Lehekülgi: 1 2 3 |
markov
huviline
Registreerunud 22.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 19.03.06 14:24
|
|
|
Tagadifrilukustus
On tekkinud kahtlus,et tagadifrilukustus ei tööta.Seda märkasin lumehanges kinni istudes. Difrilukustuse nupul tuli küll põleb aga ringi käib ainult
üks ratas.Huvipärast vaatasin ka eile kallaku peal. Lülitanud lukustuse sisse jääb lumele vaid üks tagaratta kaapimise jälg.Kas on kellelgi 90 Coupe
Quatrro tagasilla lukustusega kokkupuuteid olnud. Kurjad keeled on mulle midagi rääkinud mingist elektromagnetklapist. Iseenesest peaks see seal
elektriline olema jah. Kas on kuskilt midagi oksüdeerunud vms?
|
|
|
markov
huviline
Registreerunud 22.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 19.03.06 14:30
|
|
|
Proovin õhtu poole kuskil ringiratast sõita, vaatab mis näitab.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.03.06 14:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markov
Difrilukustuse nupul tuli küll põleb aga ringi käib ainult üks ratas. |
Nupul põleb, aga kas selles veoskeemi pildis tagasilla keskel ka roheline tuluke põlema läheb? See peaks olema tagasiside tegeliku rakendumise kohta.
|
|
|
|
markov
huviline
Registreerunud 22.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 19.03.06 14:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: markov
Difrilukustuse nupul tuli küll põleb aga ringi käib ainult üks ratas. |
Nupul põleb, aga kas selles veoskeemi pildis tagasilla keskel ka roheline tuluke põlema läheb? See peaks olema tagasiside tegeliku rakendumise kohta.
|
Ütleme niimoodi,et keskkonsoolis küll ühtegi rohelist tulukest pole.Ja see sildade skeem vaid keskkonsoolil.
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 19.03.06 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markov
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: markov
Difrilukustuse nupul tuli küll põleb aga ringi käib ainult üks ratas. |
Nupul põleb, aga kas selles veoskeemi pildis tagasilla keskel ka roheline tuluke põlema läheb? See peaks olema tagasiside tegeliku rakendumise kohta.
|
Ütleme niimoodi,et keskkonsoolis küll ühtegi rohelist tulukest pole.Ja see sildade skeem vaid keskkonsoolil. |
Seal silla skeemis peab roheline tuli põlema minema kui lukk peal.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.06 14:57
|
|
|
see sildade skeemil peabki tuluke põlema minema.
nö tagasilla kohapeal.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.03.06 14:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markov
Ütleme niimoodi,et keskkonsoolis küll ühtegi rohelist tulukest pole.Ja see sildade skeem vaid keskkonsoolil. |
Seesama ongi. On nupp ja on valgustatud pilt. Pildil on tagasilla keskel ringike, milles süttib pärast nupu vajutamist mõne hetke pärast toheline
tuluke. Lisaks läheb vist nupul endal ka mingi nooleke põlema. Või läks valgus lihtsalt heledamaks, ei mäleta ka enam. Ja ei viitsi hetkel õue
proovima ka minna.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.03.06 15:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonny
see nö kolmnurk jääb nupul põlema siis |
Ok, siis oligi nii, et see kollane nooleke nupul näitas nupu lülitumist ja roheline tuluke luku tegelikku rakendumist.
|
|
|
|
markov
huviline
Registreerunud 22.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 19.03.06 15:26
|
|
|
Lähen õue proovima
Aga minu mäletamist mööda tuleb aint kollane kolmnurk.
Teen ka pildid
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 19.03.06 15:35
|
|
|
Ainult kollane kolmnurk põleb, siis ei ole lukk rakendunud. Tundub, et igas asendis lihtsalt ei saa lukustada - mägedes ronides olen ise ka tihti
sattunud olukorda, kus pean mitu korda proovima. Lisaks rohelisele tulukesele seal pildil peab kelladeplokis ABS tuli ka põlema minema - kui on ABS
iga auto - Diff. lukk lülitab absi välja.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
markov
huviline
Registreerunud 22.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 19.03.06 15:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Ainult kollane kolmnurk põleb, siis ei ole lukk rakendunud. Tundub, et igas asendis lihtsalt ei saa lukustada - mägedes ronides olen ise ka tihti
sattunud olukorda, kus pean mitu korda proovima. Lisaks rohelisele tulukesele seal pildil peab kelladeplokis ABS tuli ka põlema minema - kui on ABS
iga auto - Diff. lukk lülitab absi välja. |
Aga äkki peabki enne ABSi välja lülitama?
Tean et jeepidel (uuematel, millel on veojõukontroll ) peab enne veojõukontrolli välja lülitama.
|
|
|
markov
huviline
Registreerunud 22.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 19.03.06 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markov
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Ainult kollane kolmnurk põleb, siis ei ole lukk rakendunud. Tundub, et igas asendis lihtsalt ei saa lukustada - mägedes ronides olen ise ka tihti
sattunud olukorda, kus pean mitu korda proovima. Lisaks rohelisele tulukesele seal pildil peab kelladeplokis ABS tuli ka põlema minema - kui on ABS
iga auto - Diff. lukk lülitab absi välja. |
Aga äkki peabki enne ABSi välja lülitama?
Tean et jeepidel (uuematel, millel on veojõukontroll ) peab enne veojõukontrolli välja lülitama. |
ei ei .. kui asi rakendub, siis lükkab ise absi välja. Aga proovi nii, et lülita diff nuppu ja siis oota paar sekundit mitte ära anna kohe lappi ...
ja kui ikka ei lähe, siis lase nõks edasi ja proovi uuesti.... katsetamine teeb meistriks
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
markov
huviline
Registreerunud 22.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 19.03.06 16:06
|
|
|
Igat pidi proovitud. Edasi , tagasi, üles , alla
Tuleb hakata vist viga otsima
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 19.03.06 16:12
|
|
|
Tagant on kuulda klõpsu ka, kui lukk peale läheb.
|
|
|
markov
huviline
Registreerunud 22.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 19.03.06 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Tagant on kuulda klõpsu ka, kui lukk peale läheb. |
Ei pole
|
|
|
markov
huviline
Registreerunud 22.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 19.03.06 17:17
|
|
|
Selline asi,et kas difrilukk lülitatakse seistes või saab seda ka hoo pealt.Ise proovisime kohapealt minnes s.t seistes.
Kas keegi saab anda mõnda likni ingliskeelse manuali juurde.
Saaks ka difriluku sisselülitamise kohta midagi teada.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 19.03.06 17:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markov
Selline asi,et kas difrilukk lülitatakse seistes või saab seda ka hoo pealt.Ise proovisime kohapealt minnes s.t seistes.
Kas keegi saab anda mõnda likni ingliskeelse manuali juurde.
Saaks ka difriluku sisselülitamise kohta midagi teada. |
seistes peab lülitama
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.06 17:52
|
|
|
ei pea
aga kiiruse vist 30 lülitab end ise välja, seega suuremal kiirusel üldse ei rakendugi
aga väiksemal kiirusel sõites ja vajutades peab ilusti tööle hakkama.
|
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 19.03.06 17:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markov
Selline asi,et kas difrilukk lülitatakse seistes või saab seda ka hoo pealt.Ise proovisime kohapealt minnes s.t seistes.
Kas keegi saab anda mõnda likni ingliskeelse manuali juurde.
Saaks ka difriluku sisselülitamise kohta midagi teada. |
Nii, esiteks, üldine difrilukkude lülitamise reegel on see, et neid lülitatakse sisse alati seistes.
Aga kõige lihtsam moodus sul kontrollida, kas lülitamine toimub, on ajada auto kanalile. Üks kodanik rooli, teine kanalisse tagasilla alla. Auto
käima, käik väljas ja autos olija pressib luku nuppu. Ning kanalis olija vaatab kas diffri peal klapp/lüliti liigub või mitte. Kui liigub, siis
lülitab, kui ei liigu, siis ei lülita.
Antud pildil siis number 11.
Tsitaat: | Algselt postitas: tonny
ei pea
aga kiiruse vist 30 lülitab end ise välja, seega suuremal kiirusel üldse ei rakendugi
aga väiksemal kiirusel sõites ja vajutades peab ilusti tööle hakkama. |
Jah, ei pea, aga soovitatav on siiski lülitada seistes.
...
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.06 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lorrap
Nii, esiteks, üldine difrilukkude lülitamise reegel on see, et neid lülitatakse sisse alati seistes.
|
lülitada võid jah seistes...aga rakendub ta siiski alles siis, kui kõik see võllide ja hammakate mäng liikvele läheb
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 19.03.06 18:00
|
|
|
Sõidupealt kõikvõimalike lukkude sisselülitamine väidetavalt neid lukke teise ilma saadabki.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 19.03.06 18:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonny
lülitada võid jah seistes...aga rakendub ta siiski alles siis, kui kõik see võllide ja hammakate mäng liikvele läheb |
Klapp teeb lülituse/liigutuse ka ilma autoga sõitmata ära.
Proovitud, kontrollitud.
...
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 19.03.06 18:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lorrap
Tsitaat: | Algselt postitas: tonny
lülitada võid jah seistes...aga rakendub ta siiski alles siis, kui kõik see võllide ja hammakate mäng liikvele läheb |
Klapp teeb lülituse/liigutuse ka ilma autoga sõitmata ära.
Proovitud, kontrollitud. |
Klapp teeb liigutuse ära küll, aga lukku differ igas asendis vist minna ei saa. Keegi, kes asja kunagi lammutanud on võiks pajatada, mis süsteemiga
see lukustamine seal toimub - joonis oleks ka hea algus juba.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |