Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: käsipidur quattrol (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5089)
Qua
huviline



Registreerunud 18.02.06
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 quattro 2.3 (1992)

postitati 18.02.06 15:26 Tsiteeri
käsipidur quattrol



hiljuti soetasin endale audi quattro, ja nag ei teadnud masinast paljut midagi, hirmasti akkas kässari tõmbamine meeldima. täna kuulsin et see pidavat differi või midagi perse keerama, niiet kuidas sis on selle kässari tõmbamisega quattrotel?


--:::Quattro:::--
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 18.02.06 16:03 Tsiteeri


Kui tõmbad käsipidurit siis lahutad ju siduri ja kui on automaat siis lased gaasi maha mõlemal juhul kaob vedu tagand. Kõige suuremad kannatajad on käsipiduriklotsid või mõni muu kõva ja tundmatu objekt mille otsa libised :D


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Qua
huviline



Registreerunud 18.02.06
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 quattro 2.3 (1992)

postitati 18.02.06 16:14 Tsiteeri


see on 1 võimalus kuidas asjale läheneda :)
aga siiski, isegi kui siduri sisse lased, lahutab see vaid käigukasti, aga vedu jääb taha? vb ma ajan segast, aga algaja on algaja :)


--:::Quattro:::--
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 18.02.06 19:26 Tsiteeri


Quattrot ei tohi näiteks ülestõstetud esi- või tagaotsaga pikalt pukseerida. Seega võib arvata, et ka pidev käsipiduriga mässamine differentsiaali tööiga just ei pikenda. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Qua
huviline



Registreerunud 18.02.06
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 quattro 2.3 (1992)

postitati 18.02.06 21:58 Tsiteeri


jälle midagi uut mida teada :) siiski ei vasta see veel minu küsimusele. :(


--:::Quattro:::--
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 18.02.06 23:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Qua
jälle midagi uut mida teada :) siiski ei vasta see veel minu küsimusele. :(


Käsipiduri kasutamisega diffrile küll mingit kahju ei tee.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 18.02.06 23:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Quattrot ei tohi näiteks ülestõstetud esi- või tagaotsaga pikalt pukseerida. Seega võib arvata, et ka pidev käsipiduriga mässamine differentsiaali tööiga just ei pikenda. ;)


Kui nüüd mõelda sellele et kui autol pukseerimise ajal tõsta üks ots üles siis see tähendab ju seda et kas ratast ei pääse üldse liikuma, aga kui kasutad kässarit siis muutub korraks rattaste pöörlemiskiirus. Kui see lõhub diffreid kellegi autol siis se mees peaks küll ainult otse sõitma oma autoga sest kui keerad siis esimesed ja tagumised rattad läbivad erineva pikkusega vahemaa ja diffrid ikka terved. Sell põhjusel ei tohi ka diffrilukku kasutades keerata asfaldil.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Qua
huviline



Registreerunud 18.02.06
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 quattro 2.3 (1992)

postitati 19.02.06 00:40 Tsiteeri


kuskilt teisest teemast lugesin samuti välja midagi sellist et "käsipidur on quattrote juures tabu teema" ja ei olnud räägitud teemas üldse kässari kasutamisest, kuigi toodi välja võimalusi kudas külge rebida. nu ma ei tea, hea olex kui see probleem ei olex.


--:::Quattro:::--
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zniffer
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200 tQ 134Kw ja wv passat 87a 1.8 syncro/quattro:P ;)

postitati 20.02.06 01:56 Tsiteeri


nii palju kui mina olen aru saanud siis audi ei nulli (ei lahuta)ju täielikult esi ja tagusilda ära niiet kui käsarit tõmbad siis ju ka esimesed rattad pidurdavad või ma exin??:o
järelikult iga asi mis liigub see ju ka kulub ja ütleme siis nii et kui tahtlikult kulutad ehk koormad silla osasid siis varem või hiljem ,arvatavasti siis varem ka rahakotti kergendama peab
Nii olen mina sellest asjast aru saanud kui exin parandage mitte ärge pexke :):(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.06 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Qua
kuskilt teisest teemast lugesin samuti välja midagi sellist et "käsipidur on quattrote juures tabu teema" ja ei olnud räägitud teemas üldse kässari kasutamisest, kuigi toodi välja võimalusi kudas külge rebida. nu ma ei tea, hea olex kui see probleem ei olex.
Tabu...sest kui quattro nipid selged, pole tahtmistki seda kässarit rebida nii tihti. Esiveoline on selline ilmetu loom, millel peab kässar talvel hästi toimima. Olen väga nõus kasutaja PAMPKURI jutuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 20.02.06 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zniffer
nii palju kui mina olen aru saanud siis audi ei nulli (ei lahuta)ju täielikult esi ja tagusilda ära niiet kui käsarit tõmbad siis ju ka esimesed rattad pidurdavad või ma exin??:o
järelikult iga asi mis liigub see ju ka kulub ja ütleme siis nii et kui tahtlikult kulutad ehk koormad silla osasid siis varem või hiljem ,arvatavasti siis varem ka rahakotti kergendama peab
Nii olen mina sellest asjast aru saanud kui exin parandage mitte ärge pexke :):(


Ei pidurda esisilda käsipidurit tõmmates. Selleks diffrid ongi, et rattad saaks erinevate kiirustega pöörelda...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ddig
huviline



Registreerunud 26.01.06
Asukoht: Haabneeme
Kasutaja on eemal

Auto: Volvod

postitati 20.02.06 12:04 Tsiteeri


Ka esiveolisel on käsipidurit vaja vaid väga aeglastes ja järskudes kurvides, nt seal kus on oht esiotsa libisemisele ning vaja tagumiste rataste pidurdamisega autot õigesse suunda keerata.
Muudes olukordades käsipiduri kasutamisel ei ole kiire sõiduga mingit pistmist ning iseenesestmõistetavalt ei saa ükski pidurdamine autot kiiremini liikuma panna.
Soovitan autot tunnetama õppida ning mitte niisama rooliga rapsida. Esiots läheb libisema just gaasipedaali ja rooli ebaõigest kasutamisest.

Mis teema algatanud küsimust puudutab, siis on üsna loogiline, et käsipiduri kasutamine paneb keskmise diferentsiaali tööle nii nagu ta ei ole projekteeritud töötama, ehk siis olukorda võib võrrelda sellega kui kasutaksid vedavatel telgedel/ratastel erineva välisdiameetriga rehve.

Põhimõttelise ettekujutuse diferentsiaali tööst saad siit.
Erinevate Torsenite kohta saad lugeda siit.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Qua
huviline



Registreerunud 18.02.06
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 quattro 2.3 (1992)

postitati 20.02.06 14:42 Tsiteeri


see differite tööpõimõtete lehekülg oli kll hariv :)
njah, veel lukku teemat ei panex, äkki veel kellelgi midagi öelda.


--:::Quattro:::--
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 20.02.06 15:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ddig
Ka esiveolisel on käsipidurit vaja vaid väga aeglastes ja järskudes kurvides, nt seal kus on oht esiotsa libisemisele ning vaja tagumiste rataste pidurdamisega autot õigesse suunda keerata.
Muudes olukordades käsipiduri kasutamisel ei ole kiire sõiduga mingit pistmist ning iseenesestmõistetavalt ei saa ükski pidurdamine autot kiiremini liikuma panna.
Soovitan autot tunnetama õppida ning mitte niisama rooliga rapsida. Esiots läheb libisema just gaasipedaali ja rooli ebaõigest kasutamisest.

Mis teema algatanud küsimust puudutab, siis on üsna loogiline, et käsipiduri kasutamine paneb keskmise diferentsiaali tööle nii nagu ta ei ole projekteeritud töötama, ehk siis olukorda võib võrrelda sellega kui kasutaksid vedavatel telgedel/ratastel erineva välisdiameetriga rehve.

Põhimõttelise ettekujutuse diferentsiaali tööst saad siit.
Erinevate Torsenite kohta saad lugeda siit.

...et siis nimetame quattro puhul käsipiduri ümber seisupiduriks:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 20.02.06 15:46 Tsiteeri


Ise kasutan jäärajal aeglastes kurvides küll käsipidurit, samal ajal lahutades siduri. Ainus mis häirib on ABS-i pump, mis sellepeale käima hakkab, kuna saab esiratastelt "teada" et auto liigub aga taga rattad on blokeerunud.

Ei usu et see TORSEN nii õrnake ka on. Kujutage ette situatsiooni: äkkpidurdus kuival asfaldil, rattad ees ja taga pidurdavad ebaühtlaselt, ning ABS ei toimi--kas TORSENist jääb järgi terasepuru?:( Oskab äkki keegi kommenteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 20.02.06 16:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ddig
Ka esiveolisel on käsipidurit vaja vaid väga aeglastes ja järskudes kurvides, nt seal kus on oht esiotsa libisemisele ning vaja tagumiste rataste pidurdamisega autot õigesse suunda keerata.
Muudes olukordades käsipiduri kasutamisel ei ole kiire sõiduga mingit pistmist ning iseenesestmõistetavalt ei saa ükski pidurdamine autot kiiremini liikuma panna.
Soovitan autot tunnetama õppida ning mitte niisama rooliga rapsida. Esiots läheb libisema just gaasipedaali ja rooli ebaõigest kasutamisest.

Mis teema algatanud küsimust puudutab, siis on üsna loogiline, et käsipiduri kasutamine paneb keskmise diferentsiaali tööle nii nagu ta ei ole projekteeritud töötama, ehk siis olukorda võib võrrelda sellega kui kasutaksid vedavatel telgedel/ratastel erineva välisdiameetriga rehve.

Põhimõttelise ettekujutuse diferentsiaali tööst saad siit.
Erinevate Torsenite kohta saad lugeda siit.


Kuule mina olengi sihuke rooliga rapsia vastubidiselt sinule ja autot ma ka ei tunneta. Aga kuna sina seda eriti hästi teed siis peaksid teadma et ainult see kui lased gaasi maha lahutab juba taga silla ära seda nii uuel kui ka vanal quattrol kui just vanemal ei ole blokk peal.Kui sina tuled oma quattroga ilma käsipidurit kasutamatta tagasipöördesse siis mina samal ajal kasutan käsipidurit ja läbin selle kurvi sise küljest ja oluliselt kiiremini kui sina. Asi mutt


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Qua
huviline



Registreerunud 18.02.06
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 quattro 2.3 (1992)

postitati 20.02.06 16:46 Tsiteeri


:D:D:D:D


--:::Quattro:::--
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 20.02.06 16:47 Tsiteeri


Veel teadmiseks et kui Quattro ajada nii kinni et üks esimene rattas on lennus siis ei liigu see auto kuhugi ja se üks rattas käib seal all ringi aga torseniga ei juhtu ka midagi


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 20.02.06 16:51 Tsiteeri


Muudes olukordades käsipiduri kasutamisel ei ole kiire sõiduga mingit pistmist ning iseenesestmõistetavalt ei saa ükski pidurdamine autot kiiremini liikuma panna.
Soovitan autot tunnetama õppida ning mitte niisama rooliga rapsida. Esiots läheb libisema just gaasipedaali ja rooli ebaõigest kasutamisest.


Vastupidiselt sinu arvamusele algab kiire sõit õigest pidurdanisest.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
liiver
huviline



Registreerunud 16.06.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q 3.0tdi 4F

postitati 20.02.06 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Veel teadmiseks et kui Quattro ajada nii kinni et üks esimene rattas on lennus siis ei liigu see auto kuhugi ja se üks rattas käib seal all ringi aga torseniga ei juhtu ka midagi


sellest on siin pikalt juttu olnud miks see nii on ja millal see nii ei ole. Käsipiduriga siin niipalju pistimist ei ole minuarust


Et jah...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 20.02.06 22:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Veel teadmiseks et kui Quattro ajada nii kinni et üks esimene rattas on lennus siis ei liigu see auto kuhugi ja se üks rattas käib seal all ringi aga torseniga ei juhtu ka midagi


Jah, aga auto ei liigu kuhugi ainult siis, kui juht ei jaga matsu välja ja pidurit ei vajuta...
Sama elementaarne võte aitab paigalt sageli ka ühesillaveolise auto, kui üks vedav ratas kaabib ja teine paigal. Tagasillaveolisel tuleb tõmmata käsipidur poolenisti peale.

Veelkord, käsipidurit võib ka quattrol keeramiseks kasutada, ei tasu mingit jama kuulata...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ddig
huviline



Registreerunud 26.01.06
Asukoht: Haabneeme
Kasutaja on eemal

Auto: Volvod

postitati 21.02.06 09:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Kuule mina olengi sihuke rooliga rapsia vastubidiselt sinule ja autot ma ka ei tunneta. Aga kuna sina seda eriti hästi teed siis peaksid teadma et ainult see kui lased gaasi maha lahutab juba taga silla ära seda nii uuel kui ka vanal quattrol kui just vanemal ei ole blokk peal.Kui sina tuled oma quattroga ilma käsipidurit kasutamatta tagasipöördesse siis mina samal ajal kasutan käsipidurit ja läbin selle kurvi sise küljest ja oluliselt kiiremini kui sina. Asi mutt

Ehk sa siis kirjeldaksid või paremal juhul koguni joonistaksid meile kuidas see tagasild ära lahutatakse?

Ma ei ole väitnud, et ma neliveolisega ei kasutaks järskudel pööretel käsipidurit. Rääkisin vaid sellest, et keskmise diferentsiaali eluiga selle kasutamine kindlasti ei pikenda. Aga kui ta ikka ära lahutab siis pole mõtet sellel teemal pikemalt peatuda.
Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Vastupidiselt sinu arvamusele algab kiire sõit õigest pidurdanisest.

Kas olen väitnud vastupidist?
Tsitaat:
Algselt postitas: ACE16V
Ei usu et see TORSEN nii õrnake ka on. Kujutage ette situatsiooni: äkkpidurdus kuival asfaldil, rattad ees ja taga pidurdavad ebaühtlaselt, ning ABS ei toimi--kas TORSENist jääb järgi terasepuru?:( Oskab äkki keegi kommenteerida.

Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Veel teadmiseks et kui Quattro ajada nii kinni et üks esimene rattas on lennus siis ei liigu see auto kuhugi ja se üks rattas käib seal all ringi aga torseniga ei juhtu ka midagi

Loomulikult ei teki kusagilt selliseid jõudusid mis võiksid diferentsiaali hoobilt puruks väänata, nii nagu ka mainitud erineva mõõduga rehvide kasutamisele ei järgne kohest riknemist, sest diferentsiaalid on projekteeritud võimaldama vedavate rataste/sildade vahelisi erinevaid kiiruseid, kuid ei ole projekteeritud töötama pideva suure kiiruste erinevusega. Ammugi mitte sajaprotsendilise kiiruste erinevusega.
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
...et siis nimetame quattro puhul käsipiduri ümber seisupiduriks:D

Seda ta ju tegelikult ongi :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 21.02.06 10:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
...et siis nimetame quattro puhul käsipiduri ümber seisupiduriks

Seda ta ju tegelikult ongi
...täitsa nõus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Qua
huviline



Registreerunud 18.02.06
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 quattro 2.3 (1992)

postitati 02.03.06 12:57 Tsiteeri


kui see hullem lumi nüüd maha tuli, siis sain tõesti quattrot ikka mõnuga tunda :P paremat asja ei ole, ja tõesti ilma kässarita on veel zeffim külge ette saada :)


--:::Quattro:::--
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.06 12:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
...et siis nimetame quattro puhul käsipiduri ümber seisupiduriks

Seda ta ju tegelikult ongi
...täitsa nõus.


aga kohati seda nimetataksegi ju E-brake, ehk siis emergency brake :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 52.5% - SQL: 47.5%]