Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: MC K26-ga? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1918)
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 30.08.03 08:44 Tsiteeri
MC K26-ga?



Oskab keegi öelda kas tehase poolt paigaldati MC mootorile veel mõnda teist turbot ka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 30.08.03 08:50 Tsiteeri


Kuni 89a oli KKK 5326 970 6411 (orig 035145702L)
89A> 5324 970 7001 ja 5324 980 7001
(orig. 034145701B või 034145703C):D


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 30.08.03 10:06 Tsiteeri


Auto aastast 88 ja turbol sellised kirjad:

KUND NR. 035 145 703L
GROSSE K26
ATL-NR 85 703 0621
AUSF-NR 5326 970 6411

...mõni tähemärk on pisut kulunud ja raskesti loetav, aga numbrid kindlalt õiged. Kas on mul orig. turbo või on see midagi muud. Kui muu asi, siis mis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 30.08.03 10:27 Tsiteeri


Oled kindel, et seal lõpus oli 3. Tavaliselt on need numbrid ähmased ja hägused ning piisava mustuse ja viletsa valgustuse korral võib sealt nii mõndagi välja lugeda.
Vaadates 80quattro postitust võib öelda, et peaks olema küll originaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 30.08.03 16:55 Tsiteeri


Lõpus 3L raudselt, see koht on väga hästi loetav. Põhjus miks uurin on see, et turbo vilistab kuidagi imelikult. Hoopis teistmoodi kui eelmisel sama mootoriga autol. Elmisel hakkas kõrgetel pööretel justkui "peenike" vile, sellel aga vilistab pea kogu aeg ja hoopis madalama-laisema tooniga nagu turbiin pöörleks aeglasemalt. Kuigi liigub mu praegune audi küll tunduvalt reipamalt kui eelmine...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 30.08.03 17:22 Tsiteeri


Ega siis ole midagi muud, kui tuleb turbol õhuvoolikud lahti võtta ja sisse piiluda. Kui väga õline ei ole ning eriti suurt loksu kah ei tunne, siis peaks korras olema. Samas pidid need KKK turbod suhteliselt viletsad olema. Äkki ongi liialt kulunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 31.08.03 11:59 Tsiteeri


To:Kaits
http://www.sjmautotechnik.com/turboparts.htm
Kui su auto sõidab,siis miks sa vaevad ennast libaprobleemiga?

To: laur4
Samas pidid need KKK turbod suhteliselt viletsad olema <<<<--- Topi selline jutt omale suhu tagasi.
See,et Garretti müüja KKK-d mustab jne. ei tee see toodet kehvemaks.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.03 15:44 Tsiteeri


KKK turbodega on nii, et peetakse neid viletsamateks tõesti, kuid kui neid ikka korralikult hooldada, siis pole neil häda midagi. Väidetavalt on nii, et KKK turbo eluiga on poole lühem kui teiste tuntud tootjate oma, a ka see eluiga piisavalt pikk, min250kkm. Turbo peab hästi, kui teda hooldada! Ja nii igaks juhuks mainiks, et vastupidavus ja funktsioon on ka 2 ise asja.

ja Kaits, su turbol on ilmselt sees pikkilõtk ja see heli tuleb sellest et tiivik käib vastu kopust. Võib olla ka muidugi, et on sattunud mingi tükike saasta turbosse ja see tekitab jamasid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.0% - SQL: 71.0%]