marc
klubiliige
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Mõnda aega audita
|
postitati 19.08.03 07:44
|
|
|
siduri survelaager?
Tagumised õõtsapuksid klubi abiga vahetatud, nüüd küsiks nõu siduri survelaagri vahetuse kohta kodustes tingimustes, et kas on üldse mõtet proovida (
kanal olemas ). Ja kui ei ole, siis palju võiks kusagi teeninduses sellega aega minna. Probleem nimelt järgmine, et tühikäigul töötades (kusagil
650-700 p/min) "kiliseb" midagi auto all, kõrgematel pööretel kaob ära (alates 800 p/min< ja samuti siduri lahutamisel ( käigud lülituvad norm). Kilin ei ole pidev, vaid katkendlik 1-3 sek vahedega. Kas
see viitab survelaagrile või käigukasti otsa laagrile? Autoks Quattro Turbo, 121 kW, mootor MC, 1990 v.a.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 19.08.03 07:52
|
|
|
Viitab nagu rohkem survelaagrile,endal sai vahetatud teeninduses,kuna kanalit polnud_tööraha-ca..1000kr+osad.
Muidu täitsa võimalik ise ära vahetada,kui kanal olemas
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.08.03 08:06
|
|
|
olen üksi ükskord quattrol sidurit vahetanud paras kepp kui ausalt öelda kasti alla saamisega on raskusi esiteks ta siga raske teiseks peab kenasti
paika istuma et et otsa laagrit ega võlli ei vigasta.Ja üks asi veel soovitan soojalt ära hakka vahetama siduri detaile eraldi kui plaanis autoga
pikemalt sõitta see ei ole raha kokkuhoid kuskilt otsast kui teed siis terve sari korraga ja saad pärast aru et see on parim lahendus igatahes kui
enne pole seda tööd ette võtnud ja tahad kanali peal teha siis see ei saa kerge olema
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 19.08.03 08:36
|
|
|
Üldiselt väga vaeva rikkas töö. Niblimist on nii et küll. Turbokal on veel hullem kui tavalisel quattrol. Ära tuleb võtta kardaan, starter, sumpar,
käigukasti käpad koos patjadega, tugevdus tala tunnelis, lahti tuleb lasta poolassid ja käigu kuliss. Vaja on veel väga häid kuuskant võtmeid ja närve
ning vahe peal ka kolme meest et kast maha ja tagasi tõsta. Ja selleks kulub umbes üks päev ära kui ise teed.
|
|
|
|
marc
klubiliige
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Mõnda aega audita
|
postitati 19.08.03 10:30
|
|
|
Tänud nõuannete eest. Eks kalkuleerin kodus vahetamise plussid-miinused läbi ja otsustan, kuid arvestades kommentaare kasutan vist teeninduse abi,
neil kogemusi rohkem. Närvid maksavad ka midagi!
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 04.09.03 15:16
|
|
|
umbes sama vastik teema kui siduri töösilindri vahetamine - pärast kirud nii, et väljas puulehed värisevad
|
|
|
|
tauno939
huviline
Registreerunud 21.09.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.03 17:55
|
|
|
pole hullu midagi ma just vahetasin siduri surve laagri siduri ja mootri tagumise simmeka palju on kruvimist ja kasti tagasi saamine on nats jama
aga saab hakkama ja kui vahetad siis koos siduriga
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 06.11.03 18:58
|
|
|
garaazis ja kanalil saab asja ära ajada küll,kuid tuleb meeles pidada et auto esiosa tuleb pukkidele tõsta,seega on ülim ohutusnõuete täitmine
kohustuslik.
Turbomootoriga on jah see häda et alla päeva ei kipu seal kuidagi toime tulema,ja mingite vene adravõtmetega ei ole seal ka miskit teha.
Eriti hullult on kinni turbo ja väljalasketoru omavahelised mutrid.
On olnud ka juhuseid et muidu ei saa toru üldse eest ära kui tuleb eemaldada ka sisselaske kollektor,milleks on omakorda vaja väga häid
sisekuuskante(L kujulistega pole seal miskit teha )
Parimad on need mis sobivad 10mm.padruni otsa ja on nii pikad kui lühikesed,kindlasti on paljud selliseid komplekte näinud.
Samuti on vaja 12kant tähikuid ja 15mm.lehtsilmus ja padrun on ka kindlasti vajalik.
Jõudu tööle
|
|
|
|