Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Aku korrasoleku kontroll.. (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 3360)
jottess
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI

postitati 08.08.03 20:33 Tsiteeri
Aku korrasoleku kontroll..



... koduste vahenditega. Ehk siis kas, ja kui, siis kuidas saaks kodusel viisil käepäraste vahenditega hinnata aku 'tervist'? Nimelt asi selles, et aku pidas voolu 2 nädalat järjest, ilma käivitamata, signa peal. Peale seda 2 nädalat läks hoobilt käima. Nüüd on auto seisnud 6 päeva ilma käivitamata, lapsed vahel vaikselt raadiot kuulanud (max 1 h) uksed lihtsalt võtmega kinni keeratud ja täna ta lihtsalt tööle enam ei läinudki..

Või on mingi salapärane tarbija tekkinud? Või lihtsalt kusagil lühis? Kuidasmoodi sellist asja kõige lihtsam tuvastada oleks?

OT. Kunagi ühe bemariga oli sama kamm. Aku võis ju küll uus olla, aga kui sellega vähemalt ülepäeva ei sõitnud, siis ka see uus aku kooles lihtsalt ära.

Antud case puhul tegu Audi 80 '94


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 09.08.03 17:58 Tsiteeri


minu soovitus; kui oled Tln ümbrusest, mine TPI taha hoovi seal mingi ``akumester``kontrollivad tasuta aku ja laadimise ära:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 10.08.03 14:45 Tsiteeri


pead uurim jah kas ikka on aku läbi. mul oli kunagi selline jama et mootori massijuhe oli läbi oksydeerunud ja sealt ei saanud sarter õiget massi. nyyd on aga mul selline jant et see jämme juhe mis geneka juurest starterisse(akusse) läheb, on yhe kanduri vastu ära hõõrdunud ja saabki lyhist-eriti vihmase ilmaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.4% - SQL: 76.6%]