kähkukas80
huviline
Registreerunud 19.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.06 18:50
|
|
|
Genekas ei toida akut
jama selline et genekas ei toida akut, sai möödetud genekat,see näitas et
toidab,prägu käib asi aint aku pealt. .ehk keegi ,kellegil on sarnane jana
kunagi audi 80mnega ja oskab midagi asjalikku öelda,vöi kui keeki teab kust saaks audi 80mne el - skeemi vmt
tänud!
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 19.03.06 19:06
|
|
|
El.skeemiga pole küll midagi teha, sest geneka pealt läheb juhe aku peale ning teine juhe on kontrolllambi ja geneka ergutuse juhe.
Mitu volti geneka pealt mõõdetuna pinge on ja palju aku pealt mõõdetuna on?
Soovitus: Pane teemale normaalne pealkiri "Probleem laadimisega" vms.
|
|
|
|
mürka10
huviline
Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999
|
postitati 20.03.06 16:28
|
|
|
mul on kah jama, et ei lae akut genekas. aga probleem esineb käima pannes ja seni ära ei lähe kui pöördeid 2200ni ei lase. isegi raadio jääb vait ja
abs tuli läheb põlema. ja kui lasen üle 2200 pöörde on kuulda kusagil armatuurist klõpsatust ja tuled lähevad heledamaks ning genekas laeb ideaalselt.
pole olnud aega asja täpsemalt uurida aga kusagil elektrisüsteemis ilmselt asi on. muidugi kui keegi teab midagi selle kohta siis võib nõu anda ps koos selle jamaga hõõgub sõites vaikselt aku tuli ja süüte sisse keerates ei
sütti õlituli ega aku tuli.
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 20.03.06 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mürka10
mul on kah jama, et ei lae akut genekas. aga probleem esineb käima pannes ja seni ära ei lähe kui pöördeid 2200ni ei lase. isegi raadio jääb vait ja
abs tuli läheb põlema. ja kui lasen üle 2200 pöörde on kuulda kusagil armatuurist klõpsatust ja tuled lähevad heledamaks ning genekas laeb ideaalselt.
pole olnud aega asja täpsemalt uurida aga kusagil elektrisüsteemis ilmselt asi on. muidugi kui keegi teab midagi selle kohta siis võib nõu anda ps koos selle jamaga hõõgub sõites vaikselt aku tuli ja süüte sisse keerates ei
sütti õlituli ega aku tuli. |
geneka harjasid oled vahetanud?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 20.03.06 16:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mürka10
mul on kah jama, et ei lae akut genekas. aga probleem esineb käima pannes ja seni ära ei lähe kui pöördeid 2200ni ei lase. isegi raadio jääb vait ja
abs tuli läheb põlema. ja kui lasen üle 2200 pöörde on kuulda kusagil armatuurist klõpsatust ja tuled lähevad heledamaks ning genekas laeb ideaalselt.
pole olnud aega asja täpsemalt uurida aga kusagil elektrisüsteemis ilmselt asi on. muidugi kui keegi teab midagi selle kohta siis võib nõu anda ps koos selle jamaga hõõgub sõites vaikselt aku tuli ja süüte sisse keerates ei
sütti õlituli ega aku tuli. |
Mul sarnane asi tekkinud viimasel ajal. 2200rpm just ei taha aga kella järgi käima pannes laadimise tuli põleb ja seier alla 12V, annan surtsaka gaasi
nii üle 1000rpm veits ja siis viskab ilusti 14 voldi alla laadimise. Auto saab soojaks, tarbijad taha ja siis vaikselt kukub laadimine sinna 12
juurde. Auto käivitub samas normaalselt.
|
|
|
mürka10
huviline
Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999
|
postitati 20.03.06 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Mul sarnane asi tekkinud viimasel ajal. 2200rpm just ei taha aga kella järgi käima pannes laadimise tuli põleb ja seier alla
12V, annan surtsaka gaasi nii üle 1000rpm veits ja siis viskab ilusti 14 voldi alla laadimise. Auto saab soojaks, tarbijad taha ja siis vaikselt kukub
laadimine sinna 12 juurde. Auto käivitub samas normaalselt. |
mul täpselt sama asi aga tahab rohkem pöördeid. geneka harju pole küll vaadanud aga mõõtsin ära, et pinge on peale pöörete andmist igati normis. kas
siis tõesti võivad harjad niimoodi mängida? ja seda plõksu ei oskaks kah seletada
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 20.03.06 19:32
|
|
|
Lisan, et mul on harjad vahetatud umbes aasta tagasi +- mõned kuud. kas asi võib olla selles, et enne oli küljes (originaalis?) 14.V tabletiga harjad,
asemele said aga 14.1V tabletiga harjad? Põhjus selles, et 14.V variant maksis roppu raha võrrelduna 14.0V variandiga. Äkki oleks pidanud v peaks vana
tableti uutele harjadele külge tinutama?
|
|
|
kähkukas80
huviline
Registreerunud 19.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.06 20:17
|
|
|
kas genekast uue juhtme toomine on hea möte?akusse?vöi mis kuradi erguti,kuhu see läheb?keegi mingit joonist ei saa joonistada,ma ausöna pole tegeld
ennem autodega,ega tea ka mitte sittagi ja see audi mu esimene auto,
tänud!
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
|
kkk
huviline
Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.06 21:55
|
|
|
Esmalt geneka harjad või nn. okolaad. Kontrolli ergutusjuhtme kontakti genega - ehk oküdeerunud talvega.
Peale käivitamist aku klemmi maha võttes peaks mootor õige laadimise korral tühipööretel käima jääma. Ise testin nn. sigaril '85 ülesse niimodi,
tagajärgede eest aga vastutada
ei julge - iga brena isemoodi ehitatud.
|
|
|
kkk
huviline
Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.06 21:59
|
|
|
Jäi maha, et reaalseid gene mõõtmise tulemusi segab tugevalt aku hetkeline püsiväärtus - st. silub kõik gene töö augud.
|
|
|
kkk
huviline
Registreerunud 24.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.06 22:02
|
|
|
Ergutusjuhe on genesse minev ristlõikelt kõige peenem juhe.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 21.03.06 06:32
|
|
|
Teema algataja jutust sain aru et geneka ja aku pinged erinevad sellisel juhul tahavad aku ja geneka vahel olevad juhtmed vahetamist, tegelt peaks nii
olema et genekast starterisse ja sealt akupealel äheb juhe.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
mürka10
huviline
Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999
|
postitati 22.03.06 15:24
|
|
|
no nii, see probleem sai siis lahendatud.
kkk, sul oli õigus, süüdlane oli tõepoolest ergutusjuhe. see oli lauasa pooleks murdunud. uskumatu, et genekas üldseniimoodi töötas aga jah, nüüd tuled tagasi ja kõik korras. tänud kõigile asjalike vastuste
eest
|
|
|