ABK 92
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Cordoba
|
postitati 20.01.06 19:47
|
|
|
S4-ga täku andmine
Kas S4-l millel on + klemm kapoti all peaks täkku andes siiski võtma voolu otse akult(tagaistme all) või piisab massi mootorile panemisest?
Huvitavad just kogemused...
Homme pean lihtsalt sõbra B4-le täkku andma, ning ei soovi oma autot tuksi keerata.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 20.01.06 19:48
|
|
|
Peaasi, et sinu auto seisab. Töötava mootoriga ei tohi ainult täkku anda.
12.301@181km/h
|
|
|
|
-markus-
huviline
Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 Avant
|
postitati 20.01.06 20:03
|
|
|
Täku andmine tähendab ikka voolu andmist? Nii palju, kui ma näinud olen, on siin kõik töötava mootoriga voolu andnud... Olen kuulnud, et nii tehes
pidi pinge päris hästi kõikuma töötava auto elektrisüsteemis. Aga mida halba selline tegevus teeb?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 20.01.06 20:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ABK 92
Kas S4-l millel on + klemm kapoti all peaks täkku andes siiski võtma voolu otse akult(tagaistme all) või piisab massi mootorile panemisest?
Huvitavad just kogemused...
Homme pean lihtsalt sõbra B4-le täkku andma, ning ei soovi oma autot tuksi keerata. |
Seal samas bensiini filtri juures on ka - klemm täitas olemas.
Ise olen korduvalt töötava mootoriga voolu andnud ja mingeid kõrvalnähte ei ole esinenud.
|
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 20.01.06 21:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Ise olen korduvalt töötava mootoriga voolu andnud ja mingeid kõrvalnähte ei ole esinenud. |
genekale võib aiai teha, ega muidugi akule see ka hea ei ole kui täiesti kell aku külge pannakse ja siis veel peab starterit vedama. reeglina selleks
ikka boosterid.
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 20.01.06 21:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Peaasi, et sinu auto seisab. Töötava mootoriga ei tohi ainult täkku anda. |
ja mida nimelt see siis halba teeb???
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 20.01.06 23:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: CarlosSQ
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Peaasi, et sinu auto seisab. Töötava mootoriga ei tohi ainult täkku anda. |
ja mida nimelt see siis halba teeb??? |
genekas võib otsad anda - mõttekas on otsad teise auto külge panna ja siis oma auto genekaga tolle auto akut laadida ning starteri andmiseks mootor
seisma jätta - genekas ei ole mõeldud sellist koormust välja vedama ja esimese asjana võivad alaldusdioodid saba anda sellise tapmise peale.
|
|
|
|
marten28
huviline
Registreerunud 03.06.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.01.06 09:50
|
|
|
no loomulikult on see suur katsumus genekale ja normaaltingimustes ei pea ta niipalju tööd tegema,kuid seisva autoga voolu anda siis ei pruugiki käima
saada kuna pige on liiga madal. tegelikult tohib küll voolu anda sõbrale töötava mootoriga , kui muidugi päris lühises sõbrapiosi starter ei ole.
ei juhtu siin midagi kohutavat.muidugi ennem ikka lasta akul natukene laadida. oluline koht on nüüd aga siin, kui sõbral auto käima kargab ja
juhtmete ära võtmisex läheb.siin tehaksegi SUUR VIGA. elektroonika ei karda mitte alapiget vaid üle pinget. kui täkku antakse siis on ikkagi
koormused taga ja alapinge vooluringis. nüüd pealle käivitust on sinnu aku saanud tühjemax ja sõbra aku tühi ja sinu genekas pingutab hirmsalt et
kõike seda korvata.kui nüüd võtad robaki juhtmed küljest et koju minna ,siis see moment kui klemmi päästad pole genekal seda voolu enam kusagile panna
mida ta tootis ja tekib korras VOOLUINERTSIST tingitud järsk pinge tõus.vot see on see KURJAJUUR kes keerab abiandja auto perse. et seda vältida
tulex ennem klemmide eemaldamist oma auto mootor kinni keerata ja siis juhe lahti võtta. tegelt ime lihtne ja loogiline . nii et võite vabalt voolu
anda ,aga ENNE MOOTOR SEISMA JA SIIS JUHE LAHTI. räägi sõbrale ka kes seal kapotijuures mootori käivitumist pealt vaatab ja abimees tahab olla :-D
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 21.01.06 10:34
|
|
|
Eks igaüks ise teab millega riskib. Mina ei anna ühelegi autole töötava mootoriga täkku ja ei palu seda ka kelleltki.
12.301@181km/h
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 21.01.06 10:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marten28
no loomulikult on see suur katsumus genekale ja normaaltingimustes ei pea ta niipalju tööd tegema,kuid seisva autoga voolu anda siis ei pruugiki käima
saada kuna pige on liiga madal. tegelikult tohib küll voolu anda sõbrale töötava mootoriga , kui muidugi päris lühises sõbrapiosi starter ei ole.
ei juhtu siin midagi kohutavat.muidugi ennem ikka lasta akul natukene laadida. oluline koht on nüüd aga siin, kui sõbral auto käima kargab ja
juhtmete ära võtmisex läheb.siin tehaksegi SUUR VIGA. elektroonika ei karda mitte alapiget vaid üle pinget. kui täkku antakse siis on ikkagi
koormused taga ja alapinge vooluringis. nüüd pealle käivitust on sinnu aku saanud tühjemax ja sõbra aku tühi ja sinu genekas pingutab hirmsalt et
kõike seda korvata.kui nüüd võtad robaki juhtmed küljest et koju minna ,siis see moment kui klemmi päästad pole genekal seda voolu enam kusagile panna
mida ta tootis ja tekib korras VOOLUINERTSIST tingitud järsk pinge tõus.vot see on see KURJAJUUR kes keerab abiandja auto perse. et seda vältida
tulex ennem klemmide eemaldamist oma auto mootor kinni keerata ja siis juhe lahti võtta. tegelt ime lihtne ja loogiline . nii et võite vabalt voolu
anda ,aga ENNE MOOTOR SEISMA JA SIIS JUHE LAHTI. räägi sõbrale ka kes seal kapotijuures mootori käivitumist pealt vaatab ja abimees tahab olla :-D
|
Sama asja pärast on ohtlik üldse autol töötava mootoriga aku juhtmeid lahti võtta
|
|
|
|
ABK 92
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Cordoba
|
postitati 21.01.06 10:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Tsitaat: | Algselt postitas: ABK 92
Kas S4-l millel on + klemm kapoti all peaks täkku andes siiski võtma voolu otse akult(tagaistme all) või piisab massi mootorile panemisest?
Huvitavad just kogemused...
Homme pean lihtsalt sõbra B4-le täkku andma, ning ei soovi oma autot tuksi keerata. |
Seal samas bensiini filtri juures on ka - klemm täitas olemas.
Ise olen korduvalt töötava mootoriga voolu andnud ja mingeid kõrvalnähte ei ole esinenud. |
Ma ei tea, kas ma olen pime või on siis erinevaid S4-sid, aga minu auto kapoti all on vaid + klemm.
Tegelt sai juba sõbra auto käima, juhtmetest keeldus minemast ning tõime poest uue aku.
Igatahes ei kipu enam täkku kellegile andma, see tagaistme väljakiskumine külma käes ning kogu edasine protseduur pole just meeldivad/tervislikud.
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 21.01.06 11:02
|
|
|
No vähemalt auto kasutusjuhendis on selgelt kirjas, et laske voolu andva auto mootoril töötada.
Ei maksa Saksa insenere idiootideks pidada, kes soovitavadki auto generaatori kanni keerata.
Mina pole näinud ega kuulnud ühtegi juhust, kus mingi probleem oleks tekkinud, kui töötava mootoriga teisele autole voolu antakse.
ABK 92, miinusklemm ei olegi samasugune nagu plussklemm, vaid lihtsalt väike keermega pulk parema amordipüstaku ees.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 21.01.06 11:06
|
|
|
- klemm on ju terve auto kere . Ja mina tean mitut autot, mis on päev
kuni paar peale täku andmist genekaga remonti jooksnud. Seega kes t´ahab see proovib. Mina jätan vahele.
12.301@181km/h
|
|
|
|
qMax
huviline
Registreerunud 23.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: AQ V8 (meeldis kellelegi rohkem); C4 A6 Q
|
postitati 23.01.06 12:23
|
|
|
Kõige lihtsam tegevus on enne täkku andmist enamus voolu tarbijaid andja autol sisse lülitada, siis ei teki ka järsku pinge muutust ja midagi ei
juhtu. Olen nii teinud väga mitmete autodega nii uute kui vanadega ja ei ole midagi juhtunud.
juba vanad indjaanlased tunnevad quattro jäljest ära !
|
|
|
|
Vanja
huviline
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal
Auto: hetkel liikurita
|
postitati 23.01.06 12:56
|
|
|
Olen ise abi palunud ja mitmeid-mitmeid kordi teisi mootoreid käivitanud enda omaga ja erinevate sõidukitega alates ZA965-st ja lõpetades praeguse
A4-ga, ei juhtu mitte midagi või vähemalt siiani pole juhtunud.
|
|
|