Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: 2.5 TDI 103 Kw käivitus mure külmaga -20 C ja alla poole (Vastuseid: 50 | Vaatamisi: 9451)
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 24.01.06 17:11 Tsiteeri
2.5 TDI 103 Kw käivitus mure külmaga -20 C ja alla poole



Mure siis järgmine, nimelt minu disla ei taha suurte külmadega elu vaimu sisse võtta. Ikka mega pikka käiamist tahab. Algul hakkab nagu lubama ühe või kahe silindriga. Selline tunne on nagu ei jaksaks käima minna. Kaks korda on aku enne ära lõppenud kui käima läheb. Aga kui lõpuks läheb, siis kolm neli sekundit nagu puterdab. Ning peale seda käib nagu mees. Milles mure, eelsüüte nurk liiga hiline, eelsüüte küünlad läbi või hoopis midagi muud. Aku sai eelmise talve keskel uus peale ostetud. Aga tundub nagu käiab kehvemini kui eelmine talv. Aga soemate ilmadega läheb käima nagu mees. Tundub et see on nende mootorite mure külmaga, et ei taha vaba tahtlikult käima minna. Minu arvamus on et peaks ikka paugust käima minema. Ei taha järgmise külmaga jälle krokodillid pihus ümber auto askeldada.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 24.01.06 18:01 Tsiteeri


Äkki kütte jama. Mul külmus küte ära ja vaevaliselt suutis mootor käia. Läbipaistvast voolikust oli näha, et ainult 1/3 nirises kütet peale. Kui käima läks ja mingi 5 min tiksus siis hakkas normaalselt käima. Käima minek oli aga hullem vaev ka käiamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 24.01.06 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Mure siis järgmine, nimelt minu disla ei taha suurte külmadega elu vaimu sisse võtta. Ikka mega pikka käiamist tahab. Algul hakkab nagu lubama ühe või kahe silindriga. Selline tunne on nagu ei jaksaks käima minna. Kaks korda on aku enne ära lõppenud kui käima läheb. Aga kui lõpuks läheb, siis kolm neli sekundit nagu puterdab. Ning peale seda käib nagu mees. Milles mure, eelsüüte nurk liiga hiline, eelsüüte küünlad läbi või hoopis midagi muud. Aku sai eelmise talve keskel uus peale ostetud. Aga tundub nagu käiab kehvemini kui eelmine talv. Aga soemate ilmadega läheb käima nagu mees. Tundub et see on nende mootorite mure külmaga, et ei taha vaba tahtlikult käima minna. Minu arvamus on et peaks ikka paugust käima minema. Ei taha järgmise külmaga jälle krokodillid pihus ümber auto askeldada.:(



esimese asjana vaataks küünlad üle :)
endal oli sama teema et ei taha minna jne. ja tuli välja et 2 küünalt läbi :( vahetasin ära (enne kui käima sain auto) ja peale seda läks esimese laksuga :) (nüüd aga uus ring küünlaid läbi :()


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 24.01.06 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuusk623
Äkki kütte jama. Mul külmus küte ära ja vaevaliselt suutis mootor käia. Läbipaistvast voolikust oli näha, et ainult 1/3 nirises kütet peale. Kui käima läks ja mingi 5 min tiksus siis hakkas normaalselt käima. Käima minek oli aga hullem vaev ka käiamine.


Kütte viga kindlasti ei ole. Sees on statoili küte. Kui käima läheb siis töötab ilusti. Ilmselt peab küünlad maha kiskuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.06 10:44 Tsiteeri


selle peale nüüd küll ei tasu lootma jääda, et statika küte siis peab minema. Kõik tanklad müüvad ühesugust solki, see sinu jutustatud lugu lõhnab täpselt selle järele, et osa küünlaid läbi või siis süüde jube hiline!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 01.02.06 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Mure siis järgmine, nimelt minu disla ei taha suurte külmadega elu vaimu sisse võtta. Ikka mega pikka käiamist tahab. Algul hakkab nagu lubama ühe või kahe silindriga. Selline tunne on nagu ei jaksaks käima minna. Kaks korda on aku enne ära lõppenud kui käima läheb. Aga kui lõpuks läheb, siis kolm neli sekundit nagu puterdab. Ning peale seda käib nagu mees. Milles mure, eelsüüte nurk liiga hiline, eelsüüte küünlad läbi või hoopis midagi muud. Aku sai eelmise talve keskel uus peale ostetud. Aga tundub nagu käiab kehvemini kui eelmine talv. Aga soemate ilmadega läheb käima nagu mees. Tundub et see on nende mootorite mure külmaga, et ei taha vaba tahtlikult käima minna. Minu arvamus on et peaks ikka paugust käima minema. Ei taha järgmise külmaga jälle krokodillid pihus ümber auto askeldada.:(


Mul suht sarnased symptomid extreemsema kylmaga , yle -20 ma motlen ...:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 01.02.06 21:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pandiit
selle peale nüüd küll ei tasu lootma jääda, et statika küte siis peab minema. Kõik tanklad müüvad ühesugust solki, see sinu jutustatud lugu lõhnab täpselt selle järele, et osa küünlaid läbi või siis süüde jube hiline!



Päris nii see nüüd ka ei ole, et kõik müüvad ühesugust solki. Varem tankisin Lukoilis ja auto detoneeris, kui mootori välja lülitasin, samuti oli küttekulu kõrgem kui tavaliselt. Nüüd olen tankinud viimased 2 aastat Statoilist ja pole mingeid probleeme esinenud, samuti on kütusekulu normis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 01.02.06 22:00 Tsiteeri


Kusjuures ma ka ei oleks nii kindel, et probleem pole kütuses. Sissepritsehetke ei tahaks kahtlustada kuna väiksema külmaga käivitub ju hästi?!
Minul ka sama probleem tegelikult, enne talve käisin ka diagnostikas ja nende väitel kõik OK. Suure külmaga aga ei käivitunud. Soojendasin prisma parklas üles, võtsin kütusefiltrist "proovi" mille jätsin külma kätte seisma. Ja mis te arvate mis järeldusele ma jõudsin?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.06 09:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kusjuures ma ka ei oleks nii kindel, et probleem pole kütuses. Sissepritsehetke ei tahaks kahtlustada kuna väiksema külmaga käivitub ju hästi?!
Minul ka sama probleem tegelikult, enne talve käisin ka diagnostikas ja nende väitel kõik OK. Suure külmaga aga ei käivitunud. Soojendasin prisma parklas üles, võtsin kütusefiltrist "proovi" mille jätsin külma kätte seisma. Ja mis te arvate mis järeldusele ma jõudsin?


ma pakun, et küte muutus süldiks, kas ma eksisin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 02.02.06 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pandiit
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kusjuures ma ka ei oleks nii kindel, et probleem pole kütuses. Sissepritsehetke ei tahaks kahtlustada kuna väiksema külmaga käivitub ju hästi?!
Minul ka sama probleem tegelikult, enne talve käisin ka diagnostikas ja nende väitel kõik OK. Suure külmaga aga ei käivitunud. Soojendasin prisma parklas üles, võtsin kütusefiltrist "proovi" mille jätsin külma kätte seisma. Ja mis te arvate mis järeldusele ma jõudsin?


ma pakun, et küte muutus süldiks, kas ma eksisin?

Pigem parafineerus:D...omal oli sama pull.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.06 12:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: pandiit
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kusjuures ma ka ei oleks nii kindel, et probleem pole kütuses. Sissepritsehetke ei tahaks kahtlustada kuna väiksema külmaga käivitub ju hästi?!
Minul ka sama probleem tegelikult, enne talve käisin ka diagnostikas ja nende väitel kõik OK. Suure külmaga aga ei käivitunud. Soojendasin prisma parklas üles, võtsin kütusefiltrist "proovi" mille jätsin külma kätte seisma. Ja mis te arvate mis järeldusele ma jõudsin?


ma pakun, et küte muutus süldiks, kas ma eksisin?

Pigem parafineerus:D...omal oli sama pull.


mõte jäi siiski samaks:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 02.02.06 16:24 Tsiteeri


Ma ei saa sellest kütte paksuks minemisest aru. Nimelt kui ta lõpuks käivitub, siis käib nagu kell. Minu loogika arvab, et kui küte paks, siis ei tohiks ta üldse käima minna. Sõitsin too kord järjest üle 120 kilomeetri maha ja mitte aeglaselt. Samas termomeeter armatuuris näitas pidevalt -27 C kuni -29 C. Ning mingeid probleeme ei esinenud, et ei saa kätte või midagi sarnast. Ei usu et viga kütes on.


Käivitamisega on ka nii, et kui ta pika käiamise peale lõpuks käima läheb. Siis ajab alguses ikka väga julma musta suitsu sumpsist välja. Ja on õhus tunda sellist põlemata kütuse haisu. Kas tõesti on eelsüüte küünlad õhtal. Kuigi kui süüte sisse keeran, lähevad armatuuris tuled tumedamaks ja kui tuli kustub, lähevad nad eledamaks. Nagu küünlad tarbiks mingit voolu. Eks peab nad ikka maha kiskuma. Nädala lõpp pidid jälle suure külmaga tulema. Ega see vist ei jää ka selle talve viimaseks külmaks.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.06 19:48 Tsiteeri


Ma sõidan ka Rakvere tõrremäe Statoili küttega ja -26 juures natuke pikemat käiamist tahtis aga käima läks aga autost hakkab jube kahju :( häälitseb väga raskelt algul


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
itsiim
huviline



Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw

postitati 02.02.06 21:44 Tsiteeri


ega need diislid nii külmaga väga käima minna tahagi. ise sellise külmaga juba kasutan plokisoojendust. Soovitan vaadata ka aku üle, sest diisel tahab ikka kiiret ja võimsat käiamist. Külmaga juba vana diisli nipp see et küünlaid mitu korda soojendada. Omast kogemusest tean et see aitab päris palju. Siis veel kui aku on üle 2 aasta vana siis ta võib külmaga streikima hakata. st. et ei anna piisavalt voolu välja. Kui siin põlvas -30 ringis oli siis endal oli nii et hommikul auto ringi vedada eriti ei jõudnudki. Viskasin siis plokisoojenduse taha. 2 tunni pärast läksin uuesti proovima aga ikka vedada ei jõudnud. Arvasin siis et aku tühi ja sai tuppa laadima toodud. Voolu sisse ei võtnud. Seisis tunnikese toas ja siis viisin peale tagasi ja see soojendamine aitas niipalju et kohe jõudis mootorit kiiresti vedada. Sain ka kohe käima. Järgmiseks ööseks tõin aku tuppa ning hommikul 2h-d plokisoojendust ja viisin aku peale ja kõik oli ok. Niiet vanemad akud külmale eriti vastu ei pea. Lisaks veel hoiatuseks uutele diislimeestele... Kui kasutate vene kütet või mingit muud odavamat solki siis soovitan hoida alati uus küttefilter käepärast, sest see võib teel alt vedada. Ka isegi peale pika vahemaa läbimist. Aga jah. Talvine käivitus on diislitele niisama oma aku jõust natuke raske küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 03.02.06 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: itsiim
ega need diislid nii külmaga väga käima minna tahagi. ise sellise külmaga juba kasutan plokisoojendust. Soovitan vaadata ka aku üle, sest diisel tahab ikka kiiret ja võimsat käiamist. Külmaga juba vana diisli nipp see et küünlaid mitu korda soojendada. Omast kogemusest tean et see aitab päris palju. Siis veel kui aku on üle 2 aasta vana siis ta võib külmaga streikima hakata. st. et ei anna piisavalt voolu välja. Kui siin põlvas -30 ringis oli siis endal oli nii et hommikul auto ringi vedada eriti ei jõudnudki. Viskasin siis plokisoojenduse taha. 2 tunni pärast läksin uuesti proovima aga ikka vedada ei jõudnud. Arvasin siis et aku tühi ja sai tuppa laadima toodud. Voolu sisse ei võtnud. Seisis tunnikese toas ja siis viisin peale tagasi ja see soojendamine aitas niipalju et kohe jõudis mootorit kiiresti vedada. Sain ka kohe käima. Järgmiseks ööseks tõin aku tuppa ning hommikul 2h-d plokisoojendust ja viisin aku peale ja kõik oli ok. Niiet vanemad akud külmale eriti vastu ei pea. Lisaks veel hoiatuseks uutele diislimeestele... Kui kasutate vene kütet või mingit muud odavamat solki siis soovitan hoida alati uus küttefilter käepärast, sest see võib teel alt vedada. Ka isegi peale pika vahemaa läbimist. Aga jah. Talvine käivitus on diislitele niisama oma aku jõust natuke raske küll.

PS. Eelnevalt on siin mitmetes teemades rõhutatud, et eelsüüteküünlaid ei tohiks mitu korda järjest soojendada, see vähendab väga kiiresti nende eluiga.
Aku tuppa on muidugi hea soovitus, kuid uuematel autodel tähendab see mitmeid probleeme alustades alarmist, elektroonikast jne.
Lollikindlam on ikka aku üle kontrollida ja võimaluse korral see plokisoojendus juba enne sisse panna. Põhja Soomes on igal autol plokisoojendus ja -30 on nende jaoks päris tavaline.
Nii imelik kui see ka ei ole, siis seal läks auto ka sellise külmaga ilma plokisoojenduseta kohe käima, Eestis -27 olid juba tõsised probleemid ja käivitusel tekkinud hääl ei olnud sugugi meeldiv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 09.02.06 16:30 Tsiteeri


Nii, täna sai uued eelsüüte küünlad paigaldatud. Peale läksid mingid NGK küünlad ja 12 V olid vist. Aave autost sellised siis anti, ilmselt on õiged. Vanad olid BERU omad ja nendest oli läbi ainult üks. Ilmselt küünlad ei põhjustanud käivitus probleeme. Ja nagu kiuste läksid nüüd ilmad soojaks. Eks hommikul paistab, kuda käivitub. Nii et pöidlad pihku, et äkki tuleb külma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalda
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: E60 3,0 D

postitati 27.02.06 11:47 Tsiteeri


Mul täpslt sama probleem; autoks c4, tdi. Hommikuti hakkab tööle 3 pütaga, puterdab veidi ja hakkab ilusasti tööle,küünlad ja pihustid on kontrollitud ja juba teist talve järjest jamab! Käimamineku probleemi ei ole!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Devil
huviline



Registreerunud 26.11.05
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDi

postitati 28.02.06 06:32 Tsiteeri


-28 ja 2,5 TDi ´94a. küünlad taha ja syydet "käivitub"! Lihtsalt enne talve on vaja eelnev hooldus teha (küünlad, aku). Kasutan talvel küttelisandit ja tundub, et mootor töötab palju vabamalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kalda
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: E60 3,0 D

postitati 28.02.06 07:03 Tsiteeri


No mul ka käivitub -28c, ainult et 3 silindriga, ja näe ei leia viga ülesse!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 28.02.06 16:48 Tsiteeri


Ise pole nüüd peale küünalde vahetust proovida saanud, kuda käivitub. Ilmad suht soojad olnud. Samas külmaga, kui ta lõpuks teise aku pealt krokotillidega käima läks, ajas tagant jubedalt musta ja põlemata diisli lõhna välja. Ja nii üks kaks sekundit, peale seda käis nagu mees. Omale nagu tundub, et eelsüüte nurk ikka hiline. Peab igaks juhuks selle üle laskma vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
STP
huviline



Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW

postitati 02.03.06 07:33 Tsiteeri


kus kohas sa Rakveres seda kontrollida lased?


Uurin kuis jaksan :-P!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 02.03.06 16:43 Tsiteeri


Ise plaanisin muidu tallinna minna. Joe garaazi. Aga väidetavalt pidi TDI-l ka arvutiga saama süütenurka vaadata. Ise ei kujuta ette millega seda muidu peaks vaatama. Janisel rakveres on muidu soft olemas, algul käin vist seal. Korra olen seal lihtsalt elektroonika kontrollis käinud, siis käis lihtsalt juhe külge ja näitas OK.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.06 16:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Ise plaanisin muidu tallinna minna. Joe garaazi. Aga väidetavalt pidi TDI-l ka arvutiga saama süütenurka vaadata. Ise ei kujuta ette millega seda muidu peaks vaatama. Janisel rakveres on muidu soft olemas, algul käin vist seal. Korra olen seal lihtsalt elektroonika kontrollis käinud, siis käis lihtsalt juhe külge ja näitas OK.


jah arvutiga saab vaadata süütenurka. Ühes lahtris näitab palju olema peab ja teises siis tegelikku ja selle kõikumist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 02.03.06 17:02 Tsiteeri


Selge, jälle targem. Saab see kord rakveres hakkama ma arvan. Aga selleks ajaks on vist juba kevad käes ja peab järgmist talve hakkama ootama.

Kui nüüd tagant järele mõelda, siis nagu läks käivitus üldse kehvemaks peale rihmade vahetust. Aga suvel ei saanud nagu aru, aga tundus siiski et kehvemini käima läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 27.01.07 13:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalda
Mul täpslt sama probleem; autoks c4, tdi. Hommikuti hakkab tööle 3 pütaga, puterdab veidi ja hakkab ilusasti tööle,küünlad ja pihustid on kontrollitud ja juba teist talve järjest jamab! Käimamineku probleemi ei ole!

Mul sama jama,ei tea mis viga.Küünlad korras,teinud igasuguseid teste ja kõik näitab OK.Äkki keegi oskab midagi välja pakkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.1% - SQL: 63.9%]