Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K: V8 Veakoodi seletus. (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1867)
Maqmaq
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Üks teine auto

postitati 07.03.06 21:34 Tsiteeri
K: V8 Veakoodi seletus.



Sai käidud siis mustamäel ARK-i taga diagnostikas. Aju andis 2 veakoodi ehk suudab keegi neile mingi seletuse anda kuna kohapeal mingisugust ammendavat vastust ei saanud. Paberil mis kaasa sain oli siis kirjas:

Control module diagnosis Audi Motronic M2.4.1 Identification
RB No. 0261203007/008 Cus. No.441907557A

Control module diagnosis Audi Motronic M2.4.1 Error memory
0231 Lambda adaption multiplicative too low
0201 Rpm sensor incorrect/no signal

Sai ka otsitud koodide seletust selliselt lehelt nagu: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecufv8.html kuid seal ei ole sellist koodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 08.03.06 07:47 Tsiteeri


See 0201 kood tundub küll kahtlane. RPM sensor on induktiivandur, mis loeb hooratta hammasvöö hambaid ning mille impulsside kaudu arvutab aju mootori pöördeid. Kui see andur signaali ei anna, siis peab aju hakkama saama ainult 1. mootoripoole jagajas oleva hallianduri infoga, mida võib-olla ehk veidi toetab 1. silindri ÜSS tähistavat hooratta nõela lugev andur. Kahtlen kas mootor niimoodi üldse toimida saab, aga kahjuks puuduvad kogemused millised sümptomid sellisel puhul esinevad. Sa ise ka ei maininud, mis probleemi tõttu üldse diagnostikasse läksid.

Otsi mõni klubiline, kellel on samasugune auto, roni põhja alla ja tõmba juhipool sidurikojast väljuvatest kahest anduri juhtmest alumise pistik lahti. See on rpm sensor. Siis on näha mis juhtub ja kas käitumine sarnaneb sinu omale...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maqmaq
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Üks teine auto

postitati 08.03.06 09:43 Tsiteeri


Viga on selles et küttekulu on liiga suur. Enam ei taha hästi 40L pärnuski ära käiia. Unustasin enne kirjutada et see 0201 viga oli sellest et mootor seisis diagnostika ajal."Sorry my bad".
Lambda ise on vahetatud eelmise aasta märtsis Revalis. Kas tõesti võib lambda olla jälle läbi? Üritan mingi aeg uuesti Revalisse diagnostikasse minna ehk saab seal targemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.06 15:31 Tsiteeri


Minagi käsisn siis diagnostikas ära ja oma V8 näitas Boschi stend, et mootori tempandur vigane arvas, et temp -33,5 kraadi aga tegelikult oli mootor keemis ääreni aetud ja siis selgus , et v8 peab käima, et asju mõõta. Mootori töötades andur oli ok ja ei valetanud. aga ise kahtulustan sul Lambda surma just ise elasin sama asja ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.0% - SQL: 70.0%]