Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Uste reguleerimine B3/B4 keremudelitel (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 9874)
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.06 21:27 Tsiteeri
Uste reguleerimine B3/B4 keremudelitel



Uste reguleerimine B3/B4 keremudelitel, millistel teistel mudelitel sama süsteem olla võiks... ei oska öelda, neil kahel on kindlasti, olen mõlemil seda teinud.
Et siis kelledel uks halvasti kinni ja lahti käib (juhiuks tavaliselt) peaksid siis ette võtma järgneva töö:
Reguleerida annab mõlemit hinge, nii ülemist kui alumist, ülemine samas on üldjuhul täiesti sisse juba keeratud ja suurt abi temast pole, samas üle kontrollida siiski võib.
Reguleerimine käib nii, et on vaja lahti keerata kaks polti, üks mis paistab ust lahti tehes esitiiva ja ukse vahelt (sinna istub nr 13 padrun) või ukse vahelt silmus, kuid seda lahti saada on paras keberniit... ei saa ilusti võitit peale ning head jõudu, et ta ka lahti saada. Kui selle lõpuks siiski lahti saad... keerad mõned pöörded ta lahti ja jätad nii. Ukse siseservast vaatab teine 13 polt vastu, selle keerad seest täiesti välja ning näed ka kohe sise kuuskant auku seal sees... sedasama pead keerama sissepoole või väljapoole (olenevalt kumba hinge reguleerid, ülemist sisse, alumist välja), et ta hinge vastavas suunas liigutaks. Keerad ta miskile maale ära ja keerad poldi peale tagasi ning testid... ja seda siis niikaua kuni asi õiges asendis on... siis keerad ka selle teise poldi uuesti kinni ära. Minu ja teisel B3 masinal masinal tuli tegelt peale seda reguleerimist reguleerida ka klaasiraami kallet, et kas tihendid on teise järgi ära surnud või krt teab mis, aga kippus nüüd see osa nagu liialt sees olema. Selleks vaja uksepolster maha võtta ning sealt raami poldid lahti lasta ja seda väljapoole reguleerida. Samamoodi testimise asi, reguleerid ära, proovid, reguleerid veel, proovid jne. Meeles tasuks pidada seda, et kui polster peal... käitub ta tiba teisiti, enda omal panin ta enamvähem käima ja kui polstri peale panin avastasin, et krt natuke ikka raskelt käib (samas kõvasti paremini kui enne... nii et vahet polnud ja jätsin esialgu nii) kuid liiga lahti keerates hakkab kas tuul vihisema sõidu ajal või isegi vesi sisse tulema, et päris vabaks ka lasta ei või.
Kui nüüd kalde reguleerimine ikkagi ei aita, oleks vaja reguleerida ukseposti küljes olevat "pulka" mille külge ukse peal ulev lukk end lukustab, seda saab siis vastavalt liigutada nii ülesse alla kui sisse välja, avanes mäletamistmööda 15 võtmega.
Kui kõik need asjad ära teha peaks ukse suht ideaalselt käima saama, edu :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HTafka
huviline



Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.08 09:23 Tsiteeri


Lugesin seda teksti mitu korda läbi, kas ma sain õigesti aru et see reguleerib ukse kallet? Ehk kui uks on ära vajunud saab selle abil niiöelda tõsta ust tagasi oma kohale. uks käib mul väga kergelt kinni-lahti aga ta on natuke ära vajunud. Kas sellest siis aitaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.08 12:25 Tsiteeri


Jah see regullib tema kallet. Ennist tuleks aga selgeks teha mille tõttu ta ära on vajunud, sest nt kui tift mis kahe hinge vahel on, on kulunud või hinge enda sees on tifti auk lopergune (minu omal nii oligi) siis uue (kasutatud) ostust ei pääse. Ajutiselt vast aitaks kah... aga ükspäev võib päris tillamölla ta siis olla. Et tee uks lahti miski 45 kraadise nurga alla ja loksuta teda ülesse alla, kui loksub siis uuri mis põhjusel, kui mitte, siis kuku aga reguleerima :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.08 17:50 Tsiteeri


sinu teema ajendas mind täna enda A4 ukse loksusi proovima.Kaardilugeja uks ok,aga juhiuks vist kukkub varsti eest ära,nii julm loks on sees :D Kinni läheb ka muidugi sitasti.
Minu auto puhul peaks siis vist tift aamen olema.Kas vahetus võiks olla raske töö?Pimedas ei näinud ise täpsemalt uurida,et kus ja kuidas.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.08 07:19 Tsiteeri


Iseenesest kui tift kutu on siis saaks ju lasta terasest uue teha lasta, minu autol oli aga hoopis nt hinge tifti augud ovaalseks hoopis kulunud, ehk siis oli kolm võimalust, leida uus kasutatud aga ilma selle veata, osta täiesti uus või siis võtta see vana maha, keevitada augud üle ning puurida uus õige ava sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 29.02.08 16:39 Tsiteeri


Selline küsimus veel, et millega need poldid lahti saab keerata, mis hingeküljes ja suunaga küljepoole. Eriti alumisele ei taha ei lehega ega parduniga külge saada. Mingi spets vahelüli padruni otsa vaja panna ? Hea oleks neid keerata kui tiivapleki küljest kruviks, aga seda vaevalt et tegema peab ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.08 18:19 Tsiteeri


Sellega seal paras nikerdamine on jah, eelmisel masinal kuidagi nikerdasin erinevate võtmetega... S2l aga kasutasin selle jaoks silmusotsaga käristit mille ots oli kerge nurga all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 03.03.08 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Selline küsimus veel, et millega need poldid lahti saab keerata, mis hingeküljes ja suunaga küljepoole. Eriti alumisele ei taha ei lehega ega parduniga külge saada. Mingi spets vahelüli padruni otsa vaja panna ? Hea oleks neid keerata kui tiivapleki küljest kruviks, aga seda vaevalt et tegema peab ?


ma sain täiesti sirge silmusvõtmega lahti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.08 21:11 Tsiteeri


panin pigimatid sisse ja juhiuks läheb nüüd ikka päris nurkalt kinni.Ise ei viitsi seda tifti vahetama hakata,peab otsima kellegi pädevama,ehk selle,kes autoremondiga raha teenib või kellel on huvi sellega jamada.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 22.03.08 02:12 Tsiteeri


Olen ilmselt loll ja pika taipamisega aga igaks juhuks küsin üle.
Kas alljärgneval pildil kujutatud polt on see, mille ära keeramisel saab ligi reguleerimiseks mõeldud kuuskandile?
http://perses.net/~wookie/urp1.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
argos
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant 2.5TDI 96'

postitati 22.03.08 10:01 Tsiteeri


Just nii, selle all on kuuskant auk.
Aga vaata, et sa selle teise, selle mis siin pildil selle "tala" taha jääb, ka lahti keerad, siis annab liikuma.


"never crash on understeer, it makes you look like an amateur.."
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.9% - SQL: 61.1%]