Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kas see on normaalne? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2809)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 12.08.03 23:32 Tsiteeri
Kas see on normaalne?



Kas on normaalne, et subvoofri kastis pole ühtegi õhuava? Asi selles, et pakutakse parasjagu ühte, aga sellel kast ise tehtud. Ise asja eriti ei jaga, aga pole kunagi näinud ühjtegi ilma auguta subvoofrit, niiet mõtles targematelt järgi küsida. Muidu mängib küll ilusti, aga supaka sound jõuab salongi kuidagi hilinemisega. Millest see võib tingitud olla? Elemendiks on muidu 200W (rms) GAS woofer.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 13.08.03 04:47 Tsiteeri


See on täiesti normaalne. Põhimõtteliselt ongi kahte tüüpi kaste: inverteri auguga ja kinnine kast. Kinnise kasti eeliseks on see, et ta võimaldab elemendile teha väiksemate mõõtmetega kasti. Inverteriga kast vajab suuremat litraaši.

Ilma inverteri augu / aukudeta kasti eeliseks peetakse ka seda, et bass on täpsem, st erinevate lugude puhul esineb vähem moonutusi.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 13.08.03 05:13 Tsiteeri


Tegelikult on laias laastus suisa kolme tüüpi, lisaks eelpoolmainitule veel ka nö. eeskambriga. Inverterkastil jah bass sügavam, kuid palju siiski oleneb veel pisiasjadest. Ses suhtes täitsa ei nõustu, et kinnine kast just kõige kuulamiseks sobilikeim oleks, kuid tümpsu mängib küll :)

br,
krahv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 13.08.03 05:43 Tsiteeri


to krahv: on küll tõesti ka kolme tüüpi kaste, kuid kuna eeskambriga kast kõige harvemini levinud, siis ei hakanud seda mainima.

Ei olegi väitnud, et kinnine kast just kõige sobivam oleks.
Kasti valikul tuleks pöörata ka tähelepanu, mis heli sellega kuulatakse. Näiteks räppi kuulates peaks kast olema suurem, kuna tihtipeale on lugudes rohkem nn madalat pikka bassi, mis tahab saada mahtu. Väike kast ei anna mahtu lihtsalt lõpuni välja (bass muutub lõpus ebamääraseks). Aga ntx trance või disko kuulamiseks on väike kast sobivam, kuna bass on lühike (pole vaja nii suurt mahtu, mille tulemusena saab kokku hoida pagasi ruumi mahtu).

Selles suhtes tuleb Krahviga nõustuda, et kogu see kompott sõltub nn miljonist pisiasjast.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 13.08.03 07:22 Tsiteeri


Aga miks jõuab supaka heli hilinemisega salongi? Kas peaks vedama torud pagasnikust salongi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 13.08.03 07:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kotkas
Aga miks jõuab supaka heli hilinemisega salongi? Kas peaks vedama torud pagasnikust salongi?


Proovi juhtmed teistpidi ühendada.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 13.08.03 07:52 Tsiteeri


Variant on et supakas mängib valet pidi, kuid tegelikult jõuab supaka heli salongi hilinemisega kõige loogilisemal põhjusel- vaata selle asukohta. On loogiline et eesistuja kõrvadesse jõuab heli esikõlarist varem kui pagassis paiknevast wooferist. Üldiselt on hea kui kõik kõlarid paiknevad nö. ühel ringil, mille keskel istub kuulaja, st kõik kõlarid asetsevad kõrvadest võrdsetel kaugustel. Selle saavutamiseks autos kasutatakse heliprotsessoried, mis võimaldavad ajalist viivet, see annab esikõlaritele väikese viivituse, niijõuab heli eesistujani nii esikõlarist kui wooferist üheaegselt. No see on natuke liigne keemia lihtsamatele süsteemidele. Kuid invertertorusid ülesse tuua üldiselt ei soovita, sealt tulev madal on üpriski hägune. Elemendi paigutusega pagassis on võimalik ka mingil määral mängida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 13.08.03 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Krahv
Variant on et supakas mängib valet pidi, kuid tegelikult jõuab supaka heli salongi hilinemisega kõige loogilisemal põhjusel- vaata selle asukohta. On loogiline et


Olenevalt muidugi vahemaast, aga autos võivad need vastupidisest polaarsusest ja kõlarite omavahelisest kaugusest tingitud faasinihked jääda üsna samasse suurusjärku. Nii et, polaarsuse muutmine võib just asukohast tingitud jama vähendada. Proovida igatahes tasub, oma kõrv on kuningas. Loomulikult võib mängida ka kõlari asukoha ja suunaga.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 18.08.03 21:59 Tsiteeri


Keerasin kõlari "näoga" taha poole ja asi lahendatud. Tänud kõigile, kes viitsisid aidata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.7% - SQL: 69.3%]