Kõigepealt peaks vabandama, et mul nii kaua läks ja minujärgi oodati (Oli 500ne paberraha, alguses üritasin seda 3 kohas lahti vahetada, ei õnnestunud
ning lõpuks ei võtnud ka tankimis automaat seda vastu. Bensu sain ma siis statolist lõpuks.).
Põhirada oli tõesti selline, kus kannatas korralikult sõita vaid ainult selleks otstarbeks ostetud autoga (muidugi oskajamad oleksid nõus ka kallima
autoga sõitma seal :p). Ise jäi sissesõidetud vakku kinni ja sellest välja saades tõmbas risti. Eriti midagi teha ei andnud enam ning ühe rehvi ma
endale tiiba saingi. Väike mõlk tuli, midagi väga hullu ei ole, eks homme vaatan, usun, et saab korda selle.
Kui quattrod olid juba natukene aega möllanud järve keskel, ronisin ise ka sinna peale. Kinni suutsin oma poolevedusega vaid korra jääda. Kuna hetkel
olen ilma kässarita, siis sai roolitaga kõvasti kätega vehitud. Päris asjalik rada tekkis sinna meil (loe: enamuselt ikka Rst'l ja predil). Siinkohal
tänud siis quattrotele raja eest
Päris asjaette läks see sõit sinna. Üpris lõbus oli, isegi poolevedusega (ärge hakake võrdlema nüüd võrdlematut, esivedu ja nelikvedu:p)
Tänud statixile selle teatamisest ja kutsumisest.
Teinekordki, ntx predi väljapakutud vastlapäeval.
|