Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 30.08.03 08:44
|
|
|
MC K26-ga?
Oskab keegi öelda kas tehase poolt paigaldati MC mootorile veel mõnda teist turbot ka?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 30.08.03 08:50
|
|
|
Kuni 89a oli KKK 5326 970 6411 (orig 035145702L)
89A> 5324 970 7001 ja 5324 980 7001
(orig. 034145701B või 034145703C)
Toomas
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 30.08.03 10:06
|
|
|
Auto aastast 88 ja turbol sellised kirjad:
KUND NR. 035 145 703L
GROSSE K26
ATL-NR 85 703 0621
AUSF-NR 5326 970 6411
...mõni tähemärk on pisut kulunud ja raskesti loetav, aga numbrid kindlalt õiged. Kas on mul orig. turbo või on see midagi muud. Kui muu asi, siis
mis?
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 30.08.03 10:27
|
|
|
Oled kindel, et seal lõpus oli 3. Tavaliselt on need numbrid ähmased ja hägused ning piisava mustuse ja viletsa valgustuse korral võib sealt nii
mõndagi välja lugeda.
Vaadates 80quattro postitust võib öelda, et peaks olema küll originaal.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 30.08.03 16:55
|
|
|
Lõpus 3L raudselt, see koht on väga hästi loetav. Põhjus miks uurin on see, et turbo vilistab kuidagi imelikult. Hoopis teistmoodi kui eelmisel sama
mootoriga autol. Elmisel hakkas kõrgetel pööretel justkui "peenike" vile, sellel aga vilistab pea kogu aeg ja hoopis madalama-laisema
tooniga nagu turbiin pöörleks aeglasemalt. Kuigi liigub mu praegune audi küll tunduvalt reipamalt kui eelmine...
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 30.08.03 17:22
|
|
|
Ega siis ole midagi muud, kui tuleb turbol õhuvoolikud lahti võtta ja sisse piiluda. Kui väga õline ei ole ning eriti suurt loksu kah ei tunne, siis
peaks korras olema. Samas pidid need KKK turbod suhteliselt viletsad olema. Äkki ongi liialt kulunud?
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 31.08.03 11:59
|
|
|
To:Kaits
http://www.sjmautotechnik.com/turboparts.htm
Kui su auto sõidab,siis miks sa vaevad ennast libaprobleemiga?
To: laur4
Samas pidid need KKK turbod suhteliselt viletsad olema <<<<--- Topi selline jutt omale suhu tagasi.
See,et Garretti müüja KKK-d mustab jne. ei tee see toodet kehvemaks.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.03 15:44
|
|
|
KKK turbodega on nii, et peetakse neid viletsamateks tõesti, kuid kui neid ikka korralikult hooldada, siis pole neil häda midagi. Väidetavalt on nii,
et KKK turbo eluiga on poole lühem kui teiste tuntud tootjate oma, a ka see eluiga piisavalt pikk, min250kkm. Turbo peab hästi, kui teda hooldada! Ja
nii igaks juhuks mainiks, et vastupidavus ja funktsioon on ka 2 ise asja.
ja Kaits, su turbol on ilmselt sees pikkilõtk ja see heli tuleb sellest et tiivik käib vastu kopust. Võib olla ka muidugi, et on sattunud mingi tükike
saasta turbosse ja see tekitab jamasid.
|
|
|