Lehekülgi: 1 2 |
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 03.01.06 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: inc13
Väike kuubiku projekt ,asju on niipalju muudetud ,et hetkel ei viitsi sellest jahuda .Salongi läbust ja rippuvatest juhtmetest ei pane
pilte |
Sa tõesti arvad, et meile piisab AINULT piltidest pärast nende nägemist? 
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 03.01.06 19:45
|
|
|
Jah, Ints, räägi, mis Sa seal teed nii salaja... Ära häbene 
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.06 19:54
|
|
|
Kuubikul on vist 7A nukad peal. Vähemalt sisselaske nukk.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.06 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Kuubikul on vist 7A nukad peal. Vähemalt sisselaske nukk. |
Mõlemad nukad 7a
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.06 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: inc13
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Kuubikul on vist 7A nukad peal. Vähemalt sisselaske nukk. |
Mõlemad nukad 7a | Am I good or what?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 03.01.06 20:06
|
|
|
krt punase kapoti alune on sigakena mulle meeldivad läikivad asjad 
|
|
|
ellar
huviline
Registreerunud 17.01.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 200 TQ 20V
|
postitati 03.01.06 21:00
|
|
|
kuradlikult ilus on see punane kuubik
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 03.01.06 21:28
|
|
|
Räägiks veidi sellest Kuubikust. Lühendatud kere on väga tähelepanuväärne. Mis auto oli toorikuks kui kere on ise lühendatud? Kas on tehtud täpselt
SportQuattro mõõdus? Kardaan on SportQuattro oma? Aga käigukast ja tagadiffer? Radiaatorivoolikud jooksevad seest või põhja alt? Kas sõita on ka
proovitud - jahutus toimib (need augud luugis tunduvad imepisikesed radiaatorist läbi imetava õhu efektiivseks väljalaskmiseks, liiatigi kui
turbulents üritab hoopis õhku sisse suruda)? Mis põhjusel katuseluuk alles on jäetud (kui kere on ise lühendatud)? Ja üldsegi, mis eesmärgil see auto
on selliseks ehitatud (ralli, rinka, kiirendus või lihtsalt et äge oleks)?
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.06 21:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kala
rool on paremal??? | UK ju!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.06 21:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Räägiks veidi sellest Kuubikust. Lühendatud kere on väga tähelepanuväärne. Mis auto oli toorikuks kui kere on ise lühendatud? |
Heheh ,Bingo
Jah Kere on ise ise lühendatud ,Toorikuks oli täiesti tavaline Q coupe (sile)
SQ(originaal) juppe auto küljes pole peale iluvõre
Veermik (sillad) on isetehtud pulkadest (roostevaba) kokkupandud,igatpidi reguleeritavad
Voolikud jooksevad salongi seest põhja alla ,sõiduproovi veel pole tehtud .. alles sai käima ,jätkuvad probleemid ..... auto pole kaugeltki valmis
|
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.06 21:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kala
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: kala
rool on paremal??? | UK ju! |
sellest polnud kusagil juttu :p
Et võiks ju paari sõnaga rohkem kirjutada kus mis jne. |
Kui väsimusest üle saan (eile sai ca 600 -700 miili maha sõidetud) ,siis panen pikema jutu (homme õhtu)
|
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 03.01.06 22:06
|
|
|
Ahhh?
Minge p***e 
Ei ütle muud hetkel, ega tahagi öeldu, et kui maru kuubis!
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 03.01.06 22:08
|
|
|
Vaba teema jah, aga viska mõni sõna mootori kohta ka. Siis saab lugejate autodes juba konkreetsemat juttu ajada...
|
|
|
|
janno
huviline
Registreerunud 15.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.06 22:35
|
|
|
tõesti väga kena kuubik sul, kadedeus on vastik
|
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 03.01.06 23:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: janno
tõesti väga kena kuubik sul, kadedeus on vastik |
nagu mina aru sain ei ole tegu Inc'u enda projektiga, sellepärast on see teema ka vaba teema all
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 04.01.06 07:34
|
|
|
Mis mootoriga?
2.2T 20v küll, välimuse järgi nagu AAN/ABY, või hoopis ADU?Silma torkas jagaja, juhtmeid küljes ei ole, 3B?
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.06 09:00
|
|
|
njaa, viimistlus on ideaalilähedane. Väga ilus töö, mind huvitaks, et kaua sellist asja tehtud on, st et kaua aega kulunud nullist alustamisest?
Mootoriks paistab olevat jap 3B (lisaks jagajale, reedab seda ka veepump) algselt.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.06 11:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
njaa, viimistlus on ideaalilähedane. Väga ilus töö, mind huvitaks, et kaua sellist asja tehtud on, st et kaua aega kulunud nullist alustamisest?
Mootoriks paistab olevat jap 3B (lisaks jagajale, reedab seda ka veepump) algselt. | Vana jagaja ei näita veel, et 3b mootor on. Seda
on kasutatud seal pigem sellel eesmärgil, et 7A sisselaske nuka tagumine hammakas on suurema sammuga ja sinna enam AAN hallikas ei istu. Ma millegi
pärast ei taha uskuda, et tegu on 3B mootoriga, aga kurat seda teab, kõik on võimalik!
Kui siin teemas juba vesistamiseks läks, siis uurige neid linke ka: Aronmatic
pictures, Hacke Racing.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 04.01.06 15:04
|
|
|
Väga huvitav oleks teada, mis väljalaskekollektorit SEE
vend kasutab, kust sai ja mis maksis?
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 04.01.06 15:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Väga huvitav oleks teada, mis väljalaskekollektorit SEE
vend kasutab, kust sai ja mis maksis? |
Ise küsin, ise vastan 
SQ EM
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.06 15:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Väga huvitav oleks teada, mis väljalaskekollektorit SEE
vend kasutab, kust sai ja mis maksis? | Vaata, Hacke pakub ju ka seda!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.06 19:39
|
|
|
Nonii
Autost :
Mootor: 3b ,juhtimne aby (oli immoga,immo maha võetud) .Jagaja on küljes halli anduri pärast ainult.Sees stock väntvõll ,tugevamad kepsud (soomest)
,originaal kolvid.Turbo on k27/26 hübriid ,nukkvõllid on 7a,reguleeritav kütuserõhk kütuserõhk,Vee pritse,kogu jahutus süsteem on ringi tehtud ,turbo
õlitus ka ringi tehtud,väljalaske kollektor tehtud tellimise peale ,sisselase põlveotsas nikerdatud
Kere: lühendatud tavalises coupest,luuk alles jäetud kuna kere on tehtud ülekattega ca üks toll ,, arvati ,et on tugevam kui originaal(milles väga
kahtlen)
Veermik: coliover kit + kõik liikuvad osad on ise tehtud roostevabast + reguleeritavad,kummipuksid on asendatud jäikade tükkidega (k.a. mootori padjad
edaspidi)
Tagumine vedrustus alles tegemisel ,ette on ostetud 911 gt3 pidurid ,taha tulevad midagi sarnast + arvatavasti originaal supportid käsipiduriteks
Veljed on saabunud peale 10 kuust ootamist ... Azev 5 kodaraga 10 tolli laiad
Jahutus süsteem:torud tulevad eest läbi salongi põhja alla ,lisaks on radika juures elektriline pump
Kogu kupatus on veel täielikult testimata ,väheke elektri töid vaja teha (kellad) ning samuti vaja leida üles põhjus miks segu on ülikrikas + veel
pisut näppimist
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.06 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Vana jagaja ei näita veel, et 3b mootor on. Seda on kasutatud seal pigem sellel eesmärgil, et 7A sisselaske nuka tagumine hammakas on suurema sammuga
ja sinna enam AAN hallikas ei istu. Ma millegi pärast ei taha uskuda, et tegu on 3B mootoriga, aga kurat seda teab, kõik on võimalik!
|
ja jõuame jälle sinna punkti, et palju siis ikka need mootorid erinevad, et sulle kohe 3B meeletult imelik tundub. Kuna nukad ja kolded on niikuinii
antud projektis mitte originaalid, siis on mootoritähed ju tglt ainult tähed kaane küljel...
ps! ma kirjutasin, et lisaks jagajale (mille järgi pakkus jõuvanker) reedab 3B päritolu veepump...
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |