Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,8coupee (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2099)
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 02.08.03 07:39 Tsiteeri
2,8coupee



Jama selles,et vist ei käi edasi nii nagu peaks.Ranz-siin sõitis ja vajutas aga arvas et tiba vähe tõmbab võrreldes tema 2,3se q.Kuigi mul on koonus,korralik vahesein mis ahmib eest võrgutagant õhku.Ja coupee peaks ju b-4 kergem olema.Kas asi ei või peittuda kütte segus,nimelt võtab pena ikka vähem kui 2,3ne q.Ja pena filter vahetamatta väga kaua.:(milles võiks viga olla või ta lihtsalt ongi nii.Äkki peaks siin kellelgi 2,8 q joonele panema siis ju pilt selge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 02.08.03 09:19 Tsiteeri


edasikäimisesuhtes vaata kõigepealt käigukasti ülekannete suhtarve.võimalik et on piisavalt erinevad.See seletaks ka kütusekulu.
minu kärul on ntx 110 peal juba 3000 rpm'i
anomaalia 1,9l on 3000 rpm'i alles 130 juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 02.08.03 09:28 Tsiteeri


aga kust ma peaks seda vaatama:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.08.03 16:04 Tsiteeri


Ülekanne on tiba teine jah... minul teise käiguga piirajas kuskil 93km/h peal ja oleeevil 100 peal... väike vahe nagu on... kuid see ei muuda asja ju nii palju ning küttekulu on ka maruväike ikka jah... kas sellel kuskilt küttesegu ei anna muuta? ma enda omal saan küll pritsungit regullida kuid kas 2,8L ka saab?
Kuigi jah... need kütusefiltrid tuleks ka vast ära vahetada.
Asi võib ka lihtsalt tundes olla... et äkki ma ootasin liialt palju või miskit... võibolla et selline ta just olema peabki???!
Ma enda oma järgmine laupäev saan tagasi siis võib ju korra asja joonele ka minu omaga panna... näeks vahe ära :P
Ja otsisin ka selle veel välja et sinu coupe on minu B4jast raskem :P ühelt lehelt leidsin sellised andmet et sinu 2,8 cq tühikaal on 1400 minu omal 1380 passi järgi... vastab see tõele muidu? vaata passist järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 04.08.03 07:44 Tsiteeri


Te joonele pole pannud > Ranz vs oleeev?
Tehke ära!!! Ise usun, et 2,3 saab lutsi:D

2,3 moto jätabki sellise mulje, et liigub paremini. 2,3 tundub nagu teravam ja see et 2,3 on lärmakam annab ka psühholoogilise efekti: HULLULT LIIGUB!:D

2,8 liigub vaikselt ja pole nii terav, aga jõudu on rohkem.

2,8 küttesegu regullida ei saa, sest kogu süsteem on elektrooniline.
2,3-l on aga regullimiseks erinevaid mooduseid. Seal saab nii ka kruvida, et küttesegu läheb rikkaks ainult vajutades ja tavasõidul on normaalne;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.03 07:48 Tsiteeri


Selles olen ma täiesti kindel et ma ära saan...
Aga siis võibolla tõesti on lihsalt tundes asi, kui sa räägid et selline vahe neil on, jõudu nagu oli tõesti kui ikka vajutasid... teravust see-eest nagu vähe... ju vaid tunne siis :P
Räägi täpsemalt kuda/kuskohast sellel 2,3 seda küttesegu nii keerata saab et rikkam segu kui tallad? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Miki
huviline

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf 3 VR6

postitati 04.08.03 16:44 Tsiteeri


2.8L mootoritel yldse mingi kahtlane teema.. liitreid nagu oleks aga hobust mitte:P et nagu arendamisruumi on kuhjaga.. või ma ei tia.. tundub nii vähemalt..


Autoorienteerumine -> http://autoori.pri.ee Foorum -> http://autoori.pri.ee/foorum
Adman Studio OÜ -> reklaamkleebised, kristallkleebised, autode kleepimine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ViljarS
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Focus RS 2010

postitati 04.08.03 16:52 Tsiteeri


ma võin ka siis välja tulla ja joonestuda:P
Palju ei tohix maha jääda, kuna ranziga juba joonestatud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 04.08.03 19:06 Tsiteeri


see joonestamine tuleb ära teha jah.eile sain proovida sõbra S-6te.sõitsin ja tallasin igate pidi kuid arvan et teen talle ära oli kuidagi lahja 169 kilo kohta.võibolla miskit tukksis.iga tahes ma vaatan millas ta tulla saab ja siis võiks mingi aja ja koha kokku leppida.kes veel tuleb siin Pärnus ju klubilisi peaks rohkem olema.Või organiseerib keegi jälle ürituse AUDID JOONELE oleks veel parem.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 04.08.03 20:47 Tsiteeri


hmm, sa ütled, et vajutad s 6-le ära ja kurdad, et su 2,8-ne pole piisavalt nobe??:o Ma vist millegist päris valesti aru saanud.

Mnjaa, kui rääkida nendest V 6-st siis nad on jah siukesed uinuvad tiigrikutsud, aga kui 2,8 on hobuseid vähe (nojahh, tegellt küll :P), siis mis veel 2,6 kohta öelda! Aga imho on need hoopis teise iseloomuga motod, kiirustesse ikka alla turbo tavamodifikatsioonis keerukas jõuda. :P

br,
Krahv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.03 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja oleeev
see joonestamine tuleb ära teha jah.eile sain proovida sõbra S-6te.sõitsin ja tallasin igate pidi kuid arvan et teen talle ära oli kuidagi lahja 169 kilo kohta.võibolla miskit tukksis.iga tahes ma vaatan millas ta tulla saab ja siis võiks mingi aja ja koha kokku leppida.kes veel tuleb siin Pärnus ju klubilisi peaks rohkem olema.Või organiseerib keegi jälle ürituse AUDID JOONELE oleks veel parem.:D

Seal pidi siis miskit küll paigast ära olema kui see lahjalt edasi käis, sest vahe isegi sinu omaga juba ju üle 40KW...
Uus kiirendusüritus ei olekski kõige halvem mõte jah :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 04.08.03 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Viljars
ma võin ka siis välja tulla ja joonestuda:P
Palju ei tohix maha jääda, kuna ranziga juba joonestatud.


no nii . . . kui teil kusagil joonetamiseks läheb, siis tahaks ka joonel 2,8ga jõudu proovida, kui teil midagi selle vastu pole! :P - eelistatuna privaatselt!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 05.08.03 13:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Miki
2.8L mootoritel yldse mingi kahtlane teema.. liitreid nagu oleks aga hobust mitte


olles ise 2.8-ga (AAH) koos elanud ja tema siseelu piisavalt tundma õppinud võin öelda: seda motot tehes ei olnud inseneridel ilmselt hp eesmärgiks vaid vääne ja seda võimalikult madalalt. Seda näitab muuhulgas:1. suhteliselt väikese ristlõikepindalaga ja ahanev sisselaskekollektori lõpp; 2. kahe positsiooniline sisselaske trakt millest esimese resonants on 3200-l ja teisel kuskil alla 5000 (p.s. gaasi põhjas hoides peaks selle avanemine kuskil 4500 kandis tunda olema); 3. 2 klappi silindris.
Lisaks on selle mootori hp'de arv arvestades tema sünniaega ikkagi täiesti normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 05.08.03 17:21 Tsiteeri


Rääkisin siin just S 6 mehega,et millal ta saab kiirendama tulla kuna ta suhteliselt kohal püsimatu aga neljapäeval saab täppsemalt teada.Siis lepiks mingi aja kokku.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.03 16:08 Tsiteeri


Kohta vaid vaja :P
laupäev oleks hea aeg muidu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 06.08.03 16:37 Tsiteeri


ei saa laupäev S6 meest pole.tahaks temaga ka joonele minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 07.08.03 08:38 Tsiteeri


aga kas keegi on üldse proovinud seda aah konet pisut ilusamini käima panna...ehk keegi throttle body`t pisut käppinud - modifitseerinud....see nagu foorumitest silma jäänud üks suurimaid miinuseid....

http://www.tdlracing.com/throttlebody12v.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.03 08:46 Tsiteeri


Kui teha joonele panekut siis see võiks olla peale 14. Augustit... :)

Ametlik võistlus on kah: 16 august 2003

Link: http://www.dragracing.ee/haapsalu/


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 07.08.03 16:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Absolut
aga kas keegi on üldse proovinud seda aah konet pisut ilusamini käima panna...ehk keegi throttle body`t pisut käppinud - modifitseerinud....see nagu foorumitest silma jäänud üks suurimaid miinuseid....

http://www.tdlracing.com/throttlebody12v.jpg
kas sina siis oled?
;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 15.08.03 10:16 Tsiteeri


Kolime siis oma kiirendamise teemaga sinna ---> http://www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php?tid=2477 mina kavatsen seal igatahel joonel olla :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.7% - SQL: 63.3%]