Lehekülgi: 1 2 3 |
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 24.01.06 17:11
|
|
|
2.5 TDI 103 Kw käivitus mure külmaga -20 C ja alla poole
Mure siis järgmine, nimelt minu disla ei taha suurte külmadega elu vaimu sisse võtta. Ikka mega pikka käiamist tahab. Algul hakkab nagu lubama ühe või
kahe silindriga. Selline tunne on nagu ei jaksaks käima minna. Kaks korda on aku enne ära lõppenud kui käima läheb. Aga kui lõpuks läheb, siis kolm
neli sekundit nagu puterdab. Ning peale seda käib nagu mees. Milles mure, eelsüüte nurk liiga hiline, eelsüüte küünlad läbi või hoopis midagi muud.
Aku sai eelmise talve keskel uus peale ostetud. Aga tundub nagu käiab kehvemini kui eelmine talv. Aga soemate ilmadega läheb käima nagu mees. Tundub
et see on nende mootorite mure külmaga, et ei taha vaba tahtlikult käima minna. Minu arvamus on et peaks ikka paugust käima minema. Ei taha järgmise
külmaga jälle krokodillid pihus ümber auto askeldada.
|
|
|
|
kuusk623
huviline
Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 avant
|
postitati 24.01.06 18:01
|
|
|
Äkki kütte jama. Mul külmus küte ära ja vaevaliselt suutis mootor käia. Läbipaistvast voolikust oli näha, et ainult 1/3 nirises kütet peale. Kui käima
läks ja mingi 5 min tiksus siis hakkas normaalselt käima. Käima minek oli aga hullem vaev ka käiamine.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 24.01.06 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Mure siis järgmine, nimelt minu disla ei taha suurte külmadega elu vaimu sisse võtta. Ikka mega pikka käiamist tahab. Algul hakkab nagu lubama ühe või
kahe silindriga. Selline tunne on nagu ei jaksaks käima minna. Kaks korda on aku enne ära lõppenud kui käima läheb. Aga kui lõpuks läheb, siis kolm
neli sekundit nagu puterdab. Ning peale seda käib nagu mees. Milles mure, eelsüüte nurk liiga hiline, eelsüüte küünlad läbi või hoopis midagi muud.
Aku sai eelmise talve keskel uus peale ostetud. Aga tundub nagu käiab kehvemini kui eelmine talv. Aga soemate ilmadega läheb käima nagu mees. Tundub
et see on nende mootorite mure külmaga, et ei taha vaba tahtlikult käima minna. Minu arvamus on et peaks ikka paugust käima minema. Ei taha järgmise
külmaga jälle krokodillid pihus ümber auto askeldada. |
esimese asjana vaataks küünlad üle 
endal oli sama teema et ei taha minna jne. ja tuli välja et 2 küünalt läbi
vahetasin ära (enne kui käima sain auto) ja peale seda läks esimese laksuga (nüüd aga uus ring küünlaid läbi )
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 24.01.06 19:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuusk623
Äkki kütte jama. Mul külmus küte ära ja vaevaliselt suutis mootor käia. Läbipaistvast voolikust oli näha, et ainult 1/3 nirises kütet peale. Kui käima
läks ja mingi 5 min tiksus siis hakkas normaalselt käima. Käima minek oli aga hullem vaev ka käiamine. |
Kütte viga kindlasti ei ole. Sees on statoili küte. Kui käima läheb siis töötab ilusti. Ilmselt peab küünlad maha kiskuma.
|
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.06 10:44
|
|
|
selle peale nüüd küll ei tasu lootma jääda, et statika küte siis peab minema. Kõik tanklad müüvad ühesugust solki, see sinu jutustatud lugu lõhnab
täpselt selle järele, et osa küünlaid läbi või siis süüde jube hiline!
|
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 01.02.06 20:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Mure siis järgmine, nimelt minu disla ei taha suurte külmadega elu vaimu sisse võtta. Ikka mega pikka käiamist tahab. Algul hakkab nagu lubama ühe või
kahe silindriga. Selline tunne on nagu ei jaksaks käima minna. Kaks korda on aku enne ära lõppenud kui käima läheb. Aga kui lõpuks läheb, siis kolm
neli sekundit nagu puterdab. Ning peale seda käib nagu mees. Milles mure, eelsüüte nurk liiga hiline, eelsüüte küünlad läbi või hoopis midagi muud.
Aku sai eelmise talve keskel uus peale ostetud. Aga tundub nagu käiab kehvemini kui eelmine talv. Aga soemate ilmadega läheb käima nagu mees. Tundub
et see on nende mootorite mure külmaga, et ei taha vaba tahtlikult käima minna. Minu arvamus on et peaks ikka paugust käima minema. Ei taha järgmise
külmaga jälle krokodillid pihus ümber auto askeldada. |
Mul suht sarnased symptomid extreemsema kylmaga , yle -20 ma motlen ...
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 01.02.06 21:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pandiit
selle peale nüüd küll ei tasu lootma jääda, et statika küte siis peab minema. Kõik tanklad müüvad ühesugust solki, see sinu jutustatud lugu lõhnab
täpselt selle järele, et osa küünlaid läbi või siis süüde jube hiline! |
Päris nii see nüüd ka ei ole, et kõik müüvad ühesugust solki. Varem tankisin Lukoilis ja auto detoneeris, kui mootori välja lülitasin, samuti oli
küttekulu kõrgem kui tavaliselt. Nüüd olen tankinud viimased 2 aastat Statoilist ja pole mingeid probleeme esinenud, samuti on kütusekulu normis.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 01.02.06 22:00
|
|
|
Kusjuures ma ka ei oleks nii kindel, et probleem pole kütuses. Sissepritsehetke ei tahaks kahtlustada kuna väiksema külmaga käivitub ju hästi?!
Minul ka sama probleem tegelikult, enne talve käisin ka diagnostikas ja nende väitel kõik OK. Suure külmaga aga ei käivitunud. Soojendasin prisma
parklas üles, võtsin kütusefiltrist "proovi" mille jätsin külma kätte seisma. Ja mis te arvate mis järeldusele ma jõudsin?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.06 09:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kusjuures ma ka ei oleks nii kindel, et probleem pole kütuses. Sissepritsehetke ei tahaks kahtlustada kuna väiksema külmaga käivitub ju hästi?!
Minul ka sama probleem tegelikult, enne talve käisin ka diagnostikas ja nende väitel kõik OK. Suure külmaga aga ei käivitunud. Soojendasin prisma
parklas üles, võtsin kütusefiltrist "proovi" mille jätsin külma kätte seisma. Ja mis te arvate mis järeldusele ma jõudsin? |
ma pakun, et küte muutus süldiks, kas ma eksisin?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 02.02.06 11:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pandiit
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kusjuures ma ka ei oleks nii kindel, et probleem pole kütuses. Sissepritsehetke ei tahaks kahtlustada kuna väiksema külmaga käivitub ju hästi?!
Minul ka sama probleem tegelikult, enne talve käisin ka diagnostikas ja nende väitel kõik OK. Suure külmaga aga ei käivitunud. Soojendasin prisma
parklas üles, võtsin kütusefiltrist "proovi" mille jätsin külma kätte seisma. Ja mis te arvate mis järeldusele ma jõudsin? |
ma pakun, et küte muutus süldiks, kas ma eksisin? |
Pigem parafineerus ...omal oli sama pull.
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.06 12:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: pandiit
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Kusjuures ma ka ei oleks nii kindel, et probleem pole kütuses. Sissepritsehetke ei tahaks kahtlustada kuna väiksema külmaga käivitub ju hästi?!
Minul ka sama probleem tegelikult, enne talve käisin ka diagnostikas ja nende väitel kõik OK. Suure külmaga aga ei käivitunud. Soojendasin prisma
parklas üles, võtsin kütusefiltrist "proovi" mille jätsin külma kätte seisma. Ja mis te arvate mis järeldusele ma jõudsin? |
ma pakun, et küte muutus süldiks, kas ma eksisin? |
Pigem parafineerus ...omal oli sama pull. |
mõte jäi siiski samaks
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 02.02.06 16:24
|
|
|
Ma ei saa sellest kütte paksuks minemisest aru. Nimelt kui ta lõpuks käivitub, siis käib nagu kell. Minu loogika arvab, et kui küte paks, siis ei
tohiks ta üldse käima minna. Sõitsin too kord järjest üle 120 kilomeetri maha ja mitte aeglaselt. Samas termomeeter armatuuris näitas pidevalt -27 C
kuni -29 C. Ning mingeid probleeme ei esinenud, et ei saa kätte või midagi sarnast. Ei usu et viga kütes on.
Käivitamisega on ka nii, et kui ta pika käiamise peale lõpuks käima läheb. Siis ajab alguses ikka väga julma musta suitsu sumpsist välja. Ja on õhus
tunda sellist põlemata kütuse haisu. Kas tõesti on eelsüüte küünlad õhtal. Kuigi kui süüte sisse keeran, lähevad armatuuris tuled tumedamaks ja kui
tuli kustub, lähevad nad eledamaks. Nagu küünlad tarbiks mingit voolu. Eks peab nad ikka maha kiskuma. Nädala lõpp pidid jälle suure külmaga tulema.
Ega see vist ei jää ka selle talve viimaseks külmaks.
|
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.06 19:48
|
|
|
Ma sõidan ka Rakvere tõrremäe Statoili küttega ja -26 juures natuke pikemat käiamist tahtis aga käima läks aga autost hakkab jube kahju häälitseb väga raskelt algul
|
|
|
|
itsiim
huviline
Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw
|
postitati 02.02.06 21:44
|
|
|
ega need diislid nii külmaga väga käima minna tahagi. ise sellise külmaga juba kasutan plokisoojendust. Soovitan vaadata ka aku üle, sest diisel tahab
ikka kiiret ja võimsat käiamist. Külmaga juba vana diisli nipp see et küünlaid mitu korda soojendada. Omast kogemusest tean et see aitab päris palju.
Siis veel kui aku on üle 2 aasta vana siis ta võib külmaga streikima hakata. st. et ei anna piisavalt voolu välja. Kui siin põlvas -30 ringis oli siis
endal oli nii et hommikul auto ringi vedada eriti ei jõudnudki. Viskasin siis plokisoojenduse taha. 2 tunni pärast läksin uuesti proovima aga ikka
vedada ei jõudnud. Arvasin siis et aku tühi ja sai tuppa laadima toodud. Voolu sisse ei võtnud. Seisis tunnikese toas ja siis viisin peale tagasi ja
see soojendamine aitas niipalju et kohe jõudis mootorit kiiresti vedada. Sain ka kohe käima. Järgmiseks ööseks tõin aku tuppa ning hommikul 2h-d
plokisoojendust ja viisin aku peale ja kõik oli ok. Niiet vanemad akud külmale eriti vastu ei pea. Lisaks veel hoiatuseks uutele diislimeestele... Kui
kasutate vene kütet või mingit muud odavamat solki siis soovitan hoida alati uus küttefilter käepärast, sest see võib teel alt vedada. Ka isegi peale
pika vahemaa läbimist. Aga jah. Talvine käivitus on diislitele niisama oma aku jõust natuke raske küll.
|
|
|
Black Rabbit
huviline
Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Forester XT
|
postitati 03.02.06 09:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: itsiim
ega need diislid nii külmaga väga käima minna tahagi. ise sellise külmaga juba kasutan plokisoojendust. Soovitan vaadata ka aku üle, sest diisel tahab
ikka kiiret ja võimsat käiamist. Külmaga juba vana diisli nipp see et küünlaid mitu korda soojendada. Omast kogemusest tean et see aitab päris palju.
Siis veel kui aku on üle 2 aasta vana siis ta võib külmaga streikima hakata. st. et ei anna piisavalt voolu välja. Kui siin põlvas -30 ringis oli siis
endal oli nii et hommikul auto ringi vedada eriti ei jõudnudki. Viskasin siis plokisoojenduse taha. 2 tunni pärast läksin uuesti proovima aga ikka
vedada ei jõudnud. Arvasin siis et aku tühi ja sai tuppa laadima toodud. Voolu sisse ei võtnud. Seisis tunnikese toas ja siis viisin peale tagasi ja
see soojendamine aitas niipalju et kohe jõudis mootorit kiiresti vedada. Sain ka kohe käima. Järgmiseks ööseks tõin aku tuppa ning hommikul 2h-d
plokisoojendust ja viisin aku peale ja kõik oli ok. Niiet vanemad akud külmale eriti vastu ei pea. Lisaks veel hoiatuseks uutele diislimeestele... Kui
kasutate vene kütet või mingit muud odavamat solki siis soovitan hoida alati uus küttefilter käepärast, sest see võib teel alt vedada. Ka isegi peale
pika vahemaa läbimist. Aga jah. Talvine käivitus on diislitele niisama oma aku jõust natuke raske küll. |
PS. Eelnevalt on siin mitmetes teemades rõhutatud, et eelsüüteküünlaid ei tohiks mitu korda järjest soojendada, see vähendab väga kiiresti nende
eluiga.
Aku tuppa on muidugi hea soovitus, kuid uuematel autodel tähendab see mitmeid probleeme alustades alarmist, elektroonikast jne.
Lollikindlam on ikka aku üle kontrollida ja võimaluse korral see plokisoojendus juba enne sisse panna. Põhja Soomes on igal autol plokisoojendus ja
-30 on nende jaoks päris tavaline.
Nii imelik kui see ka ei ole, siis seal läks auto ka sellise külmaga ilma plokisoojenduseta kohe käima, Eestis -27 olid juba tõsised probleemid ja
käivitusel tekkinud hääl ei olnud sugugi meeldiv.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 09.02.06 16:30
|
|
|
Nii, täna sai uued eelsüüte küünlad paigaldatud. Peale läksid mingid NGK küünlad ja 12 V olid vist. Aave autost sellised siis anti, ilmselt on õiged.
Vanad olid BERU omad ja nendest oli läbi ainult üks. Ilmselt küünlad ei põhjustanud käivitus probleeme. Ja nagu kiuste läksid nüüd ilmad soojaks. Eks
hommikul paistab, kuda käivitub. Nii et pöidlad pihku, et äkki tuleb külma.
|
|
|
|
kalda
huviline
Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: E60 3,0 D
|
postitati 27.02.06 11:47
|
|
|
Mul täpslt sama probleem; autoks c4, tdi. Hommikuti hakkab tööle 3 pütaga, puterdab veidi ja hakkab ilusasti tööle,küünlad ja pihustid on kontrollitud
ja juba teist talve järjest jamab! Käimamineku probleemi ei ole!
|
|
|
Devil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDi
|
postitati 28.02.06 06:32
|
|
|
-28 ja 2,5 TDi ´94a. küünlad taha ja syydet "käivitub"! Lihtsalt enne talve on vaja eelnev hooldus teha (küünlad, aku). Kasutan talvel
küttelisandit ja tundub, et mootor töötab palju vabamalt.
|
|
|
kalda
huviline
Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: E60 3,0 D
|
postitati 28.02.06 07:03
|
|
|
No mul ka käivitub -28c, ainult et 3 silindriga, ja näe ei leia viga ülesse!
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 28.02.06 16:48
|
|
|
Ise pole nüüd peale küünalde vahetust proovida saanud, kuda käivitub. Ilmad suht soojad olnud. Samas külmaga, kui ta lõpuks teise aku pealt
krokotillidega käima läks, ajas tagant jubedalt musta ja põlemata diisli lõhna välja. Ja nii üks kaks sekundit, peale seda käis nagu mees. Omale nagu
tundub, et eelsüüte nurk ikka hiline. Peab igaks juhuks selle üle laskma vaadata.
|
|
|
|
STP
huviline
Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW
|
postitati 02.03.06 07:33
|
|
|
kus kohas sa Rakveres seda kontrollida lased?
Uurin kuis jaksan :-P!
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 02.03.06 16:43
|
|
|
Ise plaanisin muidu tallinna minna. Joe garaazi. Aga väidetavalt pidi TDI-l ka arvutiga saama süütenurka vaadata. Ise ei kujuta ette millega seda
muidu peaks vaatama. Janisel rakveres on muidu soft olemas, algul käin vist seal. Korra olen seal lihtsalt elektroonika kontrollis käinud, siis käis
lihtsalt juhe külge ja näitas OK.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.06 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Ise plaanisin muidu tallinna minna. Joe garaazi. Aga väidetavalt pidi TDI-l ka arvutiga saama süütenurka vaadata. Ise ei kujuta ette millega seda
muidu peaks vaatama. Janisel rakveres on muidu soft olemas, algul käin vist seal. Korra olen seal lihtsalt elektroonika kontrollis käinud, siis käis
lihtsalt juhe külge ja näitas OK. |
jah arvutiga saab vaadata süütenurka. Ühes lahtris näitab palju olema peab ja teises siis tegelikku ja selle kõikumist.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 02.03.06 17:02
|
|
|
Selge, jälle targem. Saab see kord rakveres hakkama ma arvan. Aga selleks ajaks on vist juba kevad käes ja peab järgmist talve hakkama ootama.
Kui nüüd tagant järele mõelda, siis nagu läks käivitus üldse kehvemaks peale rihmade vahetust. Aga suvel ei saanud nagu aru, aga tundus siiski et
kehvemini käima läheb.
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 27.01.07 13:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kalda
Mul täpslt sama probleem; autoks c4, tdi. Hommikuti hakkab tööle 3 pütaga, puterdab veidi ja hakkab ilusasti tööle,küünlad ja pihustid on kontrollitud
ja juba teist talve järjest jamab! Käimamineku probleemi ei ole! |
Mul sama jama,ei tea mis viga.Küünlad korras,teinud igasuguseid teste ja kõik näitab OK.Äkki keegi oskab midagi välja pakkuda.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |