Lehekülgi: 1 2 |
-bnx-
huviline
Registreerunud 24.12.05
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.06 19:34
|
|
|
soojendus ainult viimane aste.
tegu audi 80ga soojendus mootor töötab ainult sis kui see põhja keerata enne ei tööta.milles võib olla viga???
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 16.01.06 19:50
|
|
|
Minul vähemalt tundus, et see 80 üks vigadest mis vaevab seda autot.
Minu masinal läks mitmel korral katki siis reguleerimis lülitite taga paiknev "kupatus". Just see osa kus tugevust reguleerid siis. Kulub ära või
midagi.
Siiamaani olen alati saanud lähimast romulast 100.- uue.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 16.01.06 19:57
|
|
|
see 80 ütleb ka muidugi absoluutselt kõik.
B2-l põleb maha tavaliselt lüliti,B3-B4 kerel nii lüliti kui ka lülitiplokk.
|
|
|
|
Anz27
huviline
Registreerunud 26.10.04
Asukoht: Tallinn - Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 (B3) + VW
|
postitati 16.01.06 20:18
|
|
|
Tere!
Just sain endal korda sama probleemi. Algul arvasin, et reostaat läbi, aga selgus, et ikka lüliti. Ühendust ei andnud siis lüliti taga olevad
kontaktid, proovisin puhastada, aga ei aidanud. Soovitati osta uus, kui ei taha varsti jälle lahti kiskuda seda keskosa.
Terv,
Anz27
|
|
|
|
wind34
huviline
Registreerunud 25.12.05
Asukoht: Tartu-Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.0 85kw
|
postitati 21.01.06 21:42
|
|
|
Sama probleem just nüüd kui kõige külmem.Ei teagi kas lammutada lülitit või otsida romulast,kuigi võib juhtuda et romulast hangitu ei kesta ka kuigi
kaua 
|
|
|
cobra
huviline
Registreerunud 16.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TFSI
|
postitati 21.01.06 21:47
|
|
|
sellised asjad ostke uued kohe, jääb pisarad ja hala ära kuna romulast ostetud asjad ei pea vastu samamoodi.
|
|
|
|
taivo9
huviline
Registreerunud 08.01.06
Asukoht: SAAREMAA
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 Q2.8
|
postitati 21.01.06 22:42
|
|
|
Minu audil oli sama viga ja arvasin ka et viga lulitis aga vöta näpust. Viga oli hoopis reostaadis ja nimelt sealses termo kaitsmes mis oli läbi
kärssand ,vahetasin selle termo kaitsme ja praegu asi täiesti töökoras
|
|
|
taivo9
huviline
Registreerunud 08.01.06
Asukoht: SAAREMAA
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 Q2.8
|
postitati 21.01.06 22:48
|
|
|
termo kaitse asub soendus mootori juures seal kindalaeka taga selle remondiga saab ise väga edukalt hakkama kui väheke autoelektrist jagad ja kui on
tegu audi 80ga C4 on see reostaat tiba teisiti 
|
|
|
Pikkpoizz
huviline
Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.
|
postitati 22.01.06 09:18
|
|
|
kliimaga variantidel kyll seal termokaitset ei märganud. ostsin tauf autost uue reostaadi ja siis sain kõik astmed tööle.
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 16.03.06 20:30
|
|
|
Oskab keegi öelda, kas B3 kerega auto kliimal on soojendus vendikal ainult kaks kiirust? Või peaks rohkem olema?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 16.03.06 20:37
|
|
|
b3 peaks olema sama kliimaga, mis sigar audi. ehk siis 2 seadistatavat kiirust . low ja hi ning siis kui kumbki neist pole aktiivne, siis muutub
kiirus ise low-hi vahel vastavalt kuidas kliima õigeks peab v arvab.
|
|
|
art
huviline
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Jarvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI oli 80 1.8S,Honda CBR1100XX Bläku.
|
postitati 18.03.06 18:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taivo9
Minu audil oli sama viga ja arvasin ka et viga lulitis aga vöta näpust. Viga oli hoopis reostaadis ja nimelt sealses termo kaitsmes mis oli läbi
kärssand ,vahetasin selle termo kaitsme ja praegu asi täiesti töökoras |
Kunagi sama viga oli Takisti plokki termo oli läbi ,lõikasin välja võtsin vana koffikannu oma ja panin autopistikutega kokku nii et
järgmine kord kui juhtub siis saab vahetada.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.06 18:54
|
|
|
Mul ei tööta 2 ja 3 aste. 1 ja 4 töötavad. Siis vist peaks see reostaja korras olema? Et lüliti viga peaks siis olema?
Nagu ma aru saan peaks olema esimese valiku jaoks kõik need kolm takistit järjest.
|
|
|
|
djquattro
huviline
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 93a 1.8T 140KW FWD, C6 Avant 3.0TDI 200kw 2007, C6 Avant S-line 3.0TDI 200kw 2010, Lancia Voyager 2013 2.8
|
postitati 27.02.07 22:03
|
|
|
mul b4-jal ka ainult 1mene ja 4jas aste töötavad!
sama küsimus et kas asi reostaadis või lülitis.
paluks kiiret vastust(asjaga kiire)
Diislis peitub jõud!
|
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 01.03.07 12:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: djquattro
mul b4-jal ka ainult 1mene ja 4jas aste töötavad!
sama küsimus et kas asi reostaadis või lülitis.
paluks kiiret vastust(asjaga kiire) |
sama viga siingi, ja meeleldi sooviks abi 2.aste ei tööta
|
|
|
regi
huviline
Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: a6 1,9 TDI Automaat
|
postitati 01.03.07 12:40
|
|
|
Kui minu 87 a 80 ' nel see viga oli siis sain tast lahti kui puhastasin ära ventika pistiku mis asub otse ventikajuures, kindalaegas maha ja juba ta
paistabgi.
|
|
|
Kettmahha
huviline
Registreerunud 18.02.07
Kasutaja on eemal
Auto: mazda 6 1,8 2004
|
postitati 01.03.07 15:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -bnx-
tegu audi 80ga soojendus mootor töötab ainult sis kui see põhja keerata enne ei tööta.milles võib olla viga??? |
Sama viga endalgi):
|
|
|
Andy
huviline
Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: B4, B5
|
postitati 02.03.07 11:31
|
|
|
Kas keegi on lülitit eemaldanud- kuidas see kõige lihtsamini ära tuleb?
|
|
|
ulith
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 1.9tdi 94a/ VW G4
|
postitati 02.03.07 17:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Mul ei tööta 2 ja 3 aste. 1 ja 4 töötavad. Siis vist peaks see reostaja korras olema? Et lüliti viga peaks siis olema?
Nagu ma aru saan peaks olema esimese valiku jaoks kõik need kolm takistit järjest. |
sul just reostaat läbi... seal need termokaitsmed, pisikesed. sealt otse vedada ja töötab jälle, või siis uus termokaitse osta elektroonika poest. a
kes ei oska testritki käes hoida siis pole mõtet proovidagi :S vist
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.07 16:46
|
|
|
Ma olen testrit käes hoidnud küll, isegi takistust mõõtnud. Aga hämming on nüüd küll- 1 kiirus on sama kiire kui 3, ja 4 on veel natuke kiirem. Mis
moodi see saab nii olla? Vahetasin reostaadi ära, nüüd esimene kiirus on ikka hullult kiire tuleb 3 peale keerata-vaikselt 2 peale ja siis töötab
aeglase kiirusega.
BTW peale seda kepperit kõike mõõtsin vana reostaadi üle - sellel pole ükski kontakt katkestuses.
|
|
|
|
Andy
huviline
Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: B4, B5
|
postitati 04.03.07 16:44
|
|
|
Kui keskmised kiirused kaovad ja keegi 100% reostaadi riket pakub, siis see mees elektroonikas eriti tugev küll ei ole. Reostaadid seal ju jadamisi ja
kui üks neist katkeb, siis kiirused hakkavad kaduma ikka alates madalamast kiirusest alates. Kui sul aga paar keskmist kiirust kadunud ja need kohati
lülitiga "meelitades" tagasi tulevad , siis vast viga ikka lülitis.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.07 09:22
|
|
|
Ma arvan et 1 kiiruse juhe on 3 ühendatud, 2 kiirus nagu üldse ei toiminud. Sellepärast ma mõtlesingi et takisti on maha põlenud ja eelmine omanik
mingi ratsi teinud. Lüliti vea pärast ei muutu ju 1 kiirus kiiremaks kui 2?
|
|
|
|
Andy
huviline
Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: B4, B5
|
postitati 05.03.07 10:48
|
|
|
Jah, kui asi ratsitud, siis õiget diagnoosi peaaegu võimatu panna.
|
|
|
tann27
huviline
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
Auto: b4 1.9TD
|
postitati 22.03.07 19:43
|
|
|
no ja mul endalgi sama jama 2 kiirus ei tööta kuigi 3 ja 4jas töötavad siis vahest häirib nati 3 kiiruse müra.muidu ei teadnudki et teine kiirus peab
ka töötama kui sõbra audit uurisin.
Nii et alustan sellest et lülitid maha ja uurima
|
|
|
joe80
huviline
Registreerunud 03.09.06
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,8Tq, Volkswagen Passat 2,0 B3 Syncro
|
postitati 23.03.07 16:45
|
|
|
Küsimus selline, et kust viga otsida, kui ühe nädalaga reostaat läbi ja nii kolm korda järjest???
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |