Deprecated: Implicit conversion from float 507943.00000000006 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - K: b4 vurride kohta
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K: b4 vurride kohta (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1455)
Vembut
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9tdi

postitati 10.03.06 10:35 Tsiteeri
K: b4 vurride kohta



Selline asi mul et ma pole oma audil kunagi näinud et vurrid töötaks. Samas mul ei näita see näiduk kah palju mootori temperatuur on. Kunagi alguses kui ostsin siis funkas vahete vahel. Nüüd päris ära kustund. Kas see võib olla omavahel seotud, et kui näiduk ei funka ei funka ka vurrid. Ma kaks kuud ringi last ja ülekuumenemis märke ei ole olnud. Nüüd sõbral jooksis passatil mootor kotti selle pärast et näiduk ei töötad lasi keema, ja hakkasin karta ise kah nüüd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 10.03.06 10:45 Tsiteeri


vurril on eraldi andur ... seotud ei ole omavahel kellaga ... ja talvel vurri käima saamiseks tuleb ikka eriti palju piitsa anda :D kui 2 venti on, siis teine peaks kondi oma olema - kui kont on peal - st kui kondi sisse lülitad, siis läheb vurr ka kohe.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vembut
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9tdi

postitati 10.03.06 11:02 Tsiteeri


kaks vurri on jah aga konti pole. Ise arvasin sama et külmad ilmad olnud, ja pole nagu diislile pähe andnud ka. Selge siis vähe kindlam tunne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 10.03.06 11:54 Tsiteeri


need 2 tiivikut on omavahel arvatavasti lihtsalt peenikese rihmaga ühendatud. Vähemalt 2,0 on nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 10.03.06 12:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
need 2 tiivikut on omavahel arvatavasti lihtsalt peenikese rihmaga ühendatud. Vähemalt 2,0 on nii.



Jah, ventikad on omavahel rihmaga ühendatud, kui rihm läheb puruks, siis 1 ventikas töötab ikka edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raks
huviline



Registreerunud 28.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 2,0TDI 105kW; A4 Cabrio

postitati 10.03.06 13:05 Tsiteeri


mul dislal mõlemad eraldi mootoriga ja kondita variant. seda ühte ventikat on ka suvel raske käima saada, rääkimata teisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.0% - SQL: 69.0%]