Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: B4 esisilla tala pukside vahetus (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 8806)
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 05.01.06 10:21 Tsiteeri
B4 esisilla tala pukside vahetus



niisiis tuleb esiveolisel b4-l ette võtta esisilla esimeste sillapukside vahetus. Mõtlen neid mida on 4 tk kokku ja millega esisild kere küljes on.

Carstop Tartus Turu tn väidab, et sild tuleb tervikuna alt ära võtta ja ajakulu 1,5 h ja pärast veel sillaregull ka Lihtne arvutus 250+125+250 ehk siis 625 eeku pluss veel puksid :o
Kunagi vahetasin ühel b4 esisilla tagumisi pukse ja läks suht ruttu. Kas esimeste pukside vahetamisel tuleb tõesti selline tõsine töö ette võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.06 10:33 Tsiteeri


Hmm... tagasild esiveolisel ju hoopis teine teema... igatahel kui mina esisillas pukse vahetama hakkaks võtaks ka selle hargi sealt alt ära, suht lihtsalt käib ju ära teine ning pukside vahetus siis juba lapsemäng ju... all on neid kuidagi eri vigane vahetada... Sillastend on vaja pärast seda teha jah sest šarniir arvatavasti vahetatakse ka ära ja sellest sõltub ju ratta kalle.
Üks soovitus veel lisaks... ära sa sinna B varuosa kohe mitte osta, muidu saab sinust järgmine audi B4ja "sitas" esisillas pettunud omanik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 05.01.06 11:20 Tsiteeri


tahan vahetada esisilla esimesi pukse. Sa vist räägid praegu õõthoovapukside vahetusest, mu autol kolisevad aga sillapuksid.

Parandan et asi oleks selgem, tegu siis sillatalapukside vahetamisega, esisilla sillatala esimesed puksid. :D krt küll on keeruline väljend. Puksid nr 21 pildil.

http://www.hot.ee/maakorraldus/sild.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 05.01.06 11:31 Tsiteeri


poolraami esimesi pukse mõtled siis äkki v? :) 4 neid kokku on, 2 tagumised 2 esimesed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 05.01.06 11:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
poolraami esimesi pukse mõtled siis äkki v? :) 4 neid kokku on, 2 tagumised 2 esimesed.


jep


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.06 11:45 Tsiteeri


Kui sa oled juba b4-ja sillatala tagumisi pukse kunagi vahetanud ja said ilusti hakkama, miks siis sinna car stopi ronid kui rahast kahju. Üle tunni kohe kindlasti ei lähe ja sillaregulliga on nii et kindluse mõttes võiksid teha. Mina näiteks ei teinud silla regulli ja auto sõidab ilusti ja ei kuluta kummi kuskilt servast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 05.01.06 12:06 Tsiteeri


vaata küsimus on selles, kas sillatala tuleb maha võtta või mitte.
Rahast mul kahju poleks aga milleks võtta sarniire lahti õõthoovapuksi küljest kui munakupoolsest otsast ehk siis rummu poolt võttes ei lähe ju sild paigast. Lihtsalt mõtetu on maksta tegelastele kes teevad su auto juures omale ise tööd juurde, et pärast raha kasseerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 05.01.06 14:58 Tsiteeri


Tala tuleb raudselt maha võtta, muidu ei saa ju pukse väljagi pressida aga õõtsasid alt võtma ei pea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.06 15:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
Rahast mul kahju poleks aga milleks võtta sarniire lahti õõthoovapuksi küljest kui munakupoolsest otsast ehk siis rummu poolt võttes ei lähe ju sild paigast.

Väga segane lause sul kokku kirjutatud. Zarniire ei võte õõtsa küljest lahti vaid käändtelje küljest. Koos õõtsadega tala alt ära ja pressid puksid välja siis uued sisse ja tala alla tagasi. Nagu ma juba ütlesin on silla regull sinu enda huvides. Sa võid seda teha lasta aga ei pea. Keegi ei saa ju sind sundida selleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 05.01.06 18:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tige Kala
Tala tuleb raudselt maha võtta, muidu ei saa ju pukse väljagi pressida aga õõtsasid alt võtma ei pea.


FWD B4 jal vahetasin mina need puksid n...ssiga pooleks küljes ära - st sillatala maha ei võtnud. Ma ei väida, et see kõige mugavam variant on aga ....


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.01.06 19:38 Tsiteeri


Kõige lihtsam oleks tala maha ja KÕIk uued puksid sisse.Tagumised tulevad lihtsalt välja,esimestel on aga selline kummist "kabi" otsas.Kui õõtsad küljes siis üks väga paha vahetada.Ilma õõtsadeta kruustangide vahel aga pisiasi.
Sild ei tohiks paigast ära minna,juhul kui sa sillatala nendest liikuvatest mutritest kuskile äärmusesse ei liiguta.Siis muutub vaid kalle,kokkujooks jääb sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 05.01.06 19:54 Tsiteeri


selge-selge, eks nädalavahetusel üritan ära vahetada.

Aitäh abi eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
irbusk
huviline



Registreerunud 25.11.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8 91.a.

postitati 08.09.06 16:04 Tsiteeri


KAs said sillatalapuksid ´vahetatud? Räägi tulemusest, probleemidest, mis ette tulid jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
irbusk
huviline



Registreerunud 25.11.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1,8 91.a.

postitati 08.09.06 16:06 Tsiteeri


Tahaks sama tööd ette võtta, miskit nagu kobiseks seal kandis. JUst kobin, mitte kolks ega kolin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 08.09.06 17:55 Tsiteeri


käidud rada, tuttav tegi mul ära. gaasiga põletas kummi puksilt ümbert ära ja nii sai puksid kätte, uued pressisime autot tõstuki pealt alla lastes sisse;)

kõik on võimalik


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 08.09.06 19:01 Tsiteeri


Vat see on töö mida ma tõesti ise ei viitsi ette võtta. ma ei kujuta ette kas asi vastas tõele aga koos juppidega ja sillastendiga kogu esisilla jooks + veel midagi öeldi Forssis 2000 eek eest ära tehtavat. Nii autolammutus näljas ma pole et hakkan sillaga keppima. Las seda tööd teevad proffessionaalid. Saaksin ehk ise ka hakkama aga aeg on see mis paneb asja paika. Ja korraliku töö eets pole mul kahju seda 2K välja laduda. Kui arvestada töötundide hindasid siis Forss tundus päris soodne koht olevat. Aga samas võib ju keegi kaasa rääkida kes on forssis lasknud teha ... et kuidas talle tundus :) Järgmisel kuul tahaks lasta ära teha asja :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 09.09.06 16:43 Tsiteeri


Sai ka oma audil neid vahetatud. Ei olnud tala vaja maha võtta. Kõik sai all ilusasti korda tehtud.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.08 14:27 Tsiteeri


Täna sai siis ülevaatusel käidud ning kirja OV;):mad: Öeldi, et need puksid läbi. Nüüd loen, et neid lausa 4tk, aga ei teagi, et missugused need siis läbi on. Kui vahetada, kas siis oleks mõtekas kohe kõik need 4tk ära vahetada. Eelkõneleja äkki räägiks, kuidas vahetus toimus., oelks nats lihtsam omal vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
andro
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.05
Asukoht: jõgevamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 avant B4

postitati 29.08.08 17:45 Tsiteeri


Esisillas on pukse kokku 8. 4 tk on õõtsa puksid ning lisaks 2+2 poolraamipuksi. pukside vahetamises iseenesest midagi ülejõukäivat ei ole. Vaja vähe aega ja erinevaid mõõtu padruneid ja torujuppe et pukse välja ja sisse pressida. Samuti vaja tõsisemaid kruustange ja või keermelatti (vist 10 mm)millega pukse välja sisse pressida.
Asi algab alumise šarniiri lahtiühendamisega (üks polt/mutter lahti ja ongi šarniir lahti) nüüd võta poolraami poldid lahti ja ongi poolraam alt ära koos õõtshoovadega. Nüüd siis kõik võtted käiku pukside väljapressimisel.
Poolraami pukside sissepressimisel on üks võlusõna SEEP.
Pukse pressides määri kõik seebiga sisse ja pressi.
Jõudu rassimisel.
A.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raimox
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a8 4,2 Q

postitati 30.08.08 09:57 Tsiteeri


kaua siukse tööga aega kulub b4 need samad neli puksi vahetada mul läheb esmaspäev tegemisse ja vanad ütlesid et mingi 2.5h ja tund maksab 390 puksid muidu endal olemas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ponkskar
huviline



Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.09.08 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andro
Esisillas on pukse kokku 8. 4 tk on õõtsa puksid ning lisaks 2+2 poolraamipuksi. pukside vahetamises iseenesest midagi ülejõukäivat ei ole. Vaja vähe aega ja erinevaid mõõtu padruneid ja torujuppe et pukse välja ja sisse pressida. Samuti vaja tõsisemaid kruustange ja või keermelatti (vist 10 mm)millega pukse välja sisse pressida.
Asi algab alumise šarniiri lahtiühendamisega (üks polt/mutter lahti ja ongi šarniir lahti) nüüd võta poolraami poldid lahti ja ongi poolraam alt ära koos õõtshoovadega. Nüüd siis kõik võtted käiku pukside väljapressimisel.
Poolraami pukside sissepressimisel on üks võlusõna SEEP.
Pukse pressides määri kõik seebiga sisse ja pressi.
Jõudu rassimisel.
A.


Niisiis sai eile see töö tehtud. Ütlen kohe, et aega kulus selleks 2,5tundi (esimest korda tegin), auto oli tõstuki peal. Et poolraam kätte saaada selleks oli vaja lisaks sinu kirjeldatule veel üks polt lahti keerata, see oli vist mootori padja polt (mingi plekist kaan oli seal peal ja selle kaane sai kätte, kui keerata 2 väikest polti lahti, vist oli nr.6 võtmega). Siis tuli poolraam koos õõtshoovade ja satbikavardaga ära. Väiksemad puksid tulid kergesti ära, natsa kuvaldat ja olidki ära. Suuremad pressisime välja keermelati,seibide jms abil. Väiksemad läksid tagasi ka kergesti, natuke keermaist ja koputamist. Suurematega oli tiba rohkem pusimist, aga õnneks leidsime mingid sobivad saaled, millega oli väga hea pressida. Me võtsime poolraami küljest ka stabika varda ära, siis oli neid suuremaid pukse parem "töödelda".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 19.04.09 20:27 Tsiteeri


Mis nipiga te neid pukse ilma sillatala alt võmata kätte saate ning uued sisse pressite?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taiz
huviline

Avatar


Registreerunud 10.01.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 85kw.

postitati 19.04.09 20:40 Tsiteeri


Alles sai mõned päevad tagasi tehtud seda tööd. Ei kujuta ise ka ette nende vahetamist ilma tala alt ära võtmata. Ei kindlasti saab....kõik on ju võimalik:D. Aga lihtsam ikkagi tala alt võttes vahetada neid.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 19.04.09 20:41 Tsiteeri


Kirjutati eespooel ,et põleta välja või nuputa ise veidi . Olen neid pukse 2 audil vahetanud. Mina puurisin pukside kummi osad ümbert ära ja ülejäänu kukub pea ise auto alla maha. Uued pressid tungiga siise. Milleks veel kogu seda sillatala maha kiskuda ? 2 tundi tööd ja valmis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 19.04.09 20:46 Tsiteeri


Poolraamipukside vahetuseks on ettenähtud spetsiaalne tõmmits-press. Ei pea poolraami maha kruvima.
Kui muud moodi ei saa, siis poolraam alt ära - 4 polti + šarniirid ning kastipoldid ( C3/C4 ) ja kruustangide vahel pressib vanad välja ja uued sisse. Ei ole midagi keerulist.

Väljapõletamine kuulub rubriik täissitt ! :)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.6% - SQL: 63.4%]