Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Vaakumiga kesklukk (Vastuseid: 55 | Vaatamisi: 12046)
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

sad.gif postitati 22.08.03 14:43 Tsiteeri
Vaakumiga kesklukk



Probleem siis selline et kui nupud yleval on siis see peapump ei taha yldse tasa jääda uriseb koguaeg. Vajutad nupud alla siis jääb vait. Milles võib probleem olla äkki keegi oskab aidata ?


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Varuosad
huviline



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2*Audi 200 121kw 89a

postitati 22.08.03 14:49 Tsiteeri


Äkki ots lahti kusagil ( vaakumvooliku). või siis jahh lukk ei avane täiesti:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 22.08.03 14:50 Tsiteeri


Võibolla ei lähe mõni nupp täielikult ülemisse asendisse, mis jätabki pumba tööle ?!

Just a guess


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
päka
huviline



Registreerunud 17.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B8,5 A4 2,0TDI Q Avant & Q5 2,0 TFSI

postitati 22.08.03 15:01 Tsiteeri


vahest on viga mõnes vaakum klapis , mis ukse lukustab


Tasa sõuad kaugele jõuad
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.03 15:50 Tsiteeri


Kas seal miskeid andureid pole nupude juures, et millal nupp täitsa üleval ja millal täidsa all... et see lülitab siis pumba seisma kui lülitus on toimunud... siis kas lüliti ei toimi või juhe kuskilt ei anna just ülemises asendis ühendust. Provida võid jah seda nagu eelpool juba mainitud et kui nupud üleval tiri näpuga kõik üle, kas siis jääb vakka, kui mitte siis ootab suurem lammutamine ees :( Iseenesest voolik olla ei saaks, sest siis ei liigutataks miskit nuppu lihtsalt, sest jõudu pole taga... ikka miski elektri kala.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kännuämmelg
huviline



Registreerunud 18.07.03
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel puudub

postitati 22.08.03 16:35 Tsiteeri


lülitid on aint esiustel
minu arusaama järgi peab pump saavutama kindla rõhu, siis jääb vait


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mack
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0

postitati 22.08.03 16:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kännuämmelg
lülitid on aint esiustel
minu arusaama järgi peab pump saavutama kindla rõhu, siis jääb vait


just, ja kui kuskilt vaakumvoolik lekib siis urrab niikaua kuni jõuab, ikkagi soovitaks voolikud üle tsekata, midagi sarnast olen läbi elanud aga ei mäleta enam täpselt isegi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 22.08.03 17:34 Tsiteeri


imo pump puhub nupud üles ja imeb alla...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kännuämmelg
huviline



Registreerunud 18.07.03
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel puudub

postitati 22.08.03 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ACE16V
imo pump puhub nupud üles ja imeb alla...

sul sulaõigus. omal kunagi oli sama jama, et üles jäigi tõukama, kuid alla tuli ludinal.
tookord oli pumba häda- selle otsas see vaakumiplokk lasi läbi ja seega ei suutnud piisavat rõhku anda. vaakumi tekitamine millegipärast probleemi ei tekitand.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 24.08.03 14:27 Tsiteeri


vaata üle pumba sees asuv ümberlülitusklapp.Sellele peaks ligi saama kui pumba pooleks võtad,omal oli sama jama ja viga peitus selles et oli vaja sisemust natsa silikoonõliga järgi aidata,kumm kipub kleepuma kui mustus ja muu mögin seal aastaid keemiat on seganud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
anomaalia
huviline



Registreerunud 05.11.02
Asukoht: kus jope ripub, üldiselt Wismaris
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,8 Quattro Avant

postitati 25.08.03 11:51 Tsiteeri


Mul oli sama jama. Ukses asuvas vaakum-elemendi membraanis oli pragu . Avades jäi mootor tööle aga sulgedes imes ta selle prao kinni ja pump lülitus välja. Seda jubinat müüb praegu ollu1 50.- eest. Olen 3 aasta jooksul neid omal autol ära vahetanud juba 3 tükki ja ühe vahetus on plaanitud homseks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wauzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0 ABK

postitati 02.09.03 19:18 Tsiteeri


Mul oli sellega siuke probla et see voolik mis läx pagasi luugi lukule oli katki ja jäi samamoodi urrama. A reetis end sellega et susin oli kuulda, tegin siis luugi lahti ja oidsin sõrmega kinni ja plõks lukus. A ta nigu urras nii lahti tehes kui kinni pannes :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
McSilmus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.08.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8

postitati 11.09.03 16:54 Tsiteeri


Mul probla sellline kesklukuga: (A 80 B4 aastast 92) vaakumiga kesklukk "paneb segast". Keerad võtmega ukse lahti, siis kord tulevad uksed ilusasti lahti, teinekord mitte.
Huvitav on see, kui teised uksed ei avanenud ja nüüd see lahtikeeratud uks avada, siis tulevad teised ka lahti (saavad siis mingi signaali uksekontaktist või mis?). Tänu sellele kalale jamab ka alarmipuldist kesklukustuse juhtimine.
Lisaks veel, et kui võtmest ust keerata (ja uksed ei tulnud lahti), siis on vaakumpumbast klõpsu kuulda, aga pump ei toimi.
Nagu mainitud, siis juhtub see täiesti lambist. Ehk keegi oskab kommenteerida, oleks tänulik!

p.s. kas kesklukul on mingi eraldi juhtimismoodul mida annab näiteks ära vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.09.03 19:01 Tsiteeri


Pakun et ukseposti juures seal kummilõõtsas on mingid juhtmed purud omadega.
Omal oli kunagi sama kamm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
luumen
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.03
Asukoht: tln/prn
Kasutaja on eemal

Auto: Yamaha R6 04

postitati 12.09.03 10:01 Tsiteeri


nyyd olen siis mina ka selle keskluku-kuradi kyysis, nimelt yleleile lõpetas kesklukk töö täiesti, puldist ei tööta ja kui võtmega keerata, siis avaneb ainult juhiuks. pagassi kallale ei saagi, sest võtmega see ei avane, mingi kala sellega. enne oli pagassiga selline jama vahepeal, et kui nupp sygavale sisse vajutada, lykkas keskluku peale, aga see probleem kadus iseenesest ära. nädalavahetusel läheb siis uurimiseks/lammutamiseks. ootan ea meelega õpetussõnu:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 12.09.03 10:11 Tsiteeri


alustuseks vaata keskluku pump üle, kas talle tuleb vool peale või mitte...:)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
McSilmus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.08.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8

postitati 13.09.03 16:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Pakun et ukseposti juures seal kummilõõtsas on mingid juhtmed purud omadega.
Omal oli kunagi sama kamm.


Nüüdseks needki kontrollitud nii visuaalselt, kui ka testriga - juhtmed 100% korras. Jamab ju mõlema juhitava uksega. Ehk siiski keegi teab, kus B4 see keskluku juhtimise relee asub, kas rooli all (100 oli vist tagumise istme all)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 13.09.03 16:28 Tsiteeri


audi 100 vaakumiga kesklukul lülitite ja pumba vahel eraldi releed pole...juht mootorid annavad voolu pumpa ja see lülitab ennast teatud koormuse peal välja...kõik...ei midagi keerulist:;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
McSilmus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.08.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8

postitati 13.09.03 17:24 Tsiteeri


Siis ikka mul see vaakumpump paneb segast, sest on kuulda võtit keerates (või alarmi peale pannes), et seal midagi klõpsub, aga pump ei lähe järgi. Samas mõnikord toimib kõik kenasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
v20se
huviline



Registreerunud 12.08.03
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.04 06:58 Tsiteeri


Sama jama. Kesklukustus kord töötab, kord ei tööta. Varsti juba aasta aega nii. Olen liigutanud pumpa ja kontrollinud pistikut, kuid see ei anna effekti. Praegu on seis eriti nutune, sest lukk otsutas "kinni" asendis tööst loobuda ja benapaagi luuk on lukus. Õnneks on vist veerand paaki kütust veel sees

Seega sai mul inaff. Palun soovitage Tallinnas või selle lähiümbruses kuldsete kätega töömehi, kellel oleks kohta ja aega see probleem leida ja korda teha?!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

smile.gif postitati 27.03.04 11:39 Tsiteeri


krt mul ka kesklukuga kala... jäi lambist vait ja ei ava ega sulge uksi...! samamooodi vaatasin juhiukse sees need juhtmed üle, suur avastus seal kõik uued pandud::)
lisaks sellel on veel suur mure, et kui auto uksed kinni on põleb ikka see tuli mis näitab , et uksed lahti on ja see asi häirib mind kõigerohkem, et ei saa signat peale panna , hakkab karjuma, et mul uksed lahti olex! käisin kõik kaitsmed üle, kõik terved olid.
peab ka vist mõne autoelektriku juuurde minema...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 27.03.04 14:11 Tsiteeri


Üritage vaakumpumbale "reset" teha: tõmmake toide tagant ära ja jälle tagasi. Mul on kahel korral aidanud.


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 27.03.04 16:10 Tsiteeri


thx soovitamast.. juba kõike imet proovitud:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 28.03.04 10:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja v20se
Sama jama. Kesklukustus kord töötab, kord ei tööta. Varsti juba aasta aega nii. Olen liigutanud pumpa ja kontrollinud pistikut, kuid see ei anna effekti. Praegu on seis eriti nutune, sest lukk otsutas "kinni" asendis tööst loobuda ja benapaagi luuk on lukus. Õnneks on vist veerand paaki kütust veel sees

Seega sai mul inaff. Palun soovitage Tallinnas või selle lähiümbruses kuldsete kätega töömehi, kellel oleks kohta ja aega see probleem leida ja korda teha?!?


sul võib olla siuke jama, et kompressori sees trükkplaadi peal on releede joodised lahti, siis ongi nii, et vahest annab ühendust vahest mitte ja lõpuks ei tööta üldse. Tuleb uuesti üle joota. Olen seda päris sageli kohanud. See jutt käib pneumokesklukkudega audide kohta. Bensuluugi saab polstri tagant käega lahti tõmmata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
v20se
huviline



Registreerunud 12.08.03
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.04 16:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
sul võib olla siuke jama, et kompressori sees trükkplaadi peal on releede joodised lahti, siis ongi nii, et vahest annab ühendust vahest mitte ja lõpuks ei tööta üldse. Tuleb uuesti üle joota. Olen seda päris sageli kohanud. See jutt käib pneumokesklukkudega audide kohta. Bensuluugi saab polstri tagant käega lahti tõmmata.


Asja teeb huvitavaks minu puhul veel see, et ostes sain kaasa vaid ühe võtme, mis pagasnikut ei ava. Siiani on seda tööd teinud kesklukk, aga praegusel hetkel tunnen ma ausaltöeldes kasvõi pagasnikut avavast võtmest puudust, nagu te isegi arvata võite:( Ja suusaluuki ka pole ja tagaistmed ka alla ei käi. :P

Kunagi, kui ta jamas, aga hetkel avatud olekus oli, kaevasin ma selle pumba tagatiiva seest välja. Ilus must karp oli ja juhtmed ning voolikud tundusid kenasti omadel kohtadel olema.

Selle trükkplaadi vea peale ma ausaltöeldes ei tulnudki. Mõtlesin, et on mõttekam selline mööda voolikuid vea tagaajamine kuskil rahuliku meistrimehe juurest teha lasta. Aga nüüd tundub, et on parem otse esindust külastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.7% - SQL: 53.3%]