vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 29.01.06 17:44
|
|
|
Mõned küsimused enne audi valikut
Tere "Audilised"!!
olen juba pikemat aega jälginud foorumeid jne...audi jäänud ikka lemmikuks. Valik tuleb teha S4;S6(4.2 v8, C4) A4 1.8TQ vahel...silma jäänud ja
meeldinud ka A6 C4 2.0(103kw) (Avandid)
Mõtlen et selle raha eest mis plaan soetada saaks korraliku s4....kuid ka päris hea A4(ikka norm. lisadega).
A4 välimus kuidagi kobedam ka...uuem ja ümaram...sisu uuem jne.... kuid s4 ikkagi mehisem ja mõnusam. Kui nüüd võtta arvesse kõiki + ja -( võib
vabalt välja tuua,kindlasti ma paljusid asju ei tea veel)...edaspidiseid hoolduskulusi...üldmuljet jne... mis oleks just sinu valik kui peaksid
otsustama. Vaatan kulusid kokku kuni 95k(masin +invest.)
Oodatud kõik arvamused.
PS. Kindlasti on 1.8tq ökom kui V8.
Kuid kui peaksin otsustama V8 kasuks siis kas oleks mõistlik paigaldada ka gaasiseade rahulikuks kruisimiseks...ma suht rahuliku jalaga...kuid kui
vaja vajutada sis peaks ikka minema ka...ja gaasi saab alati bena peale ümber lülitada. Mis tuleks kütusekulu v8 kui 6käimakott ja +gaas?
ok ok..ärge seda postitust siis päris maha tehke et s-de kohapealt kütusekulust räägin
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 29.01.06 18:29
|
|
|
4.2 ja 1.8T/2.0 väga väga erinevad Äkki oleks kuldne kesktee 2.2T 
|
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 29.01.06 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
4.2 ja 1.8T/2.0 väga väga erinevad Äkki oleks kuldne kesktee 2.2T |
4.2 pikaajalisem ja pole plaan võimsust arendada.....olen ka seda muidu mõelnud,,,kuid ei eelista seda...aga ega 2.2 midagu hullu pole...päris hea
seegi,siiski olen eelnimetatud valiku ees!
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 30.01.06 18:26
|
|
|
up
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.06 19:13
|
|
|
Ma arvan et need motod on kõik piisavalt pikaealised nii, et sina neid laiali lasta ei suuda. Suuremal mootoril on ka kuluvaid juppe rohkem alates
kasvõi küünaldest-juhtmetest. Benakulu on sinu poolt pakututel ka kõigil erinev. ntx minu auto benakulu on praegu linnas pisut üle 20l/100
-manuaalkastiga on tehase andmetel veelgi rohkem.
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 30.01.06 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Ma arvan et need motod on kõik piisavalt pikaealised nii, et sina neid laiali lasta ei suuda. Suuremal mootoril on ka kuluvaid juppe rohkem alates
kasvõi küünaldest-juhtmetest. Benakulu on sinu poolt pakututel ka kõigil erinev. ntx minu auto benakulu on praegu linnas pisut üle 20l/100
-manuaalkastiga on tehase andmetel veelgi rohkem. |
Linnakulu tehaseandmetel:
S6(C4) V8 manuaal 18,9l ja automaat 17,7l
S6(C4) 2,2t manuaal 14,6l ja automaat 16,1l
A6(C4) 2,0 esivedu (103kw) manuaal 12,4l
A6(C4) 2,0 quattro (103kw) manuaal 12,7l
Ulvar
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 31.01.06 13:44
|
|
|
igatahes kui 4.2 V8 siiski otsustan osta lasen kindlalt gaasi paigaldada...ja et autom. ökom?...imelik..tavaliselt nagu vastupidi.
selline asi veel et me kõik teame kui sitas seisukorras on eesti teed(eriti linnades)...audide nõrk koht nagu esisild..igasugu puksid..sharniirid ja
jumal teab mida kulub rohkem ja tuleb tihedamini vahetada kui mõnel fordil või opelil....teadjad mehed võik paar sõna poetada milliseid pukse jne
kulub tavaliselt rohkem ja mis hinnad neil on?Ja kas maksab varuosa ise palju või on just V8-l rem. töö kallim ja mitu krooni peaks umbes arvestama
jooksvatele kuludele ja hooldusele?Tean et näiteks hammasrihm pidavat kallis olema...ja usun et selle vahetamine veel kallim...
A4 1.8TQ hooldus polegi nii metsikult hull kui just midagi hullu ei peaks juhtuma(mootor koos)
niet kes teab ja viicib trükkida siis andku tuld!
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 31.01.06 13:46
|
|
|
Linnakulu tehaseandmetel:
S6(C4) V8 manuaal 18,9l ja automaat 17,7l
aga kas sama kehtib ka 4.2 V8 S4 kohta?
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.06 14:53
|
|
|
S4 4,2 pole automaati
|
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 31.01.06 15:19
|
|
|
sain aru!
Aga A4 omanikud võiksid ka midagi head ja halba kirjutada selle mudeli kohta....enim kuluvate varuosade hinnad...jooksvad
kulud(kütusekulu...esinenud probleemid jne jne)
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 31.01.06 16:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
selline asi veel et me kõik teame kui sitas seisukorras on eesti teed(eriti linnades)...audide nõrk koht nagu esisild..igasugu puksid..sharniirid ja
jumal teab mida kulub |
Ma arvan, et C4 S'i esisilda on odavam remontida, kui A4 oma, sest on lihtsam (üks õõts per ratas) ja vähem pukse, täiesti vanakooli värk ühesõnaga.
Vastupidavust ei oska kommenteerida. V8 hammasrihma vahetuse eest, koos kõigi juppidega, küsib Reval ~12k, Arupos saad umbes poole odavamalt, Forss ei
tee üldse.
Ulvar
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 31.01.06 16:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ulvar
Ma arvan, et C4 S'i esisilda on odavam remontida, kui A4 oma, sest on lihtsam (üks õõts per ratas) ja vähem pukse, täiesti vanakooli värk ühesõnaga.
Vastupidavust ei oska kommenteerida. V8 hammasrihma vahetuse eest, koos kõigi juppidega, küsib Reval ~12k, Arupos saad umbes poole odavamalt, Forss ei
tee üldse.
Ulvar |
C4 vastupidavusest on siin ennegi räägitud ja võrreldes paljude uuematega on see lausa kulda väärt 
Õnneks pole varuosad kulla hinnaga.
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 31.01.06 17:24
|
|
|
uurisin A4 pukside ....mõnede mootori det. kohta(tihendid...jm)...täiesti talutavad hinnad on...vb tõesti neid pukse rohkem...kuid palju sinna raha ei
tohiks ka minna...tuleb välja et M.Colti Gti(praegune masin) paljud varuosad on isegi kallimad kui A4.
hmm...hakkas silma ka C4 2.8Q 142kw(96a)....oskab keegi selle kohta midagi öelda? Rüüpab väga?Kas võtab sama mis 2.2s4 või vähem? Need ka päris
asjalikud pillid...
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 31.01.06 18:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
..hakkas silma ka C4 2.8Q 142kw(96a)....oskab keegi selle kohta midagi öelda? Rüüpab väga?Kas võtab sama mis 2.2s4 või vähem? Need ka päris asjalikud
pillid... |
Minu arvates oleks see isegi kõige mõistlikum valik. (kui kahtled siin 1.8T ja 4.2 V8 vahel )
See on siis uuema põlvkonna 2.8 V6 mootor, 5 klappi per silinder. Ilmselt võtab 2.2T'ga samasse kanti (olenevalt jala raskusest), kuid mootorite
iseloomud on erinevad. Üks on rahulikum ja ühtlasem V6, teine äkilisem turbokas.
edit: vaatasin autoweek.nl'ist tehase antud kütusekulusid.
A6 C4 2.8 30V Q:
5k-manuaal 8,8/11,1/15,2 (maantee, kombineeritud ja linn)
4k-automaat 9,3/11,9/16,6 (avandi omad leidsin vaid, sedaanil oli ainult keskmine 10.3 antud)
Juppide kohta seda, et enamik saksa autode juppe on odavamad, kui japside omad
|
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 31.01.06 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
..hakkas silma ka C4 2.8Q 142kw(96a)....oskab keegi selle kohta midagi öelda? Rüüpab väga?Kas võtab sama mis 2.2s4 või vähem? Need ka päris asjalikud
pillid... |
Minu arvates oleks see isegi kõige mõistlikum valik. (kui kahtled siin 1.8T ja 4.2 V8 vahel )
See on siis uuema põlvkonna 2.8 V6 mootor, 5 klappi per silinder. Ilmselt võtab 2.2T'ga samasse kanti (olenevalt jala raskusest), kuid mootorite
iseloomud on erinevad. Üks on rahulikum ja ühtlasem V6, teine äkilisem turbokas.
edit: vaatasin autoweek.nl'ist tehase antud kütusekulusid.
A6 C4 2.8 30V Q:
5k-manuaal 8,8/11,1/15,2 (maantee, kombineeritud ja linn)
4k-automaat 9,3/11,9/16,6 (avandi omad leidsin vaid, sedaanil oli ainult keskmine 10.3 antud)
Juppide kohta seda, et enamik saksa autode juppe on odavamad, kui japside omad |
ok ok..ärme nüüd võrdleme siin saksa ja japsi...
a se 2.8 V6 peaks ka ikka astuma ju...kw lubavad seda juba...
ja need andmed mis siin kirjutasid-need on tehaseandmed uue autona...96a masin juba 10a vana...ja vaevalt ta enam ni vähe võtab...kuid kui korraliku
isendi leiab siis vb küll....
niet 1.8tq keegi ei soosiks?Miks siis? kommentaare?
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 01.02.06 11:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
..hakkas silma ka C4 2.8Q 142kw(96a)....oskab keegi selle kohta midagi öelda? Rüüpab väga?Kas võtab sama mis 2.2s4 või vähem? Need ka päris asjalikud
pillid... |
edit: vaatasin autoweek.nl'ist tehase antud kütusekulusid.
A6 C4 2.8 30V Q:
5k-manuaal 8,8/11,1/15,2 (maantee, kombineeritud ja linn)
4k-automaat 9,3/11,9/16,6 (avandi omad leidsin vaid, sedaanil oli ainult keskmine 10.3 antud) |
a se 2.8 V6 peaks ka ikka astuma ju...kw lubavad seda juba...
ja need andmed mis siin kirjutasid-need on tehaseandmed uue autona...96a masin juba 10a vana...ja vaevalt ta enam ni vähe võtab...kuid kui korraliku
isendi leiab siis vb küll.... |
Maanteel võtab umbes 8-9L/100km sõites 90km/h. Kombineeritud ja linnakulu oleneb juba sügavalt sellest, kus rohkem sõidad ja kuidas sõidad See kuidas astub on samuti suhteline - mõnele püss, mõnele käru.
|
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 01.02.06 12:34
|
|
|
niet 1.8tq keegi ei soosiks?Miks siis? kommentaare?
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 01.02.06 12:49
|
|
|
et küsin siis arvamust...väike audide võrdlus. Iseenestest on v6 mõnusalt võimas..kuid 1.8t peaks siis nata võimsust arendama....A4-l jälle natuke
varustust rohkem
niisiis: http://www.auto24.ee/kasutatud/compare.php
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 01.02.06 13:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
et küsin siis arvamust...väike audide võrdlus. Iseenestest on v6 mõnusalt võimas..kuid 1.8t peaks siis nata võimsust arendama....A4-l jälle natuke
varustust rohkem
niisiis: http://www.auto24.ee/kasutatud/compare.php
|
Mida sa selle viimase lingiga mõtlesid?...et me otsiks sulle mõne isendi sealt välja või?
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 01.02.06 14:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: vip001
et küsin siis arvamust...väike audide võrdlus. Iseenestest on v6 mõnusalt võimas..kuid 1.8t peaks siis nata võimsust arendama....A4-l jälle natuke
varustust rohkem
niisiis: http://www.auto24.ee/kasutatud/compare.php
|
Mida sa selle viimase lingiga mõtlesid?...et me otsiks sulle mõne isendi sealt välja või? |
SEAL VÕRDLUSTABEL!!! Milline on kellegi eelistus...ruumi poolest A6 kuid antud A4-l varustus rikkam.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 01.02.06 14:41
|
|
|
A SA ISE IKKA OLED ENDA ANTUD LINGIL KLIKKANUD? Mina näiteks ei leidnud sealt mingit ei võrdlust, ei tabelit!
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 01.02.06 15:06
|
|
|
capsida pole nüüd vaja, aga jah, sinu tekitatud võrdlus teiste arvutites kahjuks ei avane 
|
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
|
jansu24
huviline
Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95
|
postitati 01.02.06 15:58
|
|
|
Kuna A4 ikkagi 80 järglane, siis A6 on tunduvalt suurem ja mugavam. Enda kogemus olemas ja ega eriti A4 poole enam ei kiikagi 
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 01.02.06 16:07
|
|
|
hoian ka A6 poole(142kw) kuid tahan manuaali...selliseid liigub vähe...ühe leidisn(eelpool)
|
|
|