Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 02.02.06 14:35
|
|
|
S2 6k kast
Oskab keegi öelda, kas S2-e 6 käigulist käigukasti ka järelturul liigub??? Ja mis sellise asja hind võib olla??
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.06 18:59
|
|
|
on pakkuda, hindan 8000 kr väärilisena.
|
|
|
Neno83
huviline
Registreerunud 19.10.05
Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 coupe 93 (ABY), coupe GT 84 (JS), 80 quattro 83 (KK), 80 quattro 84 (JS), A6 avant 2,5TDI quattro 96 (AEL)
|
postitati 03.02.06 12:23
|
|
|
Kas see kast ka mõne teise audi mootori otsa istub, peale 2,2 turbo?
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
postitati 03.02.06 12:32
|
|
|
olen kuulnud, et v6 2,8 q coupe otsa on panud s2 kast, oskab keegi kommenteerida? või on see kellegi loll jutt?
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.06 20:49
|
|
|
2.8 v6 kast on tõesti S2 kastiga ringitõstetav. Kuid seda 100% 5 käigulistega, kas ka 6sega, seda ma enam ei tea...
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 24.02.06 11:37
|
|
|
Oskab keegi öelda, kas 6k.kast sobib 20V vabalthingava mootori otsa enam vähem 1:1 st tavalise 5 k.kasti asemele???
Poldi augud sobivad, seda ma tean. Mingi erinevus on käiguhoovastikus ja käpad, mis kasti küljepealt kinni hoiavad on ka erinevad 5k.kastist. Muret
tekitab mulle just siduri ja kardaani sobivus. Eeldan, et ketas peab olema teine, sest raudselt on nuudid teistsugused aga kas ka korv? Kas siduri
käigu pikkus on sama? Kas 6k.kast on näiteks viiesest pikem ja kardaan ei sobi???
Auto millele see vaja alla saada on 90 quattro 20V.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.02.06 11:56
|
|
|
Nuut on üks, kardaani pikkus on üks, kastikinnitused identsed, kuid sidurikäik ei jää selleks, mis on 5-k kastil. Sidurikarteri kaugus
mootoriplokist on erinev, kasutatakse vaheflantsi, pikemaid polte. Proconi trossid jäävad lühikesteks 5-k kasti puhul, kasutades 6-k kasti.
Katseta!
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 24.02.06 17:40
|
|
|
Huvi pärast küsiksin, et mis eesmärgiga 7A-le 6käiguline kast läeb.
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 24.02.06 21:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Huvi pärast küsiksin, et mis eesmärgiga 7A-le 6käiguline kast läeb. |
Mul enda viiene kast katki, sportlikust huvist tahan panna kuuese, juba selle pärast, et teada saada kas ikka on võimalik. Tegelikult on mingi aeg
plaanis väike muudatus ka mootori poole peal, siis hea kui kast juba kuuene all. Ja väiksem bensiini kulu maanteel on ka kindlasti positiivne. 
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.07 07:51
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema ja küsimus:
Kas R4 kast sobitub lihtsalt R5 mootori külge? Tean, et R5 motod enamvähem kattuvad mootori-kasti kinnitustelt, aga kas ka R4(audi 80 Q) pärit kast
istub R5(20V) mootori otsa?
Oluline ei olegi hetkel jõudude taluvus jne, vaid pigem omavaheline sobivus
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.05.07 21:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tige Kala
Ja väiksem bensiini kulu maanteel on ka kindlasti positiivne.
|
Mulle on kuskilt meelde jäänud, et mõlema kasti viimane käik on tegelikult sama ülekandega. Et 6-sel on vahepealsed käigud lihtsalt lühemad.
Ülekandearve hetkel kiire otsinguga ei leidnud.
|
|
|
|
Suun
huviline
Registreerunud 24.07.05
Asukoht: Tartu&Turku
Kasutaja on eemal
Auto: MB E280
|
postitati 26.05.07 11:04
|
|
|
Enda 2.2 20v panin alla S6 6k kasti, kuid ei saanud 6käiku. Ju siis ei sobi hoovastik või miskit...
5 käiguga sõites on pööre kuskil 200-300 pööret kõrgem küll võrreldes eelmise kastiga
- Täpsiracing Team - Sponsored By RedBull
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 26.05.07 11:13
|
|
|
Hoovastik on täpselt sama 5 ja 6k kastil.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 26.05.07 13:58
|
|
|
Ei ole kuues käik sama ülekandega mis viies.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 26.05.07 14:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tige Kala
Ei ole kuues käik sama ülekandega mis viies. |
Saa selles ise selgust lõpuks
Mis veel, 6k. kast on pikem, seega, custom kardaan on 100% 
|
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 26.05.07 16:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Tsitaat: | Algselt postitas: Tige Kala
Ei ole kuues käik sama ülekandega mis viies. |
Saa selles ise selgust lõpuks
Mis veel, 6k. kast on pikem, seega, custom kardaan on 100%
|
Millest ma sinu arvates siis valesti aru saan???
Ja seda kardaani asja ma ise ka mõtlesin, just kasti pikkuste erinevuste pärast. Seal oli vist mingi paar sentimeetrit vahet viiesel ja kuuesel.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.07 20:48
|
|
|
Transmission S2 Coupe S2 Avant Early S2 Coupe
Transmission Type
01E
01A
Gearbox Code CGR
ARV
Rear Differential Code AYV AZE AYV
1st 3.5 3.500
2nd 1.89 1.842
3rd 1.32 1.222
4th 1.03 0.903
5th 0.86 0.714
6th 0.71 -
Reverse 3.46 3.44
Final Drive Ratio 4.11
1st - 2nd spacing 1.85 1.9
2nd - 3rd spacing 1.43 1.51
3rd - 4th spacing 1.28 1.35
4th - 5th spacing 1.20 1.26
5th - 6th spacing 1.21 N/A
MPH per 1000rpm in top gear
24.7
http://s2central.net/specifications_main.html
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|