Lehekülgi: 1 2 |
Twister
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3,0 BiTdi
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 26.01.06 10:57
|
|
|
Ma võtaksin 2.2 T, sest 4.2 rüüpab natuke palju 
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 26.01.06 11:31
|
|
|
Nii et saa otse öelda, et kumb on parem ja töökindlam - töökindluses pole minu kogemusel mingit vahet ja paremuse suhtes oleneb kõik sellest, mille
jaoks auto muretsetakse. Turbo Supra pealt üle istudes ja manuaalkasti korral arvan ka, et 2,2T on õigem. Küttekulu ei ole minu arvates eriline
argument, aga manuaaliga lihtsalt sobib turbokas paremini ja teda on lihtsam edasi aidata ka - jõudu pole ju kunagi piisavalt. V8 on mugavam (eriti
automaadi korral), aga kui on huvi autoga ka võidu sõita, siis on 20vT ikka sobilikum.
|
|
|
|
Ingvar
huviline
Registreerunud 11.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.06 12:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Ma võtaksin 2.2 T, sest 4.2 rüüpab natuke palju |
Minu kogemustele toetudes ei ole see ka mingi argument. Nii palju, kui mina S-dega sõitnud olen ja erinevate omanikega rääkinud, on kõigil kütusekulu
ühte auku, ikka 14+ või 15+ liitrit sajale. Kui on huvi mootorit edasi aidata, siis jah 2,2, aga muidu ostaksin omale uuesti V8. Mõnus madal
pöördemoment ja ressurssi peaks ka kauemaks jätkuma.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 26.01.06 12:30
|
|
|
Nagu Joel kirjutab, siis sõltub vajadusest ja eesmärgist.
Mul oli S4 4.2 ja seejärel ostsin a4 kerel baseeruva s4 2,7biturbo. Tahtsin osta a6 4.2 aga seda manuaali ei tehtud ning sel ajal vabalthingavat s4-le
ei pandud.
Alguses olin rahulolematu, sest turbo lag oli väga ebamugav - linnaliikluses olin harjunud, et vajutad ja kohe läheb, kuid turboga võtab pisut aega
kuni rõhk üles läheb. Jäin tihi mõnele jalgu, kui aeglasemast reast kiiremasse ritta sõitsin ja keegi tagant lähenes (lootsin et saan kiiresti hoo
üles ja ta ei pea pidurdama). Sama lugu maanteel - vanasti panin kolmanda sisse ja möödasõit sujus väga kiiresti. Turboga on asi uimasem. Ühesõnaga,
kui on vaja kiiresti mingi manööver realiseerida, siis turboga on raskem teha.
Kokkuvõttes olen siiski turbomootoriga rahul, sest võtab vähem kütust ja pakub samasugust sõidunaudingut. Maanteel olen ära harjunud, et möödasõidul
tuleb gaas põhja vajutada 1-2 seki enne vastutuleva auto möödumist. Linnas on tõesti natuke ebamugavam, sest äkilisi manöövreid ei saa teha aga
võibolla ongi parem, kui sõita sujuvamalt. Veel on miinuseks see, et kuna sõidan lühikesi otsi linnas, siis nüüd tuleb rohkem jälgida, et õli oleks
soe, kui turbo pöördesse ajada.
Kui on soov mitte tuunida, kütusekulu erinevus väga ei huvita ja kauakestev mootor osta, siis soovitan 4.2 osta. Pole turbo soojendamist/jahutamist,
puudub lag ja auto on erksam.
Kui oluline argument on kütusekulu, siis igal juhul soovitan 2.2t. Kui chipid veel ära ka, siis saad rohkem kui 4.2-l 400nm kätte ja liigub v8-st
paremini. Kuna su andmetes on kirjas 3 turboautot, siis vaevalt lag sind enam häirib ja usun, et ostad 2.2t 
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 26.01.06 13:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ingvar
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Ma võtaksin 2.2 T, sest 4.2 rüüpab natuke palju |
Minu kogemustele toetudes ei ole see ka mingi argument. Nii palju, kui mina S-dega sõitnud olen ja erinevate omanikega rääkinud, on kõigil kütusekulu
ühte auku, ikka 14+ või 15+ liitrit sajale. Kui on huvi mootorit edasi aidata, siis jah 2,2, aga muidu ostaksin omale uuesti V8. Mõnus madal
pöördemoment ja ressurssi peaks ka kauemaks jätkuma. |
Oot, mis sa tahad öelda, et 2.2 ja 4.2 võtavad samapalju kütust ?  
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 26.01.06 13:18
|
|
|
Suurt vahet ei ole jah, minu 3,6 võtab 11 - 14 keskmiselt talvistes tingimustes ja naisevenna 2,2t suvistes tigimustes võttis ka 11-13 sajale ja ka
rohkem, kui korralikult tallad.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 26.01.06 13:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ve1ks
Suurt vahet ei ole jah, minu 3,6 võtab 11 - 14 keskmiselt talvistes tingimustes ja naisevenna 2,2t suvistes tigimustes võttis ka 11-13 sajale ja ka
rohkem, kui korralikult tallad. |
No sellisel juhul võtaks ma 4.2, sest see mootor peaks olema pikema elueaga, muidugi oleneb millises seisukorras auto on jne jne.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 26.01.06 13:26
|
|
|
Põhim. on küttekulu sama, va. linnas. V8 linnas alla 20 eriti hakkama ei saa, kui tegemist lühikeste sõitudega.
Kui soovid mugavust maksimaalselt ära kasutada-siis V8 AT, kui tahad niisama parema käega vehkida-V8 manuaal.
Tahad tjuunida-2,2 manuaal.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 26.01.06 13:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
Põhim. on küttekulu sama, va. linnas. V8 linnas alla 20 eriti hakkama ei saa, kui tegemist lühikeste sõitudega. |
Kiirekal õigus, kui lühikesi otsi külmalt sõidad, siis neelab korralikult, aga töösooja mootoriga vast päris 20/100-le ei lähe. Ma ise sain kõige
suurema näidu jäärajal marutades AT kast ja S asendis ning sunniga 3-s sees, siis tuli keskmine 3,6 motol 25/100-le, aga muidu on see näit ikka
tõsiselt väiksem olnud.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 26.01.06 13:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Oot, mis sa tahad öelda, et 2.2 ja 4.2 võtavad samapalju kütust ?  |
Mina ütlen küll nii. Kui on sama auto peale pandud ja samamoodi sõidetakse, siis suurt vahet pole.
Ulvar
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 26.01.06 13:53
|
|
|
Ka mina arvan, et paari liitrine kütusekulu vahe on olemas. Linnas lühikesi 3-5km otsi külma mootoriga sõites on 4.2 kütusekulu 18-20 sajale.
Ma arvan, et 2.2t-ga sellist kütusekulu ei saa. Pigem on kütusekulu 15-17 vahel 3-5 otsade puhul.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 26.01.06 14:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pealik
Ka mina arvan, et paari liitrine kütusekulu vahe on olemas. Linnas lühikesi 3-5km otsi külma mootoriga sõites on 4.2 kütusekulu 18-20 sajale.
Ma arvan, et 2.2t-ga sellist kütusekulu ei saa. Pigem on kütusekulu 15-17 vahel 3-5 otsade puhul. |
Ma siin igapäevaselt umbes 6km otstega tegelen, see 18-20 tuli tuksis termostaadiga ja/või piitsa andes. Samas äkilisem paigalt ära minek peab millegi
arvelt tulema, nii et kui V8 mõnusid ära kasutada, siis saab vahe sisse küll.
Ulvar
|
|
|
Audiamus
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.06 14:35
|
|
|
Hmm... mingis postituses naerdi Sierra mees raha lugemisel välja ( kuigi oli S audi kohta enam kui liialdanud) , kuid imelik et nüüdses teemas
kütusekulu nii väga taga aetakse. Selle auto puhul raha ei loeta nagu. Ostke siis midagi muud hoopis. Naeruväärne.
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 26.01.06 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Audiamus
Hmm... mingis postituses naerdi Sierra mees raha lugemisel välja ( kuigi oli S audi kohta enam kui liialdanud) , kuid imelik et nüüdses teemas
kütusekulu nii väga taga aetakse. Selle auto puhul raha ei loeta nagu. Ostke siis midagi muud hoopis. Naeruväärne. |
Aga kus võib raha lugeda? Kas vorstileti juures võib, odavam oleks ju hoopis ilma? Kas diiselautot ostes võib küsida, palju kütust võtab, või peaks
hoopis jala käima, kui kütusekulu juba korda läheb? Minu jaoks ei ole naeruväärne.
Ulvar
|
|
|
Audiamus
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.06 15:18
|
|
|
Tsitaat: |
V8 on mugavam (eriti automaadi korral), aga kui on huvi autoga ka võidu sõita, siis on 20vT ikka sobilikum.
|
Selles mõttes et s4 4,2 on ainult manuaalkastiga...
|
|
|
|
Twister
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3,0 BiTdi
|
postitati 26.01.06 16:07
|
|
|
Üldiselt lühikeste otste jaox jääb mul siiski camry TD aga teisex autox otsin midagi ja linna mul 25km seega linnavahel juba mootor soe..
Nii et tuleb vaadata rohkem võimalikult korralik auto, turbokad on head küll aga mul nende turbodega ei kipu vedama..
Sõbral v8 ja mõnus madal moment ja nüüd olengi kahevahel..
Fb: Pärnu TDI Power & Sillucar oü
1/4mile drag 13.5 1.9tdi
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 26.01.06 17:26
|
|
|
No kui meeldib 4,2 siis see ostagi.
Ainuke asi mis mind isiklikult häirib on see, et 4,2-l on tehasepoolt 1l õli 1000km normaalne kulu.
|
|
|
Twister
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3,0 BiTdi
|
postitati 26.01.06 17:32
|
|
|
see on jah nadi värk, sõbra v8 võtab kah vägevalt õli..
Fb: Pärnu TDI Power & Sillucar oü
1/4mile drag 13.5 1.9tdi
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 26.01.06 19:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Twister
see on jah nadi värk, sõbra v8 võtab kah vägevalt õli.. |
Tegelikult annab tehas paljudele mootoritele norm õli kuluks 1000km/1l. Minu V8 ka võtab õli praegu 1000-le liitri, aga see kindlasti muutub, kui
klapisääred vahetatud saan.
See kulu tehase poolt on vast ikkagi antud väga raskeid tingimusi arvestates.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 26.01.06 20:38
|
|
|
osta mõlemad need on siiski erinevad autod.
imo. v8 ainult automaat ja 2.2t manuaal.
Liikusin vahepeal 4.2v8 6man. ja see on siiski teine auto kui 2.2T. Linnas v8le pole turbokal midagi vastu panna, just väga madalalt, kuid sealt
2-2,5krpm kaob imo. v8 eelis.
See jutt, et maanteel 2.2T nõrk on ei usu. Chipitud 2.2T ei vaja mingit madalamat käiku, et mööda sõita, mida jällegi ei saa imo. v8 kohta (6man)
öelda.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 26.01.06 20:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
osta mõlemad need on siiski erinevad autod.
imo. v8 ainult automaat ja 2.2t manuaal.
Liikusin vahepeal 4.2v8 6man. ja see on siiski teine auto kui 2.2T. Linnas v8le pole turbokal midagi vastu panna, just väga madalalt, kuid sealt
2-2,5krpm kaob imo. v8 eelis.
See jutt, et maanteel 2.2T nõrk on ei usu. Chipitud 2.2T ei vaja mingit madalamat käiku, et mööda sõita, mida jällegi ei saa imo. v8 kohta (6man)
öelda. |
Kas mitte 2.7 bi-turbo kohta ei käinud see jutt, et mööda sõites peab käiku rapsima? Ma sain kuidagi nii aru...
2,2 minu praktikas pühib küll, mingeid käike möödasõiduks ei pea vahetama, pöörded maanteekiirusel üsna magusas alas ja väänet nagu putru...
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 26.01.06 20:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Kas mitte 2.7 bi-turbo kohta ei käinud see jutt, et mööda sõites peab käiku rapsima? Ma sain kuidagi nii aru...
2,2 minu praktikas pühib küll, mingeid käike möödasõiduks ei pea vahetama, pöörded maanteekiirusel üsna magusas alas ja väänet nagu putru...
|
http://www.rsmodels.net/index.php?mode=cars&car_id=23
Torque/rpm: 400/1850
Idee kohaselt peaks see veel parem kui 2.2T olema . . . kas tõesti peab käigu alla vahetama?
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.06 20:59
|
|
|
Oman teist S4 2,2t ja tükk aega ka sõitnud S4 4,2-ga. Kui praegast sellise valiku ees seisaksin, siis võtaksin arvatavasti 4,2 aga teisel kerel.
Minule isiklikult V8 meeldib. Linnas on temaga ikka sigahea sõita. Ma lihtsalt ei viitsi linnas sõites oodata, kunas see auto ükskord liikuma hakkab.
Praegu sõidan 2,2t automaadiga ja sellega on parem linnas liigelda, kui 2,2t manuaaliga. Fakt on see, et 2,2t forssimine on üks lihtsamaid asju üldse.
Vaja on ainult raha!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |