnudki AAN mootorile racing
korvi saada, küll aga liikus 3B kõva sidurit (kuni ~600Nm taluvusega), see aga prri masinale ei sobinud. Kui keegi ka veel praegu selliseid mõtteid
peaks mõlgutama, siis pole mõtet, 4.2 sidur ei ole sama mis AAN sidur. Küll aga on nt sama korv ABY ja 4.2 (k.a S6 plus siis).
|
|
|
westor
huviline
Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
|
postitati 25.03.06 07:31
|
|
|
Siin üks kodanik pakkus mulle Siduri vahetust aga Tallinnas.Äkki on keegi Tartust kes tahab mind aidata.Olen avatud pakkumistele.Asjaga suht kiire
kuna vaja igapäev autoga tööle minna.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 26.03.06 00:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Kui keegi ka veel praegu selliseid mõtteid peaks mõlgutama, siis pole mõtet, 4.2 sidur ei ole sama mis AAN sidur. Küll aga on nt sama korv ABY ja 4.2
(k.a S6 plus siis). |
Kusjuures ongi nii, kuigi alguses ei tundunud usutav (eri suurusklassi autod ja käigukastid ka erinevad) - ABH ja AHK otsas on täpselt sama sidur kui
ABY ja ADU (tõepoolest...) otsas ning hoopis AAN puhul on korvi kood teine - kusjuures AAN korvi saab odavamalt kätte.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.03.06 11:20
|
|
|
A6 2.8 V6 on sama siduriga, mis S4 AAN ning 2.5 TDI R5 naftapress samuti sama siduriga
Kusjuures, RS4-le läks sisse Sachi korvi edasiarendus AAN-i korvist ( Spec ) ( auguvahe ainult teine )
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 27.03.06 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Igaljuhul, kui keegi peaks huvi tundma, tõeliselt hea asja vastu (520Nm - 665Nm taluvusega, olenevalt kettast), siis nagu eelpool mainitud, pakun Race
Engineering performance korvi ja just AAN mootorile. Hind on kordades odavam kui välja käidud 25k eeki. u2u abiks.
Neid ei tohikski ehk Eestis rohkem liikvel olla, kodanik forsin tellis ka, ei tea, kas ta on oma osa kätte saanud juba või ei.
Mingit asja pakkus kunagi ka Laki tuuning...
edit:leidsin netist ühe 2005.a hinnakirja, kus racing korv S4 (AAN) maksab Sachsis 298 EUR + km.
veel editid:veidi OT, kuid paar aastat tagasi mõtlesime prriga, et S6 Plusi sidur peaks ka ju kõvem asi olema, sel ajal tõesti ei olnudki AAN
mootorile racing korvi saada, küll aga liikus 3B kõva sidurit (kuni ~600Nm taluvusega), see aga prri masinale ei sobinud. Kui keegi ka veel praegu
selliseid mõtteid peaks mõlgutama, siis pole mõtet, 4.2 sidur ei ole sama mis AAN sidur. Küll aga on nt sama korv ABY ja 4.2 (k.a S6 plus siis).
| Tere jälle
Võtan ühendust. aga
Teen uue teema sest NM valem on lihtne kolvi läbimõõt x käik x üle surve kolvi peal = NM
Uurisin S (AAN) sidurikomplekt on tehasest 580 NM originaalis.
Tõestasin 2005 pärnu kiirendusel. (siduri suitsutamisega) turbo seadistus 1,8 bar-il
8,1 cm x 8,64 cm x 5 (kolbi) x 1,66 (kolvi peale jõudnud turbo surve) = 580 NM
AAve-s müüdav leti kaup on tava korv millel ei ole karastatud ainult korvi vedru otsad vaid terved vedrud ja tulemus 680 NM (max 700 NM ) See olek 2,0
bar kolvile jõudvat survet
VÄHE
Tugevad kepsud sain, tugevama 6 k. kasti sain, ja mootoris kaane voolavuse +turbo teadmised ületavad 2,0 bari Seega puudu on mul korv+kettad+hooratas.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |