Lehekülgi: 1 2 3 .. 7 |
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 18.01.06 16:05
|
|
|
Kuidas käivitus teie auto külmaga.
Ise siis hetkel jalamees aga oli kuulda suurt nurisemist teiste poolt et auto ei tahtnud hästi käivituda.See mis oli muidugi täna hommikune külm oli
veel vähe sellekõrval mis saabub pea nagu lubatakse.
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 18.01.06 16:08
|
|
|
no problem.....kui kõik ilusti korras
|
|
|
reemet16
huviline
Registreerunud 18.02.05
Asukoht: Tallinn/Tartu/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 - V6 - 110 KW
|
postitati 18.01.06 16:09
|
|
|
Käivitamisega polnud küll erilisi probleeme. Käigukang käis eluraskelt...
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 18.01.06 16:15
|
|
|
määrige hoovastik ja käimakasti õige õli.......
|
|
|
TarvoL
huviline
Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 18.01.06 16:15
|
|
|
Käima läks mulgi kuigi aku on nõrguke. Algul korra lõi kusagile mingi pinina sisse kui rooli keerata aga see kadus peagi. Minek oli millegi pärast
kehvem kui tavaliselt. Kõva külm äkki ei mõjunud turbole hästi.
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 18.01.06 16:16
|
|
|
Mul 2.0 bensukas, käivitus normaalselt (natuke uimaselt starter tõmbas) käigukang käis ka tiba raskelt, aga ma külmade ilmadega sellega juba ära
harjunud 
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.06 16:20
|
|
|
käima läks hommikul kell 5.40 kui väljas oli -14 kraadi uilusti aga uksega oli kamm et see enam kinni ei läinud
|
|
|
|
AKSEL
huviline
Registreerunud 17.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: b4 2.8
|
postitati 18.01.06 16:21
|
|
|
minu 2.8 käivitus normaalselt algul oli nagu veits imelik siis soenes 10minutit ja sai täitsa sõita. Ma kardan et äkki hirmsam kylm teeb liiga (või ei
tee äkki keegi teab)
|
|
|
somm
huviline
Registreerunud 14.03.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: passat
|
postitati 18.01.06 16:29
|
|
|
minu kuubik võttis k esimese katsega luti suhu 
ja külma näitas sel hetkel väljas -27
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 18.01.06 16:33
|
|
|
Ootan endiselt külma et seda teemat kommenteerida. 
Aga tänase kohta..peale kolme päevast seismist õues läks esimesest proovist.
...
|
|
|
|
airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
postitati 18.01.06 16:37
|
|
|
enda 2.0 läks ka käima ka kuigi oli ikka uimane küll.aga aku ka juba kaks aastat olnud,kes teab kui kaua ta ennem olnd.käigukang käis küll raskel.
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 18.01.06 16:40
|
|
|
Minu auto uue akuga (sügisest) läks vaatamata sellele, et eile õhtul uue võimendi installisin ja makk päris pikalt täisvõimsusega taga oli
-19kraadiga nigu naksti käima....algul aint tõukurid klõbisesid mingi 5sek aga külmadega ongi nii.
statahunt
|
|
|
|
Cera
huviline
Registreerunud 27.08.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe 90.a
|
postitati 18.01.06 17:35
|
|
|
Mul audi coupe 90a 2,3 Läks ka paugust ilusti käima ei olnus probleemi, külma kuskil -18 juures... Isegi klapid ei klõbisenud )
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 18.01.06 17:41
|
|
|
Nii toa akna küljes kui auto kraadiklaasid näitasid hommikul -27 ja käivitus ilusti esimesest pöördest. Tegelikult on mu diisli aku mingi vana jäänuk
enne ümberehitust, selline pisike bensuka oma. Eks näe, kaua kestab
Teistele hoiatuseks: olen lõhkunud ühel teisel VAGi diiselautol niimoodi roolivõimu, et ostsin Eestist äsja Saksast toodud auto, ning koju Soome
jõudes oli järgmise hommiku käivitus kohe -42 kraadises pakases. Õli oli lihtsalt tahkes olekus (selgus loomulikult hiljem). Soovitan sellistele
asjadele tähelepanu pöörata, või kui tähelepanu pöörata ei viitsi, siis pigem mitte sõita sellistel päevadel, sest remont pole mitte eriti lihtne/odav
(loe: odavam on seal ettenägelikult Eesti kliimasse sobiv õli sisse vahetada)
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
lennuk7
huviline
Registreerunud 15.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Quattro
|
postitati 18.01.06 17:47
|
|
|
helsingis kah siin kylmad, kuna oli kiire ei pannud tähele kuidas käivitus, aga ju siis läks...
|
|
|
8413
huviline
Registreerunud 09.04.05
Asukoht: kesk-eesti(ka põltsamaa)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi avant
|
postitati 18.01.06 17:57
|
|
|
natuke uimaselt vedas aga käima vedas, roolivõim ulgus ka ja käigukastis on ka vist plastiliin tuleb nii välja
sain vist isegi auto korda ;-)
|
|
|
|
damc
huviline
Registreerunud 13.11.05
Asukoht: valga
Kasutaja on eemal
Auto: C6,Q7
|
postitati 18.01.06 18:10
|
|
|
2.8 läks hommikul ka -24 ilusti käima, uksed tulid lahti ja polnud häda midagi.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 18.01.06 18:14
|
|
|
Käivitus kah nagu tavaliselt. Kusjuures käimaris polnudki margariin. Kang käis sama lihtsalt kui soojaga. Seega kas õli pole või on korralik
12.301@181km/h
|
|
|
|
cool90
huviline
Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf III
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 18.01.06 18:42
|
|
|
2,4d ei käivitunudgi,mis siis,et uus aku,ilmselt õli väga paks,oskab keegi midagi soovitada kuidas kõige paremini käima saada(kui tõmbamis varianti
pole),kuumaõhupüstoliga kuuma õhku sisse ajada?
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 18.01.06 18:46
|
|
|
Audi läks paugult käima aga diisli kaubiku mootor tegi ikka nii 3 põõret enne kui käima läks.
|
|
|
pingvin
huviline
Registreerunud 09.10.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi100 89a
|
postitati 18.01.06 19:18
|
|
|
soovitan aku ööseks tuppa viia, hommikul soe aku tõmbab hulka paremini kui külm.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 18.01.06 19:32
|
|
|
Tänu suvisele kütusele kahjuks ei käivitunud ommikul.Aga pärast kahetunnist soenemist garaazis käib nagu kellavärk.Nüüd ka kütuselisand lisatud ja
paak talvise kütusega täidetud.Eks näis mis homne toob...
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 18.01.06 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pingvin
soovitan aku ööseks tuppa viia, hommikul soe aku tõmbab hulka paremini kui külm. |
See siiski igapäevaselt suhteliselt tüütu tegevus, sellise külmaga seal akut veel peale panna, maha võtta jms. See puhtalt minu arvamus.
|
|
|
ultra
huviline
Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro
|
postitati 18.01.06 19:38
|
|
|
umbes 20 kraadi
enda 1,9tdi võttis kolmanda korra ajal lutti.Algul ei võtnud 2 silindrit taha.
starter vedas väga hästi edasi,põhjus aku Boch-ilt 76Ah.
Uksed tulid paremini lahti kui väljas on -15 kraadi.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 7 |