Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: õhkvedrustuse asendamine tava vedrudega 1998a a6 quattro (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2164)
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 05.03.06 19:35 Tsiteeri
õhkvedrustuse asendamine tava vedrudega 1998a a6 quattro



audi a6 quattro 1998 taguvedrustus on õhkpatjadega.
aga enam ei pea padjad ja vajuvad paari tunniga vastu maad.

küsimus: kas on keegi vahetusega tegelenud? pealkiri on pumbal ja padjal Continental.

kuidas on tava vedrustuse puhul, kas vedru on amordi ümber või on üksteise kõrval?(1998a passatil on üksteise kõrval, aga ei mäleta kas ka sõltumatu)

alumine vedru kauss on ilmselt siis amordi küljes ja ülemine vbl tuleb ära vahetada kui tava vedrud ja amordid panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 05.03.06 19:41 Tsiteeri


no aga miks põhjusel peab ümber tegema miks ei pane sinna uusi õhk patju


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 05.03.06 19:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oz-vald
no aga miks põhjusel peab ümber tegema miks ei pane sinna uusi õhk patju


unustasin hinna öelda. forsi jutu järgi 20 000,-
2patja ja 2amorti (padi ja amort omavahel voolikuga ühenduses, ehk amort ei ole tavaline õli/gaasi oma)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
oz-vald
huviline

Avatar


Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi COUPE 1,8 GT `87;Audi100 avant 2.8 quatro`92

postitati 05.03.06 19:50 Tsiteeri


Hõkk võttis hingest kinni praegu pole sõnu
kas mujalt oled ka uurinud või ainult ühest kohast


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 05.03.06 19:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oz-vald
Hõkk võttis hingest kinni praegu pole sõnu
kas mujalt oled ka uurinud või ainult ühest kohast


revalist pole veel küsind ;)

ainult küsida ehk tasub jah


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 05.03.06 21:13 Tsiteeri


Kui kellelgi on infot, kuidas on elektroonika/andurid õhkvedrustuse juhtimisega seotud, oleks samuti tänulik.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 06.03.06 05:58 Tsiteeri


ka ise sai selle üle mõeldud.
alla kummalegi poole tuleb üks peenike voolik, no välisläbimõõt u 4-5mm.

pump ise on pagassis vasakul all tiiva sees.
sai pump välja tõstetud ja kaan maha võetud.
pumba külge tuleb u 10juhtmega pistik.
pistik on ühendatud ka mingi "juhtseadmega" pumba korpuses.
pumba mootorist tuleb aga 1 sama peenike voolik ja läheb 2-se ventiili külge.
kummalgi ventiilil on pistikuga juhtmed küljes et vajadusel surve välja lasta.
ja ventiilist läheb sis edasi eraldi voolik vasakule ja paremale.

alguses arvasin ka et äkki on andur pumba sees, aga kui pump sai pesast välja tõstetud ja kallutatud igat pidi ei juhtund midagi.

ebay.de otsingust leidsin sellise käki:
www.ebay.de otsingust leidsin sellise käki märgusõnaga LUFTFEDER(ÕHKVEDRU)

ilmselt see on ikka kuskil armatuuris ja kõvasti kere küljes kinni et asendist aru saaks, kui mitte veel eraldi andurit ei ole kuskil...

aparaat reageerib ju ei tea mitme asja peale, kui on alla vajunud siis ka ukse avamisele või süüte keeramisele või kui raskust juurde tekib.

üks ratas sai maha võetud ja seda patja lähemalt vaadatud.
amordi ümber on toru ja selle toru peal kummist "voolik" (ehk padi). "vooliku" mõlemad otsad on ümber toru kinni tõmmatud ja kui nüüd survet vähemaks lasta siis hakkab alt "voolik" kahekorra jooksma, ja just selle murdepinna pealt ajas udupeenikest vahtu kui sai Fairy veega pintseldatud.
põhimõttelt näeb välja selline:
http://web.starman.ee/kaupz/150px-Lufe_schnitt.JPG

reaalselt aga välimus 98% selline

esialgu jäi silma üks "auk" aga kuidas sedagi kinni liimid vms.
ja kahtlane kas see ainuke auk on.
materjal ise on kummi ja riide segu.

samas kui padi ja amort on omavahel toruga ühenduses sis võib sama hästi ka amort õhu välja lasta...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 06.03.06 07:26 Tsiteeri


hi,

arvestades antud mudelite rohkust uuel mandril soovitaksin korra uurida http://www.audiworld.com ja sealset foorumit.

T.


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 06.03.06 13:19 Tsiteeri


saaaa siis sellest Forsist aru.
kord sai küsitud varuosa letist hindu öeldi et amort+padi ühele poole 1tk 10 000,-

nüüd tegi hinnapakkumise teeninduse pool ja ütles et amort 13 500,- ja padi 5500,- 1tk kumbagi. kokku siis 40 000,- ....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 06.03.06 13:21 Tsiteeri


Uuri asja vb pääsed vaid patjade vahetusega. Olen kuulnud et need padjad kipuvad purunema ja on eraldi vahetatavad ca 6000.- tükk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 06.03.06 13:32 Tsiteeri


ja forsi jutt oli veel see et korra vist kunagi on midagi "ümber tehtud" õhult tavalisele. aga mis masin ja millal tehti.

ja siis kui tuli jutu sees välja et masin on täis õhu peal, ehk nii amort kui padi on õhuga siis oli seisukoht " et seda ei saaaaagiiiiii ümber ehitada"

nii palju kui mahavõetud rattaga näha oli tundub mulle küll et alumine amordi kinnitus nagu ikka (risti polt läbi) ja kui üles uus "kauss" panna siis ongi ainult amordi ja vedru ostmise vaev.

kahtlen nende meeste seisukohas. "et ei saagi" kui nad pole näinudki asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.4% - SQL: 74.6%]