Tere
Hea oleks kui satud auto juurde siis kui ta on külma mootoriga. Siis lased käima panna ja vaatad, et kuidas üldse käivitub. Mootor ei tohiks puterdada
ja väriseda käimise ajal, muidu viitab see kas küünalde või pihustite probleemile. Äkiliselt pöördeid lisades juba sooja mootoriga, ei tohiks tekkida
sisse nö. tühja auku.(tavaliselt pihustit kusevad sel juhul.) Paljud pakuvad ka, et pritsepea, kuid ise ei tea, pole kogemust pritsepeaga olnud.
Pihust hind oli vist 1000.- Sinna läheb neid 5. Edasi kalkuleeri ise, kas tasuks osta. Sõites pane makk kinni ja kuula hääli. Et ei kolksuks midagi
jne ... mootori juures lase sõites rahulikult pööre punase lähedale ja vaata mis auto teeb. Kuskil 3000+ pöörde juures peaksid tundma meeldivat
kiirendust, mida siis tekitab töötav turbo. Kui pöörded maha lasta siis jälgi mida hakkab tegema õlinäidik. Ühtegi tuld põlema ei tohiks lüüa. Õlirõhk
peaks olema üle 1. Käigud proovi ka sõites läbi. Eriti teine ja viies. Proovi ka käivitamist mitu korda ... sest keegi ei garanteeri, et tõmberelee
pole starteril saba andmas. Õnneks see suht odav. Kapoti alla vaata üle kõik kummilutid ja voolikud, et need ei hakkaks saba andma. Tavaline on ka
mõrad kummilutis mis tuleb interkoolerist.
Muud vist nagu ei olegi ... kui auto ikka meeldib osta ära. Enda 200 ostsin nii, et turbo ei töödanud. Pihustid ka jamasid, kuid harjusin ära. Muu
oli nagu prillikivi. Tasus lihtsalt tegemist. Uus jupp maksis 800.- ja auto sõitis jälle nagu uus ... Mõned asjad lihtsalt on head 
Jõudu tegemistes ...
|