kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 06.02.06 17:26
|
|
|
diisli ving kapoti all alates -15`C külma kraadist
1993a passat 1,9D 50kw ajab külmema ilmaga diisli vingu.
pika peale levib kapoti alt ka salongi.
pihustid on kõik pealt kuivad.
eelmine aasta -20 või üle selle oli silmnähtavalt näha "auru" tõusmas pumba rihma poolsest otsast.
ka praegu on nuusutates seal kõige tugevam lõhn.
mis tihend mille vahel võib külmaga ära väsida et kütuse lõhn levima hakkab?
käivitumisega probleemi ei ole, algul natuke rohkem raputab aga käima läheb.
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 07.02.06 07:12
|
|
|
kontrollitud. hommikul seni kui akent nühkisin ja siis 2m tagasi lasin, oli parema esi ratta juurde diisli loik maha tilkund.
http://www.testrem.ee/ ja ka pakiautokeskus rääkisid mõlemad (gaasi)hoovastiku puksist ja et
vbl ka hoob ise kulunud.
see pidi täiesti tavaline kuluobjekt olema.
mingist võlli simmerist ei osanud nad miagi arvata.(mida auto24 foorumis pakuti süüdlaseks)
järgmine esmaspäev saab sis kuulda, mis oli ja kus
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 13.02.06 09:34
|
|
|
viisin männikule Testrem diisli remonti oma põka.
papi helistab tagasi ja ütleb et pump on jumala kuiv pealt.
meil ei ole mõtet pumpa lihtsalt maha võtma hakata ja otsima.
ütlesin siis et tilgub suure külmaga -15 ja alla selle.
nii et 5min koha peal käies on loik all.
no et tule siis uuesti kui tilgub.
ok ma saan aru ja tore et helistati ja öeldi et ei ole mõtet niisama otsima hakata midagi. ja seda nägin isegi et pump on pealt kuiv.
ja et pumba maha võtmine ja pärast peale panemine on tükk tööd. ja ka tööraha.
kui ma elu aeg diisli pumpasid oleksin remontind siis ma ei läheks kuhugi kellegi teise juurde ju.
kui pumpasid on 15x lahti võetud viimase aasta jooksul siis peaks ju teada olema kus vahelt on võimalik küttel jooksma hakata?
soovitab keegi mõnd järgmist kohta?
karla auto?
|
|
|
STP
huviline
Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW
|
postitati 13.02.06 11:21
|
|
|
soovitan Oisu Diislit järvamaal.Meestel on tehnikat ja mõistust. 38-71-070
Uurin kuis jaksan :-P!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.02.06 13:36
|
|
|
Neid Testrem'i tüüpe Männikul tean ise isiklikult ja nii isa kui ka poeg on seal täiesti asjalikud tegelased.
Eks diagnostika olegi kõige keerulisem osa alati olnud. Kui on teada, mida vahetada, siis on see osa remondist ju lihtne.
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 13.02.06 21:18
|
|
|
jah jutt ja suhtumine oli suht koht.
aga lihtsalt tekkis küsimus, et kas siis niiiiiiiiiiiiii palju variante on kus tihendi vahelt küte lekkida võib?
ütlesin et ka siis kui tilgub, on ju pumba alt poolt keeruline näha kus tilgub. sain vastuseks et siis saab katsuda.
samas küsisin et mootor "raputab"
arvas et hoolimata vahetatud mootoripatjadest võivad need viltu olla paigaldatud.
|
|
|