Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: s6 tulede pesurid (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3289)
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 14.01.06 01:09 Tsiteeri
s6 tulede pesurid



kuidas töötavad 1995 aasta s6 tulede pesurid..oled sõitnud juba 2 nädalat sellega ja siiani ei ole suudnud esitulede pesureid tööle panna..

kas keegi oskab aidata ja kas on veel keegi nii sugune kes ei oska kasutada neid..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.06 08:49 Tsiteeri


Tulede pesurid töötavad koos esiakna pesuritega aga toimivad vaid siis kui tuled on sisse lülitatud...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 14.01.06 23:22 Tsiteeri


mul küll ei tööta,proovisin järgi..aga kas võib mingi relee või kaitse järsku kuskil läbi olla..vaatasin küll kaitsmeid aga ei ole leidnud ühtegi,mis olex läbi olnud..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.06 08:52 Tsiteeri


Tegelilult ei ole see ka mingi süsteem mille töötamist taga igatseda. Kasutades on temast kasu vähe - ega ta neid tulesid ikka puhtaks ei tee ja lisaks kaasneb kasutamisega meeletu klaasipesuvedeliku kulu...


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 16.01.06 10:44 Tsiteeri


Peaksid tööle rakenduma jah, koos esiklaasi pesuriga, aga üpris kaua peab peab vett laskma (pumbal töötada laskma), et surve üles läheb ning pesurid välja tulevad. Juhul kui on muidugi stangesse uputatud pesurid. Kus juures omal töötavad ka - nagu jumal juhatab. Mõnikord on näha (pritsib üle kapoti ääre vett), et töötavad, samas mingil hetkel hoia, kaua tahad, no ei tule sealt (rooli taga olles / vaadates) piiskagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri3
huviline

Avatar


Registreerunud 05.12.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: S2 Coupe, b3 quattro

postitati 16.01.06 12:24 Tsiteeri


võibolla sul on tuledepesuri juhe lahti ühendatud. Mul oli viga selles aga ühendasin kiirelt lahti tagasi, kuna ainekulu on topelt suurem ja tulede pesur oma funktsiooni nagunii ei täida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 16.01.06 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lauri3
võibolla sul on tuledepesuri juhe lahti ühendatud. Mul oli viga selles aga ühendasin kiirelt lahti tagasi, kuna ainekulu on topelt suurem ja tulede pesur oma funktsiooni nagunii ei täida

Ma küll ei ütleks, et topelt on - tulede pesuril on nimelt "aegrelee" ehk korra pesurit käivitades tuleb tuledele selle ettenähtud aja piiratud aja jooksul kindel törts vett ära ja samal ajal aknale niikaua, kuni kangi enda poole tirid. Kui aga pesuri käivitamiseks selle kojameeste kangiga nõksutada, siis läheb ilmselt tuledelegi rohkem.

P.S. See S2 pesuri paak on mahult miski üle 6 liitri (päris mahukas, kui arvestada, et tagaaknale on eraldi paak) ja ise olen selle poole aasta sees jõudnud vaid korra nii tühjaks sõita, et check-paneelile hoiatuse ette sai - saab näha, millal järgmine pesuri tankimine ees seisab - tatisema ilmaga läheks ilmselt kraami rohkem, aga ei tohiks seegi olla üle mõistuse, kui peaks pesurit nt korra kuus täitma :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.01.06 13:39 Tsiteeri


Pesuripaagi küljes on 2 pumpa - üks klaasipesule, teine tulede pesuks. Minu autol oli ka ostes tulede pesuri pumbalt juhe tagant tõmmatud ja isegi voolikule pime ette pandud. Ja sama lugu - ühendasin prooviks ära, kuid kuna pesuvedelikku hakkas minema nagu leiba, sai algne seis ruttu taastatud. Isegi see 6.4L sai üsna ruttu otsa.

Samas nägin cretzky eelmisel autol (2.8Q C4 avant '94) klaasipesuri kangil tulede pesuri jaoks eraldi nuppu, nii et süsteeme on ilmselt erinevaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 27.01.08 20:19 Tsiteeri


kas keegi on ise tulede pesurile lüliti vahele pannud? et saaks salongist välja lülitada tulede pesuri. klaasile oleks seda ikka rohkem vaja. läheb seda teinekord ikka päris usinalt. see 6,4l saab ikka päris kiiresti tühjaks jah.


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kaits68
huviline



Registreerunud 29.06.09
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,8Quattro`97; A6 1,9TD`02

postitati 03.06.15 08:00 Tsiteeri


Uppitame vana teemat. Kuna tean, et ennem pauku vasakule tiivale töötasid pesurid ja nyyd ei tööta- pumpa hoidev korpus oli pilbasteks ja mootori juurde jõudis ka klaasipesu vedelik, kuid mootor on korras. Et siis toiteahelasse mis on pesuri pumbale, vool sisse ei tule. Äkki on sellele pumbale kuskil eraldi kaitse või on probleem relees üldse, millele mootori uputus on tekitanud lühise- kui on? Kaitsmed kontrollitud-need mis on küljepaneelis.
Ei tasu hakkata hurjutama, et miks sul seda vaja. Kuna pole eesti auto, siis müües võivad hakata igat pisiviga otsima :)
Lisan täpsustuseks, et tegu 2002 a6 1,9d 96kw. Ja mootoreid on kaks pesuvedeliku anumal. Kui pista klaasipesu mootori juhe järgi, siis töötab mootor , kuid nagu ennist mainisin, siis ei tule voolu esitulede pumbale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.0% - SQL: 72.0%]