kuusk623
huviline
Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 avant
|
postitati 07.01.06 19:57
|
|
|
K: kust saab autol tahhokas inffi (b3 1,6 d)
Autoks on b3 1,6 d 40 kW 87 aasta.
Armatuuris on ka tahhokas, mille osuti kahjuks pendeldab niisama umbes 6000 pöörde kandis. Kust saab siis diisel mootor tahhoka tööks vajalikku inffi?
Bena motol võetakse see inf jagajast. Aga diislil???
Omanud ka ennem 1,8 d ford escorti mis ka oli ilma igasuguse elektroonikata, kuid tahhokas töötas.
Huvitavaid vastuseid ootama jäädes ...
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 07.01.06 21:02
|
|
|
Osad diislid peaks infi saama genekast. Osadel on pihusti toru küljes mingi impulsi lugeja ja saavad infi sealt. Aga võin ka eksida.
|
|
|
|
kuusk623
huviline
Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 avant
|
postitati 07.01.06 21:21
|
|
|
OK ... see ford sai ka impulsi kuidagimoodi genekast ... kui rihma puru lõi, kukkus tahhokas nulli. Ühtegi laadimise lampi muidugi põlema ei läinud
(ikkagi ford oli )
Nüüd aga huvitavad mind audi ja vw diisel mootorid. Kuidas seal tahhoka impulss lahendatud on. Oleks vaja enda oma korda saada aga ei tea millest
alustada. Äkki on kogu kell kellegi poolt juba eelnevalt vahetatud ja seal ei peakski olema tahhokat.
|
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
postitati 08.01.06 09:55
|
|
|
Kui jutt käib siin varem 13K müügis olnud valgest audist, siis tuleks ilmselt alustada diislile sobiva tahhoka leidmisega, sest antud isendile oli
paigaldatud bensiini auto kellad.
Võib-olla on võimalik ka besiinimootoriga auto tahhomeeter diisli peal õigesti näitama panna...
|
|
|
Sigma80
huviline
Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.8 quattro
|
postitati 08.01.06 16:11
|
|
|
1.6D ka 1.6TD motoga b3-del polegi tahhokat üldse tehase poolt ühelgi. eks too mis aiateibaid näitab ikka ise pandud muidugi. kuna ma lahendust ise
välja pakkuda ei oska, siis pikalt ei mögise, aga kuna endal 1.6TD ja tahaks samuti tahhokat paigaldada, siis upin teemat ja ootan samuti teadjate
vastuseid, kust kohast saab signaali kätte sel motol?
Ärge ainult kihutage!
|
|
|
|
kuusk623
huviline
Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 avant
|
postitati 08.01.06 17:26
|
|
|
Tegu just selle valge audiga.
Ma ei tea kuidas golf II samasuguse mootoriga see asi lahendatud on? Või ei ole ka nende d mootoritel tahhokat ette nähtudki.
Küsimus ikka üleval ... kust ja kuidas võtta impulss??
|
|
|
diabolos
huviline
Registreerunud 23.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 28.01.06 21:01
|
|
|
Tahhomeetri näit saadakse ikkagi genekast. Kõigil genekatel pole ainult klemmi, mille alt seda võtta. Klemmi tähis W.
|
|
|
Sigma80
huviline
Registreerunud 21.10.03
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.8 quattro
|
postitati 29.01.06 12:08
|
|
|
nii ja mis on alternatiiviks ilma elektroonikata ja seda tüüpi mootori puhul kui genekal seda väljundit klemmi ei ole??
Ärge ainult kihutage!
|
|
|
|
diabolos
huviline
Registreerunud 23.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 29.01.06 19:32
|
|
|
alternatiiviks... kisub juba iseleiutamise poole. Põhimõtteliselt on nn. universaalsed tahhomeetrid, näit: http://www.manddsmallengine.com/tinytach/
keegi vast leiab ka mõne eestis kohapeal olemasoleva toote lingi. Asja mõte see, et antud vidin mõõdab pöördeid kütusepumbast saadud impulssidelt. nii
et iseenesest võimalik suvalisele traktorautole külge ühendada. Vaataks ikka geneka enne üle, ehk pääseb lihtsamalt.
Kusjuures mitte ei tahaks uskuda, et b3 dislast pole tahhokaga varianti. G2 diislitel küll osadel tahhomeeter.
|
|
|