Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: Audi S4 kardaanipuki probleem, kolksub.. (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 3153)
cabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.06 15:27 Tsiteeri
K: Audi S4 kardaanipuki probleem, kolksub..



arvan et see teema siit kindlasti kuskilt läbi käind aga peale väikest otsimist ei suutnud eriti midagi leida (mis seostuks mu arvatava probleemiga). nimelt kiirendades käib suht ull kolks vastu põhja (mitu korda) et kas asi võib olla selles pukis või kui ei siis milles võiks point olla? kui asi pukis siis olen kuulnud et seda saab vahetada ainult koos kardaaniga (pidavat olema kuni 20k maksev stoori ) aga on äkki mingi muu moodus kaa sellise probleemi lahenduseks?
kysin asja igaks juhuks ette ära sest pole kindel et probleem selles...loodan et miski muu asi tekitab sellist kolksu!

Igasugune arutelu ja võimalikud lahenduskäigud sellise probleemi lahendamiseks on vägagi teretulnud!

Mick


Car is to transport your ass not a christmas-tree!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 02.01.06 15:29 Tsiteeri


Nii-nii, ma sain just oma sellise probleemiga ühele poole, otsingust leiad üht-teist. Kuid enne veel kui lammutama kukud, vaata üle ka mootori padjad, kuna mul olid kiirendades täpselt samad sümptomid ja padjad olid omadega õhtal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.06 15:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Nii-nii, ma sain just oma sellise probleemiga ühele poole, otsingust leiad üht-teist. Kuid enne veel kui lammutama kukud, vaata üle ka mootori padjad, kuna mul olid kiirendades täpselt samad sümptomid ja padjad olid omadega õhtal.


niiet sa said oma probleemile lahenduse mootoripatjade vahetusega? hmm...peab uurima!


Car is to transport your ass not a christmas-tree!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.06 15:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Nii, asi sai korda ja paneks siis natuke inffi ka olevatele ja tulevastele A4 Q omanikele. Laagriks sinna siis tõesti laager nr. 6006 (30 x 55 x 13), eraldi SKF-st 123.- Minu puhul läks vahetusse terve vahepukk, mille soetasin Aavest ja sobib sinna E36 318...325 ja E39 530 2000 a. oma. Mida suurema motoga, seda räigem on see kinnituskronsa. Mina valisin just selle räigema variandi, kuna kinnitused Audiga ei istu 1:1-le, siis tuleb vana kronsa kõrvad keevitada uue kronsa külge ja ka leevendus kumm on jäigem. Asi maksis (väikse alega) 507.- ja aega läks konkreetse auto puhul 2,5 h. Erilised tänud kogu selle otsimise ja sobitamise juures on kod. A4TQ- ja QUATTRO-le, kes mulle algniidid kätte juhatasid. äkki oli mõnele A4 Q-t omavale omanikule tööde käigust ja vajaminevatest varuosa infost abi.


kas see E36 318...325 ja E39 530 2000 a. vahepukk sobiks ka minu S4'jale? teab keegi ehk mingi targa sõna rääkida siia?


Car is to transport your ass not a christmas-tree!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.01.06 16:20 Tsiteeri


C4 S4 -l ja S4 S6-l ( 2.2T 20v ) on VÄGA närgad asjad käigukastipadjad. Ei maksa suurt, kuid tulem on kõrvaga eristatav!:P
Ennem nende korrasolekus ei saa veenduda, kui kruvid alt ära padjad, või vabastad pingest, mille tekitab käigukast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal


postitati 02.01.06 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
C4 S4 -l ja S4 S6-l ( 2.2T 20v ) on VÄGA närgad asjad käigukastipadjad. Ei maksa suurt, kuid tulem on kõrvaga eristatav!:P
Ennem nende korrasolekus ei saa veenduda, kui kruvid alt ära padjad, või vabastad pingest, mille tekitab käigukast.


kui õieti mäletan siis margus teadis rääkida et vastavad padjad on vahetatud:)


Car is to transport your ass not a christmas-tree!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 02.01.06 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cabrio
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Nii-nii, ma sain just oma sellise probleemiga ühele poole, otsingust leiad üht-teist. Kuid enne veel kui lammutama kukud, vaata üle ka mootori padjad, kuna mul olid kiirendades täpselt samad sümptomid ja padjad olid omadega õhtal.


niiet sa said oma probleemile lahenduse mootoripatjade vahetusega? hmm...peab uurima!

Probleeme oli 2, nii mootori padjad kui kardaani vahepukk - igale asjale ikka oma ravi;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 02.01.06 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cabrio
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Nii, asi sai korda ja paneks siis natuke inffi ka olevatele ja tulevastele A4 Q omanikele. Laagriks sinna siis tõesti laager nr. 6006 (30 x 55 x 13), eraldi SKF-st 123.- Minu puhul läks vahetusse terve vahepukk, mille soetasin Aavest ja sobib sinna E36 318...325 ja E39 530 2000 a. oma. Mida suurema motoga, seda räigem on see kinnituskronsa. Mina valisin just selle räigema variandi, kuna kinnitused Audiga ei istu 1:1-le, siis tuleb vana kronsa kõrvad keevitada uue kronsa külge ja ka leevendus kumm on jäigem. Asi maksis (väikse alega) 507.- ja aega läks konkreetse auto puhul 2,5 h. Erilised tänud kogu selle otsimise ja sobitamise juures on kod. A4TQ- ja QUATTRO-le, kes mulle algniidid kätte juhatasid. äkki oli mõnele A4 Q-t omavale omanikule tööde käigust ja vajaminevatest varuosa infost abi.


kas see E36 318...325 ja E39 530 2000 a. vahepukk sobiks ka minu S4'jale? teab keegi ehk mingi targa sõna rääkida siia?

S4 (C4) kohta oskab vast hr. QUATTRO rohkem rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.06 15:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: cabrio
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Nii, asi sai korda ja paneks siis natuke inffi ka olevatele ja tulevastele A4 Q omanikele. Laagriks sinna siis tõesti laager nr. 6006 (30 x 55 x 13), eraldi SKF-st 123.- Minu puhul läks vahetusse terve vahepukk, mille soetasin Aavest ja sobib sinna E36 318...325 ja E39 530 2000 a. oma. Mida suurema motoga, seda räigem on see kinnituskronsa. Mina valisin just selle räigema variandi, kuna kinnitused Audiga ei istu 1:1-le, siis tuleb vana kronsa kõrvad keevitada uue kronsa külge ja ka leevendus kumm on jäigem. Asi maksis (väikse alega) 507.- ja aega läks konkreetse auto puhul 2,5 h. Erilised tänud kogu selle otsimise ja sobitamise juures on kod. A4TQ- ja QUATTRO-le, kes mulle algniidid kätte juhatasid. äkki oli mõnele A4 Q-t omavale omanikule tööde käigust ja vajaminevatest varuosa infost abi.


kas see E36 318...325 ja E39 530 2000 a. vahepukk sobiks ka minu S4'jale? teab keegi ehk mingi targa sõna rääkida siia?

S4 (C4) kohta oskab vast hr. QUATTRO rohkem rääkida.


ootame siis hr. QUATTRO kommentaari kaa ära ;)


Car is to transport your ass not a christmas-tree!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 03.01.06 15:18 Tsiteeri


Mida siin ikka oodata...vutt.vutt ise privama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi4ever
huviline



Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 03.01.06 15:18 Tsiteeri


Kas te ise mõõta ei viitsi või milles asi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 03.01.06 15:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi4ever
Kas te ise mõõta ei viitsi või milles asi

Proovi seda ilma kardaani alt võtmata mõõta!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 03.01.06 19:33 Tsiteeri


Tundub et kõigile sobib ikkagi sama pukk.Seega andke ainult tuld.
Laagri mõõdud ja asjad on samad.
Alates siis B2 ja lõpetades S6


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 03.01.06 20:56 Tsiteeri


Olen mainind siin ka kuskil ja kellegile, et s4-le panin Opel Rekordi(vist 2.0 84a.) vahepukk. Kinnitused sobivad ja pukki tuleb natuke käiaga töödelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.06 23:57 Tsiteeri


ei akka uut teemat tegema aga kysin siin veel yhe kysimuse! kas essidel ongi see (või yldse audidel) et käigukang käib keskmisest tiba raskemalt?? või see et käigud raskelt sisse/välja käivad (just esimene ja teine) tähendab midagi?? //kastis õli paks ei tohiks olla kylmast sest ka peale pikemat sõitu asi sama//
samuti yx kysimus siduri kohta! kui sidurit vajutada siis on alguses natuke "tyhja ruumi" ja siis akkab võtma...jällegi yles lastes (kohati) tuleb tagasi sinnani kust võtma akkas ja edasise tee hyppab paar sekki hiljem pedaal ise yles??
mai tea segane tekst aga ehk oskab keegi miskit tarka öelda!

Mick


Car is to transport your ass not a christmas-tree!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.01.06 05:14 Tsiteeri


Kui kasti hoovastik on 2 vardaga siis,kehv reguleering,mootori/kastipadjad tümad.

Siduri jutust ei saanud kahjuks mitte essugi aru.Kui oma kirjapilti vähe inimlikumaks ei tee,ei suhtle siin sinuga varsti enam keegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Pred
huviline



Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Merida Matts HFS XC 3000

postitati 05.01.06 16:43 Tsiteeri


Ei ole ju raske kirjutada normaalsete tähtedega, ega see pole siin rate või teab mis popp noorte koht. Pole põhjust sul ärrituda. Tutvu foorumi reeglitega ka eksju :)


PS: Kui sul on probleem ja ootad abi siis kahjuks sellise suhtumisega jäädki seda ootama:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.06 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Algselt postitas: cabrio
[kurat mis norimine see käib mul on probleem mehed (jeees mitte klaveriga VAID AUTOGA)!!!
ootan abi aga mida saan...mingi ilalõug kogub poste:mad:


Pull suhtumine tegelasel.:D
A on siis ü&h puudu või ei ole?;)


ei ole puudu lihtsalt mingi loll harjumus thats all!


Car is to transport your ass not a christmas-tree!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.01.06 18:54 Tsiteeri


mai tea segane tekst aga ehk oskab keegi miskit tarka öelda!


Ise tunnistad samamoodi et su tekst on segane.
Proovime uuesti ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
cabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.06 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
mai tea segane tekst aga ehk oskab keegi miskit tarka öelda!


Ise tunnistad samamoodi et su tekst on segane.
Proovime uuesti ;)


okei...proovime siis uuesti :D

kui sidurit Hakkan alla vajutama siis mingi maa sidur liigub vabalt alla ilma midagi lahtamata! edasi vajutades käitub asi õieti nii nagu peab eksole! nii nyyd on esimeneteine, kolmas mitmes iganes) käik sees ja tahaks sidurit tagasi Üles lasta! sidur tuleb Üles sinna maani kus alla vajutades lõppes see "tÜhi maa" (ma ei oska paremini seda väljendada) ja jääb nagu sinna seisma (kuigi peaks selle tÜhja maa jagu veel Üles liikuma) ning mingi hetk HÜppab pedaal ise Üles! See pole alatii nii aga tuleb ette! Paremini ja pikemalt ma kahjuks ei oska seletada! Vaevalt et asi Üldse midagi tõsist on lihtsalt tundsin natuke muret et äkki selline asi VÕIB tähendada midagi!
Nagu näete on H ja Ü täitsa olemas;)

Mick


Car is to transport your ass not a christmas-tree!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 05.01.06 21:17 Tsiteeri


mina ei saa enam midagi aru. Algul rääkisid kardaanipukist, siis käigukastist ja sidurist ja nüüd hoopis pedaalidest ?

Uuri kuhu see pedaal kinnitub. Ma arvan, et mingi võlli otsas on...vot määri see ära ja küll ta liigub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.06 22:29 Tsiteeri


kustutasin üleliigse läbu ja sõimu ära, mis teemasse ei puutunud.

Siduriprobleemist saan mina aru, enda essil täpselt samamoodi, samas käigud sisse lähevad ja sidur lahutab - teeb oma tööd korralikult. Ainus, mida mina oskan kahtlustada on kas siduri peasilinder, või see, et süsteemis õhk sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 05.01.06 23:10 Tsiteeri


MaQQu, ole hea ja kustuta see ilalõua koht ka palun ära. Tahaks ka midagi asjalikku öelda aga ei saa- tatti pritsib jubedalt ja lõua otsast tilgub ila :D

P.S. Juba teist korda näen siin foorumis juttu selle kohta, et on olemas selline asi nagu "postide kogumine". Mis asi see on?

Ja sorry möla pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.01.06 05:15 Tsiteeri


to cabrio:
Ma ei oska pakkud peale õhu süsteemis eriti miskit.Siduri peasilindri mansett võib ka õli tagasi lasta mingi hetk,kuid selleks peaks olema põhjus.Kas siduripedaal on ka kummaliselt raske võrreldes mõne teise autoga?
Kui ketas hakkab otsa saama siis läheb ka sidur raskeks,ja seesama pedaali nn.plompimine on suht tavaline.
Võib proovida süsteemi tagurpidi läbiõhutamist.Suure süstla ja voolikuga tuleb käigukasti küljes olevast silindrist õli sisse suruda ja kohe nippel kinni .See likvideerib igasuguse õhu süsteemist koheselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
junge
huviline



Registreerunud 12.01.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi S4

postitati 04.09.07 14:32 Tsiteeri


Nüüd auto jälle rõõmsalt tartus...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]