1. Hytroto''ukurid o''li ro''huga to''o''tavadki(klapi avav jo''ud kantakse
nukvo'llilt u''le la''bi nn. hydro(o''li) kekkonna). Eelsteks on see, et ei teki nn. haamriga naela
lo''o''mis efekti mille ka''igus tekib mu''ra/heli ja ei ole vaja ka klappe reguleerida kuna o''li
ro''hk viib to''ukuri ise nukkvo''lli manu vajalikule kaugusele.
2. Reduktsiooni klapi remondiks sellised voimalused. Lihtsaim on paar seibi vedrule vahele vo''i tugevam vedru.
Alati vo''imalik ka klapp ise a''ra vahetada.
Halvim variant see, kui klapi pesa kulunud, mis pumba korpuses asub. Siis juba lihtsam romulast/poest ja''rgmine pump vo''tta.
3. klapp selleks , et piirata o''li ro''hku, hakkab teine muidu tihendite jne. vahelt va''lja pressima. nt. minul sooja
mootoriga avaneb reduktsiooni klapp ca 4-4.5 krpm juures, mil ro''hku on ca. 5.5 bar.
A''rge lo''o''ge kui ko''ik pa''ris nii ei ole.
edit: vt. ka seda teemat http://www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php?tid=1314
|
|