Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Katuseluuk (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1538)
raivo65
huviline



Registreerunud 06.02.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80b4 aut.95a.

postitati 08.03.06 20:30 Tsiteeri
Katuseluuk



Oskab äkki keegi juhendada kuidas saab eemaldada valutult originaal katuseluuki A80-l nimelt tahan seda katteriiet uuesti korralikult kinni liimida,väikse luugi sain lihtsalt kätte,kuna see oli pleki küljest laht ja nii sain selle kätte aga suurega nii lihtne vist ei ole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Nobody
huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.06 16:17 Tsiteeri


Kui mehaaniline siis räägitakse sellist varianti, et kerida luuk sisse, keerata lahti kõik kruvid ja luuk tagasi algasendisse, nüüd seestpoolt veidi tõsta ja välja ta peaks tulema. Veidi raskem on siis, kui luuk ei liigu. On ikka mehaaniline b3?


mootorratas 61'st aastast
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raivo65
huviline



Registreerunud 06.02.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80b4 aut.95a.

postitati 10.03.06 16:20 Tsiteeri


On jah b3 mehhaaniline ,eks proovin siis seda varianti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raivo65
huviline



Registreerunud 06.02.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80b4 aut.95a.

postitati 11.03.06 10:06 Tsiteeri


Thanks Nobody ,luuk maas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Nobody
huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.03.06 17:01 Tsiteeri


;)


mootorratas 61'st aastast
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rafaello
huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 14.03.06 08:01 Tsiteeri


kas sama teooriat peaks rakendama ka el luugi korral? ET sisse kerida, kruvid lahti ja siis kinni tagasi laskma ja välja lükkama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 14.03.06 08:04 Tsiteeri


El luugi ja mehhaanilise luugi ainuke vahe on et vända asemel on elektrimootr, ms sama asja ringi ajab, mida sa muidu vändaga krutid, niiet sama teooria peaks ka sel lugi puhul töötama täitsa hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Nobody
huviline

Avatar


Registreerunud 27.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.06 13:02 Tsiteeri


Siit tekkis juba küsimus, et vända osa on b2 ja b3 sama, erinevus vaid luugi laiuses ja seetõttu on ka tross 5 cm pikema, kuid kas b3 elektrimootorit saaks panna siis juba ka b2 mehaanilisele luugile, huvipärast võiks keegi näidata mulle enda b3 mootorit (kasvõi kasutuskõlbmatut, et saaks miingeid mõõte võtta või järeldusi teha,


mootorratas 61'st aastast
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 14.03.06 13:12 Tsiteeri


Kinnitused ja hammasratas peavad klappima samuti peab ruumi olema. Samas... kinnitused saab alati ise plekki sisse juurde keerata ja hammasratas on teoorias vahetatav. Võin aga öelda et näiteks A6 95 aasta mootor näiteks sigarile ei sobi sest mootor suurem oluliselt, samuti ei sobi hakkamas ja kinnitused. 80 ja 100, ning ka 200 ja 500 peaks aga sama mootor ja hammas olema, B2 ei oska kommenteerida muudmoodi kui et peab proovima. Loodan et leiad endale kuskilt siis mootori mida proovida. Võta vändasüsteem maha ja saad teada hammasratta suuruse ning näed vb ka elmootori kinnituskohad öra.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.5% - SQL: 73.5%]