Shelby-SV
huviline
Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 66kw 1994
|
postitati 09.01.06 21:12
|
|
|
palun abi audi specside suhtes
tere.
ei osanud kohe kuskilt eriti otsida ka siit foorumist. netist ma ka peale saksa ja venekeelsete saitide midagi korralikku ei leidnud, kuna neid keeli
ei räägi - jama.
ma otsin audi 80 (b4) erinevate mudelite võrdlust. aastate lõikes siis. et mõõdud, kaalujaotus, kaal jne jne, u. nii, nagu tehnika maailmas neid auto
teste tehakse. aga mitte siis testi vormis, vaid lihtsalt võrdlusena (tabelina)
(sorry, kui vale teema vms, uus kasutaja ja pole päris täpselt veel pihtsa saanud)
ette tänades,
valter
|
|
|
Shelby-SV
huviline
Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 66kw 1994
|
postitati 12.01.06 13:54
|
|
|
tõesti mitte keegi?
eelkõige huvitab, et kas kõik b4 kerega masinad on täpselt samas mõõdus? et kas 92'-mingi 95' aasta masinad on väliselt identsed?
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
|
Shelby-SV
huviline
Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 66kw 1994
|
postitati 12.01.06 15:59
|
|
|
tänud ICE, täpselt seda vaja oligi (keelega saab ühikute järgi ka kuidagi ära pusitud)
edit:
lehelt saan küll oma auto andmed kätte, kuid pilte vaadates tundub ikka, et samade specidega peab nati teistsuguseid mudeleid veel olema. alustades
sellest, et osadel piltidel on esistanges lisatuled, teistel mitte (mul ka pole) ja kuni selleni, et osadel piltidel on spido kõrval kell, teistel
tahhokas (mul ka kell :S) jne, pisiasju on veel...
oskab keegi autonduses veel päris uut inimest veidi valgustada?
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 12.01.06 16:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Shelby-SV
tänud ICE, täpselt seda vaja oligi (keelega saab ühikute järgi ka kuidagi ära pusitud)
edit:
lehelt saan küll oma auto andmed kätte, kuid pilte vaadates tundub ikka, et samade specidega peab nati teistsuguseid mudeleid veel olema. alustades
sellest, et osadel piltidel on esistanges lisatuled, teistel mitte (mul ka pole) ja kuni selleni, et osadel piltidel on spido kõrval kell, teistel
tahhokas (mul ka kell :S) jne, pisiasju on veel...
oskab keegi autonduses veel päris uut inimest veidi valgustada? |
Stange sees olevad tuled on V6-tel.
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 12.01.06 17:39
|
|
|
Spidomeetri kõrval kella tahhomeetri asemel olen mina näinud vaid 66kw 2.0 bensukatel ja diislitel. Võimsamatel on minu teada kõigil tahhomeeter.
Stanges on SUUNAtuled (ja udukad) tõepoolest ainult V6'tel. V6'tel on lisaks tavaline tuli ühes tükis ja pikem.
Aga küllalt palju on ka selliseid masinaid, mis pole V6, vaid lihtsalt udutuled stanges (mul ka pole). Lohutan end mõttega, et siis ongi vähem asju,
mida kruvikat vahele ajades auto küljest eemaldada saab.
Ja olen näinud ka aretist, kus tavalisele B4le on pandud V6 stange ja siis vilkusid ees 2 suunatuld korraga
edit: pildimaterjal
V6 nina pilt vs. tavaline udukatega B4 nina.
|
|
|
|
Shelby-SV
huviline
Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 66kw 1994
|
postitati 12.01.06 19:04
|
|
|
nii, teile auto tundjatele võib järgnev asi küll naljana tunduda, aga: kas seda kella saab tahhoka vastu vahetada mingil lihtsal viisil? et kas muidu
on olemas mingid pöörete mõõtjad ja asjad, et pmst tulevad ainult kellad ära vahetada? või on asi keerulisem ja seetõttu ka mõttetu?
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 12.01.06 19:20
|
|
|
Kindlasti saab vahetada. Natuke on tehnilist taipu vaja ja teadmisi elektrist.
Aga siis pead tahokale eraldi juhtme vedama vist.
Täpselt ei tea ka. Las keegi räägib, kes teinud on. Pole audil ise vahetanud. Kogemus on fordiga.
|
|
|
|
beeneli
huviline
Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Viljandi-Salo
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Audita
|
postitati 12.01.06 20:07
|
|
|
Kõige keerulisem vahetuse juures on leida tahhokaga kellad.
Kui need leitud siis vahetamine lihtne kõik vajalikud juhtmed on tehasest veetud kellade pistikusse.
Võtad kruvikeeraja keerad rooli ümbert selle katte maha 2 kruvi.Siis on näha kohe kaks kruvi kellade all ,need lahti kellad nats ette poole pistikud
tagant ära uutele kelladele külge kruvid kinni ja toimib. Aga tahokas peab olema sama sinlindrite arvuga mootori pealt muidu näitab aia- teibaid.Enda
B4jle( 66 KW R4) leidsin 87 B3 R4 mootorilt pärit kellad ja kõik toimib. Jõudu
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 12.01.06 20:46
|
|
|
B4 Competition il on ka pikad suunatuled esimese stange sees. Tsekka avataari!
|
|
|
halanurm
huviline
Registreerunud 14.01.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi coupe1,8 GT
|
|
Shelby-SV
huviline
Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 66kw 1994
|
postitati 15.01.06 10:18
|
|
|
tänud jällegi, specid on nüüd olemas ja üle vaadatud.
|
|
|