Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: auto jäik, kas amordivahetus aitab! (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3338)
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 09.02.06 11:50 Tsiteeri
auto jäik, kas amordivahetus aitab!



tere kõigile!

kindlasti kimbutab paljusid see probleem, et teie quattro on maru jäik - mind vaevab sama asi.

Auto muidu kompu, aga ainuke asi mis häirib on see, et asi on kuramuse jäik. Kumm on u 3000 sõitnud uuena ostetud lamell (michelin alpine), muster pehme. rõhk rehvis 2,2 at. Vedrud amordid on org ja korras (tegemist gaasi amordiga ja viimane stend näitas ees 89, 90 % ja taga 91, 91%).

Küsimus, kas peaksin pöörduma õli amordi poole, et asja natukenegi pehmemaks saada - ära tüütab see iga kumeruse lugemine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 09.02.06 11:53 Tsiteeri


Õliamort teeks asja tunduvalt pehmemaks küll jah. Teist lahendust ei tulegi nigu pähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.06 12:13 Tsiteeri


Ka vedrud mõjutavad jäikust muide


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taivo
huviline

Avatar


Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 2,5 TDI (C4) QUATTRO

postitati 09.02.06 18:43 Tsiteeri


Külmad ilmad lisavad veel jäikust;)
Sõida nagu kardiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.06 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taivo
Külmad ilmad lisavad veel jäikust;)
Sõida nagu kardiga.


Õigus jällegi, kuid ilm ei tohiks küll nii palju mõjutada, et kohe märgatavalt jäigaks jääb. Siis võib juba viga olla milleski muus. Näiteks Golfi põhiviga ongi kulunud amortide puhul, et lausa kinni külmuvad ja siis ongi nagu vankriga sõit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 09.02.06 21:16 Tsiteeri


Külm teeb kergelt p..tsis amordiga igasugu imelike asju .. kord on jäik, teinekord koliseb jne jne ... endal läbikogetud teema gaasiamordiga - millel stend näitas 85% eluiga veel olevat. Õli oleks pehmem kindlasti - iseasi palju juhitavus halvemaks muutub.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lendur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 quattro

postitati 17.02.06 16:20 Tsiteeri


mul sama jama. kaldun arvama et vedrude süü (suvel kui ka talvel), oma ea äkki ära istunud. amordid korras.


I die before I fly!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 17.02.06 16:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Tsitaat:
Algselt postitas: taivo
Külmad ilmad lisavad veel jäikust;)
Sõida nagu kardiga.


Õigus jällegi, kuid ilm ei tohiks küll nii palju mõjutada, et kohe märgatavalt jäigaks jääb. Siis võib juba viga olla milleski muus. Näiteks Golfi põhiviga ongi kulunud amortide puhul, et lausa kinni külmuvad ja siis ongi nagu vankriga sõit.



Mul kõik suht. uued amordid (suve lõpus vahetatud), aga kui need suured külmad olid -28 jne siis oli mul ka selline probleem audi 80 b4-ga, et amordid külmusid kinni ja alles 3 km sõitmise järel hakkasid funkama, mis tegema peaks ja kas üldse peaks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 17.02.06 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tamm112
tere kõigile!

kindlasti kimbutab paljusid see probleem, et teie quattro on maru jäik - mind vaevab sama asi.

Auto muidu kompu, aga ainuke asi mis häirib on see, et asi on kuramuse jäik. Kumm on u 3000 sõitnud uuena ostetud lamell (michelin alpine), muster pehme. rõhk rehvis 2,2 at. Vedrud amordid on org ja korras (tegemist gaasi amordiga ja viimane stend näitas ees 89, 90 % ja taga 91, 91%).

Küsimus, kas peaksin pöörduma õli amordi poole, et asja natukenegi pehmemaks saada - ära tüütab see iga kumeruse lugemine.



Millegipärast arvan, et vedrud mängivad jäikuse juures vaat et olulisemat rolli.

Ma olen ka juba pikemat aega mõelnud, kuidas auto vedrustust veidi pehmemaks saada. Auklikke linnatänavaid pidi sõites peksab muidu kasvõi hambad suus lahti. ;) Samas pole asja puutuma hakanud, kuna kardan, et äkki mõjuvad pehmemad amordid/vedrud praegu väga heale juhitavusele halvasti või hakkab auto õõtsuma. Hiljuti sõitsin C4 kerega taksoga, sellel oli pehme vedrustus ja auto õõtsus sõites ette-taha väga harjumatult ja ebameeldivalt.
Muidu amordid ja vedrud on mul samuti originaalid, stabilisaator on 28 mm.
Amordid on gaasikad, esivedrud on markeeringuga üks kollane - kolm roosat, taga vist üks kollane - kaks roosat, mis peaks minu teada olemagi jäigemat sorti vedrud. Kindlalt ei tea ka samas. Kas oma vedrusid oled uurinud, mis markeeringuga on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 22.02.06 12:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Tsitaat:
Algselt postitas: tamm112
tere kõigile!

kindlasti kimbutab paljusid see probleem, et teie quattro on maru jäik - mind vaevab sama asi.

Auto muidu kompu, aga ainuke asi mis häirib on see, et asi on kuramuse jäik. Kumm on u 3000 sõitnud uuena ostetud lamell (michelin alpine), muster pehme. rõhk rehvis 2,2 at. Vedrud amordid on org ja korras (tegemist gaasi amordiga ja viimane stend näitas ees 89, 90 % ja taga 91, 91%).

Küsimus, kas peaksin pöörduma õli amordi poole, et asja natukenegi pehmemaks saada - ära tüütab see iga kumeruse lugemine.



Millegipärast arvan, et vedrud mängivad jäikuse juures vaat et olulisemat rolli.

Ma olen ka juba pikemat aega mõelnud, kuidas auto vedrustust veidi pehmemaks saada. Auklikke linnatänavaid pidi sõites peksab muidu kasvõi hambad suus lahti. ;) Samas pole asja puutuma hakanud, kuna kardan, et äkki mõjuvad pehmemad amordid/vedrud praegu väga heale juhitavusele halvasti või hakkab auto õõtsuma. Hiljuti sõitsin C4 kerega taksoga, sellel oli pehme vedrustus ja auto õõtsus sõites ette-taha väga harjumatult ja ebameeldivalt.
Muidu amordid ja vedrud on mul samuti originaalid, stabilisaator on 28 mm.
Amordid on gaasikad, esivedrud on markeeringuga üks kollane - kolm roosat, taga vist üks kollane - kaks roosat, mis peaks minu teada olemagi jäigemat sorti vedrud. Kindlalt ei tea ka samas. Kas oma vedrusid oled uurinud, mis markeeringuga on?


mingit hullu tampimist ei ole, aga sõites siin harjumaa teedel hakkab salong järjest rohkem nagisema ja kui vedru/amort järgi ei anna siis mõjub see veermikule kah räsivalt.
kle ausaltöeldes vedru markeeringut ei ole uurinud ... peab seda tegema ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 22.02.06 14:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tamm112
mingit hullu tampimist ei ole, aga sõites siin harjumaa teedel hakkab salong järjest rohkem nagisema ja kui vedru/amort järgi ei anna siis mõjub see veermikule kah räsivalt.
kle ausaltöeldes vedru markeeringut ei ole uurinud ... peab seda tegema ...


Nii see on jah, et jäik vedrustus räsib Eesti tänavatel nii veermikku kui kogu autot. :(
Kui vedru värvikoodi vaatama hakkad, siis see peaks olema kuskil vedru alumiste keerdude peal. Esimestel on enamasti päris hästi leitav, tagumistel võib veidi keerulisem olla, kui värvitäpid seespool juhtuvad olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]